SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel oogcontact maken, je wilt niet dat zo een baviaan je niet ziet en alsnog aankachelt.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon voorrang nemen, moeten ze maar niet voorrang verlenen terwijl ze zelf voorrang hebben
Deels herkenbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel oogcontact maken, je wil niet dat zo een baviaan je niet ziet en alsnog aankachelt.
Dat tweede wist ik niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al een heel leuk, tof en lieve vriendin en daar bovenop heeft Samzz allang te kennen gegeven mij niet interessant te vinden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al een heel leuk, tof en lieve vriendin en daar bovenop heeft Samzz allang te kennen gegeven mij niet interessant te vinden.
En weg is de angstquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
Hoi mensjes, hebben jullie mij gemist?
Ik wilde een typo maken voor Huppel maar ik durf niet.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je aangereden toen?
[..]
Dat weet iedereen hoor.
leuk, tof, lieve vriendin >> leuke, toffe, lievequote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt die andere net gemist.
Ik zie hem trouwens niet.
Normaal wijs je er meteen naar en denk ik, oja.quote:
Allow me to elaborate:quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg gemengde signalen hier...
Mwoah oke.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leuk, tof, lieve vriendin >> leuke, toffe, lieve
Oke dan snap ik hem ook niet meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg gemengde signalen hier...
Oja verrek.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allow me to elaborate:
Ik had geen interesse omdat ik toentertijd een vriend had.
Zo, dat was lastig.
Helder.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allow me to elaborate:
Zo, dat was lastig.
We lopen elkaar steeds mis.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef Samzz het volgende:
En nu heb ik geen interesse omdat hij een vriendin heeft. It's all so simple.
Nu heeft Muha een vriendinnetjequote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allow me to elaborate:
Zo, dat was lastig.
Ik bedoelde meer dat ik je vraag naar Vin nogal overbodig vond aangezien we toch allemaal wel weten wat er van de week gebeurde met hem op de snelweg.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Normaal wijs je er meteen naar en denk ik, oja.
Nu ben ik wel serieus ja, anders maak ik die fout toch niet?
Dat is ook een no-goquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer maar de afstand vind ik ook erg vervelend.
Ik weet het nietquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik je vraag naar Vin nogal overbodig vond aangezien we toch allemaal wel weten wat er van de week gebeurde met hem op de snelweg.
En als het erger was geweest zat ik nu niet al op FOK!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik je vraag naar Vin nogal overbodig vond aangezien we toch allemaal wel weten wat er van de week gebeurde met hem op de snelweg.
Was het fijnquote:Op donderdag 11 april 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het asfalt van dichtbij geïnspecteerd.
Oh automobilist zag Vin niet, duwt hem van de snelweg, vin kon kiezen tegen bord klappen met 100km of terug snelweg op, maakt schuiver, deuk in ego, auw pols en motor TLquote:
Ja daaromquote:Op donderdag 11 april 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als het erger was geweest zat ik nu niet al op FOK!
Het viel me alles meequote:
Dit dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh automobilist zag Vin niet, duwt hem van de snelweg, vin kon kiezen tegen bord klappen met 100km of terug snelweg op, maakt schuiver, deuk in ego, auw pols en motor TL
Korte samenvatting![]()
Ahwquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh automobilist zag Vin niet, duwt hem van de snelweg, vin kon kiezen tegen bord klappen met 100km of terug snelweg op, maakt schuiver, deuk in ego, auw pols en motor TL
Korte samenvatting![]()
Dat was een andere situatie. Ik gaf iemand geen voorrang die van rechts kwam. Dus ik dacht dat Vin iemand geen voorrang had verleent...quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik wil niet 1.5 uur in de auto zitten of dat 1 van ons 2 een vertrouwde omgeving moet verlaten.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook een no-go. Maar met jou heeft het niks te maken.
Maar toch geen plannen om het nog een keer te doen?quote:
Ik denk dat Vin doelde op het niet gezien worden door automobilist gedeelte van je postquote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was een andere situatie. Ik gaf iemand geen voorrang die van rechts kwam. Dus ik dacht dat Vin iemand geen voorrang had verleent...
[..]
Ja, vind ik ook. Ik wil niet 1.5 uur in de auto zitten of dat 1 van ons 2 een vertrouwde omgeving moet verlaten.
Dat was ook zo, want uitvoegen is een bijzondere verrichtingquote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was een andere situatie. Ik gaf iemand geen voorrang die van rechts kwam. Dus ik dacht dat Vin iemand geen voorrang had verleent...
Ik heb geen motor meer. dat is toch antwoord genoegquote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival, heb jij al eens een ongeluk met de motor gehad eigenlijk?
Neuh, niet echtquote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar toch geen plannen om het nog een keer te doen?![]()
Rival, heb jij al eens een ongeluk met de motor gehad eigenlijk?
Juistem.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Vin doelde op het niet gezien worden door automobilist gedeelte van je post
Ja, hij is duidelijk inmiddels.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Vin doelde op het niet gezien worden door automobilist gedeelte van je post
Uhm neequote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen motor meer. dat is toch antwoord genoeg
Duurt ff maar dan heb je ook wat!!quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best wel geluk gehad dat er geen vrachtwagens reden op dat moment
ik hadquote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee![]()
Ik weet dat je toen je motor als IKEA-pakketje in die garage had staan in de Beemster maar hoe of waarom niet.
Eerste plaatje doet het nietquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik had
[ afbeelding ]
die is dood.
daarna heb ik dit gekocht
[ afbeelding ]
maar als bouwpakket... en die had ik al verkocht voor ik er een ritje mee had gemaakt. kreeg een aanbod dubben van wat ik betaald had.. moest ik accepteren...
Ja hey, hoe wilt hij oogcontact maken met een auto links van hem. Dat kan niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurt ff maar dan heb je ook wat!!
Of het was dat bord daar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste plaatje doet het niet
En nu weet ik nog niet of je ooit een motorongeluk hebt gehad![]()
Moet je oogcontact maken met andere bestuurders?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hey, hoe wilt hij oogcontact maken met een auto links van hem. Dat kan niet.
Spiegelquote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hey, hoe wilt hij oogcontact maken met een auto links van hem. Dat kan niet.
Ahaquote:
Nee, het is een trucje om er zeker van te zijn dat hij/zij je gezien heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je oogcontact maken met andere bestuurders?
Als hij naast je rijdt gaat dat niet.quote:
is wel zo veilig.... of tenminste, dan weet je of ze je zien of niet...quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je oogcontact maken met andere bestuurders?
zie editquote:
Nee, want dan zit je in de dode hoekquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het is een trucje om er zeker van te zijn dat hij/zij je gezien heeft.
[..]
Als hij naast je rijdt gaat dat niet.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of het was dat bord daar:Ook niet prettig... Motor is total loss zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het is een trucje om er zeker van te zijn dat hij/zij je gezien heeft.
[..]
Als hij naast je rijdt gaat dat niet.
Dat is vooral voor motorrijders zo natuurlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
is wel zo veilig.... of tenminste, dan weet je of ze je zien of niet...
Daar zat je toch ook?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want dan zit je in de dode hoek
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet prettig... Motor is total loss zeker.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korte samenvatting![]()
Ja, kreeg ik gisteren bericht over. Maar had ik eigenlijk gelijk al gezien toen ik weer op m'n benen stond.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet prettig... Motor is total loss zeker.
Ook voor automobilisten.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat is vooral voor motorrijders zo natuurlijk?
wetende wat jij had... moet ik best lachen..... grasmaaiertjequote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik houd niet van 4-cilinders. Stofzuigers
Stofzuiger geluid heeft niks te maken met het vermogenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
wetende wat jij had... moet ik best lachen..... grasmaaiertje
107 verse paardjes
Dat is wat mijn instructeur me aanraadt ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat is vooral voor motorrijders zo natuurlijk?
haalde een stistaande auto in, die ging keren toen ik ernaast zat. knalde er met 60 op... schoof door tegen geparkeerde bestelbus.... alles kapoetsquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha
AUW!!
How come? Jouw schuld? Do tell![]()
Ik geloof niet dat ik dat ooit heb gedaan!!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kreeg ik gisteren bericht over. Maar had ik eigenlijk gelijk al gezien toen ik weer op m'n benen stond.
[..]
Ook voor automobilisten.
Maar gelukkig was jij nog heelquote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
haalde een stistaande auto in, die ging keren toen ik ernaast zat. knalde er met 60 op... schoof door tegen geparkeerde bestelbus.... alles kapoets
Kan ook zijn dat dat nieuw is, mijn instructeur zegt het in ieder geval nu wel, en dat is geen motorinstructeurquote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit heb gedaan!!
Ja wel tijdens het fileflirten maar tijdens het rijden niet echt, althans niet bewust
Ik ook niet hoor... Pas sinds ik motorrijlessen neem.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit heb gedaan!!
Ja wel tijdens het fileflirten maar tijdens het rijden niet echt, althans niet bewust
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Samzz het volgende:
En toch wil ik ook m'n motorrijbewijs halen!
nee maar ik weet wat voor geluid die suzukietjes produceren dus dat je dan een 4 cilinder durft af te krakenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stofzuiger geluid heeft niks te maken met het vermogen
Ik ook, ooit. Als mijn kind oud en wijs genoeg is om het zonder mij te reddenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Samzz het volgende:
En toch wil ik ook m'n motorrijbewijs halen!
Ik had een open uitlaat op een twinquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar ik weet wat voor geluid die suzukietjes produceren dus dat je dan een 4 cilinder durft af te kraken
Huppelkind kennende komt dat nog wel eensquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, ooit. Als mijn kind oud en wijs genoeg is om het zonder mij te redden
In theorie zou hij dat nu al kunnenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppelkind kennende komt dat nog wel eens
Jij zou echt een geile bikerchick zijnquote:
Ik volgens mij ook wel. Stiekem. Een beetje.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou echt een geile bikerchick zijn![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
na een aantal weken liep ik weer normaal ja
Vast welquote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook wel. Stiekem. Een beetje.
ik had ook een open uitlaat.... hij schreeuwde als een pubertje dat verkracht werd door bubbaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had een open uitlaat op een twinDat klinkt echt niet als een stofzuiger
Zonder bike ben ik al geil genoegquote:Op donderdag 11 april 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou echt een geile bikerchick zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 cilinders zijn helemaal baas jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik had ook een open uitlaat.... hij schreeuwde als een pubertje dat verkracht werd door bubba
ik hoor liever een 1 cilinder.....
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder bike ben ik al geil genoegSowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja pruttelprutquote:Op donderdag 11 april 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In plaats daarvan koop jij gewoon een kever.
nee, ben genezenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar geen behoefte om weer een motor aan te schaffen?
Dat kan hequote:
een duc of aprilia zou ik stiekem best willenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 cilinders zijn helemaal baas ja
Mijn ogen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Samzz het volgende:
http://www.upcoming.nl/ri(...)je-mond-van-openvalt
Die spelling, ik kan wel janken.
Ze zijn zo leukquote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
een duc of aprilia zou ik stiekem best willen
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo, ik ben vrouw en wil graag snappen wat het verschil is tussen 1, 2, 4 en 80 cilinders.
Bij voorbaat dank voor de uitleg die ik ongetwijfeld ga krijgen van de macho mannen in dit topic
Deze dan!!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Samzz het volgende:
http://www.upcoming.nl/ri(...)je-mond-van-openvalt
Die spelling, ik kan wel janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
nou de ene heeft 1 cilinder. de ander 2. weer een ander 4.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo, ik ben vrouw en wil graag snappen wat het verschil is tussen 1, 2, 4 en 80 cilinders.
Bij voorbaat dank voor de uitleg die ik ongetwijfeld ga krijgen van de macho mannen in dit topic
Aprilia SXVquote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
een duc of aprilia zou ik stiekem best willen
Dat is dan ook het enige gedeelte wat ik er wel van snap sulle!!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4 cilinder. De helft is dus een 2 cilinder en een kwart een 1 cilinder.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
Het aantal cylinders geeft aan hoeveel cylinders een blok heeft . Dat wil zeggen hoeveel boringsgaten het blok heeft gelijk aan het aantal zuigers. In deze boringsgaten vindt de verbranding van de benzine of diesel plaats en elk boringsgat heeft dan ook een uitlaat. Deze vloeien verderop vaak weer samen tot 1 uitlaat. Het aantal cylinders loopt meestal van maar 1 (vaak wat oudere motoren) tot soms wel 10 (bij een Formule 1 wagen). Meestal heeft een blok van een motorfiets 2 (Ducati) of 4 cylinders (bijna alle Japanse racers). De 2 cylinders klinken vaak heel donker, de 4 cylinders veel hoger (gillers).
Tadaaaaaa
Duidelijk!!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
nou de ene heeft 1 cilinder. de ander 2. weer een ander 4.
een aygo heeft er 3.
mijn wagen heeft er 6.
Nog steeds uhm "angst" (bij gebrek aan beter woord) om jezelf compleet in puin te rijden?quote:
Wat wil je dan nog meer weten?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige gedeelte wat ik er wel van snap sulle!!
Zelfkennis!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds uhm "angst" (bij gebrek aan beter woord) om jezelf compleet in puin te rijden?
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze dan!!Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wil je dan nog meer weten?
4 cilinder: hoog vermogen, klinkt als een naaimachine, soepel
2 cilinder: middelmatig vermogen, klinkt als mijn motor, trilt meer
1 cilinder: laag vermogen, klinkt als weet ik veel wat, zet er een dildo op en je hebt een vibrator
Uitzonderingen daargelaten.
de uitleg van LoLa maakte al een hoop duidelijk en door Rival zn uitleg kreeg ik er ook een beeld bij. Aan jou heb ik dus gewoon nietsquote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wil je dan nog meer weten?
4 cilinder: hoog vermogen, klinkt als een naaimachine, soepel
2 cilinder: middelmatig vermogen, klinkt als mijn motor, trilt meer
1 cilinder: laag vermogen, klinkt als weet ik veel wat, zet er een dildo op en je hebt een vibrator
Uitzonderingen daargelaten.
Dankjequote:
Haterquote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de uitleg van LoLa maakte al een hoop duidelijk en door Rival zn uitleg kreeg ik er ook een beeld bij. Aan jou heb ik dus gewoon niets
Stofzuiger dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
En Vin, denk je echt dat IK weet hoe een naaimachine klinkt?
Goed woord ja!!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfkennis!
Zodra ik me in de auto kan beheersen ga ik er aan denken
Zeg ik weet zelfs hoe een naaimachine klinktquote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
En Vin, denk je echt dat IK weet hoe een naaimachine klinkt?
Die klinkt toch heel niet zoals een naaimachine gekkie!!quote:
Heb ik nietquote:
Ja maar jij bent dan ook veel meer vrouw dan ik ooit zal zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg ik weet zelfs hoe een naaimachine klinkt
Echt niet, met je nagels en hoge hakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook veel meer vrouw dan ik ooit zal zijn
Hihi ik heb van de week van die verschrikkelijke roze handschoenen gehaald voor tijdens de afwas en schoonmaken enz omdat ik mn manicure niet wil verziekenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet, met je nagels en hoge hakken
Zoveel benamingenquote:
Jij wist niet hoe een naaimachine klonkquote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die klinkt toch heel niet zoals een naaimachine gekkie!!
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die klinkt toch heel niet zoals een naaimachine gekkie!!
Vast niet zoals een stofzuiger!!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel benamingen
[..]
Jij wist niet hoe een naaimachine klonk
Ben je nog terug geweest voor dat afbladeren?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik heb van de week van die verschrikkelijke roze handschoenen gehaald voor tijdens de afwas en schoonmaken enz omdat ik mn manicure niet wil verzieken
Kan er zo nog een paar bedenken hoor *grinnik*quote:Op donderdag 11 april 2013 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel benamingen
[..]
Jij wist niet hoe een naaimachine klonk
Hoe is dat trouwens afgelopen bij die nagelsalon waar je ging klagen?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik heb van de week van die verschrikkelijke roze handschoenen gehaald voor tijdens de afwas en schoonmaken enz omdat ik mn manicure niet wil verzieken
Omdat een stofzuiger een pleurisherrie maakt en mijn tante mij altijd wijs maakte dat een naaimachine zacht was.quote:
Bewijs het maarquote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet zoals een stofzuiger!!
Jawel hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je nog terug geweest voor dat afbladeren?
[..]
Kan er zo nog een paar bedenken hoor *grinnik*
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk. De naaimachine maakt een typisch stampgeluidquote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat een stofzuiger een pleurisherrie maakt en mijn tante mij altijd wijs maakte dat een naaimachine zacht was.
het klopt ook niet echt. het klinkt meer als een gillende keukenmeid.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet zoals een stofzuiger!!
Naaimachine = 4-cilinder met standaard uitlaatquote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat een stofzuiger een pleurisherrie maakt en mijn tante mij altijd wijs maakte dat een naaimachine zacht was.
Teveel eerquote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bewijs het maar
[..]
Jawel hoor
Zie mijn sig
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je nog terug geweest voor dat afbladeren?
[..]
Kan er zo nog een paar bedenken hoor *grinnik*
Ze hebben gratis en voor niets mn nagels opnieuw gelakt maar dit keer geen french manicure. Hoefde er ook niks voor te doen, ik liet mn nagels zien en werd meteen op een stoel geduwd zodat ze het opnieuw kon doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens afgelopen bij die nagelsalon waar je ging klagen?
quote:
Wat een geslijmquote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben gratis en voor niets mn nagels opnieuw gelakt maar dit keer geen french manicure. Hoefde er ook niks voor te doen, ik liet mn nagels zien en werd meteen op een stoel geduwd zodat ze het opnieuw kon doen.
Uit angst om de klandizie kwijt te raken gooiden ze er nog wel een aantal complimentjes tegenaan.
Ze vroeg of ik kinderen had (smalltalk) dus ik zeg dat ik een zoon heb, toen vroeg ze hoe oud en dat wilde ze niet geloven omdat ik er geen dag ouder dan 25 uit zie
Nicequote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben gratis en voor niets mn nagels opnieuw gelakt maar dit keer geen french manicure. Hoefde er ook niks voor te doen, ik liet mn nagels zien en werd meteen op een stoel geduwd zodat ze het opnieuw kon doen.
Uit angst om de klandizie kwijt te raken gooiden ze er nog wel een aantal complimentjes tegenaan.
Ze vroeg of ik kinderen had (smalltalk) dus ik zeg dat ik een zoon heb, toen vroeg ze hoe oud en dat wilde ze niet geloven omdat ik er geen dag ouder dan 25 uit zie
Jawel. Nu heb ik mooie paarse nagelsquote:Op donderdag 11 april 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat een geslijmMaar wel beter dat het gefixed is... en nu wel beter?
Zullen we 1 ding per dag doen!!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naaimachine = 4-cilinder met standaard uitlaat
Stofzuiger = 4-cilinder met open uitlaat (vrije doorlaat)
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
Naaimachine vs stofzuiger: 2 cilinder: 1 cilinder:
Zie post met YT-linkjesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we 1 ding per dag doen!!
Morgen kunnen we de verschillende uitlaten wel behandelen
Leuke schoenen bij die eerstequote:Op donderdag 11 april 2013 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
Naaimachine vs stofzuiger: 2 cilinder: 1 cilinder:
als je eerlijk bent pak je bij die 2e een normale lesmotor die iedereen kentquote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fanboy? Zijn alle 3 verschillende merken hoor
Ik ben niet blind hoor, gun iemand ook de tijd om ze te kijkenquote:
Iedereen? Ook ik?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
als je eerlijk bent pak je bij die 2e een normale lesmotor die iedereen kent
Juistem.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuke schoenen bij die eerste![]()
Die tweede doet pruttelpruttel
En die derde klinkt als vogeltjes
Hier dacht ik het eerst aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
als je eerlijk bent pak je bij die 2e een normale lesmotor die iedereen kent
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet blind hoor, gun iemand ook de tijd om ze te kijken
Honda CB500?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen? Ook ik?![]()
Succes daarmee
Ja vogeltjesquote:
* Huppelmuts opent googlequote:
Oja, in het beginquote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vogeltjes![]()
Ik hoorde vogeltjes fluiten, luister jij niet wat je mij laat luisteren?
Waarom denk je dat het een lesmotor isquote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts opent google
Oh lelijk![]()
mag ook wel voor die centenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Een audi rs6 klinkt ook wel geil zeg
Godnondeju
Omdat je geld toe krijgt als je die wil aanschaffen en het dus rendabel is voor een rijschool omdat het dan niet erg is dat faalhazen de motor aan gort rijden?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, in het begin
Daar let ik toch niet op, ik skip altijd door naar de helft van 't filmpje
[..]
Waarom denk je dat het een lesmotor is
niet te zwaar. stuurt makkelijk. geen dure kappen die stuk gaan bij vallen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je geld toe krijgt als je die wil aanschaffen en het dus rendabel is voor een rijschool omdat het dan niet erg is dat faalhazen de motor aan gort rijden?
Zoiets jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je geld toe krijgt als je die wil aanschaffen en het dus rendabel is voor een rijschool omdat het dan niet erg is dat faalhazen de motor aan gort rijden?
moet je zaterdag op zandvoort zijn, driftdagquote:Op donderdag 11 april 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh
Ik hou van vroemvrrrrrrroem geluidjes
Aha, maar ik mag hem wel lelijk vinden he?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
niet te zwaar. stuurt makkelijk. geen dure kappen die stuk gaan bij vallen.
Geen vervoerquote:Op donderdag 11 april 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
moet je zaterdag op zandvoort zijn, driftdag
Die rode is er nog. (staat nog te koop)quote:Op donderdag 11 april 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Riv?!
De rode BMW is weg toch? Hebben jullie alweer een racemonster?
Dat ding is ook lelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, maar ik mag hem wel lelijk vinden he?
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik wel even achterop zitten.
Oeh isse gratis?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
moet je zaterdag op zandvoort zijn, driftdag
Oh ik dacht dat die al weg was joh.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Die rode is er nog. (staat nog te koop)
Dennis heeft een andere racewagen.
doen we allemaalquote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, maar ik mag hem wel lelijk vinden he?
Mijn Evo 1100 rijdt zo heerlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan een 996, 998 of 1098.
al zal ook jouw monster gerust heerlijk rijden
Awesome ... hmm Dat ziet J. ook wel zitten en de jongens helemaal natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja. Mijn maatje gaat voor zijn internationale licentie dus is gewoon vrij toegankelijk...
Mijn cabrio is net zo snel als die rode. Niks braafquote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die al weg was joh.
Jij rijdt nu gewoon braaf rond in je cabrio?
Pics van Dennis zn wagen?
Is dat een monster met 1100cc?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn Evo 1100 rijdt zo heerlijkOok al heb ik er nog maar eventjes opgereden
Jaaaaaaaaaaaaa... Vorig jaar gekocht.. Net voor mijn positieve zwangerschapstestquote:
Ghehequote:Op donderdag 11 april 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn cabrio is net zo snel als die rode. Niks braaf
Heb ik hier niet....
Ik ben er ook misschienquote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome ... hmm Dat ziet J. ook wel zitten en de jongens helemaal natuurlijk
Zou ik ook weleens een ritje op willen damnquote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa... Vorig jaar gekocht.. Net voor mijn positieve zwangerschapstest
Maar heb de motor van mijn cabrio al verkocht, die halen ze in mei op.quote:
Handigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Maar heb de motor van mijn cabrio al verkocht, die halen ze in mei op.
Ben nog op zoek naar vervanging
Ik heb alleen een ritje naar huis (vanuit Brabant) er op gereden. De kilometers die er bij zijn gekomen heeft lief er op geredenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ik ook weleens een ritje op willen damn
Komt helemaal goed toch en anders lekker fietsen?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Maar heb de motor van mijn cabrio al verkocht, die halen ze in mei op.
Ben nog op zoek naar vervanging
Niet vloeken hequote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt helemaal goed toch en anders lekker fietsen?
Niks mis met fietsen hoorquote:
Jij bent echt bang voor beweging hequote:
Ik vind het ook wel prettig. Muziekje op en lekker fietsen. Morgen weer dik een uur, jottemquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt bang voor beweging he
Ben ik met je eens...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb gewoon een pleurishekel aan fietsen.
Dan ga ik liever lopen.
Lopen is ook fijnquote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb gewoon een pleurishekel aan fietsen.
Dan ga ik liever lopen.
heb nog tot eind mei de tijd. (heb al een aanbetaling binnen, denk dat hij op vakantiegeld moet wachtenquote:
kan je zelf alweer bijna?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb alleen een ritje naar huis (vanuit Brabant) er op gereden. De kilometers die er bij zijn gekomen heeft lief er op geredenWant ja een Duc laat je niet staan he
Nah, zo'n motor wil je niet in je auto hangen neequote:Op donderdag 11 april 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
heb nog tot eind mei de tijd. (heb al een aanbetaling binnen, denk dat hij op vakantiegeld moet wachten)
en op zich heb ik wel iets liggen.... maar daar weet ik geen history van.... dus ik denk dat ik toch wat anders ga kopen
vorig jaar zou ik je uitlachen maar nu heb je gelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt helemaal goed toch en anders lekker fietsen?
Duurt nog even. Baby komt dinsdag uiterlijk. En dan moet ik een aantal weken herstellen.quote:
groter dan jij denkt blijkbaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kans dat we elkaar tegen het lijf lopen is dan wel erg klein natuurlijk
oh je staat op knappenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurt nog even. Baby komt dinsdag uiterlijk. En dan moet ik een aantal weken herstellen.
Maar dan ga ik dus echt blazen!
Ik krijg gelijk van Rival!! Now I can die happy!!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
vorig jaar zou ik je uitlachen maar nu heb je gelijk.![]()
Het weerquote:
dat heb ik nu.... ik hoor de kleppen tikken... ik irriteer me mateloosquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, zo'n motor wil je niet in je auto hangen nee
Ghehe dat is nog best een afstandje jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
gisteren weer kwadijk op en neer!
ruim 5.5 km
kutsmoes. gewoon invetten. niks aan de hand.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het weer![]()
Regen is niet zo goed voor de wieltjes enz.
Ga ze dan even stellenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik nu.... ik hoor de kleppen tikken... ik irriteer me mateloos
Is dat zo? Mij was verteld dat ik beter niet in de regen kon skaten.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
kutsmoes. gewoon invetten. niks aan de hand.
Het is echt al tijden haske droog alleen gister en vandaag regent hetquote:Op donderdag 11 april 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk van Rival!! Now I can die happy!!
[..]
Het weer![]()
Regen is niet zo goed voor de wieltjes enz.
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt al tijden haske droog alleen gister en vandaag regent hetHier niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt al tijden haske droog alleen gister en vandaag regent hetHier regent het al drie dagen onafgebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
hydraulische.quote:
Ah oke.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
hydraulische.
dus stoters schoonmaken. maar kan ook de as zijn... bladiebladiebla.... koop wel een nieuwe
motorswap doe ik in 1 dag. (eruit en erin)
Als je dacht dat het niet nog erger kon...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je moeder gaat reageren op een status van je "stalker"
omdat er geen race evenement is..... daarom ook geen toegang betalen....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg ik kan alleen niks vinden over tijden?
daar zit een punt in want weetje wat nog beter is zelfs, ze nooit gebruikenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat zo? Mij was verteld dat ik beter niet in de regen kon skaten.
Nou inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke.
Dat is best rap volgens mij
[..]
Als je dacht dat het niet nog erger kon...![]()
Maar ik wil weer meedoen aan de WNS!!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
daar zit een punt in want weetje wat nog beter is zelfs, ze nooit gebruiken
Ik vind jouw moeder echt tofquote:Op donderdag 11 april 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je moeder gaat reageren op een status van je "stalker"
ja is zeker rapquote:
Oh oke parkeren zal dan ook geen heul groot probleem zijn ?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
omdat er geen race evenement is..... daarom ook geen toegang betalen....
Maar er zullen veeel auto's driften
ik zal de tijden wel ff vragen...
Hebben?quote:
Scheelt natuurlijk wel als je het vaker doet jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
ja is zeker rap
maar dat is wat wij doen.. dus we weten precies wat er gebeuren moet
tenminste, als ik weer eenzelfde soort motor koop... want daar is mijn auto nu voor aangepast.
Stel dat je een ander soort motor koopt. Dan heeft dat toch geen invloed op uhm de bedrading van de auto?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
ja is zeker rap
maar dat is wat wij doen.. dus we weten precies wat er gebeuren moet
tenminste, als ik weer eenzelfde soort motor koop... want daar is mijn auto nu voor aangepast.
Die is nog erger als je het mij vraagtquote:
Wees blij dat m'n pa van niks weet en hij geen Facebook heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is nog erger als je het mij vraagt
Heeft ze wel facebook?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die post tenminste niet op Facebook
zal ruimte zat zijn....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh oke parkeren zal dan ook geen heul groot probleem zijn ?
Alvast bedankt
Doe maar!!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij dat m'n pa van niks weet en hij geen Facebook heeft.
Maar dat kan natuurlijk geregeld worden
Zaterdag wordt wel mooi weer dus combi met strandwandelingetjequote:
Halloquote:
Weet ik ook welquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar!!
Regel het!!
Je wordt nu al gek van je pa, ik kan je garanderen dat het dan alleen maar erger wordt
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaterdag wordt wel mooi weer dus combi met strandwandelingetje
goede invulling van een zaterdag dacht ik zo
Gelukkig is ze niet echt actiefquote:Op donderdag 11 april 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn mama het niet heeft
[..]boobies
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn mama het niet heeft
[..]boobies
ja en nee....... de motor heeft een kabelboom en de auto ook. maar die moet je wel op elkaar aansluiten... die stekkers zijn overal anders. dus moet je er een andere stekker op solderen. (stekker met 16 draden ongeveer) of de draden zelf aan elkaar solderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel dat je een ander soort motor koopt. Dan heeft dat toch geen invloed op uhm de bedrading van de auto?
Mag je eigenlijk wel zomaar de motor veranderen? Dan ga je toch naar meer vermogen enz, dat moet je toch aangeven bij de rdw enz?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ja en nee....... de motor heeft een kabelboom en de auto ook. maar die moet je wel op elkaar aansluiten... die stekkers zijn overal anders. dus moet je er een andere stekker op solderen. (stekker met 16 draden ongeveer) of de draden zelf aan elkaar solderen.
wel grappig. 16 draden. en je auto loopt al met 3. de rest is allemaal voor sensoren, metertjes e.d.
en dan moet de motor en versnellingsbak op de aandrijflijn van de auto gekoppeld worden. dat moet je allemaal pas maken.
dan de uitlaat nog.
en ik ga natuurlijk niet naar een kleinere maar een grotere motor... dus je hebt overal minder ruimte voor ineens...
Camera locked&loadedquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaterdag wordt wel mooi weer dus combi met strandwandelingetje
goede invulling van een zaterdag dacht ik zo
Ik zag al wel dat het op loopafstand is van het station, dus dat scheelt. Heb alleen niet zoveel zin met het OV te gaan eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ga je ook
Mijn mama snapt net aan Hyves
Mijn zoon wil zn oma niet op fb want dat is sociale zelfmoordquote:Op donderdag 11 april 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ga je ook
Mijn mama snapt net aan Hyves
ik heb een ander account voor S onder mijn naam want dan kan hij die FB spelletjes doenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil zn oma niet op fb want dat is sociale zelfmoord![]()
Mij wil hij ook niet op fb maar daar heeft hij voorlopig even pech mee!
daar zijn idd regels over...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk wel zomaar de motor veranderen? Dan ga je toch naar meer vermogen enz, dat moet je toch aangeven bij de rdw enz?
De voorspellingen zijn nu ineens weer minderquote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt aan de auto's en waar je allemaal mag komen
En het weer op t strand
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
CRYO gedraag je op Gtalk met je vunzige gepraat
Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
CRYO gedraag je op Gtalk met je vunzige gepraat
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]ik doe juist m'n best zo fout mogelijk over te komen
[ afbeelding ]
Het is echt ZO foutquote:
Zal mij een worst wezen of het geil is of nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt ZO foutniks geils aan hoor
![]()
Yordi moest wel een fb nemen voor zn breakdancen!! Als het goed is zit hij straks bij een crew van een mannetje of 15/20 en gaan ze ook naar nationale en internationale wedstrijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een ander account voor S onder mijn naam want dan kan hij die FB spelletjes doen
en verder hoeft hij nog heul geen FB oid
Aha, Jij gaat voor de iets er overheen?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
daar zijn idd regels over...
hou je het binnen bepaalde grensen dan is er geen herkeuring nodig.
iets daar overheen en je moet herkeuren... (ze checken een beetje of alles er netjes bij ligt, je ook aan remmen hebt gedacht enzo)
ga je erg extreem dan moeten ze hem echt helemaal testen en dan gaan ze er ook daadwerkelijk mee rijden e.d.
idd, eerder het tegenovergestelde...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt ZO foutniks geils aan hoor
![]()
dat is idd best foutquote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]ik doe juist m'n best zo fout mogelijk over te komen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen of het geil is of niet
Ahjah joh weer geen seks vanavond...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, eerder het tegenovergestelde...
Seks? Wat is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjah joh weer geen seks vanavond...
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjah joh weer geen seks vanavond...
quote:
ik zit ergens op de grens van groep 1 en groep 2..... ik schaar mezelf onder 1. maar bij een hele fanatieke controle zou ik weleens een probleempje kunnen hebben.....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Aha, Jij gaat voor de iets er overheen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, naderhand vaak wel drinken, als dat je ding is...
Nah, dat laat ik wel aan de ander overquote:
Wacht maarquote:
Zie mijn onderschriftquote:
Stel dat je er net 1 treft die er wel verstand van heeft, wat zijn dan de gevolgen?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit ergens op de grens van groep 1 en groep 2..... ik schaar mezelf onder 1. maar bij een hele fanatieke controle zou ik weleens een probleempje kunnen hebben.....
het is alleen zo dat de mensen die het controleren er geen verstand van hebben (de politie dus)
dus die gaan kijken hoeveel cilinders ik heb, dat zijn er nog steeds 6.
verder zien zij niet of dat blok er in hoort of niet... tenzij je net een liefhebber hebt...
en kwa vermogenstoename zit ik ook echt OP de grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |