Ik bedoelde te zeggen, als hij niet al die blessures had gehad, was hij sowieso tot de wereldklasse geweest en die krediet ook gehad. Het potentie zat/zit in hem, alleen ondergewaardeerd helaas hierdoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Is dat ook niet een factor om te bepalen of je een topspeler bent?
Messi en Ronaldo zijn nooit geblesseerd, Robben helft van zijn loopbaan
The Fuck zeg. Telegraaf is er niets bij.quote:
Die is weg hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Super mooi om te zien.. Hopelijk kan hij volgend seizoen weer een impact zijn onder Pep..
Pep gaat zo hard falen , ik denk zelf dat Robben daar volgend seizoen weg is.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Super mooi om te zien.. Hopelijk kan hij volgend seizoen weer een impact zijn onder Pep..
Idd bel hem maar op. Alsof Robben die kans tegen Spanje expres had gemist.... hij deed overigens weinig fout ook met die actie.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch kost het mij moeite om trots te zijn op Robben.. misschien moet ik eens naar een psychiater om het trauma van de onverwerkte WK-finale te laten behandelen..
Die bal had een tikkeltje hoger gemoeten, paar centimeter maar.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd bel hem maar op. Alsof Robben die kans tegen Spanje expres had gemist.... hij deed overigens weinig fout ook met die actie.
quote:Op zondag 26 mei 2013 08:45 schreef TLC het volgende:
Toch geweldig van Robben ; 3 keer scoren in 2 halve finales en de finale![]()
![]()
Jij hebt er kijk op wil je beweren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef AmaninFull het volgende:
Robben is compleet over the hill. In de finale was ie ook weer matig. Het is tenenkrommend, hij mist snelheid, en z'n bewegingen zijn zo ontzettend voorspelbaar. Het EK heb ik me alleen maar zitten ergeren, altijd dat naar binnenkappen, het werkt niet meer. De enige manier waarop Robben op het WK nog enige indruk kan maken is als linksbuiten, waar hij wisselend binnen en buitenom gaat, en dan moet ie aan z'n voorzet werken. Ik zie het somber in voor Oranje, Van Persie stelt ook altijd teleur vvoor Oranje. Onze enige hoop is Sneijder, die het eigenlijk nog nooit heeft laten afweten en er altijd staat, maar onze Wes moet dan minstens 5 kilo afvallen, totaal 'ripped' zijn en aan z'n schot werken, want daar is het wel heel treurig mee gesteld de laatste jaren.
Na de eerste zin al gestopt met lezen, jij niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op wil je beweren?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op wil je beweren?
Mensen, aarzel vooral niet om me te voorzien van wat langere inhoudelijke reacties, wie weet komt er dan zelfs een interessante discussie uit!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Na de eerste zin al gestopt met lezen, jij niet?
wes zijn schot is het enigste wat hij juist nog heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef AmaninFull het volgende:
Robben is compleet over the hill. In de finale was ie ook weer matig. Het is tenenkrommend, hij mist snelheid, en z'n bewegingen zijn zo ontzettend voorspelbaar. Het EK heb ik me alleen maar zitten ergeren, altijd dat naar binnenkappen, het werkt niet meer. De enige manier waarop Robben op het WK nog enige indruk kan maken is als linksbuiten, waar hij wisselend binnen en buitenom gaat, en dan moet ie aan z'n voorzet werken. Ik zie het somber in voor Oranje, Van Persie stelt ook altijd teleur vvoor Oranje. Onze enige hoop is Sneijder, die het eigenlijk nog nooit heeft laten afweten en er altijd staat, maar onze Wes moet dan minstens 5 kilo afvallen, totaal 'ripped' zijn en aan z'n schot werken, want daar is het wel heel treurig mee gesteld de laatste jaren.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef AmaninFull het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |