Ik hád het precies zo kunnen zeggen, maar het was toch echt debuurvrouw.quote:Op donderdag 11 april 2013 06:41 schreef Adnap het volgende:
Idd wat spuug zegt,het duurt niet lang meer voor ze hier wellicht zelf dwalen
Oepsquote:Op donderdag 11 april 2013 07:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik hád het precies zo kunnen zeggen, maar het was toch echt debuurvrouw.
Leuk Ingrid. Gaat het goed met haar op school? En thuis?quote:
Ja. Die moet een verwijzing naar oogarts doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:00 schreef Tinuviel het volgende:
Vandaag ogentest herhaling op het cb. Het ene oog is niet helemaal goed. Nu heb ik een verwijzing gekregen. Ze zei voor de oogaarts, maar als ik het goed lees is het voor de huisarts. Moet ik eerst naar de huisarts?
En wat dacht je van tijdsbesparing...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Die moet een verwijzing naar oogarts doen.
Zo besparen we op de zorgkosten.
Bel anders eerst even zelf naar de oogarts, hier in het ziekenhuis hebben we helemaal geen doorverwijzing meer nodig voor kinderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:00 schreef Tinuviel het volgende:
Vandaag ogentest herhaling op het cb. Het ene oog is niet helemaal goed. Nu heb ik een verwijzing gekregen. Ze zei voor de oogaarts, maar als ik het goed lees is het voor de huisarts. Moet ik eerst naar de huisarts?
Ja, mijn ouders kunnen goed met hem overweg. Vooral mijn vader, mijn moeder mag nu ook steeds meer van Tyler.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:07 schreef trui het volgende:
Ingrid, dat is niet niks dat Tyler nu bij opa & oma woont. Maar fijn dat het kan, en jullie de nodige rust geeft. Kunnen je ouders goed met hem overweg?
En zij bereiken ook meer met hem dan jij doet? En Djeez? Moet hij daar nog heen ook en hoe is hij daar dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders kunnen goed met hem overweg. Vooral mijn vader, mijn moeder mag nu ook steeds meer van Tyler.
Volgens mij is er niet super veel verschil. Alleen dat hij minder gilt ed, omdat hij ook de ´prikkel´ Kim niet heeft. En de onderbuuf met hardcore daar reageerde hij ook flink op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En zij bereiken ook meer met hem dan jij doet? En Djeez? Moet hij daar nog heen ook en hoe is hij daar dan?
boosheid kan ook frustratie zijn omdat hij zich niet verstaanbaar kan maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet super veel verschil. Alleen dat hij minder gilt ed, omdat hij ook de ´prikkel´ Kim niet heeft. En de onderbuuf met hardcore daar reageerde hij ook flink op.
En het ene weekend gaan ze naar hem en het andere weekend (nu) zijn ze bij mij. Bij hem is hij ook flink aanwezig.
Maar met de zindelijkheid gaat het goed! Mijn ouders en zusje zijn er goed mee verder gegaan! Het praten is nog niet denderend. Ik las nog in het mkd schriftje daar hij daar vandaag goed heeft laten merken dat hij ergens boos om was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |