Noem je MM nou dik?quote:
Die droeg ik toch al niet...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gewoon al je Ajax sjaals, jassen en overige attributen thuislaten, dan zal het wel meevallen
Hoe laat verwacht je op de trein te stappen daar?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kom je naar Schiphol, treinen we samen
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Het hoofdje staat al, maar LB typt stug door hoor dames
Het hoofdje staat al? En nu in lekentaal aub.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Dat jullie het even weten:
[..]
Mogen we je Benno noemen?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef MadMaster het volgende:
OK, als het treinen wordt dan kan ik die trein van 13.17u. ook wel pakken.
Die vertrekt vanaf Sloterdijk om 13.06u.
Ik draag een witte anjer in mijn knoopsgat...
Dat er geen reet aan de hand is...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het hoofdje staat al? En nu in lekentaal aub.
Ok, ik zet de champagne weer in de koelkast.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat er geen reet aan de hand is...
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Dat jullie het even weten:
[..]
Kan ik het helpen dat er alleen mannen online zijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beetje de boel opruien hier. Helaas voor jou snappen die mannen dat helemaal niet
Ah, daar ben je. Rond welke tijd ben jij zaterdag bij de brouwerij?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beetje de boel opruien hier. Helaas voor jou snappen die mannen dat helemaal niet
Nee, niet echtquote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat er alleen mannen online zijn?
Arme PS.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Kijken of er straks vrouwen bijlezen en ineens verschrikt gaan doen!![]()
Niet generaliseren svp...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, t zou dus nog kunnen ook misschienquote:Op donderdag 11 april 2013 10:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Rond welke tijd ben jij zaterdag bij de brouwerij?
Inderdaad, ik snap er ook geen zak vanquote:
Ik heb ook wel eens last van iets dat kopjes geeft. Maar dat is dan weer snel voorbij.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als het hoofdje staat is er best wat aan de hand hoor. World of hurt schijnbaar.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap er ook geen zak van
Lekker in de doek en even samen langsgaan? (mits jij mobiel bent natuurlijk)quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, t zou dus nog kunnen ook misschien![]()
Wel een beetje ruk dat ik nu hoogstwaarschijnlijk het vrijgezellenfeest van een vriendin volgende week zaterdag ga missen... het dagprogramma zou prima gekund hebben met een kind van een paar weken oud, maar 1 weekje...
Eén wee is voldoende?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het hoofdje staat wil dat zeggen dat bij de volgende wee waarschijnlijk het kind naar buiten komt
Maar je hebt toch nog geen weeën?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het hoofdje staat wil dat zeggen dat bij de volgende wee waarschijnlijk het kind naar buiten komt
Ah! *plop*quote:Op donderdag 11 april 2013 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij mij waren er nog twee nodig na de grote schaar.
Moet je als man zeggen dat het hoofdje staat...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
Gemeen hoor! Mensen hier in de maling nemen met die vaktaal.
Dat was mijn plan jaquote:Op donderdag 11 april 2013 10:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker in de doek en even samen langsgaan? (mits jij mobiel bent natuurlijk)
Godverdomme die snap ik dan wel weer geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je als man zeggen dat het hoofdje staat...
Ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Godverdomme die snap ik dan wel weer geloof ik![]()
![]()
Dan staan de meeste vrouwen te steigeren.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je als man zeggen dat het hoofdje staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |