Waarom? Zij werkt toch ook? Of is er veel verschil in inkomen, of de manier waarop jullie met geld omgaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:03 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Ik heb vaak het gevoel dat ik er financieel alleen voor sta, dat ik aan de toekomst en het huis moet denken.
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef mootie het volgende:
En voor het kind zorgen telt niet als 'inbreng'?
Ik vind het trouwens apart, er zo mee bezig zijn dat beiden evenveel 'inbrengen'. Jullie zijn toch geen bedrijf.
Ze werken beide toch 4 dagen, heb je al 2 van de 5 dagen opgevangen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit.
Wil je het kind dan 5 dagen per week bij de opvang dumpen?
Niet als financiele inbreng, voor mijn gevoel. Maar daar heb je misschien wel gelijk in; er zijn wel meer manieren om bij te dragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef mootie het volgende:
En voor het kind zorgen telt niet als 'inbreng'?
Deze snap ik even niet? Waarop afrekenen?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef BasEnAad het volgende:
Als jullie samen een toekomst hebben volgens jou, waarom moet het dan wel zo zijn dat jullie allebei apart overal op afgerekend worden?
Ohja daar heb ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef peasant het volgende:
[..]
Ze werken beide toch 4 dagen, heb je al 2 van de 5 dagen opgevangen.
Zo had ik het in mijn hoofd, maar eega ziet dat dus anders; die wil 2 dg. op het KDV.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef peasant het volgende:
Ze werken beide toch 4 dagen, heb je al 2 van de 5 dagen opgevangen.
Vraag mij vooral af waarom het vermeld wordt. Want het zou eigenlijk niet ter zaken moeten doen nu in een topic over wel/niet minder gaan werken.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Verder vind ik dat 'energie steken' in een relatie ook wel erg negatief klinken, het klinkt haast als een kwelling om de relatie in stand te houden.
dit, en dan ga jij toch een dag meer werken , zoals bijna iedereen 5 dagen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Laat je vriendin gewoon lekker minder werken waar maak je je druk om.
Kan ze mooi wat meer huishoudelijke taken doen, dat compenseert dan vanzelf toch?
Verder vind ik dat 'energie steken' in een relatie ook wel erg negatief klinken, het klinkt haast als een kwelling om de relatie in stand te houden.
Dat je zo gaat bijhouden wat ieder bijdraagt aan het huishouden getuigt niet van veel vertrouwen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet? Waarop afrekenen?
Is vaak ook wel handig als dergelijke zaken besproken worden voordat er aan een kind begonnen wordt..quote:
OK, jij vind dat ik het erg scherp speel. Goeie opmerking.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef BasEnAad het volgende:
Als je vrienden nou alleen maar op de bank zat en jou het huishouden liet doen en het geld verdienen, dan is het een andere verhaal.
Dit was besproken; het zou 3 dagen KDV worden, maar zij wijzigt de afspraak.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Is vaak ook wel handig als dergelijke zaken besproken worden voordat er aan een kind begonnen wordt..
Misschien moet je in je hoofd je niet zo focussen op zuiver de financiële inbreng, ze gaat nu een andere inbreng geven die niet direct meetbaar is.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Niet als financiele inbreng, voor mijn gevoel. Maar daar heb je misschien wel gelijk in; er zijn wel meer manieren om bij te dragen.
[..]
Deze snap ik even niet? Waarop afrekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |