abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 11:06:44 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125146871
nou ja, radicale xenofobie werkt wel 2 kanten op, en het bestaat allebei en versterkt elkaar... niets mis mee om dat eens goed uit te tekenen en daar naar te handelen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125146884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ben je nou dom of neem je altijd alles wat Wilders roept serieus?
Het gaat er ook niet om of Guido de woorden van Wilders serieus neemt. Feit is dat een publiek figuur zoiets roept.

Overigens zijn er zat gekken die de woorden van Wilders wel serieus nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_125146921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of Guido de woorden van Wilders serieus neemt. Feit is dat een publiek figuur zoiets roept.

Helaas is dat zonder meer onomstotelijk waar.
Als men zijn woorden niet serieus neemt, stemt men niet op hem.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_125146949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De mening van 1 politicus is WEL representatief voor alle Nederlanders, de daden van honderden Marokkaanse criminelen zijn incidenten, jij snapt er echt niets van he? B-).
Dit is toch precies het probleem wat heerst? Altijd een jamaar jullie reactie, en altijd aangeven dat 1 persoon niet representatief is voor een hele groep. Wordt door beide kampen continue geroepen en is inhoudsloos. En ik mag toch hopen dat een mening van een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger meer gewicht in de schaal legt in het publieke debat dan 14-jarige Mo die "hey meisje, psssst" roept.

Maar goed, de enige overlast die ik ooit ervaren heb was door blanke autochtoontjes, dus buitenlanders zijn tof en Nederlanders kut. Allemaal. w/
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_125147002
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De mening van 1 politicus is WEL representatief voor alle Nederlanders, de daden van honderden Marokkaanse criminelen zijn incidenten, jij snapt er echt niets van he? B-).
Hoeveel mensen in Nederland stemmen op GW en hoeveel op een radicale moslimspartij?
pi_125147015
quote:
15s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Lacherig?

"De volgende keer met alle tapijtsnuivers erin"

Lachen man.
De meeste van die opmerkingen zijn lacherig (vanuit de optiek van de personen in kwestie). Dat is wat anders dan leuk.
pi_125147123
quote:
15s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De meeste van die opmerkingen zijn lacherig (vanuit de optiek van de personen in kwestie). Dat is wat anders dan leuk.
Hoe weet je dat? Ken je ze? Zo kan ik stellen dat alle overlast door hangmarokkaantjes ook alleen maar grappen en grollen zijn. Practical jokes ftw jeweets. B-) Heb jij wel door welke richting je een debat op laat gaan als je dit soort aannames als feit presenteert?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_125147160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat mij om het 'ja, maar'-verhaal.

Eerst afkeuren om vervolgens een heel af te steken waarin in duidelijk maakt dat je er ergens ook wel begrip voor hebt, is de oudste en misselijkste truc uit het boek.
Ik begon bewust met het afkeuren van de vergoeilijkende opmerkingen over die moskeebrand en zeker die opmerkingen die aansturen op herhaling, of uit de categorie "jammer dat er geen mensen binnen waren." Ik vind zulke teksten verwerpelijk en neem er nadrukkelijk afstand van. Net als oproepen tot geweld. Daarom begon ik daar ook mee.

Tegelijk probeer ik een paar redenen te noemen waarom mensen toch zulke opmerkingen maken. Begrijpen waarom mensen zulke opmerkingen maken, is wat anders dan inhoudelijk begrip hebben voor die opmerkingen. Ik zal nooit begrip hebben voor extremisme, dus ook niet voor nationaal-extremisme waarbij er tot geweld wordt opgeroepen.

quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De moslims in Nederland hebben even weinig als de moslims in Nigeria te maken als jij met Breivik.
Dat zal best, maar dat wordt niet door iedereen zo ervaren. Wat ik eerder al schreef: mensen lezen wat ze willen lezen.
pi_125147303
quote:
15s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.

Als zoiets op Marokko.nl stond had jij hier moord en brand geschreeuwd.

Het zijn geen lacherig bedoelde reacties. Er zit een wraak en "lekker voor ze" toontje in.

Die had jij ook helemaal verklaard net.
pi_125147306
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat er sommige users zijn die Marokkaans hangtuig die een scooter jat zien als religieus-politiek terrorisme.
Zie jij dat 100 procent los van elkaar dan? Ik niet, namelijk. Waarbij ik benadruk dat "enig verband zien" wat anders is dan gelijkstellen.

Ik signaleeer onder Marokkaanse jongeren een sterke drang om zich tegen de Nederlandse samenleving af te zetten. De houding is heel duidelijk: ze kunnen me niks maken. En dat gaat gepaard met een compleet gebrek aan respect voor orde en gezag; zeker als het gaat om Nederlanders. De stap naar gebrek aan respect voor andermans eigendom is dan snel gezet.

Of laat ik het anders vragen: hoe komt het volgens jou dan dat Marokkaanse jongens 5-6 keer vaker crimineel zijn dan autochtone jongeren? Daar moeten toch bepaalde redenen voor zijn? Jij ziet totaal geen enkele correlatie met zaken als opvoeding, cultuur, etc?
pi_125147394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee idd, Breivik bv. is een verzinsel.
Zwaktebod, Breivik is én geen nederlander, én geen held of rolmodel (zelfs niet in eigen land).
pi_125147453
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Zwaktebod, Breivik is én geen nederlander, én geen held of rolmodel (zelfs niet in eigen land).
Je bent zelf een zwaktebod.

Geen held of rolmodel? :D

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)naar-sympathisanten/
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125147480
quote:
5s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zie jij dat 100 procent los van elkaar dan? Ik niet, namelijk. Waarbij ik benadruk dat "enig verband zien" wat anders is dan gelijkstellen.

Ik signaleeer onder Marokkaanse jongeren een sterke drang om zich tegen de Nederlandse samenleving af te zetten. De houding is heel duidelijk: ze kunnen me niks maken. En dat gaat gepaard met een compleet gebrek aan respect voor orde en gezag; zeker als het gaat om Nederlanders. De stap naar gebrek aan respect voor andermans eigendom is dan snel gezet.

Of laat ik het anders vragen: hoe komt het volgens jou dan dat Marokkaanse jongens 5-6 keer vaker crimineel zijn dan autochtone jongeren? Daar moeten toch bepaalde redenen voor zijn? Jij ziet totaal geen enkele correlatie met zaken als opvoeding, cultuur, etc?
Ik stel dat die criminaliteit geen kruistocht tegen het westen is, zoals sommige anderen wel doen. Er is altijd enig verband tussen zaken. Maar het wordt teveel als verklaring gebracht, zodat we het beestje een naam kunnen geven. Maar het doorgeslagen individualisme in deze maatschappij, het gebrek aan intergratiewetgeving die er al 50 jaar geleden had moeten zijn, een onderwijssysteem waar amper tijd is om taalachterstand in te kunnen halen en waar iedereen in exact dezelfde mal dient te worden gegoten laten we allemaal maar liever weg, onder het smoesje "als ik er wat van zeg heb ik een mes tussen mijn ribben". Wel lekker gaan lopen klagen op internet, zodat je geen nuance hoeft te hebben. Want veilig en anoniem.
pi_125147536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Holy guacamole, wat een onzin is dit? :') :')
pi_125147614
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Dat zijn geen nazigedachtes maar zakelijke. En nee, ik vind niet dat dat goed is, maar ik kan het me gewoon prima voorstellen vanuit de werkgever gezien.
Mwah, uit een recent criminologisch onderzoek bleek zelfs dat Nederlanders met een strafblad makkelijker reactie krijgen op hun sollicitaties dan Marokkanen en Antillianen zonder strafblad (terwijl het helemaal niet het doel was van het onderzoek om zoiets te bewijzen. Er werd onderzocht wat het effect van detentie/criminaliteit was op de kansen op de arbeidsmarkt).
Blijven toch aparte (en misschien wel onwenselijke) verschijnselen.
pi_125147635
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:36 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ten eerste begint het altijd met geroep en ten tweede zijn er al zeer veel incidenten geweest.

Het is verre van alleen geroep en het wordt steeds erger en meer geaccepteerd.

http://www.frontaalnaakt.nl/archives/kristallnacht-2.html
Kristallnacht 2.0 :D
Ik predik het al tijden, zit het er dan toch aan te komen?
pi_125147653
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kristallnacht 2.0 :D
Ik predik het al tijden, zit het er dan toch aan te komen?
Alleen als jij vooraan gaat staan.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:34:02 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125147707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:31 schreef Fides het volgende:

[..]

Mwah, uit een recent criminologisch onderzoek bleek zelfs dat Nederlanders met een strafblad makkelijker reactie krijgen op hun sollicitaties dan Marokkanen en Antillianen zonder strafblad (terwijl het helemaal niet het doel was van het onderzoek om zoiets te bewijzen. Er werd onderzocht wat het effect van detentie/criminaliteit was op de kansen op de arbeidsmarkt).
Blijven toch aparte (en misschien wel onwenselijke) verschijnselen.
Natuurlijk is het onwenselijk. Maar het is ook onwenselijk dat homo's en vrouwen benadeeld worden. En dat gehandicapten minder snel aan een baan komen.

Er is geen werkgever die marokkanen per se WIL weigeren op basis van marokkaan zijn, maar als je gewoon een aantal slechte ervaringen hebt gehad kies je voor een ander. Dat het oneerlijk kan zijn klopt, maar een werkgever moet aan zijn winst denken, niet aan politiek correct zijn waar het niet kan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_125147720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Alleen als jij vooraan gaat staan.
Waar vooraan?
De haat van 2 groepen naar elkaar blijft groeien, blijft sterker worden.
Uiteindelijk zal er een kristallnacht 2.0 komen.
Of de groepen moeten opeens drastisch naar elkaar toe groeien, maar dat zie ik niet gebeuren.

Volgens mij interpreteer je mijn bericht niet zoals ik het bedoel. :') Ik moedig het niet aan.
pi_125147801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waar vooraan?
De haat van 2 groepen naar elkaar blijft groeien, blijft sterker worden.
Uiteindelijk zal er een kristallnacht 2.0 komen.
Of de groepen moeten opeens drastisch naar elkaar toe groeien, maar dat zie ik niet gebeuren.

Volgens mij interpreteer je mijn bericht niet zoals ik het bedoel. :') Ik moedig het niet aan.
Op internetfora misschien, met virtuele stokken en stenen.

''Ik predik'' is ''ik zet aan tot'' :P
pi_125147926
Kristallnacht 2.0 :')

Onder aanvoering van Henkie Bres zeker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 april 2013 @ 11:47:44 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125148148
jullie blijven met je tengels af van mijn turkse bakker op de hoek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125148156
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Kristallnacht 2.0 :')

Onder aanvoering van Henkie Bres zeker.
Misschien dat de Pedofielen Opruimings Dienst ook mee kan.

pi_125148188
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind je verontwaardiging selectief. Er zijn genoeg Marokkanen en Turken die zeer minachtend denken over de westerse samenleving en die daar behoorlijk vijandig tegenover staan. Daar hoor ik je niet over. Wel over Wilders. Waarom? Alleen omdat Wilders toevallig een publiek figuur is?

Wilders overdrijft graag en is een goedkope populist, maar jouw blinde Wilders-haat zorgt ervoor dat je problemen kennelijk niet meer onder ogen wilt zien. Verontwaardigd doen over Wilders is immers belangrijker.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:49:39 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125148210
quote:
15s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:47 schreef Re het volgende:
jullie blijven met je tengels af van mijn turkse bakker op de hoek
Alle turken terug naar marokko!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties