abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127249894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef AmaninFull het volgende:
Robben is compleet over the hill. In de finale was ie ook weer matig. Het is tenenkrommend, hij mist snelheid, en z'n bewegingen zijn zo ontzettend voorspelbaar. Het EK heb ik me alleen maar zitten ergeren, altijd dat naar binnenkappen, het werkt niet meer. De enige manier waarop Robben op het WK nog enige indruk kan maken is als linksbuiten, waar hij wisselend binnen en buitenom gaat, en dan moet ie aan z'n voorzet werken. Ik zie het somber in voor Oranje, Van Persie stelt ook altijd teleur vvoor Oranje. Onze enige hoop is Sneijder, die het eigenlijk nog nooit heeft laten afweten en er altijd staat, maar onze Wes moet dan minstens 5 kilo afvallen, totaal 'ripped' zijn en aan z'n schot werken, want daar is het wel heel treurig mee gesteld de laatste jaren.
Robben slecht in de finale? :'(

Oké, z'n afwerking was bagger. Maar kijk is objectief naar alle andere bayern spelers.

Ribery heeft zich niet laten zien, veel balverlies, weinig gevaarlijk. Slecht één redelijke bal in de wedstrijd, de pass op robben bij het eerste doelpunt.

Mandzukic was onzichtbaar, vrijwel niet gevaarlijk geweest. Muller was een schim van zichzelf, leed veel balverlies. Schweinsteiger verstopte zich, waardoor centrale verdedigers lange ballen moesten geven.

Robben was bij vrijwel elke gevaarlijke actie betrokken. Leed weinig balverlies en zette alle aanvallen op. Een assist en een doelpunt, man of the match worden gekozen.
  Forum Admin vrijdag 31 mei 2013 @ 15:01:22 #127
35723 crew  GGMM
pi_127250390
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Michaelvanb het volgende:
Oké, z'n afwerking was bagger. Maar kijk is objectief naar alle andere bayern spelers.
Dit topic gaat over Robben.

Het feit dat z'n medespelers ook kut speelde maakt hem niet beter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_127265797
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]

wes zijn schot is het enigste wat hij juist nog heeft

en daar maakt hij dan 32x per wedstrijd gebruik van
Ja en hoe... hij schiet ze het stadion uit, volgens mij is het de bedoeling om ze binnen de palen te schieten

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:25 schreef Killaht het volgende:

[..]

:') x 80.000

Haten op Robben is 1, maar ook op van Persie? Heb je die gasten welleens zien spelen bij hun clubs _O_ . Ze spelen niet voor niets heel hun carriere bij wereld clubs. :W

Robben is gewoon wereldklasse, als hij niet zo blessure gevoelig was had hij die crediet ook gehad.

Waarom van Persie niet functioneert, ligt niet aan van Persie maar aan het NL elftal. Van Marwijk, bouwde zijn elftal op basis van zijn opstelling, niet op basis van zijn spelers.

Wesley Sneijder, haalt zijn oude niveau al jaren niet meer dat heeft hij zelf ook erkend. Is niet te vergelijken met van Persie of Robben.
Dit vindt ik zo ongelooflijk naief, dat Van Persie niet functioneert bij het Nederlands elftal ligt maar aan 1 man en dat is Van Persie zelf. Die assist van Robben tegen Denemarken waar hij als een spartelend hert ter aarde valt is waar ik het over heb. Hij heeft ze letterlijk nog nooit bewezen voor Oranje en straalt ook geen leiderschap uit, zie die rare fratsen met de pers op het EK. Verder vergeet je dat Van Persie toen het er echt om ging, nl. tegen Real Madrid, weer niet thuisgaf, sterker nog , hij had 1-2 keer moeten scoren en deed dat niet. Tegen de Stoke en Birmingham cities scoren is iets heel anders dan de kwartfinale CL. (ik overdrijf een beetje, natuurlijk heeft ie ook in belangrijke wedstrijden gescoord, alleen niet voldoende om in het rijtje Falcao, Messi, Ronaldo, Lewandowski te komen).

Om het herinneren wat makkelijker te maken, kijk dit filmpje maar let op 0.28 , 1.12 en 1.17

als dat nog niet overtuigend is, kijk dan hier, tegen Duitsland 0.48
pi_127266029
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Michaelvanb het volgende:

[..]

Robben slecht in de finale? :'(

Ribery heeft zich niet laten zien, veel balverlies, weinig gevaarlijk. Slecht één redelijke bal in de wedstrijd, de pass op robben bij het eerste doelpunt.

Mandzukic was onzichtbaar, vrijwel niet gevaarlijk geweest. Muller was een schim van zichzelf, leed veel balverlies. Schweinsteiger verstopte zich, waardoor centrale verdedigers lange ballen moesten geven.

Robben was bij vrijwel elke gevaarlijke actie betrokken. Leed weinig balverlies en zette alle aanvallen op. Een assist en een doelpunt, man of the match worden gekozen.
Al zou ik hem die assist echt gunnen, die werd vol van richting veranderd door de keeper en zou normaal dus never nooit aangekomen zijn. Maar goed ja, Robben 'probeerde' het wel vaak.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:10:30 #130
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_127270309
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit topic gaat over Robben.

Het feit dat z'n medespelers ook kut speelde maakt hem niet beter.
als reden heb ik er geen bezwaar op
graag op anoniem
pi_127274425
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Ja en hoe... hij schiet ze het stadion uit, volgens mij is het de bedoeling om ze binnen de palen te schieten

[..]

Dit vindt ik zo ongelooflijk naief, dat Van Persie niet functioneert bij het Nederlands elftal ligt maar aan 1 man en dat is Van Persie zelf. Die assist van Robben tegen Denemarken waar hij als een spartelend hert ter aarde valt is waar ik het over heb. Hij heeft ze letterlijk nog nooit bewezen voor Oranje en straalt ook geen leiderschap uit, zie die rare fratsen met de pers op het EK. Verder vergeet je dat Van Persie toen het er echt om ging, nl. tegen Real Madrid, weer niet thuisgaf, sterker nog , hij had 1-2 keer moeten scoren en deed dat niet. Tegen de Stoke en Birmingham cities scoren is iets heel anders dan de kwartfinale CL. (ik overdrijf een beetje, natuurlijk heeft ie ook in belangrijke wedstrijden gescoord, alleen niet voldoende om in het rijtje Falcao, Messi, Ronaldo, Lewandowski te komen).

Om het herinneren wat makkelijker te maken, kijk dit filmpje maar let op 0.28 , 1.12 en 1.17

dat zeg ik
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 juni 2013 @ 11:30:14 #132
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_127352268
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

[..]

:')

Je legt ook echt het laatste EK voor...Heel het Nederlandse team was kut en speelde uitermate slecht.

Dit toernooi, kun je dus echt niet aanhalen om individuele spelers te bekritiseren, niemand deed wat, alleen Sneijder was nog een beetje op niveau.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_127360697
Maar goed, Robben heeft nu zijn kredietstatus weer flink opgevijzeld bij FC Bayern en hopen dat hij dit doet bij het Nederlands elftal volgend jaar in Brazilië.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 15:08:39 ]
pi_127370831
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef Killaht het volgende:

[..]

:')

Je legt ook echt het laatste EK voor...Heel het Nederlandse team was kut en speelde uitermate slecht.

Dit toernooi, kun je dus echt niet aanhalen om individuele spelers te bekritiseren, niemand deed wat, alleen Sneijder was nog een beetje op niveau.
Al pakten Van Bommel, De Jong en Mathijsen allemaal 3x rood, en scoorde Dirk Kuijt 8 eigen doelpunten, wat heeft dat met de prestatie van RVP te maken? Dat Van Persie die kansen mist ligt toch echt alleen aan Robin zelf, en zoals ik al zei, tegen Real Madrid kreeg ie ook 3-4 opgelegde kansen die hij miste. 4.19

voor de duidelijkheid, ik vind RvP nog steeds een geweldige speler, qua stijl en techniek alleen al, ik zeg alleen dat hij het voor Nederland NOOIT heeft waargemaakt en dat hij in belangrijke wedstrijden dit seizoen toch aardig wat kansen heeft gemist, beiden liggen alleen aan hemzelf, het is zwak om andere mensen daarvan de schuld te geven.
pi_128632201
Dit is dus een fans topic? Maar het is zo chaotisch. Kan je niet gewoon in de OP alle links naar zijn youtube videos en alle foto's plaatsen? Vervolgens wel even crossposten op andere fora zodat als deze dichtgaat je niet je tijd hebt verspild. Ik zal later een fan topic voor Fred maken :*
pi_131394340
van vorige week :)

graag op anoniem
pi_131394615
Geweldige speler. _O_
Ja, tegen Spanje deed het pijn. Maar hey, kanppe redding met dat voetje en bovendien moet je niet twijfelen in zulke situaties, dan gaat het juist mis.
pi_131404739
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:12 schreef KingRoland het volgende:
van vorige week :)

[ afbeelding ]
_O_
pi_132091678
  Forum Admin maandag 21 oktober 2013 @ 14:35:59 #141
35723 crew  GGMM
pi_132393712
quote:
VIDEO Robben boos op Guardiola
AMSTERDAM - Arjen Robben is niet blij. De aanvaller van Bayern München wilde zaterdag bij een 3-1 voorsprong tegen Mainz een strafschop nemen, maar dat werd hem door trainer Pep Guardiola verboden.

„Ik wilde vandaag dat Thomas Müller onze strafschoppen zou nemen. En ik ben de trainer”, zei Guardiola, die Müller vanaf 11 meter geen fout zag maken (4-1).

In het veld uitte Robben zijn onvrede over de ongebruikelijk ingreep van Guardiola. De Groninger keek vragend naar de bank, haalde zijn schouders op en gooide de bal boos naar een medespeler.

Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)_op_Guardiola__.html

Wat een rare actie weer van Robben. :{
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:52:33 #142
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132394539
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Guardiola heeft bij Barca al laten zien dat die zulk gedrag niet pikt.
Begin van het einde voor de ego ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_132394720
quote:
9s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Begin van het einde voor de ego ?
:') :') :')
  Forum Admin maandag 21 oktober 2013 @ 14:59:09 #144
35723 crew  GGMM
pi_132394801
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:') :') :')
Kijk eens aan. Ja, dat is waar. Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132394884
quote:
  Forum Admin maandag 21 oktober 2013 @ 15:02:03 #146
35723 crew  GGMM
pi_132394924
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd, ofzo. Maar een mening geven is natuurlijk wat anders dan een paar smilies. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132394960
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd, ofzo. Maar een mening geven is natuurlijk wat anders dan een paar smilies. :)
Smilies zeggen meer dan 1000 woorden 8-)
pi_132395978
quote:

[..]

Je kunt over Robben zeggen wat je wilt, maar hij is wel een echte winnaar. Dat de meeste winnaars een enorm groot ego hebben is daar inherent aan. Sterker nog, volgens mij kan het een niet zonder het ander.
  Forum Admin maandag 21 oktober 2013 @ 15:36:07 #149
35723 crew  GGMM
pi_132396119
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je kunt over Robben zeggen wat je wilt, maar hij is wel een echte winnaar. Dat de meeste winnaars een enorm groot ego hebben is daar inherent aan. Sterker nog, volgens mij kan het een niet zonder het ander.
Haha, nee, sorry. Dit is gewoon huilgedrag en je niet aan gemaakte afspraken houden. Dat heeft niks met winnaarsmentaliteit te maken, dat is vooral gewoon heel zielig.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132396191
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha, nee, sorry. Dit is gewoon huilgedrag en je niet aan gemaakte afspraken houden. Dat heeft niks met winnaarsmentaliteit te maken, dat is vooral gewoon heel zielig.
Hmmm. Rare reactie. Ik zeg alleen dat Robben een winnaar is met een groot ego.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')