dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:19 schreef alors het volgende:n, maar het debielste is het youtube filmpje wat je moet maken en wat en plein public moet worden upgeload
Dat ligt ook aan je leeftijd. Ze zoeken daar vooral jonge jongens die net van school zijn, of in ieder geval onder de 35 met veel ervaring.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef mr.miagi het volgende:
de metaal industrie doet het op dit moment wel goed , vergeleken met de bouw. Ik denk dat ik omscholing ga doen naar lasser. iemand nog tips hoe je dat het beste kunt doen. cursussen volgen of gewoon een bol opleiding beginnen ?
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:00 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan je leeftijd. Ze zoeken daar vooral jonge jongens die net van school zijn, of in ieder geval onder de 35 met veel ervaring.
Ja, nou. Joepiequote:Op woensdag 17 april 2013 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Het voordeel van bruto weinig verdienen is natuurlijk weer dat er niet zo enorm veel vanaf gaat qua belastingen.
Bij een salaris van ¤0 gaat er zelfs helemaal niets naar de fiscus!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Het voordeel van bruto weinig verdienen is natuurlijk weer dat er niet zo enorm veel vanaf gaat qua belastingen. En je hoeft geen gezin te onderhouden, dat scheelt ook weer! Klinkt mij toch in de oren als een prima kans.
Als je ze zelf hebt moeten uploaden haal ze dan weg?quote:
Is ingevuldquote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef hollydr1 het volgende:
Even voorstellen
Hoi allemaal!
mijn naam is Irene en ik werk bij de he-academy. Een van mijn taken bij dit bedrijf is het opzetten van een training die mensen gaat helpen bij het vinden van een baan. Omdat we graag willen afwijken van de standaard trainingen die vaak via het UWV worden gegeven zijn we op zoek naar waar mensen echt behoefte aan hebben. Deze trainingen hebben geen commerciele grondslag en ons bedrijf heeft dan ook geen winstoogmerk.
Omdat er op dit forum veel mensen zitten die met deze situatie te maken hebben zou ik jullie graag willen vragen of je even de tijd zou willen nemen om een hele korte vragenlijst (4 vragen maar) in te vullen. Dit is volledig anoniem, tenzij je er zelf voor kiest om je emailadres in te vullen.
Jullie zouden mij en mijn collega's hier enorm mee helpen.
Alvast bedankt!
Groetjes, Irene
De enquete is te vinden via de volgende link: https://docs.google.com/f(...)cRTqA-4hftjbEiAJUxSg
En dit?quote:Ben je scholier of student dan kun je op onderstaande vacature solliciteren.
Oh en dit (voor medewerker verslavingszorg)?quote:Vacature: Verkoopster
quote:Wij zoeken mensen die :
· een actief-christelijke levensstijl hebben;
Is dit gereicht op mannen of was de oprichter een fan van He-man?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef hollydr1 het volgende:
Even voorstellen
Hoi allemaal!
mijn naam is Irene en ik werk bij de he-academy. Een van mijn taken bij dit bedrijf is het opzetten van een training die mensen gaat helpen bij het vinden van een baan. Omdat we graag willen afwijken van de standaard trainingen die vaak via het UWV worden gegeven zijn we op zoek naar waar mensen echt behoefte aan hebben. Deze trainingen hebben geen commerciele grondslag en ons bedrijf heeft dan ook geen winstoogmerk.
Omdat er op dit forum veel mensen zitten die met deze situatie te maken hebben zou ik jullie graag willen vragen of je even de tijd zou willen nemen om een hele korte vragenlijst (4 vragen maar) in te vullen. Dit is volledig anoniem, tenzij je er zelf voor kiest om je emailadres in te vullen.
Jullie zouden mij en mijn collega's hier enorm mee helpen.
Alvast bedankt!
Groetjes, Irene
De enquete is te vinden via de volgende link: https://docs.google.com/f(...)cRTqA-4hftjbEiAJUxSg
Correct me if I'm wrong, maar is het niet zo dat je bij een stichting/instelling/bedrijf zelf solliciteert naar BBL opleidingen? Dus dat zij daar echt vacatures voor open hebben staan en de opleiding zelf daar regelen? Zo heb ik het tenminste altijd begrepen.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik probeer informatie te verkrijgen voor omscholing, via de BBL leerweg. De twee college's die dit hier aanbieden zeggen beide dat ik zelf voor een leer/werkplek moet zorgen. Dus ik stuur:
"Ik zou graag willen informeren naar de mogelijkheid een BBL leertraject te volgen binnen uw stichting. Ik wil de opleiding ... gaan volgen via de BBL leerweg. Ik zou graag het praktijkgedeelte binnen uw stichting uitvoeren. Graag hoor ik van u."
Als antwoord krijg ik:
"Helaas is dit niet mogelijk. Wij hebben zelf BBL leerlingen in dienst. Veel succes met je studie."
Dus het is niet mogelijk, maar ze hebben wel BBL leerlingen in dienst... Ben ik nu zo sloom van begrip want ik snap niet waarom het dan niet mogelijk is.
Daarom wilde ik ook wat informatie, als dat zo is dan had ik het fijn gevonden als deze leercoordinator binnen deze stichting dat even had gecommuniceerd. Daarnaast heb ik contact gehad met twee opleidingen en beide adviseurs zeiden dat ik eerst zelf een stichting moet benaderen waarna ik pas een BBL opleiding bij hun kan starten.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef fh101 het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar is het niet zo dat je bij een stichting/instelling/bedrijf zelf solliciteert naar BBL opleidingen? Dus dat zij daar echt vacatures voor open hebben staan en de opleiding zelf daar regelen? Zo heb ik het tenminste altijd begrepen.
Ik denk dat je het dan anders moet formuleren. "Ik zou graag het praktijkgedeelte binnen uw stichting uitvoeren" lijkt er meer op dat je een stage gaat lopen en dat is toch anders dan BBL. Vaak kun je op de website wel vinden of ze BBL trajecten aanbieden. Ik denk dat het beter overkomt als je direct daarnaar verwijst, iets als in "Ik zag dat er binnen uw stichting BBL plaatsen beschikbaar zijn en ik wil hier graag naar solliciteren".quote:Op woensdag 17 april 2013 19:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Daarom wilde ik ook wat informatie, als dat zo is dan had ik het fijn gevonden als deze leercoordinator binnen deze stichting dat even had gecommuniceerd. Daarnaast heb ik contact gehad met twee opleidingen en beide adviseurs zeiden dat ik eerst zelf een stichting moet benaderen waarna ik pas een BBL opleiding bij hun kan starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |