quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef meneerman het volgende:
Henk heeft op zijn kantoorbaan al dagenlang last van zijn collega, met wie hij een kamer moet delen. De hele dag door doet hij niks anders dan met zijn potloden een beetje drummen en scratchen op de tafel. Wekenlang slaat en drumt hij, terwijl Henk verkopen moet moet maken en overuren opschrijft. Als Henk het zat is en eindelijk naar zijn collega loopt om te vragen hoe het nou zit met zijn irritante gewoonte en met de status van zijn werk, zegt zijn collega: "ik ben mijn puntenslijper kwijt."
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
In Friesland is zoals elk jaar het atletiek voor bejaarden. Het populairste onderdeel is de 100 meter sprint bij de heren. De 89-jarige Bep de Vries is recordhouder en ook dit jaar is hij weer de favoriet. De mensen in het dorp noemen hem, omdat hij zo snel is, altijd geschertsend Usain Bolt (een van de snelste mensen op aarde). dus op een gegeven moment is het zover. Bep is goed weg en hij wint. Hij loopt de 100 meter in minder dan een minuut.
Zegt zo'n journalist lachend: "Nou, meneer Bolt, zou u weleens tegen de echte Usain Bolt willen lopen?"
Zegt Bep: "Nee dan maak ik toch geen kans?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je het wel wat dan? Ik twijfelde een beetje over het eind. Heb al zo lang niets meer gepost dat ik even op zoek was naar mijn vorm.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Heel leuk, maar mag ik een suggestie doen?quote:Op maandag 2 september 2013 07:50 schreef najazeg het volgende:
Het volgende onderdeel van de atletiektoernooi voor bejaarden is het speerwerpen voor dames. Geertruida van 78 is al een paar jaar lang ongeslagen kampioen. De andere deelneemsters hebben al geworpen en alle ogen zijn op Geer zoals ze haar zijn gaan noemen. Ze stiefelt naar haar plaats en dan gooit ze de speer. Maar die komt vlak voor haar voeten neer.
Geschokt vraagt de verslaggever: "Wat gebeurde er nou, Geertruida?"
Zegt ze: "Ach ja, die ellendige reuma hè."
Is het de pure droogheid of kijk ik over de grap heen?quote:Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef Federer-fan het volgende:
Het volgende onderdeel van de atletiektoernooi voor bejaarden is het speerwerpen voor heren. Als derde is Ab aan de beurt. Hij doet al jaren mee. Meestal gooit hij een meter of drie. dus hij begint zijn aanloop gooit de speer weg en slaakt en loeiende kreet. Vier meter verderop valt de speer in de grond.
Zegt Ab: "Hèhè, eindelijk een persoonlijk record."
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Is het de pure droogheid of kijk ik over de grap heen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 2 september 2013 08:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]ik had niet het gevoel dat je die kwijt was geraakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je het wel wat dan? Ik twijfelde een beetje over het eind. Heb al zo lang niets meer gepost dat ik even op zoek was naar mijn vorm."najazeg heeft geen abonnement"
altijdquote:Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel leuk, maar mag ik een suggestie doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, maar ik had ook niks gepost.quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:44 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik had niet het gevoel dat je die kwijt was geraakt...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:45 schreef najazeg het volgende:
[..]
altijdNja, ik zou van die laatste zin iets maken waaruit blijkt dat ze eigenlijk heeft gewonnen. Ik bedacht dat ze zou kunnen zeggen 'Persoonlijk record!' Maar goed, er zijn ook wel andere mogelijkheden denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hij is wat mij betreft helemaal af als je hamster vervangt door tamagotchi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:03 schreef Mubassie het volgende:
Henk ligt op bed als plots midden in de nacht zijn tamagotchi begint te piepen... "Henk verdomme, zet dat klereding eens uit, het is half 2!", roept zijn vrouw boos.
"Rustig maar Carla, het is trouwens je eigen schuld. Had je me maar geen hamster moeten geven."
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij is wat mij betreft helemaal af als je hamster vervangt door tamagotchi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |