SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 14:58:05 ]
147quote:
wij ookquote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit vast met dat hoeren candy crush
Jullie doen romantisch samen bij hetzelfde level strandenquote:
wat is er nu gaande dan voor morgenavond?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
Weerwolven meet uit de OP gehaald
Inmiddels weet iedereen wel dat die niet door gaat
+1quote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit vast met dat hoeren candy crush
Oh. Okquote:
Helemaal niks gok ik zoquote:Op donderdag 11 april 2013 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er nu gaande dan voor morgenavond?
Niksquote:Op donderdag 11 april 2013 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er nu gaande dan voor morgenavond?
Ja, goed he?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie doen romantisch samen bij hetzelfde level stranden
Pfffft. Ik ben bij 57.quote:
Mijn zoon wil niet voor mij spelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, goed he?
Lola liep een aantal levels voor op mij.
Toen in 1 avond ingehaald, en verder... daarna vast bij 65... maar goed ik was haar voorbij![]()
Haalt ze me een paar dagen later bij...
Nou zitten we samen vast
Die heeft al een keer moeten wachten op een update voordat ze verder konquote:Op donderdag 11 april 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfffft. Ik ben bij 57.
Ik zag dat C_A bij 277 is. Wtf.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:10 schreef Cryothic het volgende:
Wel beha, toch hangtieten
![]()
Ik ga denk ik maar eens onderzoeken of het dragen van slipjes de smaak van een vagina beinvloed ofzo...
en terecht...quote:Op donderdag 11 april 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil niet voor mij spelen.
Elke keer als hij naar de wc gaat vraag ik of hij mijn foon mee wil nemen want op de wc worden high-scores gehaald.
Nee mam, ik ga jouw spel niet voor je spelen, dat is cheaten!!
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:10 schreef Cryothic het volgende:
Wel beha, toch hangtieten
![]()
Ik ga denk ik maar eens onderzoeken of het dragen van slipjes de smaak van een vagina beinvloed ofzo...
Jawel maar ik zit vast en dat is ook niet leukquote:
Gewoon beter je best doenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar ik zit vast en dat is ook niet leuk
Ik wil die best wel even voor je halen hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 15:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon beter je best doen![]()
iemand die voor mij lvl 65 ff wil halen?
Chocolade groeit elke set dat je geen chocolade weg werkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blijft die klotechocola terugkomen trouwens? Daar heb ik echt een hekel aan.
Dat laatste.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Chocolade groeit elke set dat je geen chocolade weg werkt.
Of bedoel je of je daar in latere levels ook last van hebt?
Uhm ja, maar die wordt wel veel makkelijker weg te krijgen, minder aanwezig enz. Chocola groeit ook alleen maar als je snoep weghaalt die niet aan chocola grenst he.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blijft die klotechocola terugkomen trouwens? Daar heb ik echt een hekel aan.
147 doe je gewoon zo:quote:Op donderdag 11 april 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil die best wel even voor je halen hoor![]()
Leef jij je dan even uit op mijn level 147?
Ik ben de ransaap omdat ik lach om een opmerking gemaakt door de man waar jij mee samen woont?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tha fuck ... Ransaap ben je ook
Ja duidelijkquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je quote Huppel... klopt dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Natuurlijk klopt dat niet !!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je quote Huppel... klopt dat?
[..]
Dat ze dat deed klopt wel maar ze bedoelde vast jou!!quote:
Welnee, ik ben geen ransaap... zou niet eens weten wat een saap is... laat staan een ransaap.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ze dat deed klopt wel maar ze bedoelde vast jou!!
Moet wel!
Rare mannenlogica weer dit!!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welnee, ik ben geen ransaap... zou niet eens weten wat een saap is... laat staan een ransaap.
Daarbij... vinnie vond het ook een goed plan... dus zal wel gewoon iets man-eigen zijn... of jongetjes-eigen denk ik.
Het is rans-aap. Vandaar het plaatje wat ik posttequote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welnee, ik ben geen ransaap... zou niet eens weten wat een saap is... laat staan een ransaap.
Daarbij... vinnie vond het ook een goed plan... dus zal wel gewoon iets man-eigen zijn... of jongetjes-eigen denk ik.
In ieder geval nu weer een level verder. Ik word helemaal para van die chocola. Kutspul.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ja, maar die wordt wel veel makkelijker weg te krijgen, minder aanwezig enz. Chocola groeit ook alleen maar als je snoep weghaalt die niet aan chocola grenst he.
Straks krijg je ook bommen, die zijn veel erger
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is rans-aap. Vandaar het plaatje wat ik postte
Klopt!!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In ieder geval nu weer een level verder. Ik word helemaal para van die chocola. Kutspul.
Ik ken jou langer dan vandaag. Je was heus wel serieus!!quote:
kinderen uit school halen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rare mannenlogica weer dit!!
En waar is LoLa?
joh...quote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is rans-aap. Vandaar het plaatje wat ik postte
Helemaal nietquote:Op donderdag 11 april 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken jou langer dan vandaag. Je was heus wel serieus!!
Hopelijk komt ze het straks even recht zetten!!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kinderen uit school halen.
[..]
joh...
Oh jawelquote:
hihi... staat ie zo krom dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze het straks even recht zetten!!
[..]
Oh jawel
Heul nietquote:Op donderdag 11 april 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze het straks even recht zetten!!
[..]
Oh jawel
Ransaapquote:
sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Niveau daalt wel heel snel hier.
Ik ga even kijken of er nog wat leuks te beleven is aan de binnenkant van mijn ogen![]()
Oh als er iemand is die graag een kudde olifanten die de cancan aan het oefenen zijn in mijn hersenpan wil overnemen dan app je maar!
Wie is de ransaap nou? Ik of Cryo?quote:
Beidequote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is de ransaap nou? Ik of Cryo?
als Cryo, dan ook Vinniiee he... wel opletten.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is de ransaap nou? Ik of Cryo?
quote:
Waarom Vin dan niet? Die steunt het plan zelfs, ik moest er alleen om lachen!!quote:
Auf wienerschnitzelquote:Op donderdag 11 april 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom Vin dan niet? Die steunt het plan zelfs, ik moest er alleen om lachen!!
Geef nou maar gewoon je quotefaal toe![]()
* Huppelmuts stapt dr bedje in
Dat was dus de laatste keer dat ik om een grapje van cryo lachquote:
Alsof je mijn grapjes kunt weerstaan...quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was dus de laatste keer dat ik om een grapje van cryo lach![]()
Iemand mijn kruik gezien?
Vast wel... ijskoud kan ze zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alsof je mijn grapjes kunt weerstaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met gemak!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alsof je mijn grapjes kunt weerstaan...
En bedankt!!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel... ijskoud kan ze zijn
Ik lig hier weg te bibberenquote:
Sja die afstand hequote:Op donderdag 11 april 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
misschien moet je iets dichterbij komen kijken
*Komt dichterbij.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
misschien moet je iets dichterbij komen kijken
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
Bijna weekend jongens, gedraag jeja echt bijna weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan toe![]()
Ik zie nog niksquote:Op donderdag 11 april 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft samz een vergrootglas, een verrekijker en microscoop
geef haar een autoquote:Op donderdag 11 april 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft samz een vergrootglas, een verrekijker en microscoop
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik zou thuis blijven![]()
Meer oefeningen doen met je pols
Je mag natuurlijk ook niet weg ... anders had je hier wel mogen vervelendquote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ga werken, want ik verveel me al 2 dagen kapot
je hebt wel een goede reden toch....quote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ga werken, want ik verveel me al 2 dagen kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |