Kan je al lang lezen idioot?quote:•De verwachte verzenddatum van dit product is 24 april 2013
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef mstx het volgende:
Onterechte klacht, je moet gewoon beter lezen.
dit, staat er gewoon bij.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef mstx het volgende:
Onterechte klacht, je moet gewoon beter lezen.
kan je al lang schelden, bijdehand?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kan je al lang lezen idioot?
Staat dus altijd bij meer info.
Staat er toch duidelijk ?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:58 schreef very het volgende:
[..]
kan je al lang schelden, bijdehand?
Maar inderdaad...niet gezien, dus mijn fout![]()
Aanpassing klacht:: leverdatum moet duidelijker in beeld.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
iBood is sowieso bagger. Lees de reviews maar bij Tweakers.net.
Vooral met televisies. Ik wens mensen regelmatig succes als ze een televisie via iBood kopen. Komt zelden aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo slecht gesteld was. Maar goed dat ik er nooit ben ingetrapt
Nee, het staat onderaan het rijtje met telefoonspecificaties...die ken ik al, dus die lees ik dan ook niet.quote:
Ja, daar schrik ik wel van.quote:
Op Tweakers niet hoor. Op Tweakers wordt veel sneller iets positiefs geschreven dan iets negatiefs op de een of andere manier. Als het dus negatief is op Tweakers, kun je er vanuit gaan dat het ook echt heel negatief is.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef very het volgende:
[..]
Ja, daar schrik ik wel van.
Nu denk ik dat het met een simpele telefoon wel goed moet komen...hoop ik dan maar.
Echter staan er ook positieve recensies...en mensen schrijven eerder een slechte recensie dan een goede. We zullen het wel zien
Waarom zou het op tweakers anders zijn dan op elke andere plek?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op Tweakers niet hoor. Op Tweakers wordt veel sneller iets positiefs geschreven dan iets negatiefs op de een of andere manier. Als het dus negatief is op Tweakers, kun je er vanuit gaan dat het ook echt heel negatief is.
Nou ja, als je kijkt naar de Tweakers community, zijn de mensen daar snel geneigd een review te schrijven. Veel daarvan is positief en natuurlijk kom je ook negatieve dingen tegen. Maar als er voornamelijk negatieve berichten op Tweakers gepost worden, is er wel iets heel erg mis.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zou het op tweakers anders zijn dan op elke andere plek?
Ook niet als je er straks zoveel tijd en energie in hebt gestoken dat je net zo goed die tijd en energie had kunnen steken in werk en er twee had kunnen kopen?quote:
Dat zien we dan wel weer...vooralsnog wacht ik het wel gewoon afquote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ook niet als je er straks zoveel tijd en energie in hebt gestoken dat je net zo goed die tijd en energie had kunnen steken in werk en er twee had kunnen kopen?
Je weet waarom de levering zo lang gaat duren? Zij hebben nu jouw geld en over dat geld krijgen ze rente. Als ze dan genoeg rente hebben ontvangen, kopen zij het product in en krijg jij het pas opgestuurd.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef very het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer...vooralsnog wacht ik het wel gewoon af
Nouja, als dat zorgt voor goede deals, dan vind ik het prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet waarom de levering zo lang gaat duren? Zij hebben nu jouw geld en over dat geld krijgen ze rente. Als ze dan genoeg rente hebben ontvangen, kopen zij het product in en krijg jij het pas opgestuurd.
Zo werkt iBood.
Langsgaan.. Alsof anderen dat niet al hebben geprobeerd. Dit is de manier hoe zij aan het werk gaan en als jij daarmee in zee gaat, heb je een risico. In principe investeer je in het bedrijf want je krijgt alleen als het goed gaat. Als weinig mensen een Samsung Ativ-S kopen, zullen ze er lang over doen voordat ze gaan leveren omdat het langer duurt voordat de rente eruit is gehaald.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Nouja, als dat zorgt voor goede deals, dan vind ik het prima.
En mocht er echt gezeik komen, dan ga ik toch gewoon ff langs bij ze:
IBOOD.com B.V.
Afdeling Klantenservice
Contactweg 149 - 2
1014 BJ AMSTERDAM
Nederland
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar:
ma/vr van 08:30 - 17:00
Ik ben een heel vervelend ventje als ik vind dat ik niet naar behoren behandeld wordt.
Wat gaat FOK! daar aan doen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zakenpartners van FOK! Bedreigen. Goed bezig.
Bedreiging is bij jou een HEEEEEL breed begrip, of niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zakenpartners van FOK! Bedreigen. Goed bezig.
Ik zie wel hoe het gaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Langsgaan.. Alsof anderen dat niet al hebben geprobeerd. Dit is de manier hoe zij aan het werk gaan en als jij daarmee in zee gaat, heb je een risico. In principe investeer je in het bedrijf want je krijgt alleen als het goed gaat. Als weinig mensen een Samsung Ativ-S kopen, zullen ze er lang over doen voordat ze gaan leveren omdat het langer duurt voordat de rente eruit is gehaald.
Het bedrijf klopt niet. Maar het wordt in stand gehouden door mensen die denken zoals jij. "Ach, als er maar een goede deal van gemaakt wordt."
Zou jij nu betalen weinig betalen voor een product dat je pas over 10 jaar krijgt? Dan hoef je maar heel weinig te betalen. Maar dat geld heb je dan niet meer, en het product heb je voorlopig ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |