Net als in de echte wereld.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VBL heeft weinig krediet. Snap er niks van
Steven heeft het druk met werk, volgens mods. Dan zou die zich iedere dag de pleuris werken, geloof ik niet.quote:
Gast maakt meer dan 12 uur per dag man. Serieus die man werkt veel.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven heeft het druk met werk, volgens mods. Dan zou die zich iedere dag de pleuris werken, geloof ik niet.
Hij is er gewoon klaar mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven heeft het druk met werk, volgens mods. Dan zou die zich iedere dag de pleuris werken, geloof ik niet.
Dat is toch godverdomme geen jood, of wel danquote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat Mono ook gewoon mod is geworden
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
Op school niks geleerd.
Ben je uitgemasturbeerd
Dan word je FA
Dan word je FA
Wel iemand die ook eerst de boel kapot trollde.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is toch godverdomme geen jood, of wel dan
Waarom zit jij hierover mee te lullen terwijl we het over het tijdperk hebben van voor jij hier kwam posten?quote:
Die gozer had elke dag 500 posts minimaal. Misschien maar beter ook toch dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Steven had je wel de garantie dat er gezelligheid was en 10 topics minimaal op een dag doorheen vologenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer had elke dag 500 posts minimaal. Misschien maar beter ook toch dan.
DAAR mOET EEN PIEmEL IN! DAAR mOET EEN PIEmEL IN!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
ZE KOMEN NOOIT NAAR VBL, ZE KOMEN NOOIT NAAR VBL
Omdat het logisch is.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zit jij hierover mee te lullen terwijl we het over het tijdperk hebben van voor jij hier kwam posten?
LIEVER AIDS OF TBC DAN EEN POSTER IN GC.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
DAAR mOET EEN PIEmEL IN! DAAR mOET EEN PIEmEL IN!
Hij haat me.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Stinho vanwaar altijd die opstandigheid t.o.v JR?
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LIEVER AIDS OF TBC DAN EEN POSTER IN GC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |