Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
34bierquote:
Post je tetten even als afleiding voor het lange wachtenquote:
nee joh een maandje met daarin nog paar sjoeldagen en koningsdag/kroningsdag. Genoeg reden om te feesten tot die tijd.quote:
WEET JIJ AL WAT JE AAN DOET BV?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja.Maar wel extra lange supersonische voorpret/stress.
Hemelvaart op 9 mei. Pinksteren na het ESF dus dan geldt er niks meer.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Hemelvaart en Pinksteren enzo ook alweer?
Ik weet dat nooit
ik ben maar 39hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij haalt de gemiddelde leeftijd wel flink omhoog
Pinksteren is toch op een maandag en hemelvaart niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik weet dat nooit
ik open de photobucket alvastquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een vogelnest op m'n hoofd doe als hoedje. En verder niks.
Als je op donderdag naar de kerk moet is het hemelvaart LOLquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik weet dat nooit
38 en mijn tetten dus ookquote:
Oh wtfquote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hemelvaart op 9 mei. Pinksteren na het ESF dus dan geldt er niks meer.
scheelt maar een jaar..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
38 en mijn tetten dus ook
Wil je ze nog steeds zien?
pff ok, 42.quote:
Wat, sp3cster?quote:
Godver, ja. Gaarne.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Kunnen we die songfestivalmeet niet ergens op Madeira houden ofzo?
In 40 hangmatten?
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Kunnen we die songfestivalmeet niet ergens op Madeira houden ofzo?
In 40 hangmatten?
komen vanzelf see?quote:
quote:
Tussen deze en de volgende Eurovisiemeet hebben we toch weer tig opvul-meets.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, ja. Gaarne.
[wishful thinking]Maar moeten we dan niet ergens in ons eigen land met ons vlaggetje vooraan de finale live bijwonen?[/wishful thinking)
lolquote:
gelukkige samenloop van omstandighedenquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik hoop wel dat we op 14 mei nou eindelijk weten met wie Sylvie het doet.
Dat gespeculeerDan kunnen we daar tenminste een écht oordeel over geven die avond.
Tijdens de pauzes van het Eurovisie. Om het niveau hoog te houden.
Jammer dat het Zlatan niet is.
Van der Vaart lijkt me zo seksloos en Zlatan juist eh... niet. Grom.
well that came out of nowheresquote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Dat gespeculeerDan kunnen we daar tenminste een écht oordeel over geven die avond.
Tijdens de pauzes van het Eurovisie. Om het niveau hoog te houden.
Jammer dat het Zlatan niet is.
Van der Vaart lijkt me zo seksloos en Zlatan juist eh... niet. Grom.
Ik slaap gewoon niet totdat deze zaak tot op het bot toe is uitgezocht.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Neuh Jimbo kwam als eerste met het voorstel en heeft hiermee jouw onschuldig brein vergiftigd met vunzige gedachtenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
trouwens het is Renren dr schuld, ik koos in eerste instantie voor de nette optie
Dito!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon niet totdat deze zaak tot op het bot toe is uitgezocht.
zolang het niet mijn schuld was noem ik het een geslaagde dagquote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neuh Jimbo kwam als eerste met het voorstel en heeft hiermee jouw onschuldig brein vergiftigd met vunzige gedachten
doet lordi niet weer mee ofzo ?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
Jimbo, how is this for jouw favo Eurovisienummer van 2013?
Dan heb je ook maar een favoriet, dat juicht wat fijner.
Wel even door de eerste 10-15 seconden heen bijten tot het refrein.
Het is de moeite.
Ik zei vandaag op m'n werk dat Zlatan nog best te doen is, maar toen googlede m'n collega hem en dat was niet echt een flatteuze foto. Ter compensatie liet ik ze daarna Boulahrouz googlen. Toen viel Zlatan weer mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
'Ze' in SHO vinden Zlatan allemaal zo lillek.
Maar ik zou het er wel mee kunnen geloof ikHet ligt een beetje aan de foto ook. Maar liever een halve Zlatan dan een hele Van der Vaart, denk ik.
ok ik heb nixquote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
Maar ik zou het er wel mee kunnen geloof ikHet ligt een beetje aan de foto ook. Maar liever een halve Zlatan dan een hele Van der Vaart, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
als je vunzige gedachten wilt blokken moet je me even bij je in het foes lijstje zetten. Ik ben een grote lopende ransaapquote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neuh Jimbo kwam als eerste met het voorstel en heeft hiermee jouw onschuldig brein vergiftigd met vunzige gedachten
liefje, ik kom toch niet voor het esf, ik kom voor de gezelligheid en de goudgele nectar uit henk zn tap.quote:
Ben wel wat gewendquote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je vunzige gedachten wilt blokken moet je me even bij je in het foes lijstje zetten. Ik ben een grote lopende ransaap
Dat nummer ONTSTIJGT het eurovisie jonguh...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liefje, ik kom toch niet voor het esf, ik kom voor de gezelligheid en de goudgele nectar uit henk zn tap.
*Vlaggetje reserveert voor Jimbo*quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liefje, ik kom toch niet voor het esf, ik kom voor de gezelligheid en de goudgele nectar uit henk zn tap.
lekker, zit ie je natte gleuf te likken, heb je die neus tegen je bruine ster aanzitten douwen, komt ie naar boven met een chocomel snorquote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lekker, zit ie je natte gleuf te likken, heb je die neus tegen je bruine ster aanzitten douwen, komt ie naar boven met een chocomel snor
Je hebt niks teveel gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je vunzige gedachten wilt blokken moet je me even bij je in het foes lijstje zetten. Ik ben een grote lopende ransaap
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
ik weet dat sneijder heel klein is
dan had ik kunnen zeggen 'hahaaaa Greus, das net zoiets als op je autootje gaan zitten'
ik kom graag beloftes na, al staan ook bij mij behaalde resultaten uit het verleden niet garant voor succesen in de toekomstquote:
Ik houd nog heell even hoop.quote:
limoncello?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik houd nog heell even hoop.
Gewoon voor de leuk.
En als we wéér niet uit die tien vloppen komen aan het eind dan doen we net als vorig jaar in de kroeg gewoon heel hard de muziek aan en een extra shotje en dan zijn we het na een halve minuut al vergeten
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
van het extraspeesjaaaaale Maatjes-dienblad
[ afbeelding ]
Ik denk niet, ik weet.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we die saunadag the day after wel nodig gaan hebben
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
Dat ligt er maar helemaal aan wie er in dat bed dat je nog over hebt gaat slapen uiteindelijk natuurlijk, hoe rustig de 'afterparty' wordt
Als je maar niet in de jacuzzi gaat uit zitten lekken
Ik jankquote:Op woensdag 10 april 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik moest heel hard lachen om mijn eigen garp.
Triest he?
Jij gaat er ook zomaar vanuit dat ik niet meer heel strak ben he?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik troost je de 15e wel met een anijssmoothie.
Maar nogmaals, geen gelek! Niet zo'n heel slakkenspoor door die sauna!
In de sauna hoor je te ontspannen Cat.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat er ook zomaar vanuit dat ik niet meer heel strak ben he?
Dan moet ik me de avond van tevoren dus vast..... ontspannen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
In de sauna hoor je te ontspannen Cat.
Niet heel de dag de boel bij elkaar te lopen knijpen.
+1quote:
Jij begon!quote:
Whutwhy?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef MPG het volgende:
Volgens mij is dit niet helemaal het moment om naar die slaapplaats bij Cat te solliciteren.
Ik kom later wel weer.
Bleef jij nou ook slapen?quote:
Ja, nee, hee,hoo, waar moet mijn solli nou heenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Cat22 het volgende:
OK, blijkbaar gaat Greys mijn kamergenoot regelen. Ik hoor het wel heur!
Schrijf hem in het dialect. En dan naar Greys sturen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, hee,hoo, waar moet mijn solli nou heen![]()
CHAOS!!!
De wets det ik det nog zoel doon auk he?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schrijf hem in het dialect. En dan naar Greys sturen.
Nee hoor, de sollicitaties komen nog steeds allemaal naar jou, jij mag kiezen!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Cat22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Det weit ich. Doot mer lekker miejong en trek dich niks aan van die griëze.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
De wets det ik det nog zoel doon auk he?
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, de sollicitaties komen nog steeds allemaal naar jou, jij mag kiezen!
Want zo ben ik!Ja, nee, nu ligt de bal bij jou (te soppen) hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik laat het aan jou over!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh...
Maar moet ik dan selecteren op:
- looks
- dialect
- potentieel jacuzzi-slakkenspoor-lekgevaar
- wel of niet snurken
of all of the above?
Kinkey!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik moet voor mezelf ook nog een roomie hosselen, zo krijg ik het veel te druk.
Ik doe echter een last minute hossel denk ik.
Dialect.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh...
- looks
- dialect
- wel of niet snurken
of all of the above?
Serieus? Hey, misschien wil Greys wel gewoon de hele kamerindeling maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Cat22 het volgende:
- Fabulousquote:Op donderdag 11 april 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh...
- looks
- dialect
- wel of niet snurken
of all of the above?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
You wish!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik laat het aan jou over!
En als je keuze me niet bevalt knikker ik GB uit haar bed want die kan ik handelen en kruip ik bij jou erbij.
oeh, doe is een deurbel naquote:
ja manquote:
Vooral dat laatste is een hele prestatiequote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef Greys het volgende:
D'r is uit een ESF meet al wel een relatie ontstaan
Die ook nog gewoon 'aan' is enzo
Oh dan pas ik ff op met mijn gedrag!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef Greys het volgende:
D'r is uit een ESF meet al wel een relatie ontstaan
Die ook nog gewoon 'aan' is enzo
ik ben dan 29 14 doe ff normaal manquote:Op donderdag 11 april 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
Het zou toch mooi zijn als er over 9 maanden een ESF baby zou zijn?
Greys, kijk Cat haar onderschrift over de quadrupel Cat, echt die laat geen sporen naquote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik troost je de 15e wel met een anijssmoothie.
Maar nogmaals, geen gelek! Niet zo'n heel slakkenspoor door die sauna!
!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Greys, kijk Cat haar onderschrift over de quadrupel Cat, echt die laat geen sporen na![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Greys, kijk Cat haar onderschrift over de quadrupel Cat, echt die laat geen sporen na![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Greys het volgende:
Hm dat zou idd bijna een prestatie zijn om dan nog sporen na te laten
Al kwam die sig er in nuchtere toestand he, je weet niet wat ze allemaal voor principes overboord gooit als ze aan zo'n hotellamp hangt...
Even uurtje de auto in, op naar het werk
Dan word je vroeg volwassenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben dan 29 14 doe ff normaal man
mental imagequote:
Echt hé...........die Feyenoordfans zijn echt regelrechte ransballenquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Echt hé...........die Feyenoordfans zijn echt regelrechte ransballen
we hebben de naam Jimbo, we zijn hooligans en geilneven......quote:
En vergeet de grote bek nietquote:Op donderdag 11 april 2013 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben de naam Jimbo, we zijn hooligans en geilneven......
ontiegelijk laag onderwijs..quote:Op donderdag 11 april 2013 12:23 schreef Takaiki het volgende:
Ik zie gewoon een paar types voor me met een laag voorhoofd die de hele dag: 'BIER! NEUKEN!' roepen en alleen OLO hebben![]()
![]()
(Harrie Jekkerskenners kennen de term wel
)
check mn fobo evenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef Takaiki het volgende:
Tja, als je geen diploma's hebt is het lastig tegenwoordig aan de slag te komen in een bedrijf. Kun je idd beter voor jezelf beginnen en dan kom je er met gezond verstand ook wel![]()
En toch zie ik nog steeds zo'n laag voorhoofd voor me
Okee, gechecktquote:
bitch, im fabulousquote:Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Okee, gecheckt![]()
En mensen die dat van zichzelf zeggen vind ik bij voorbaat lelijk![]()
![]()
kopen ?quote:
En bedankt hé.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef Takaiki het volgende:
En toch zie ik nog steeds zo'n laag voorhoofd voor me
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef Takaiki het volgende:
En dan, alleen naar kijken?![]()
Heb geen rijbewijs daarvoor.![]()
Zat eigenlijk te wachten op een uitnodiging voor een ritje, zodat je aan me kon bewijzen dat je niet alleen een mooibooi bent
jij snap hem, hebben ze ook appeltini's en potenpils koud staan voor als ik kom schijnen ?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Meid, je weet niet half hoe goed je op een Eurovisiemeet past!
Misschien als het mooi weer is de 14e kom ik wel op de motorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef Takaiki het volgende:
En dan, alleen naar kijken?![]()
Heb geen rijbewijs daarvoor.![]()
Zat eigenlijk te wachten op een uitnodiging voor een ritje, zodat je aan me kon bewijzen dat je niet alleen een mooibooi bent
Je shiiiiiinet maar een end weg!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij snap hem, hebben ze ook appeltini's en potenpils koud staan voor als ik kom schijnen ?
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je shiiiiiinet maar een end weg!![]()
But DON'T steal my thunder!
Niet teveel van aantrekken, ik heb gewoon veel fantasiequote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
En bedankt hé.
Ik heb bijna mijn MBO3 en twijfel over MBO4
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien als het mooi weer is de 14e kom ik wel op de motor
(dan drink ik maar niet)
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm hm I just did. So now what??
[ afbeelding ]
Deed ik ook niet, als Feyenoorder/Rotterdammer word je keivaak zo aangesproken.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken, ik heb gewoon veel fantasie
Keivaak?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, als Feyenoorder/Rotterdammer word je keivaak zo aangesproken.
Dè mocht ie willuhquote:Op donderdag 11 april 2013 15:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Keivaak?![]()
Komde gij nie stiekum oet Brabant jonguh?
teveel brabantse vrienden denk ikquote:Op donderdag 11 april 2013 15:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Keivaak?![]()
Komde gij nie stiekum oet Brabant jonguh?
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Jimbo het volgende:
Brabandse wijven zijn vies
ze stinken naar kots en naar piesSLECHTSTE FANCHANT OOOOOIT
Noes! Why?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk dat ik depri ben. Maar ik weet het niet zeker
Afgewezenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Noes! Why?
Toch wel even heel kortstondig tijdelijk he en niet chronisch?![]()
ja. Beetje kut wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
Ow, afgewezen is kut![]()
En mooi haar is mooi, maar niet alles, inderdaad.. Ik zal duimen voor Breda. Wanneer hoor je dat?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
Voor een Herman van Veen FOK! Meet zal wel nooit animo komen he?![]()
Nee? Ok...![]()
![]()
Balen van je afwijzing.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja. Beetje kut wel.
Dankjewel, de 20e is de toelating en de weken erna komt de toelating of afwijzinf
En anders doen we een minimeetquote:
Whieeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik laf laf LAF ESF!![]()
![]()
Want om na de meet bij te komenheb ik de rest van de week vrij genomen. En laat nu vandaag een heel lang en heel saai overleg verzet zijn naar die week! Dan heeft dit Catje vakantie.
zolang het bij Henk is kom ik ookquote:Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
Voor een Herman van Veen FOK! Meet zal wel nooit animo komen he?![]()
Nee? Ok...![]()
![]()
daar ga ik zo mn best voor doen!quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen van je afwijzing.alle pijlen op Breda nu!
Balen van de afwijzing, we duimen voor Bredaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Afgewezenmaar ik heb wel mooi haar. Ik hoop tijdelijk
maar het is gewoon dat als ik ook word afgewezen in Breda mijn hele toekomstplan weg is
quote:
Sowieso is Breda altijd 100x beter dan alles wat je hiervoor gedaan hebt want Breda.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Balen van de afwijzing, we duimen voor Breda
nepneusquote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Sowieso is Breda altijd 100x beter dan alles wat je hiervoor gedaan hebt want Breda.
Breda
NAC Breda
Vlindersquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh en we krijgen dit weekend een vlinderexplosie!
Alleen om dat woord al is het vast een fantastisch iets!
http://natuurbericht.nl/?id=10441
sylviequote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb me nog nooit zo in voetbal verdiept als nu met al die 'nieuwsberichten' over Sylvia en Vd Vaart en mevrouw Boulahrouz (schrijf je dat zo?) en hippe rijke Fransozen. Wat een soap
opbokken stuk ongediertequote:
Dat mag ik wel hopen zeg, al moeten eerst de neuzen en boeren dit weekend op hun bek gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
opbokken stuk ongedierte
NAC gaat Feyenoord aan het kampioenschap helpen
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Sowieso is Breda altijd 100x beter dan alles wat je hiervoor gedaan hebt want Breda.
Breda
NAC Breda
Brabant is de bestequote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Breda
NAC Breda
Ik vind het zielig voor de vlindersquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh en we krijgen dit weekend een vlinderexplosie!
Alleen om dat woord al is het vast een fantastisch iets!
http://natuurbericht.nl/?id=10441
Weer zn vrouw zonder smaak in dit topicquote:
geef ze kusjes, dat lost alles opquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weer zn vrouw zonder smaak in dit topic![]()
Als je nou nog rotterdam zei..quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de liefde naar Zuid-Holland verhuisd..
maar dan wel weer naar een baggerdorp waar ik ook helaas paar jaar van mijn leven verprutst hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de liefde naar Zuid-Holland verhuisd..
Neuh..quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dan wel weer naar een baggerdorp waar ik ook helaas paar jaar van mijn leven verprutst heb
capelle ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dan wel weer naar een baggerdorp waar ik ook helaas paar jaar van mijn leven verprutst heb
Als ik 010 verlaat en binnen NL blijf zal het Zuid Limburg wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Takaiki het volgende:
Mijn roots liggen in Z-H, maar ik ben geplant in Limbabwe. Welk baggerdorp hebben we het over?
Ah okequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:00 schreef Toekito het volgende:
Maar ben er al sinds 2005 weg hoor Roos.
Dus: Midden-Limburgquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ik 010 verlaat en binnen NL blijf zal het Zuid Limburg worden
of mijn baas moert anders beslissen
noord-limburg is het beste limburgquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben destijds (heeeeel lang geleden) wel voor de liefde naar Rdam verhuisd. Van Alkmaar naar Rotterdam om samen te gaan wonen met een marinier die jonger dan ik was. Echter kreeg ik zijn moeder er bij, zo ongeveer elke dag een paar keer
Ben wel in Rotterdam blijven plakken
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Jimbo het volgende:
limburg
dat moeten ze samen met friesland afsteken en aan de duitsers geven
The horrorquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben destijds (heeeeel lang geleden) wel voor de liefde naar Rdam verhuisd. Van Alkmaar naar Rotterdam om samen te gaan wonen met een marinier die jonger dan ik was. Echter kreeg ik zijn moeder er bij, zo ongeveer elke dag een paar keer
Ben wel in Rotterdam blijven plakken
het liefst in een huisje aan de voet van de cauberg zodat ik die elke dag kan beklimmen.quote:
Eigenhandig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
het liefst in een huisje aan de voet van de cauberg zodat ik die elke dag kan beklimmen.
Daar heb je bij mij geen last van Greysik heb mijn familie al aardig uitgedund
nou ja een zoon als ik is niet bevorderlijk voor je gezondheid blijktquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:47 schreef franklop het volgende:
Weet niet of roos het had gemeld, maar de overgang naar nieuwe systeem is met een maand uitgesteld. Kans bestaat dat ik dus kom sjoelen en roos het songfestival kijkt
Ze ging zelf een keer mee op vakantiequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ging zelf een keer mee op vakantie
Onuitgenodigd.
Oh en ze vond dat ik vaker de deurkrukken in huis moest schoon maken 'want dat hoort zo' en keek me daarbij aan of ik een onhygiënisch loeder was.
Het samenwonen heeft niet lang geduurd
ik zeker niet!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:32 schreef Greys het volgende:
Serieus, wie hier maken minstens vier keer per week alle deurkrukken in huis schoon?
Vingers graag?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
noord-limburg is het beste limburg![]()
hoewel best saai af en toe
*vinger opsteekt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:32 schreef Greys het volgende:
Serieus, wie hier maken minstens vier keer per eeuw alle deurkrukken in huis schoon?
Vingers graag?
Lieve schat, even tussen ons, maar jij en ik kunnen samen geen Fokje knutselen hoor; hoe graag we ook zouden willen. Dus het heeft niet veel zin. Hoewel proberen natuurlijk áltijd kanquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Nou hop, wie knutselen er even een leuke ESF/sjoelbaby?
Elies en ik willen dat zo graag.
Fokje Sobersoquote:En dan noemen we hem/haar Fokje!
En als we nou elke mannelijke ESF-meet-bezoekert even in een potje laten eh..quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lieve schat, even tussen ons, maar jij en ik kunnen samen geen Fokje knutselen hoor; hoe graag we ook zouden willen. Dus het heeft niet veel zin. Hoewel proberen natuurlijk áltijd kan
[..]
Fokje Soberso
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
En dan noemen we hem/haar Fokje!
als zijn/haar hartklep niet werkt ken ik de dader wel hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En als we nou elke mannelijke ESF-meet-bezoekert even in een potje laten eh..
En dan alles bij elkaar gooien (ahgadverdamme, ik zag het voor me) en dan op goed geluk en ienemienemutte en dat je dan uiteindelijk niet weet wie Fokjes vader is!
Hoewel je kans hebt dat je het een heel klein pietsie gaat zien als het sp3c is.
Greys, dit is echt nasty.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan alles bij elkaar gooien (ahgadverdamme, ik zag het voor me) en dan op goed geluk en ienemienemutte en dat je dan uiteindelijk niet weet wie Fokjes vader is!
Hoewel je kans hebt dat je het een heel klein pietsie gaat zien als het sp3c is.
Wil jij dát dan doen? Dan maak ik ondertussen de proefopstelling voor de bevruchting wel klaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
En dan alles bij elkaar gooien (ahgadverdamme, ik zag het voor me)
Ja, dat zou wel eens kunnen gaan opvallen. Of Mono... dat bij de bevalling het hoofdje al over het voeteneind hangt, maar de baby er nog steeds niet helemaal uit isquote:en dan op goed geluk en ienemienemutte en dat je dan uiteindelijk niet weet wie Fokjes vader is!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier hardop te hinniken![]()
(En het voor me te zien...)
We hebben gewoon een levendige fantasie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarom loopt bij jou en mij elk gesprek toch uit op iets achterlijks
Ah, oke! Dan ga ik nu aardappels schillen en met een beetje fantasie vind ik dat énigquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:31 schreef Greys het volgende:
We hebben gewoon een levendige fantasie.
En dat moet je koesteren!
I Love Itquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben gewoon een levendige fantasie.
En dat moet je koesteren!
ik dacht dat jij het potje zou zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil jij dát dan doen? Dan maak ik ondertussen de proefopstelling voor de bevruchting wel klaar
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het potje zou zijn
drukke avond voor ElisaB dacht ik maar het moet te doen zijn ... komt ze met proefopstellingen aanzetten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het potje zou zijn
drukke avond voor ElisaB dacht ik maar het moet te doen zijn ... komt ze met proefopstellingen aanzetten![]()
![]()
Hihihihi nou vooruit, jij mag datquote:
Ik vind het best een leuk nummer, maar snap nog steeds niet dat het al weken de gedoodverfde winnaar is in alle polls.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Fascination het volgende:
Ik krijg bij dat liedje van Denemarken zo'n LOTR-gevoel.Zal wel door het fluitje komen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]!
[..]
Hihihihi nou vooruit, jij mag dat![]()
Oh, ik wel, catchy nummer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk nummer, maar snap nog steeds niet dat het al weken de gedoodverfde winnaar is in alle polls.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
En dan noemen we hem/haar Fokje!
Ja dat is het zeker hoor, maar ik vind het niet mega-bijzonder.quote:
Hahaha heb je tóch interesse?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:26 schreef tombolafan het volgende:
Moet een sjoelbaby ook verwekt worden op een sjoeltafel?
nu zit ik weer met dat nummer in mijn kop! Bedanktquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker hoor, maar ik vind het niet mega-bijzonder.
Fairytale was ook catchy, maar had wel alles, vond ik. Hier ontbreekt iets en ik weet niet wat
nee geen interesse maar dan kom ik niet sjoelen als er een sjoelbaby isquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha heb je tóch interesse?![]()
Maar nee hoor, een sjoelbaby is al een sjoelbaby als ie gefröbeld is door twee (of meer![]()
) FOK!kers van de sjoelclub en/of ESF meet.
Dus chop chop! Anyone?
Wait whut ho wachtquote:
Greys, hier jij... met 'potje' uit die betreffende post, bedoelde je toch niet mij hè, vieze vuile, vuile, jakkes, goorlap, treurwilg en laat het niet waar zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Maar nee hoor, een sjoelbaby is al een sjoelbaby als ie gefröbeld is door twee (of meer![]()
) FOK!kers van de sjoelclub en/of ESF meet.
op de sjoeltafel dacht ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wait whut ho wacht![]()
[..]
Greys, hier jij... met 'potje' uit die betreffende post, bedoelde je toch niet mij hè, vieze vuile, vuile, jakkes, goorlap, treurwilg en laat het niet waar zijn
Mijn Greys wil me laten uitwonen door de heule sjoelklup![]()
![]()
Ow, niet eens de moeite willen nemen om een beetje te mikken, maar lekker lukraak een beetje over me heen ejaculerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Jimbo het volgende:
Waarom allemaal in een potje schieten... Grwoon een voor een eroverheen
laatste keer sjoelde ik gemiddeld 110 punten ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, niet eens de moeite willen nemen om een beetje te mikken, maar lekker lukraak een beetje over me heen ejaculeren
Vlegels, ik zeg mijn lidmaatschap op en ga wel breien of zo
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, niet eens de moeite willen nemen om een beetje te mikken, maar lekker lukraak een beetje over me heen ejaculeren
beter over je heen dan in je, een kleine jimbo wil ik de wereld niet aandoen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ik snap t ook niet meerquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
was dat niet juist het punt van deze hele operatie
sex, zoals gebruikelijkquote:
Jij snapt het. Ik snap het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
was dat niet juist het punt van deze hele operatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |