Ik denk het wel, al zou ik het liefste zien dat ik mezelf in 2-en kon splijten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef rizzla het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar citromobile?
Dat valt nog mee.. ik kijk al weken naar BXen op marktplaatsquote:Op woensdag 17 april 2013 18:35 schreef Prowl het volgende:
Ik heb mezelf betrapt op het kijken naar Xantia's op marktplaats......
Prowl heeft er nog eenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.. ik kijk al weken naar BXen op marktplaats
Oneindig is nog niet voorbij, is dus moeilijk te zeggen. Maar ik denk dat er in dit geval met 'oneindig' hetzelfde bedoeld wordt als 'een leasetermijn'.quote:Op zaterdag 27 april 2013 03:17 schreef Woods het volgende:
Die nieuwe generatie veerbollen zouden in principe 'oneindig' of heel lang kunnen meegaan, wat is jullie ervaring hiermee?
Al in je auto gekeken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oneindig is nog niet voorbij, is dus moeilijk te zeggen. Maar ik denk dat er in dit geval met 'oneindig' hetzelfde bedoeld wordt als 'een leasetermijn'.
Incl gratis doortrapte drukgroep en overdatum d-riemquote:
Jahoor, ik heb de motorsteun gevondenquote:
Dat kan verholpen worden door jouquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:22 schreef Prowl het volgende:
[..]
Incl gratis doortrapte drukgroep en overdatum d-riem
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:42 schreef 2cv het volgende:
Ik had geen passende torx in de buurt maar wel een reciprozaag :
Had ze bij nader inzien toch niet nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:42 schreef 2cv het volgende:
Yuischt.
Ik had geen passende torx in de buurt maar wel een reciprozaagHelaas is die zaag niet heel erg nauwkeurig.
Uiteraard. Ik was er met een groen afgetrapt hok, kenteken JD-FD-77.quote:Op zondag 12 mei 2013 03:50 schreef Woods het volgende:
Zijn er trouwens mensen van hier naar de Citromobiel geweest? Kwam daar echt genoeg mooi spul tegen waaronder ook enkele CX Prestiges, echte beauty's. Hoop er ooit een te kunnen bemachtigen.
Die BX-beugeltjes of die 806-beugeltjes ?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Had ze bij nader inzien toch niet nodig.
Helaas heb ik een gaatje ontdekt in de uitlaat, net bij de tweede ophangbeugel
nvm, in de veronderstelling dat je een 2CV bedoelde. Er begint niet direct een lampje te branden maar ik ga straks de foto's terugkijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 02:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik was er met een groen afgetrapt hok, kenteken JD-FD-77.
Wanneer was ik jarig danquote:Op maandag 13 mei 2013 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Even 2cv nog meer laten balen dat ie niet bij zijn eigen verjaardagsfeestje was hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je die aan het frame van je fiets vast maken met knijpers zodat de card tegen de spaken aan tikt als je rijdt en het dan net is alsof je op en motorfiets of brommer rijdt ?quote:
Dat kan je er vast mee doen ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je die aan het frame van je fiets vast maken met knijpers zodat de card tegen de spaken aan tikt als je rijdt en het dan net is alsof je op en motorfiets of brommer rijdt ?
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn drie Citroenen zijn zo goed als verkocht, rijd sinds een paar dagen SEAT
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn drie Citroenen zijn zo goed als verkocht, rijd sinds een paar dagen SEAT
Vorige week nog de complete drukgroep/koppeling, distributieset, waterpomp, enz voor maar 160,= ink verzenden splinternieuw via ebay.de gekochtquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef Mehari het volgende:
Pas de koppeling van de BX vervangen vanwege drukgroep in gruzels.
Dat begint al een echt hobbyisten klus te worden, veel spullen zijn niet meer leverbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |