En Sylvia Geersen, vergeet Sylvia niet.quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dus eigenlijk kennen we alleen Hero Brinkman, Inge de Bruijn, Ben Saunders en Lange Frans. En Lange Frans is er al uit
Nou, Edith Bosch vind ik toch ook wel een held. Ex-wereldkampioene Judo. Respectquote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dus eigenlijk kennen we alleen Hero Brinkman, Inge de Bruijn, Ben Saunders en Lange Frans. En Lange Frans is er al uit
Wie is dat dan, in godsnaam?quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
En Sylvia Geersen, vergeet Sylvia niet.
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, Edith Bsch vind ik toch ook wel een held. Ex-wereldkampioene Judo. Respect
In WIDM zou dat een aanwijzing zijn. De mol wordt in het begin buiten beeld gehouden.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?
Model en lekker wijf. Heeft coke gesnoven en komt uit Rotterdamquote:
Ik vind haar echt heel knap.quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Model en lekker wijf. Heeft coke gesnoven en komt uit Rotterdam
Dan zal ze wel ver in het spel komen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?
Hoho! Ik 'ken' Rosalie en Sylvia!quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dat vermoedde ik bij de eerste opdracht van vorige week ook al.quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Sowieso wordt er gemanipuleerd met de tijd.
Ik voel je! En je was als enige zo enthousiast.quote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Zit steeds op te letten welke geheime aanwijzingen er in het programma verstopt zitten.. Kan er nog niet veel vinden..
Let ook erg op de non-verbale communicatie van de deelnemers. Wat dat betreft leuk te volgen
Ik blijf het een rommelig programma vinden.. Waarom de nominaties zo snel en de ranking ook?
De opdrachten worden heel slordig gemonteerd om tijd te creëren voor de "spannende" Big Brother-stukjesquote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef Jane het volgende:
Oké, de ontknoping van de opdracht is me een beetje ontgaan.
Ja, dat was echt nagelbijtend spannend toenquote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nóg spannender dan vorige week.
"Hey Lange Frans, je bent eruit."
- "Oh, ok. Doei"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |