En op een ander forum komt de aap uit de evolutionaire mouw, meneer is een creationist. Dan begrijp ik ook waarom ie alweer verdwenen is.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:17 schreef vaarsuvius het volgende:
In het vorige stuk heeft Veritas zijn pet van debater gaandeweg omgeruild voor die van boeteprediker / onheilsprofeet. Ik zal er verder maar niet op reageren, dat heeft denk ik niet erg veel zin.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
En op een ander forum komt de aap uit de evolutionaire mouw, meneer is een creationist. Dan begrijp ik ook waarom ie alweer verdwenen is.
Wie niet!?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:46 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
![]()
Grappig hoe relatief 'onopvallend' hij dan is binnengekomen. In eerste instantie dacht ik: 'hee, kijk.. een gelovige met hersenen.. die kunnen we hier best gebruiken'. Helaas, mijnheer had kennelijk een agenda.
Hersenen die heeft Veritas wel. Die hersenen zijn soms lastig, want er knaagt soms iets, de gedachte dat het toch ergens niet helemaal klopt. Vandaar dat er op fora naar bevestiging moet worden gezocht. Helaas zijn zelfs christelijke fora tegenwoordig door die vermaledijde atheïsten geïnfiltreerd. Die het alsmaar beter willen weten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:46 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
![]()
Grappig hoe relatief 'onopvallend' hij dan is binnengekomen. In eerste instantie dacht ik: 'hee, kijk.. een gelovige met hersenen.. die kunnen we hier best gebruiken'. Helaas, mijnheer had kennelijk een agenda.
Dus de reden dat jij hier zoveel over geloof moet praten is omdat er toch wat knaagt, de gedachte dat het toch ergens niet helemaal klopt. Vandaar dat je bevestiging zoekt op fora en discussie's over geloof opzoekt en mensen die je sterken in je mening?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hersenen die heeft Veritas wel. Die hersenen zijn soms lastig, want er knaagt soms iets, de gedachte dat het toch ergens niet helemaal klopt. Vandaar dat er op fora naar bevestiging moet worden gezocht. Helaas zijn zelfs christelijke fora tegenwoordig door die vermaledijde atheïsten geïnfiltreerd. Die het alsmaar beter willen weten.
Een belangrijk verschil is dat een militante atheïst de discussie niet mijdt maar juist opzoekt. Er is dan ook geen sprake van "helaas zijn er overal ook van die vermaledijde gelovigen die het alsmaar beter weten". Voor de militante atheïst is het: hoe meer hoe beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus de reden dat jij hier zoveel over geloof moet praten is omdat er toch wat knaagt, de gedachte dat het toch ergens niet helemaal klopt. Vandaar dat je bevestiging zoekt op fora en discussie's over geloof opzoekt en mensen die je sterken in je mening?
Helaas zijn er overal ook van die vermaledije gelovigen die het alsmaar beter weten, toch?
Nee, wat zeg ik nu toch weer voor onzin, ik was vergeten dat actieve atheisten tot een andere soort behoren bij wie deze gedragspatronen heel anders werken, niet zoals bij mensen
Daar heb je gelijk in, militante atheisten zijn net jahova's die vinden dat ze de plicht hebben mensen over te halen tot het goede. Als het over atheisme gaat zie ik maar weinig gelovigen ertussendoor komen om te vertellen hoe stom dat wel niet is(gebeurd soms wel, maar niet zoveel), andersom des te meer. Zelfs jahova's hebben daarin nog net wat minder bekeringsdrangquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een belangrijk verschil is dat een militante atheïst de discussie niet mijdt maar juist opzoekt. Er is dan ook geen sprake van "helaas zijn er overal ook van die vermaledijde gelovigen die het alsmaar beter weten". Voor de militante atheïst is het: hoe meer hoe beter.
Nee, militant niet, die benaming gaat te ver voor jou. Meer gewoon overtuigd atheist die er gewoon over praat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu voor militante atheïst uitgemaakt wordt![]()
Verder heb ik er vertrouwen in dat het verschil tussen mijn bijdrages (de serieuze dan he) en die van bv Veritas_Illustrat wel duidelijk is.
Jij was het ook niet die dat woord gebruikte, dat was die nare Molurus, zo'n vervelend mannetje is dat...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, militant niet, die benaming gaat te ver voor jou.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Jij was het ook niet die dat woord gebruikte, dat was die nare Molurus, zo'n vervelend mannetje is dat...
quote:Op maandag 22 april 2013 18:10 schreef Veritas_Illustrat het volgende:
Ik heb tot twee keer toe een reactie geschreven in Word (wat ik juist gebruik voor wat langere posts omdat ik slechte ervaringen heb met het schrijven ervan in kleine browservakjes) de afgelopen tijd, en tot tweemaal toe is het programma gecrasht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de laatste reacties te merken is het sowieso al niet meer nodig omdat je vertrokken bent; ik hoef het dus geen derde keer te proberen.It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
Af en toe saven helpt ookquote:Op zondag 5 mei 2013 22:20 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik heb tot twee keer toe een reactie geschreven in Word (wat ik juist gebruik voor wat langere posts omdat ik slechte ervaringen heb met het schrijven ervan in kleine browservakjes) de afgelopen tijd, en tot tweemaal toe is het programma gecrasht.
Daar ging het misquote:
Genoeg alternatieven voor Word.quote:
Het ligt, denk ik, meer aan het feit dat het al een jaar of 6-7 op deze computer staat, dan aan Word zelf.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:56 schreef man1986 het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven voor Word.
Je wilt straks toch niet hetzelfde meemaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |