Jij gebruikt dat sowieso vaakquote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een paar keer kanker? HMF en ik zetten dat hele topic toen vol kanker
Dat ging al helemaal nergens overquote:
Geen idee. Maar ik denk dat als je meer dan 10 in 1 week hebt dat je dan wel een bespreekgeval bentquote:
Ze mogen hem dus niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Teveel notes inderdaad. Daarvoor wel paar keer voor wat ergere shit een ban gehad maar laatste keer ging nergens over.
Wie dan, toen was ik daar niet bij.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat ging al helemaal nergens over. Als die stinkmensen dagen hem gewoon uit.
Op fr12.nl (ja inb4 fr12quote:Op donderdag 11 april 2013 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een paar keer kanker? HMF en ik zetten dat hele topic toen vol kanker
Die modjes en FA's moeten eens beginnen met zichzelf en dit forum niet zo extreem serieus te nemen. Het is nog triester volk dan stadswachten doorgaans.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik denk dat als je meer dan 10 in 1 week hebt dat je dan wel een bespreekgeval bent![]()
Het is heel makkelijk om HMF terug te krijgen, maar dat moeten we hier niet bespreken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Wie kan iets fixen voor HMF? Hij moet ook gewoon terugkomen boelers.
Ja vastquote:Op donderdag 11 april 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op fr12.nl (ja inb4 fr12) was er toen zo'n gozert die Helpmefok heette en iedereen zat af te zeiken als ze paar keer kanker zeiden , was hij dat denk je
GGMM voelt zich wel snel aangevallen, ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die modjes en FA's moeten eens beginnen met zichzelf en dit forum niet zo extreem serieus te nemen. Het is nog triester volk dan stadswachten doorgaans.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die modjes en FA's moeten eens beginnen met zichzelf en dit forum niet zo extreem serieus te nemen. Het is nog triester volk dan stadswachten doorgaans.
Toen kreeg ik ook een ban. en die kut pino112 oid niet, hommotje.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oh my gawd ik was de uitwedstrijd in dat Serious Request topic vergeten. Toen hadden we ze wel gedissed. Ja ik had toen ook wel goede argumenten
Maar hij neemt het verder to-taal niet serieus hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM voelt zich wel snel aangevallen, ja.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben daarvoor al te lang van school af en mijn kinderen zijn er nog niet oud genoeg voor. Het is meer ingegeven door de berichten die ik van onze stagiaires hoor. Die na een stage pas weten waar ze aan toe zijn en dat school daar niet erg in bijdraagt anders dan wat stof uit je hoofd leren.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe dan? Wij hadden verplichte computer programma's die je hielpen bij je vervolg studie, 2 jaar elke 2 weken 1 uurtje volgens mij. Wat kunnen ze nog meer doen? Dat bijna niemand het serieus neemt is niet de fout van de scholen imo.
wist jij op je 14e al wat je wilde worden?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben daarvoor al te lang van school af en mijn kinderen zijn er nog niet oud genoeg voor. Het is meer ingegeven door de berichten die ik van onze stagiaires hoor. Die na een stage pas weten waar ze aan toe zijn en dat school daar niet erg in bijdraagt anders dan wat stof uit je hoofd leren.
VBL heeft weinig krediet. Snap er niks vanquote:Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen kreeg ik ook een ban. en die kut pino112 oid niet, hommotje.
Goeie user wel. Al zijn de meningen daar sterk over verdeeld.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist wel ooit dat Steven me had verteld dat Stokstaart eerst onder proxy buiten VBL zat te kloten, maar volgens mij zat hij onder Aldo-MC snel in VBL.
Krijg je he, met die jodenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat Steven weg is, dat zal wel een goede mod zijn geweest (helaas weinig van kunnen meemaken, na zijn aanstelling vrijwel direct weg).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |