abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 01:09:39 #1
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125141592

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 11 april 2013 @ 01:11:22 #2
138876 Andromache
pi_125141631
dronken dropje TO trapt af:

quote:
kuttechristus. ik word hier nu keihard uitgelachen. fuck it!!

op advies van een lieve vriendin, afgestudeerd klinisch psycholoog, ga ik gewoon weer daten en flirten in de kroeg en het eens niet allemaal zo fokking zwart wit zien. dat elke mislukking een bevestiging is van mijn totale falen als mens en dat succesjes eenmalig zijn en nooit langdurig iets opleveren. ik moet er wat relaxter in staan. veel leuker voor mezelf.

o ja. ik ben dronken na een glas rose en sporten
pi_125141743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef Andromache het volgende:
dronken dropje TO trapt af:

[..]

Misschien is een stapmaatje juist wel een leuk idee? Lekker samen tutten, dansen en drinken ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  donderdag 11 april 2013 @ 01:25:25 #4
138876 Andromache
pi_125141911
ja maar al meermaals geprobeerd te vinden en is 2 keer mislukt. misschien nog eens proberen.

oooo hier voltrekt zich dus mijn klassieke denkfout. omdat het 2 keer niet gelukt is komt het noooooooooit meer goed. precies zo met daten! wat heb ik er nou eigenlijk van gemaakt het afgelopen jaar? 7 dates. dat stelt toch niks voor. huphup naar de kroeg met mij.
pi_125141939
7 Stelt niks voor? :o

Oei ;(
  donderdag 11 april 2013 @ 01:34:08 #6
138876 Andromache
pi_125142051
nee pas bij 100 dates mag ik klagen dat er geen vent meer zal zijn voor mij. dat kind moet ik in mijn eentje gaan regelen. o nee. niet aan denken. genieten van het nu. ik kan ook nog wel op mijn 35e stappen ondernemen naar bam-schap en op mijn 38e baren. ik laat me altijd zo leiden door wat er mogelijk mis zou kunnen gaan. daarom doe ik zo fokking moeilijk over daten.

echt. je wilt niet weten wat voor een hartkloppingen ik soms heb voor een date. want DIT MOET HEM ZIJN.
pi_125142077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:34 schreef Andromache het volgende:
nee pas bij 100 dates mag ik klagen dat er geen vent meer zal zijn voor mij. dat kind moet ik in mijn eentje gaan regelen. o nee. niet aan denken. genieten van het nu. ik kan ook nog wel op mijn 35e stappen ondernemen naar bam-schap en op mijn 38e baren. ik laat me altijd zo leiden door wat er mogelijk mis zou kunnen gaan. daarom doe ik zo fokking moeilijk over daten.

echt. je wilt niet weten wat voor een hartkloppingen ik soms heb voor een date. want DIT MOET HEM ZIJN.
Probeer de 'fuck it, we zien wel' mentaliteit eens :)

Je hebt een sterke kinderwens dan?
  donderdag 11 april 2013 @ 01:39:09 #8
138876 Andromache
pi_125142120
ja man. zo veel mogelijk. wat een toffe wezens. ben dol op mijn nichtje. dag voor mijn verjaardag geboren. mijn fantastische verjaardagscadeautje voor mijn 30e verjaardag.

de fuck it, we zien wel mentaliteit. ik nomineer hem voor de TT.
pi_125142174
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:39 schreef Andromache het volgende:
ja man. zo veel mogelijk. wat een toffe wezens. ben dol op mijn nichtje. dag voor mijn verjaardag geboren. mijn fantastische verjaardagscadeautje voor mijn 30e verjaardag.

de fuck it, we zien wel mentaliteit. ik nomineer hem voor de TT.
Tja toch is het zo... beetje 'nee heb je, ja kun je krijgen'. Vastklampen en afhankelijk zijn wordt over het algemeen niet als aantrekkelijk gezien. En een afwijzing is ook niet het einde van de wereld. Even kut over voelen, en dan weer vol goede moed verder :Y
  donderdag 11 april 2013 @ 01:50:47 #10
138876 Andromache
pi_125142237
ja maaf dat is dus her puntl die afwijzing zie ik als totale waarheid. als ik een keer word afgewezen word ok altijd afgewezen. hence havenmeesterverhaal. diepgeworteld geloof dat er toch geen man voor mij is. daar beantwoordt dat aan. oude pijn en herinneringen.

fuk it. ik ga stees onsamenhangender typen. maffen. lekker koese lieve daters.
pi_125142268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:50 schreef Andromache het volgende:
ja maaf dat is dus her puntl die afwijzing zie ik als totale waarheid. als ik een keer word afgewezen word ok altijd afgewezen. hence havenmeesterverhaal. diepgeworteld geloof dat er toch geen man voor mij is. daar beantwoordt dat aan. oude pijn en herinneringen.

Het is geen totale waarheid, en dat weet je best :)

Ga maar lekker slapen, morgen voel je je weer iets beter, en er komt mooi weer aan :*
  donderdag 11 april 2013 @ 01:57:35 #12
138876 Andromache
pi_125142285
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is geen totale waarheid, en dat weet je best :)

Ga maar lekker slapen, morgen voel je je weer iets beter, en er komt mooi weer aan :*
jij ook lekker koese lieve faxiepaxie
pi_125142297
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

jij ook lekker koese lieve faxiepaxie
:@ O+
  donderdag 11 april 2013 @ 06:40:48 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125142924
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:50 schreef Andromache het volgende:

Self fulfilling prophecy. Just sayin'.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125143068
Asjeblieft zeg... :')

Er schijnen sites te zijn voor mensen die alleen een kwakje zoeken, ga er daar 1 zoeken dan. Lijkt me dat je daar meer op je plaats bent.

Heel vervelend voor je, maar deze geestelijke stress hoort gewoon niet in dit topic thuis.

Het heeft net zoveel relatie met daten, als in het bloementopic over alle vervelende begrafenissen waar je ooit geweest bent te gaan zitten mieuwelen, omdat daar ook bloemen op de kist liggen... Nagenoeg geen dus...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 11 april 2013 @ 07:43:50 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125143193
Dronken na 1 rosé. Juist ja :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125143224
Jeeez Andro, doe wat aan jezelf. Desperate onzekere mensen zijn zo niet aantrekkelijk.
Dat wat DP zegt kan een goede zijn, maar begin aub niet aan kinderen voordat je je leven op de rit hebt. En dat heb jij nog lang niet heb ik het idee.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125143263
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:48 schreef habitue het volgende:
Jeeez Andro, doe wat aan jezelf. Desperate onzekere mensen zijn zo niet aantrekkelijk.
Dat wat DP zegt kan een goede zijn, maar begin aub niet aan kinderen voordat je je leven op de rit hebt. En dat heb jij nog lang niet heb ik het idee.
Ach, vergeef het de jonge dame. tipsy/aangeschoten/dronken. Seen that, been there, done it. Don't hold it against her.
  donderdag 11 april 2013 @ 07:53:57 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125143266
Ik heb het al eerder aangegeven. Ze is zo wanhopig en dat is zo duidelijk dat het elke man benauwd en afschrikt. En dan is het direct einde verhaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ach, vergeef het de jonge dame. tipsy/aangeschoten/dronken. Seen that, been there, done it. Don't hold it against her.
Je bedoeld, gebruik drank als excuus om alles er uit te gooien en te freaken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125143303
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het al eerder aangegeven. Ze is zo wanhopig en dat is zo duidelijk dat het elke man benauwd en afschrikt. En dan is het direct einde verhaal.

[..]

Ook daar is een plek voor, de kroeg met je homies... Of beter gezegd het hoekje om de kroeg, 4 stappen van de plark kots die je er net hebt uitgemikt, terwijl je homies proberen iets zinnigs te maken van de dronken woordenbrij die je tussen de uithalen de wereld inslingert :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 11 april 2013 @ 08:01:45 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125143330
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:48 schreef habitue het volgende:
Och.. zolang ze het alleen zo op het forum uit.. weet niemand er vanaf ;)
pi_125143444
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je door drank weleens wat rare dingen doet/zegt...later kun je het als een excuus gebruiken
  donderdag 11 april 2013 @ 08:19:18 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125143517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik bedoel dat je door drank weleens wat rare dingen doet/zegt...later kun je het als een excuus gebruiken
Terwijl je de drank nuttigt en dat gebral uitkraamt heb je echt wel door dat je meer zegt dan je normaal doet hoor. :')
Mensen accepteren het want ze kennen het zelf / vinden het niet zo erg / blabla. Blijft een feit dat iemand echt wel weet wat ie zegt. Of je moet zoveel op hebben da tje een blackout achtige zaken hebt, maar dan typ je toch echt wat minder nederlands :+
pi_125143604
Ik doe ook eens mee. Vandaag bij Lexa inschrijven = 24u gratis full membership!
  donderdag 11 april 2013 @ 08:32:58 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125143630
quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:30 schreef cerebella het volgende:
Ik doe ook eens mee. Vandaag bij Lexa inschrijven = 24u gratis full membership!
Zoek niet verder, ik ben hier 8-)

Maar Andromache: dit is meer een zelfvertrouwen kwestie ("er is niemand voor mij :'( ") en daarmee je uitstraling naar de buitenwereld denk ik...
Probeer eerst alles voor jezelf op een rijtje te zetten, gelukkig en tevreden met jezelf te zijn als je ALLEEN bent (volledig autonoom functioneren), alleen dan ben je in mijn ogen klaar voor de zoektocht in de jungle die de datingwereld heet...

Sterkte :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')