Die duurt honderd jaarquote:
Ik lig gewoon in een deuk over zoveel onhandigheid.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat die camera's in het huis gewoon niet kúnnen bewegen.
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. 'quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben inmiddels ook gaan kijken. Me bad.
Ik krijg een hoog DGK gevoel als ze aan de tafel zitten. Kan er ook niks aan doen.
The suspense is killing me!!!quote:
Give it time.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Dementor het volgende:
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. '
Als die klok in het zwembad op 0 staat, wordt de villa opgeblazen, dus degene die op die knop heeft gedrukt (Ben toch?) sloopt de boel welquote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. '
Als ik naar buiten kijk zie ik een prachtige sikkelmaan. Maar daar zal het niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Een oog in de maan. Dat was vast een aanwijzing.
Zou mooi zijn als ineens Natasia met een paar messen staat te zwaaien. Kunnen ze die niet invliegen?quote:
Ik ga door naar de Dino show, ook met drie gasten die ik niet kenquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Tijn het volgende:
Even detoxen met iets cultureel verantwoords, hoor. Op Canvas is een documentaire over kunst, that'll do.
Dan sta je vervolgens ergens in januari op Schiphol.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, echt feest als je daarmee onverwachts op het vliegtuig wordt gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |