Kan je al lang lezen idioot?quote:•De verwachte verzenddatum van dit product is 24 april 2013
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef mstx het volgende:
Onterechte klacht, je moet gewoon beter lezen.
dit, staat er gewoon bij.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef mstx het volgende:
Onterechte klacht, je moet gewoon beter lezen.
kan je al lang schelden, bijdehand?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kan je al lang lezen idioot?
Staat dus altijd bij meer info.
Staat er toch duidelijk ?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:58 schreef very het volgende:
[..]
kan je al lang schelden, bijdehand?
Maar inderdaad...niet gezien, dus mijn fout![]()
Aanpassing klacht:: leverdatum moet duidelijker in beeld.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
iBood is sowieso bagger. Lees de reviews maar bij Tweakers.net.
Vooral met televisies. Ik wens mensen regelmatig succes als ze een televisie via iBood kopen. Komt zelden aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo slecht gesteld was. Maar goed dat ik er nooit ben ingetrapt
Nee, het staat onderaan het rijtje met telefoonspecificaties...die ken ik al, dus die lees ik dan ook niet.quote:
Ja, daar schrik ik wel van.quote:
Op Tweakers niet hoor. Op Tweakers wordt veel sneller iets positiefs geschreven dan iets negatiefs op de een of andere manier. Als het dus negatief is op Tweakers, kun je er vanuit gaan dat het ook echt heel negatief is.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef very het volgende:
[..]
Ja, daar schrik ik wel van.
Nu denk ik dat het met een simpele telefoon wel goed moet komen...hoop ik dan maar.
Echter staan er ook positieve recensies...en mensen schrijven eerder een slechte recensie dan een goede. We zullen het wel zien
Waarom zou het op tweakers anders zijn dan op elke andere plek?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op Tweakers niet hoor. Op Tweakers wordt veel sneller iets positiefs geschreven dan iets negatiefs op de een of andere manier. Als het dus negatief is op Tweakers, kun je er vanuit gaan dat het ook echt heel negatief is.
Nou ja, als je kijkt naar de Tweakers community, zijn de mensen daar snel geneigd een review te schrijven. Veel daarvan is positief en natuurlijk kom je ook negatieve dingen tegen. Maar als er voornamelijk negatieve berichten op Tweakers gepost worden, is er wel iets heel erg mis.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zou het op tweakers anders zijn dan op elke andere plek?
Ook niet als je er straks zoveel tijd en energie in hebt gestoken dat je net zo goed die tijd en energie had kunnen steken in werk en er twee had kunnen kopen?quote:
Dat zien we dan wel weer...vooralsnog wacht ik het wel gewoon afquote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ook niet als je er straks zoveel tijd en energie in hebt gestoken dat je net zo goed die tijd en energie had kunnen steken in werk en er twee had kunnen kopen?
Je weet waarom de levering zo lang gaat duren? Zij hebben nu jouw geld en over dat geld krijgen ze rente. Als ze dan genoeg rente hebben ontvangen, kopen zij het product in en krijg jij het pas opgestuurd.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef very het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer...vooralsnog wacht ik het wel gewoon af
Nouja, als dat zorgt voor goede deals, dan vind ik het prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet waarom de levering zo lang gaat duren? Zij hebben nu jouw geld en over dat geld krijgen ze rente. Als ze dan genoeg rente hebben ontvangen, kopen zij het product in en krijg jij het pas opgestuurd.
Zo werkt iBood.
Langsgaan.. Alsof anderen dat niet al hebben geprobeerd. Dit is de manier hoe zij aan het werk gaan en als jij daarmee in zee gaat, heb je een risico. In principe investeer je in het bedrijf want je krijgt alleen als het goed gaat. Als weinig mensen een Samsung Ativ-S kopen, zullen ze er lang over doen voordat ze gaan leveren omdat het langer duurt voordat de rente eruit is gehaald.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Nouja, als dat zorgt voor goede deals, dan vind ik het prima.
En mocht er echt gezeik komen, dan ga ik toch gewoon ff langs bij ze:
IBOOD.com B.V.
Afdeling Klantenservice
Contactweg 149 - 2
1014 BJ AMSTERDAM
Nederland
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar:
ma/vr van 08:30 - 17:00
Ik ben een heel vervelend ventje als ik vind dat ik niet naar behoren behandeld wordt.
Wat gaat FOK! daar aan doen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zakenpartners van FOK! Bedreigen. Goed bezig.
Bedreiging is bij jou een HEEEEEL breed begrip, of niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zakenpartners van FOK! Bedreigen. Goed bezig.
Ik zie wel hoe het gaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Langsgaan.. Alsof anderen dat niet al hebben geprobeerd. Dit is de manier hoe zij aan het werk gaan en als jij daarmee in zee gaat, heb je een risico. In principe investeer je in het bedrijf want je krijgt alleen als het goed gaat. Als weinig mensen een Samsung Ativ-S kopen, zullen ze er lang over doen voordat ze gaan leveren omdat het langer duurt voordat de rente eruit is gehaald.
Het bedrijf klopt niet. Maar het wordt in stand gehouden door mensen die denken zoals jij. "Ach, als er maar een goede deal van gemaakt wordt."
Zou jij nu betalen weinig betalen voor een product dat je pas over 10 jaar krijgt? Dan hoef je maar heel weinig te betalen. Maar dat geld heb je dan niet meer, en het product heb je voorlopig ook niet.
Als de leverdatum groot in beeld zou staan, zouden nog minder mensen kopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe het gaat.
Kan er nu toch weinig aan doen, en er is vooralsnog totaal geen sprake van ontevredenheid van mijn kant, behalve dat ze de leverdatum wat beter in beeld mogen brengen ipv deze te "verstoppen" onderaan de lijst met telefoon specificaties.
Het is een persoonlijk dingetje voor jou, of niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als de leverdatum groot in beeld zou staan, zouden nog minder mensen kopen.
Maar oké. Tot het KLB topic over twee weken.
Ik heb daar nooit iets gekocht. Nee, ik ben wel verstandig om genoeg om daar niets te kopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:24 schreef very het volgende:
[..]
Het is een persoonlijk dingetje voor jou, of niet?
Zelf een keer goed genaaid daar?
Zo hey...dat getuigt inderdaad van veel verstandquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit iets gekocht. Nee, ik ben wel verstandig om genoeg om daar niets te kopen.
Jij bent degene die er een KLB topic over opent. Dan wordt er geklaagd, ga je het nog verdedigen ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Zo hey...dat getuigt inderdaad van veel verstand
maar we zullen het wel zien. Zou kunnen dat de aftersales kut is, geen ervaring mee. Maar als ik geen aftersales nodig heb, dan boeit dat verder niet, en zo wel....dan komt het uiteindelijk vast wel goed en was het misschien de korting niet waard. Misschien. Misschien ook wel.
Ik verdedig helemaal niksquote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent degene die er een KLB topic over opent. Dan wordt er geklaagd, ga je het nog verdedigen ook.
Ja.quote:
Het ging over de levertijd. Nou, die is bagger. Er is gewoon een grote kans dat je niets krijgt.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef very het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niks
Maar het heeft weinig nut om mijzelf nu druk te gaan maken om iets wat eventueel misschien mogelijk zou kunnen gebeuren. Overigens was de aftersales niet het onderwerp van de klacht.
Je vergeet "mogelijk"quote:
Dat lijkt me stug, maar nogmaals ... we zullen het wel zien. Hou nu maar op, ok?quote:Er is gewoon een grote kans dat je niets krijgt.
Reacties op de klacht zijn meer dan welkom.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
Als je niet wil dat iemand reageerde zet het dan voortaan in je dagboek man.
Dit klinkt erg onlogisch, kun je het misschien wat duidelijker uitleggen of een bron delen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet waarom de levering zo lang gaat duren? Zij hebben nu jouw geld en over dat geld krijgen ze rente. Als ze dan genoeg rente hebben ontvangen, kopen zij het product in en krijg jij het pas opgestuurd.
Zo werkt iBood.
Als je geld op de bank zet, krijg je daar rente over, toch? Hoe langer dat geld op die rekening staat, hoe meer rente je krijgt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dit klinkt erg onlogisch, kun je het misschien wat duidelijker uitleggen of een bron delen?
Leuke theorie, maar je hebt dus niks wat deze theorie ook daadwerkelijk steunt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je geld op de bank zet, krijg je daar rente over, toch? Hoe langer dat geld op die rekening staat, hoe meer rente je krijgt.
Het trucje dat iBood uitvoert is zorgen voor een interessante aanbieding van een product wat zij nog niet hebben. Ze weten alleen dat ze het kunnen krijgen en tegen welke prijs ze het kunnen krijgen bij de inkoop. Dan bieden ze het aan voor een prijs die veel te laag is om van te het bedrijf draaiende te houden en het personeel te kunnen betalen, maar dat is niet erg. Jij betaalt voor dat product wat zij nog niet hebben. Zij krijgen dan jouw geld wat op hun rekening komt te staan. Vervolgens krijgen ze over dat geld rente en dat is waar ze voornamelijk aan verdienen.
Als ze dan te weinig producten bij een aanbieding hebben verkocht, kunnen ze niet genoeg verdienen aan de rente over die twee weken. Dus houden ze jouw geld langer in hun bezit en wachten ze met de inkoop totdat ze wel hebben verdiend aan jouw geld. Dus duurt het langer voordat jouw product er daadwerkelijk is.
En dan heb je nog de kans dat het product niet meer te krijgen is doordat de leverancier het niet meer heeft. Dan doen ze niets en hopen ze dat je het geld niet terugvraagt omdat het te lang duurt. Er zijn altijd wel mensen die dat doen.
Maar dit is wat ik denk.
Waar zouden ze anders aan verdienen? Wat zou dan ook de rede zijn dat al hun bestellingen na 2 weken pas geleverd worden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:03 schreef very het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar je hebt dus niks wat deze theorie ook daadwerkelijk steunt?
Omdat je, als je van je zuurverdiende spaarcentjes eindelijk het product van je dromen hebt aangeschaft, je het vervolgens niet te grond in gaat schrijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zou het op tweakers anders zijn dan op elke andere plek?
Ze krijgen een knappe rente dan, als ze binnen een paar weken meer dan 100% halenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo werkt iBood.
Nou, hij is verzonden...morgen binnen als het goed isquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar zouden ze anders aan verdienen? Wat zou dan ook de rede zijn dat al hun bestellingen na 2 weken pas geleverd worden?
En is het ook niet een beetje vreemd dat ze geen wikipedia pagina hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |