Koop een nieuwe telefoon en een nieuw dagboek en ga verder met je levenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wat moet ik doen? wat kan ik doen?
uitgeleendquote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarvan? Ze heeft de spullen zelf gegeven
Ja maar...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Koop een nieuwe telefoon en een nieuw dagboek en ga verder met je leven
uitgeleendquote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds zelf geven toch?
De politie gebruikt technieken als onnodig veel vraagtekens gebruiken. Geloof me, hij zal niet in staat zijn te liegen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wat nou als die zal liegen tegen de politie??????
en zijn ouders??????
Ze heeft die stukken zelf dus gegeven aan hem dat had ze dus niet moeten doen.quote:
Doe maar rustig er is geen brand hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Kimmetje1988 het volgende:
inderdaad het is uitgeleend.
en mensen die er luchtig over denken reageer gewoon niet!!!!!
Ik wi die spullen terug zodat ik die narcistische misbruik relatie achter me kan laten
Nogmaals succes gewenst.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Verduistering is het zich opzettelijk wederrechtelijk toeëigenen van een goed dat aan een ander toebehoort welk goed men anders dan als gevolg van een misdrijf onder zich heeft. Het is in Nederland strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht, art. 321-325[1] en het Wetboek van Strafrecht BES, art. 334-338[2] en er staat een maximumstraf op van drie jaar of een geldboete van de vijfde categorie.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Kimmetje1988 het volgende:
hij is een pathologische leugenaar en zijn dus heel overtuigend
Ik doe helemaal niet luchtig, maar je kiest er zelf voor om de machtstrijd met hem aan te gaan. En dat vindt ie leuk. Waarschijnlijk ga je het niet winnen, dus blijf je de komende maanden van hot naar haar rijden, omdat hij zegt dat je dat moet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Kimmetje1988 het volgende:
inderdaad het is uitgeleend.
en mensen die er luchtig over denken reageer gewoon niet!!!!!
Ik wi die spullen terug zodat ik die narcistische misbruik relatie achter me kan laten
nicequote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Kimmetje1988 het volgende:
dus ja, ik ben naar zijn ouders gegaan en heb aan zijn moeder gevraagd of zijn zoon thuis was. ze wist niet waar die was. ik ben toen naar de camping gereden waar zijn caravan staat.
Heeft hij je geleerd leestekens te misbruiken om statements kracht bij te zetten?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Kimmetje1988 het volgende:
hij is een pathologische leugenaar en zijn dus heel overtuigend
Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwekquote:Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik ben al begonnen met een nieuw dagboek. en heb ook een nieuw telefoon. ik heb die dagboek en telefoon nodig waat hij heeft omdat er huiselijk geweld op staat!!!! ik wil het gewoon afsluiten.
Nee schat heb nog nooit met bepaalde figuren in mijn leven te maken gehad. Werkelijk het is een dagboek en een telefoon. Tip van de week ga door met je leven.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Kimmetje1988 het volgende:
dan heb je dus nooit met een pathologische leugenaar te maken gehad
Crisisdienst is nog open weet ik uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef kwiwi het volgende:
Als jij nou eens een psycholoog belt in plaats van de politie en/of een advocaat.... daar heb je meer aan zo te zien.
Ja, en boem is ho en plons is waterquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Verduistering is het zich opzettelijk wederrechtelijk toeëigenen van een goed dat aan een ander toebehoort welk goed men anders dan als gevolg van een misdrijf onder zich heeft. Het is in Nederland strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht, art. 321-325[1] en het Wetboek van Strafrecht BES, art. 334-338[2] en er staat een maximumstraf op van drie jaar of een geldboete van de vijfde categorie.
Je kan anders al 9 maanden zonder.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik ben niet bezig met een machtsstrijd. je spullen terug vragen is geen machtsstrijd. ik wil het gewoon terug en klaar. i kan niet verder zonder die dagboek en opnamegesprek in die telefoon.
Je werkt voor de CIA nee toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik ben niet bezig met een machtsstrijd. je spullen terug vragen is geen machtsstrijd. ik wil het gewoon terug en klaar. i kan niet verder zonder die dagboek en opnamegesprek in die telefoon.
Je schrijft zelf hierboven dat hij het niet wil teruggeven, omdat het dan zo definitief is.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Het heeft nog niet echt geholpen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:47 schreef Kimmetje1988 het volgende:
en trouwens, ik heb al hulp bij een spycholoog. en soms spreek ik een maatschappelijke werker
Ah nou komt de aap dus uit de mouw.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Kimmetje1988 het volgende:
was het maar waar dat ik voor de cia werk. mensen die narist zijn komen dan niet van me af
Nou dan mag de frequentie wel eens opgeschroeft worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:47 schreef Kimmetje1988 het volgende:
en trouwens, ik heb al hulp bij een spycholoog. en soms spreek ik een maatschappelijke werker
trek gewoon weer bij hem in, dan heb je je spullen ook, als het zo belangrijk was..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Voorlopig wel, want je post nog steedsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Is gitarist ook goed..?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Kimmetje1988 het volgende:
was het maar waar dat ik voor de cia werk. mensen die narist zijn komen dan niet van me af
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorlopig wel, want je post nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze werkte voor de CIA.quote:
Ik denk dat we een slotje kunnen aanvragen!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef Kimmetje1988 het volgende:
hij wil het niet terug geven. en dat het dan voor hem zo definitief i, is niet mijn probleem. hij moet ermee leren leven! klaar.
iemands grenzen accepteren! ow ja te moeilijk want die is narcist
had jij maar grenzenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef Kimmetje1988 het volgende:
hij wil het niet terug geven. en dat het dan voor hem zo definitief i, is niet mijn probleem. hij moet ermee leren leven! klaar.
iemands grenzen accepteren! ow ja te moeilijk want die is narcist
dat jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef kwiwi het volgende:
Zeg als je toch een nieuw dagboek hebt, waarom gebruik je dat dan niet voor deze nonsens?
Denk je dat nou echt?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Kimmetje1988 het volgende:
nee nogmaals ik wil mijn spullen terug op een normale manier. zoals het hoort. wanneer je ex spullen terug vraagt dat je het dan ook geeft. dat is een normaal mens. en die doen dat
dat had je eerder moeten bedenken. Bv toen je de relatie aan ging met barriequote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Kimmetje1988 het volgende:
nee nogmaals ik wil mijn spullen terug op een normale manier. zoals het hoort. wanneer je ex spullen terug vraagt dat je het dan ook geeft. dat is een normaal mens. en die doen dat
Ow ja, toevoeging aan voorgaande post:quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Kimmetje1988 het volgende:
iedereen is gek en ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Kimmetje1988 het volgende:
mijn gevoelens kwiwi zijn geen nonsens. dat zegt meer iets over jou he. hoe jij met je gevoelens omgaat projecteer je op andere mensen. dat jij zo bulshit omgaat me je gevoelens is niet mijn probleem en hou me erbuiten. en iedereen. dat is kwetsend
In die zin heb je wel een punt....quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Kimmetje1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nou ga je ook nog eens op de man spelen dat is niet lief. Foei!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Kimmetje1988 het volgende:
mijn gevoelens kwiwi zijn geen nonsens. dat zegt meer iets over jou he. hoe jij met je gevoelens omgaat projecteer je op andere mensen. dat jij zo bulshit omgaat me je gevoelens is niet mijn probleem en hou me erbuiten. en iedereen. dat is kwetsend
Weet dat je er altijd over mag praten bij mij.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, toevoeging aan voorgaande post:
Ex is niet normaal (want narist en spycholigisch verder ook niet in orde), dus als 'normaal mens' benaderen >> nutteloos
TS kan bovenstaande niet in- en overzien, dus je best doen haar het te laten inzien >> nutteloos.
Echt, ik word hier depressief van
Wees eens eerlijk: dat dagboek en die telefoon zijn niet zo belangrijk. Je wilt gewoon eindelijk eens van hem winnen. Toch?!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Je bent lievquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef FAUSTI het volgende:
Weet dat je er altijd over mag praten bij mij.
Dus omdat jij trolt, werd jij vroeger altijd getrold?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Die serieuze reacties heb je al gehad.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ElisaB dan ga je maar naar een andere topic als deze topic je depressief maakt.
ik wil serieuze reacties. en mensen die hierin ervaring hebben
geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij is jouw ex banger voor jou dan jij voor hem.
Laat mij er buiten; dat is kwetsendquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Ik ben bloedserieus. En als je goed leest, dan zou je je kunnen realiseren dat het dieptriest is, maar je oplossing is gegevenquote:ik wil serieuze reacties. en mensen die hierin ervaring hebben
wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die dagboek en telefoon zijn mijn alles en beinvloeden mijn hele leven!!!! ik ben serieus als maar zijn kan. ik wil niet winnen ik wil gewoon mijn spullen terug. ik kan niet eten en niet slapen (bijna dan) omdat hij mijn dagboek en telefoon heeft
Ja daarvan droom ik ook al jaren.....quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik wil serieuze reacties. en mensen die hierin ervaring hebben
Dat is algemeen bekend.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
ervaringen gewenst, probeer het op de 'de camping'
Nou nou overdrijven is ook een vak kom op vrouwke.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die dagboek en telefoon zijn mijn alles en beinvloeden mijn hele leven!!!! ik ben serieus als maar zijn kan. ik wil niet winnen ik wil gewoon mijn spullen terug. ik kan niet eten en niet slapen (bijna dan) omdat hij mijn dagboek en telefoon heeft
Waarom heb je ze dan in godsvredesnaam uit handen gegeven aan een narist en een patalogiese leugenaars?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die dagboek en telefoon zijn mijn alles en beinvloeden mijn hele leven!!!!
Ik geloof je nietquote:ik ben serieus als maar zijn kan. ik wil niet winnen ik wil gewoon mijn spullen terug.
Laat je helpen, want dat is niet normaalquote:ik kan niet eten en niet slapen (bijna dan) omdat hij mijn dagboek en telefoon heeft
Zou ook boos worden...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
geloof mij maar, ik ben bang dat hij geweld zal gaan gebruiken wanneer ik aangifte doen voor verduistering. maar dat interesseert me niks. ik leef nu alleen nog voor die dagboek en telefoon. waar huiselijk geweld in voorkomt
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
geloof mij maar, ik ben bang dat hij geweld zal gaan gebruiken wanneer ik aangifte doen voor verduistering. maar dat interesseert me niks. ik leef nu alleen nog voor die dagboek en telefoon. waar huiselijk geweld in voorkomt
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Goede levensinstelling wel..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Nu kunnen we allemaal weer met een glimlach op ons gezicht gaan slapenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Het is een troll, maar we hebben ons weer kostelijk vermaakt
Ben ook een trolletje want ik zit graag in andermans zijn holletjesquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Het is een troll, maar we hebben ons weer kostelijk vermaakt
Ik vertrouw op mijn troll-radar; hoe bedenken sommige mensen hetquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef FAUSTI het volgende:
Tjee wat zijn wij [jij en ik] gemeen deze avond. Hoe zou dat toch komen...
zodat je jaren later nog even dramatisch terug kunt lezen en in de slachtofferrol kunt kruipen andere voor kan houden 'KIJK HOE SLECHT IK HET HAD'?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
He jakkesquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ben ook een trolletje want ik zit graag in andermans zijn holletjes![]()
En likken dat ik doe!
Wees blij dat je er vanaf bent! Kan nooit een leuk dagboek zijn als er zulke verhalen in staanquote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik wist toen niet dat hij een narcist was. en hij beloofde me dat ie veranderd was. ik dacht dat hij het meende toen hij zei dat hij zijn gevoelens wilde delen met mij
als jij die dagoek zal lezen zal je het wel snappen. ik heb o.a. erin geschreven toen hij me 1 week opgesloten had. dus huiselijk geweld. ik zeg het nogmaals. wat er in die phone staat ga ik niet vermelden.
Oeh dat wil ik ook hoor een radar.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vertrouw op mijn troll-radar; hoe bedenken sommige mensen het
Sorryquote:
Tmiquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ben ook een trolletje want ik zit graag in andermans zijn holletjes![]()
En likken dat ik doe!
Ik verzamel lijken maar ja dat stinkt toch altijd zo weer.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die spullen zij niet ritueel verbrand. hij is een verzamelaar over de spullen van exen. en zijn moeder heeft mij eergisteren gezegd dat ie op de zolder staat
Weet je wat jij moet doen? Een boek gaan schrijven! Gewoon met pen en papier!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Kimmetje1988 het volgende:
die spullen zij niet ritueel verbrand. hij is een verzamelaar over de spullen van exen. en zijn moeder heeft mij eergisteren gezegd dat ie op de zolder staat
Het is ook een fokker..?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Kimmetje1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
Balsemen is de truc!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik verzamel lijken maar ja dat stinkt toch altijd zo weer.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is ook een fokker..?Hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ervaring en iets met serieus oid...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef swoopie het volgende:
Maar, wat verwacht je nou precies van ons hier?
Daar worden ze hard van, doe meer dan verzamelen namelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Balsemen is de truc!
Grgr een medeverzamelaar.
Dan ben je toch ook dom?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik verwerk mijn shit door het op te gaan schrijven. je kan er dan niet omheen. en je moet dan ook eerlijk zijn tegenover jezzelf. en ja soms dor het terug te gaan lezen kan je het bijhouden hoe ver je ontwikkeling is. ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. en nee, niemand weet wat er ni die dagboek staat. dus ik geef het niet aan anderen. dit is mijn 1e keer.
bij mijn eerste keer deed ik hele andere dingen....quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik verwerk mijn shit door het op te gaan schrijven. je kan er dan niet omheen. en je moet dan ook eerlijk zijn tegenover jezzelf. en ja soms dor het terug te gaan lezen kan je het bijhouden hoe ver je ontwikkeling is. ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. en nee, niemand weet wat er ni die dagboek staat. dus ik geef het niet aan anderen. dit is mijn 1e keer.
Niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:05 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wat ik verwacht is hoe ik mijn spullen terug krijg zonder de politie erbij te gaan betrekken. hoe in godsnaam.
bidden....quote:Op donderdag 11 april 2013 00:05 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wat ik verwacht is hoe ik mijn spullen terug krijg zonder de politie erbij te gaan betrekken. hoe in godsnaam.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wat mij een touw om mijn nek heeft gedaan
Wil nu toch wel eens weten waarom je bij de hulpverlening loopt? Dat zou het allemaal wat duidelijker maken de manier van hoe je doet hier op dit forum.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef Kimmetje1988 het volgende:
het is niet grappig dat iemand misbruik maak van je vertrouwen. wat valt er te lachen
Je ligt al je emoties in een dagboek en een telefoon. Dat is verre van gezond.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:14 schreef Kimmetje1988 het volgende:
mijn gevoelens worden belachelijk gemaakt. dat is respectloos. wie heeft hier hulp nodig? ik ga niet andersmans gevoelens belachelijk maken. ik ga ook niet andersmans gevoelens zonder respect behandelen. die mensen hebben nog het meest hulp nodig denk ik
Nu is het klaar. Gewoon niet. Dat is je nu dus al zo vaak verteld in dit topic. Doorgaan met je leven.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Kimmetje1988 het volgende:
dus nogmaals, hoe krijg ik mijn spullen terug zonder de politie erbij te gaan betrekken? ik heb het hem al gevraagd. zijn moeder ook of ze wil bemiddelen. wat moet ik doen?
Niet. Luisteren!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:18 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik wil mijn dagboek en telefoon terug. klaar! het is nog steeds mijn eigendom en ik wil het terug! maar hoe?
Nog een topic maken.... dan heb je de oplossing zo...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:18 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik wil mijn dagboek en telefoon terug. klaar! het is nog steeds mijn eigendom en ik wil het terug! maar hoe?
Niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:05 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Wat je moet doen? Afscheid nemen van het idee dat je je telefoon en dagboek nog zult terugzien en doorgaan met je leven.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Kimmetje1988 het volgende:
dus nogmaals, hoe krijg ik mijn spullen terug zonder de politie erbij te gaan betrekken? ik heb het hem al gevraagd. zijn moeder ook of ze wil bemiddelen. wat moet ik doen?
Dan heb je een probleem. Bel je psych en los dat op.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef Kimmetje1988 het volgende:
dat kan niet. want mijn hele diepe gevoelens zijn in dat huis
Begin een bandje met je narist....quote:Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik moet ze terug hebben. dus hoe? nog proberen te bemiddelen? maar deze keer met een bemiddelaar aan de deur komen?
Boehoeoe nu ben ik zielug...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Kimmetje1988 het volgende:
snowballed, je reactie gaat veel te ver! doe normaal
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Kimmetje1988 het volgende:
snowballed je reactie heb ik gerapperteerd
quote:
TS, ben je onder invloed van iets ofzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef kwiwi het volgende:
Als jij nou eens een psycholoog belt in plaats van de politie en/of een advocaat.... daar heb je meer aan zo te zien.
Heb jij een bijltje voor me dan..?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Kappen verdomme,
je gaat veel en veel te ver!
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef Smack10 het volgende:
TS, ben je onder invloed van iets ofzo?
Zo reageert men op hoe jij dus schrijft.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Kappen verdomme,
je gaat veel en veel te ver!
Tinus snikkel een bekende hier...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wie is TS?
ik moet toleren dat iemand zo met mijn gevoelens om gaat? dacht het niet! als grenzen stellen niet helpen, kom ik gewoon in actie
grenzen respecteren daar gaat het om.
Zet de computer uit en ga de hond uitlaten! Of doe net alsof, maar ga in elk geval een frisse neus halen. Denk ondertussen nog eens na over je alternatiefquote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef Kimmetje1988 het volgende:
wie is TS?
ik moet toleren dat iemand zo met mijn gevoelens om gaat? dacht het niet! als grenzen stellen niet helpen, kom ik gewoon in actie
grenzen respecteren daar gaat het om.
Klopt helemaal...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik vraag mijn spullen terug meer niet.
ik ben niet verantwoordelijk hoe iemand zich gedraagd. je hebt altijd de keus hoe je je gedraagd. zoalss je mond houden. grote bek hebben. slaan. weg gaan. duidelijk je grenzen stellen enz.
Owkee, bel een vriend die een beetje spierballen heeft en laat hem met je meegaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik ben niet verantwoordelijk hoe iemand zich gedraagd. je hebt altijd de keus hoe je je gedraagd. zoalss je mond houden. grote bek hebben. slaan. weg gaan. duidelijk je grenzen stellen enz.
Waarom wil je ze zo graag terug? Je ziet toch zelf ook wel in dat geen contact hebben met je ex beter is dan wel contact?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Wat wil je met die verhalen dan? Alsnog aangifte tegen hem doen? En huiselijk geweld door hem of wat er vroeger is gebeurd?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef Kimmetje1988 het volgende:
In die dagboek staat huiselijk geweld op. ik ben nou aan het schrijven vanaf het begin. hetzelfde geld voor die telefoon. aangezien het bij zijn ouders thuis is, kan ik het niet af gaan sluiten. het gaat niet om een tv. of zo. of een pen. hier gaat het om enorm hoge emotionele waarde. datgene wat in mijn dagboek staat, wil ik gaan plakken in die nieuwe dagboek. het zal me ook helpen om alles op een volgorde te zetten. die opname in telefoon wil ik woord voor woord citerend in mijn dagboek doen. het gaat er mij om, om het te verwerken. ook al ben ik 10 jaar later zonder die dagboek en telefoon, zal ik die relatie niet volledig af kunnen sluiten. daar gaat het om
Je zoekt gewoon weer een reden om hem lastig te vallen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef Kimmetje1988 het volgende:
In die dagboek staat huiselijk geweld op. ik ben nou aan het schrijven vanaf het begin. hetzelfde geld voor die telefoon. aangezien het bij zijn ouders thuis is, kan ik het niet af gaan sluiten. het gaat niet om een tv. of zo. of een pen. hier gaat het om enorm hoge emotionele waarde. datgene wat in mijn dagboek staat, wil ik gaan plakken in die nieuwe dagboek. het zal me ook helpen om alles op een volgorde te zetten. die opname in telefoon wil ik woord voor woord citerend in mijn dagboek doen. het gaat er mij om, om het te verwerken. ook al ben ik 10 jaar later zonder die dagboek en telefoon, zal ik die relatie niet volledig af kunnen sluiten. daar gaat het om
Dan ga aangifte doen, aansteller.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:36 schreef Kimmetje1988 het volgende:
nee wanneer ik die dagboek en telefoon heb zal ik helemaal niks doen. geen aangiftes. helemaal niks dus. wel als ik het niet op een normale manier terug krijg en dat weet hij.
het zijn geen verhalen. het zijn gebeurtenissen.
Bel morgen eerst de politie en daarna je psych; beter tip is er nietquote:Op donderdag 11 april 2013 00:37 schreef Kimmetje1988 het volgende:
denk je nou echt dat ik contact met hem zal zoeken wanneer ik die dagboek en telefoon terug heb? dacht het niet. mijn leven begint dan pas
Zoek een advocaat; kost wat, maar dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik wil geen politie. tenij het echt nodig is. gewoon met een bemiddelaar of zo terug krijgen
Overdrijf je niet misschien een beetje?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:37 schreef Kimmetje1988 het volgende:
denk je nou echt dat ik contact met hem zal zoeken wanneer ik die dagboek en telefoon terug heb? dacht het niet. mijn leven begint dan pas
Je leven zal niet beginnen als je die spullen terug hebt. Je verzint een excuus voor jezelf om dingen niet los te hoeven laten. Je kon gister alweer beginnen met je leven oppakken. Ik weet zeker dat als je die spullen wel terug hebt, dat je iets anders verzint om het uit te stellen. Je hebt gewoon problemen met loslaten, daar moet je hulp voor zoeken. Stel dat hij die spullen wel had verbrand, dan had je dus nooit meer kunnen leven?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:37 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Ben je hardhorend? Of zeg maar, heb je een aandoening die ervoor zorgt dat sommige dingen die je leest niet doordringen?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:39 schreef Kimmetje1988 het volgende:
dat snap ik. en is ook geweest.
hij weet wat ik wil: dagboek en telefoon terug. en als ik het niet krijg zal ik alles aan de politie vertellen
Dyslexie misschien?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je hardhorend? Of zeg maar, heb je een aandoening die ervoor zorgt dat sommige dingen die je leest niet doordringen?
Kleurendoof...quote:
Moet dat??quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja ze komt best betrouwbaar en rustig over
Je ziet ook voor je hoe de politie zal reageren?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef broccolitaart het volgende:
Dan maar meteen aangifte doen...
Huil....quote:Op donderdag 11 april 2013 00:45 schreef Re het volgende:
Snowballed opzouten, je punt is gemaakt ga ergens anders trollen
Ga hier eens op in TS.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
Je leven zal niet beginnen als je die spullen terug hebt. Je verzint een excuus voor jezelf om dingen niet los te hoeven laten. Je kon gister alweer beginnen met je leven oppakken. Ik weet zeker dat als je die spullen wel terug hebt, dat je iets anders verzint om het uit te stellen. Je hebt gewoon problemen met loslaten, daar moet je hulp voor zoeken. Stel dat hij die spullen wel had verbrand, dan had je dus nooit meer kunnen leven?
Nee, dat heeft er dan weer niets mee te makenquote:
Er worden duizend en 1 goede adviezen geplaatst en die wil TS niet horen of zien...quote:
Toegeven je hebt er wat werk ingestoken zo te zien.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:06 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
* Deze week zijn we in de wijk Ransberg. We volgen Kim, een 25-jarige bewoonster van de wijk. Ze ligt in de clinch met haar vriend Barrie, welke op de naburige camping woont sinds de breuk tussen hem en Kim.*
"Ja ik heb hem ooit mijn dagboeken en telefoon gegeven in de hoop dat die eikel ooit zou veranderen. Hij blijkt gewoon een narcist te zijn en is totaal niet veranderd. Ik wil wel naar de politie om mijn dagboeken en telefoon terug te krijgen, maar ik ben bang dat 'ie weer gewelddadig wordt dan. Ik leef gewoon voor dat dagboek en die telefoon en heb ook nog last van dyscalculie. Ik ga nu weer langs bij zijn ouders om die spullen terug te krijgen, ondanks dat hij me verboden heeft om zijn ouders te spreken, dat ga ik nu doen. Desnoods breek ik de deur van z'n caravan open om dat spul terug te krijgen"
[ afbeelding ]
*Het gesprek is op niks uitgelopen, de dagboeken en telefoon heeft Kim niet terug. Wanhopig gaat Kim haar opties na*
"Ja de politie is dus echt m'n laatste optie, ik wil liever geen aangifte doen. Het is nu negen maanden geleden en ik wil die spullen gewoon terug. Misschien dat ik via m'n werk bij de CIA iets kan regelen."
En dat al negen maanden. Je zult wel een uitgemergeld lijk met wallen tot op de grond zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Kimmetje1988 het volgende:
ik kan niet eten en niet slapen (bijna dan) omdat hij mijn dagboek en telefoon heeft
Zo, nou hoor je het eens van een anderquote:Op donderdag 11 april 2013 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat al negen maanden. Je zult wel een uitgemergeld lijk met wallen tot op de grond zijn.
Get a grip & over it.
Ik denk vanuit zijn standpunt dat het heel verstandig is deze spullen niet terug te geven. Als hij degene was die dat huislijk geweld gepleegd heeft, zal hij wel gek zijn om jou het bewijs ervoor in handen te geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Kimmetje1988 het volgende:
Kimmetje, luister hier naar. Goed onderbouwd advies waar ik het helemaal mee eens ben.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Om het even op te sommen:
Ja, je hebt gelijk, het zijn jou spullen en daar staan gebeurtenissen en gevoelens van jou in die toen gebeurt zijn. Dat geeft jou en je omgeving bevestiging dat er zaken gebeurt zijn die niet zo fantastisch zijn geweest.
En nee, het is niet verstandig om daar over te blijven strijden aangezien je graag je leven weer zou willen oppakken zonder deze ex man. Dat dagboek en die telefoon met gesprek gaan jou op geen enkele manier helpen bij je verdere leven omdat het er op geen enkele manier aan zal bijdragen, behalve dan om een slachtofferrol te kunnen vasthouden en deze zaken daaraan een positieve bedrage kunnen leveren.
Aan jou de keuze. Wil je leven in het verleden of wil je een nieuw leven gaan vormgeven waarin je gelukkig zou kunnen worden als je het roer drastisch gaat omgooien.
Succes met je beslissing.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:24 schreef adnapekkid het volgende:
KLB / Mijn ex wil haar spullen terug
Lastig. FOK! knopploeg tegen een FOK!er laten vechten...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:29 schreef Zjakkie het volgende:
Kimmetje, huur gewoon een knokploeg in en bel bij die moeder aan
Ik zit zelf bij de knokploeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:34 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Lastig. FOK! knopploeg tegen een FOK!er laten vechten...
Ik zal voor je vechten maat!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:35 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik zit zelf bij de knokploeg.
Ik bedoelde ook niet direct de FOK! knokploeg. Gewoon een paar criminelen bij elkaar zoeken en bij die moeder aanbellen. Als dat dagboek echt op zolder staat, geeft ze die vanzelf wel. Desnoods na een paar tikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:34 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Lastig. FOK! knopploeg tegen een FOK!er laten vechten...
Dat gaan ze ook echt niet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je ziet ook voor je hoe de politie zal reageren?
Ik vind het van de zotte dat de politie zich met dit soort dingen moet bezighouden, maar dat terzijde
Succes gegarandeerd.quote:Johnny is al sinds lang een betrouwbaar adres gebleeken voor het innen van diverse openstaande incasso's en betalingen. Geld, goederen of andere dingen, Johnny en zijn medewerkers helpen u graag bij het terug krijgen van dingen die van u zijn. Ook autos, witgoed, enzovoord vallen in Johnny's Incasso werkgebied.
Intresse? Stuur post voor Johnny's Incasso buro naar boxingjohnny@knokploeg.nl!
Om bepaalde redenen kan hier geen 06 nummer staan. Als u serieuse intresse heb moet u mailen en dan zal Johnny u bellen of terug meelen
Als die twee dingen echt zo belangrijk voor je zijn, zou ik daar maa reens aan gaan werken!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Kimmetje1988 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |