Lada ? Zastava Yugo ? Ford Ka ?quote:Op donderdag 11 april 2013 02:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehm. PTA bestaat uit zeg maar 100.000 autotopics, 15 vliegtuigtopics en 1 treinreeks.
En Citroëns zijn de ter wereld slechtst gebouwde auto's ooit ever gemaakt. Dit topic hebben we echt NIET nodig.
Bedankt voor de mededeling, veel plezier met treinfappen de rest van je leven.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehm. PTA bestaat uit zeg maar 100.000 autotopics, 15 vliegtuigtopics en 1 treinreeks.
En Citroëns zijn de ter wereld slechtst gebouwde auto's ooit ever gemaakt. Dit topic hebben we echt NIET nodig.
Anagrammetje vanwege de 11cvquote:Op donderdag 11 april 2013 02:42 schreef 2cv het volgende:
Action Trav ...![]()
Et zal wel
Tip/hint/suggestie: SMS me even over de haakjes. M'n nummer is nog altijd hetzelfde.
Ja. mensen die de mening van de meerderheid mistaken voor de waarheid. Naar die mogen ook bestaanquote:Op donderdag 11 april 2013 02:44 schreef 2cv het volgende:
En je weet dat Citroën het merk is met de meeste fanclubs/fans ?
De achterlijkste auto's als Mercedes, Opel, Ford enz. Nee daar moet je je in vertonen zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 02:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga jij eens ergens anders ruzie zoekenquote:Op donderdag 11 april 2013 02:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Simpel werkjequote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef Garbageman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet helaas wel naar de remklauwen van de achterwielen (laten) kijken, remblokken komen niet goed vrij, blijft rammelen en lawaai maken
Omdat hij gehandicapt is en niet beter weet bedoel je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Stiekem is het best schattig als er mensen op Fles happen
Dat eerste laat ik in het midden, maar hij weet inderdaad niet beterquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:43 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Omdat hij gehandicapt is en niet beter weet bedoel je?
Citroen maakt tenminste nog onderscheidende auto's, hebben op de MiTo na de leukste auto in het B segment.
De mijne is van het eerste model, met bollekes hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef 2cv het volgende:
Ze beweren dat het een Citroën is. Gezien de wokkels onder sommige typen klinkt dat wel aannemelijk ...
Wat is dat voor godsgruwelijk aartslelijk wanproduct ? Echt, in de jaren '90 produceerde Citroën mooiere auto's.quote:Op maandag 15 april 2013 17:58 schreef zl7z het volgende:
En wat vinden medeCitrofielen hier van?
Ziet er scherp uit, maar betekent dit het einde van de double chevron op de DS-lijn?
Beter! Wat wil je er voor?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:45 schreef 2cv het volgende:
En ik heb haakjes uit een 806 en BX-haakdingetje. De haakjes uit de 806 hebben de demontage niet ongeschonden doorstaan
Is Zimbabwaanse dollars prima? Pb komt eraan.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:22 schreef 2cv het volgende:
Een miljoen. Als dat teveel is mag verzendkosten ook. Geef me je adres maar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |