Ik ben homo als het om DV gaatquote:
je wordt spontaan homo van haar ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben homo als het om DV gaat
dus je wilt zeggen dat je haar totaal niet leuk vindt en dan homo wordt? lekker aardig weerquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je wordt spontaan homo van haar ja?
Ze is zo erg dat je er spontaan homo van wordtquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee maar dat maak ik m'n pa dan wijs anders denkt hij meteen dingen en dan mag het nietquote:
topperquote:Op woensdag 10 april 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok ik doe wel de strakste broek aan die ik heb.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je wordt spontaan homo van haar ja?
SSASGMTAquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze is zo erg dat je er spontaan homo van wordt
Dus je gaat liegen?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar dat maak ik m'n pa dan wijs anders denkt hij meteen dingen en dan mag het niet
[..]
topper
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, want als ik zeg 'het is gewoon een vriend' dan is dat niet overtuigend genoeg.
quote:
hahahah noquote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
VA AND DV SITTING IN A TREE
K
I
S
S
I
N
G
kind ofquote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
If that's what you're into
nope.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
VA AND DV SITTING IN A TREE
K
I
S
S
I
N
G
Arme sofquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
maar als je va ineens erg leuk gaat vinden wat zeg je dan?
Maar hij was toch homoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
ik vind va al heel erg leukquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
nee alleen met jouquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie doen het op de keukentafel he
heel erg leuk-zonedquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind va al heel erg leukmaar niet op zo'n manier en dat gaat ook niet gebeuren
Pas als zijn ballen indalen toch?quote:
Dit ja. Vergeet niet dat VA en sof diegene zijn die morgen gaan DATENquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vooral even het feit negeren dat ik morgen een date heb met sof en ik niet op meerdere paarden wed xoxo
HAHAHAHA GOEIE MAN EN ORIGINEEL HAHA HELEMAAL LEIPquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vooral even het feit negeren dat ik morgen een date heb met sof en ik niet op meerdere paarden wed xoxo
dus je noemt zowel dv als sof een paard, een echte charmeur ben jij, daarnet ook al zeggen dat je van dv homo wordtquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Pas als hij een bmw heeftquote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pas als zijn ballen indalen toch?
hey, dat op meerdere paarden wedden heeft hij van mijquote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus je noemt zowel dv als sof een paard, een echte charmeur ben jij, daarnet ook al zeggen dat je van dv homo wordt
Spreekwoordelijk, hommoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus je noemt zowel dv als sof een paard, een echte charmeur ben jij, daarnet ook al zeggen dat je van dv homo wordt
Ik weet het niet, gaat te ver. Ze proberen me aan dv te koppelen. Ofzo. Nevaaaahhhhquote:
noem jezelf geen paard, je ziet er leuker uit dan datquote:Op woensdag 10 april 2013 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey, dat op meerdere paarden wedden heeft hij van mij
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
noem jezelf geen paard, je ziet er leuker uit dan dat
wanneer kan je? met wie nog meer, 1 op 1 kan mijn autisme niet aanquote:Op woensdag 10 april 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
dankje bby
wanneer weer katwijk
Leugensquote:Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke mijn wijn is op, ik ga slapen
kusjes
ik ga als het mooi weer is samen met leel solex tour door leiden doen, dan kan welquote:Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wanneer kan je? met wie nog meer, 1 op 1 kan mijn autisme niet aan
zijn jullie nog goed bevriend en alles dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga als het mooi weer is samen met leel solex tour door leiden doen, dan kan wel
neem jij hypo mee
Slaap zachtquote:Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke mijn wijn is op, ik ga slapen
kusjes
as alwaysquote:Op woensdag 10 april 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
shit je hebt me door
eerst nog tandenpoetsen en een uur wappen
nahh niet goed bevriend, maar we haten elkaar niet, niks aan de hand dusquote:Op woensdag 10 april 2013 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zijn jullie nog goed bevriend en alles dan? [ afbeelding ]
maar klinkt goed
hmm okéquote:Op woensdag 10 april 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nahh niet goed bevriend, maar we haten elkaar niet, niks aan de hand dus
maar ik heb een veiling gewonnen dus dat zouden we nog doen.
spannendquote:Op woensdag 10 april 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf berichtjes
HEBBEN JULLIE EEN DATE? OMG JAquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
er is geen reden voor haatquote:Op woensdag 10 april 2013 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hmm okéelkaar niet haten is altijd een goed iets
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
over richting wapquote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er is geen reden voor haat
het is gewoon kut gelopen, allebei andere wensen, niks aan te doen
Lekker he, zo'n steenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE EEN DATE? OMG JA
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Willen jullie op een linkje voor mij klikken
Zolang geen referral linkje. primaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Willen jullie op een linkje voor mij klikken
loolllllllllllquote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hahah, dat is zo vidoe me tmij ik heete daar moslim55
nog een keer in het Nederlandsquote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hahah, dat is zo vidoe me tmij ik heete daar moslim55
lbquote:
quote:
Alles goed hier?quote:
Supergezellig maar ik ben geen alphamale ofzoquote:
*mafiafilpjes De M is overratedquote:
saaaaaiquote:
over het hoofd gezien bij deze mijn excusesquote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*mafiafilpjes De M is overrated
Nederlands is de enige taal die het met 2 f's speltquote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nederlands is de enige taal die het met 2 f's spelt
jordijquote:
quote:
nee, geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
LB had je die aflevering die ik je had gestuurd nog gekeken?
Jammerquote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee, geen tijd voor gehad
ben ondertussen ook mn hw aan t doen
yessssquote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
yes alle kleine kindjes uit de sc zijn naar bed
ja hequote:
Jij woont toch niet in zuid?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Er is een man vermoord een paar straten van mij vandaan
okquote:
wordtquote:
aah limburg is engquote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Eng..quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
IK HEB KAARTJES VOOR PINKPOPquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
in de rest van nederland worden nooit moorden gepleegd jaquote:
de buren van mijn opa en opa zijn een paar jaar geleden ook vermoordquote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eng..
Was paar jaar geleden dat er 2 mensen zijn vermoord een straat verderop...
JERquote:
ik vind de Pinkpop niet zo denderend eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HEB KAARTJES VOOR PINKPOP
Vrijdag voor RW kopen
jer liefjequote:
cityflat is ook geen leuke flat daar tochquote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja kloptMaar ik woon net op de grens zeg maar
MN vriendin wou gaan voor paramore en dacht why not meegaanquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik vind de Pinkpop niet zo denderend eigenlijkveel uitgekauwde bands (vinnik)
Rock Werchter is wel netjes
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
cityflat is ook geen leuke flat daar toch
jaa azealia banksquote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MN vriendin wou gaan voor paramore en dacht why not meegaan
ROCKWERCHTER WORDT ZOOOOOO SICK HE![]()
Op Rock Werchter moet je lekker vroeg op het festivalterrein zijn, dat is relaxt. 'S avonds bij de laatste acts op de main stage is het echt stampevolquote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MN vriendin wou gaan voor paramore en dacht why not meegaan
ROCKWERCHTER WORDT ZOOOOOO SICK HE![]()
's Avondsquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op Rock Werchter moet je lekker vroeg op het festivalterrein zijn, dat is relaxt. 'S avonds bij de laatste acts op de main stage is het echt stampevol
ik kan er wel vroeg zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op Rock Werchter moet je lekker vroeg op het festivalterrein zijn, dat is relaxt. 'S avonds bij de laatste acts op de main stage is het echt stampevol
Weet zo gauw niet waar, zeker dat die in mijn stad ligt?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Centrum als het goed is, tegenover de appie
Tot nu toe niet nee, zou niet weten met wiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik kan er wel vroeg zijn![]()
Maar ga jij niet?
Awhquote:Op woensdag 10 april 2013 21:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tot nu toe niet nee, zou niet weten met wie+ geen geld
Ja die appie die in het centrum zit zegmaar. daar tegenover staat een flat en daar schijnt het allemaal niet zo netjes te zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet zo gauw niet waar, zeker dat die in mijn stad ligt?
ça va, ça va, mais je suis un peu fatigué. je pense je vais dormir vroeg (tôt?) aujourd'huiquote:
neequote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef Trollscience het volgende:
werchters line-up is om te janken man
alleen kendrick en tame impala en bloc party zijn tof maar bloc party speelt toch alleen maar nummers van hun nieuwe kutalbumquote:
Die heb ik gezienquote:
hypoquote:
Phoenix, 2 door cinema club, KoL, C2C, Major Lazerquote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alleen kendrick en tame impala en bloc party zijn tof maar bloc party speelt toch alleen maar nummers van hun nieuwe kutalbum
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik gezien
zou zo raar zijn als je dat IRL zag
neequote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Phoenix, 2 door cinema club, KoL, C2C, Major Lazer![]()
Ik weet het echt niet manquote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja die appie die in het centrum zit zegmaar. daar tegenover staat een flat en daar schijnt het allemaal niet zo netjes te zijn
quote:
Awhquote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sofziek nog steeds en een beetje verveeld. Maar goed verder wel. Met jou
?
nee blaasontstekingquote:Op woensdag 10 april 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
AwhJe hebt de griep toch? Die duurt nu al 16 weken, een van de langste sinds jaren
![]()
Jaa gaat wel goed
Heb zin in pinkpop en rwquote:
Oh dat is kutquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet manmaar ken wel meer plekken waar ik me liever niet vertoon
kom mee!quote:
Praat eens normaalquote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ça va, ça va, mais je suis un peu fatigué. je pense je vais dormir vroeg (tôt?) aujourd'hui
Damnquote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Was toen straks aan het drummen op guitar hero (ja lach maar) en was iets te furieus bezig, kick pedal gesloopt![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef Trollscience het volgende:
er moet gwn een festival komen met allemaal van die emo jank bandjes, american football moet herformen, met crywank en sailor heart en william bonney en sailor heart en la dispute en iwhaciyy en merchant ships en on the might of princes en old gray en cap'n jazz
Watquote:
Ik kan gewoon Frans hoor, dan is dit normaalquote:
oh slimpiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nah
vrienden vroegen het al en toen zei ik nee en nu heb ik wel spijt mja
tôtquote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ça va, ça va, mais je suis un peu fatigué. je pense je vais dormir vroeg (tôt?) aujourd'hui
Frans is raarquote:Op woensdag 10 april 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Frans hoor, dan is dit normaal
Oh dan was het toch goedquote:
raar = leuk. dus Frans is leuk.quote:
Ja maar... Touché...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
niet bepaaldquote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen verbetering lees ik?
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar... Touché...Ja ik heb gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja fuck dat,quote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Trollscience het volgende:
tyler, the creator is echt een stuk overrated stront groetjes
Ik vind er ook niks aanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Trollscience het volgende:
tyler, the creator is echt een stuk overrated stront groetjes
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:08 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ouders komen morgen thuis en ik had goed nieuws
kwarktaarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:08 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
luister af......quote:Op woensdag 10 april 2013 22:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
leuk maar niet emo genoeg het is te mooi gezongen !!!!
Overheid, welvaart, globalisering en europese samenwerking! 20% van SEquote:Op woensdag 10 april 2013 22:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kwarktaarwaarover ging het pta?
[ afbeelding ]
Mijne ging over dezelde stof behalve welvaartquote:Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Overheid, welvaart, globalisering en europese samenwerking! 20% van SE
[ afbeelding ]
Welvaart was hetzelfde als de rest, maar dan echt voor de mensen die de echte basis nog een keer door wilde nemen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijne ging over dezelde stof behalve welvaart
c'est très smart de toi, je pense que je vais dormir tôt heute abend tooquote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nog een woordje nederlands en het was viertaligquote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
c'est très smart de toi, je pense que je vais dormir tôt heute abend too
Kannst du keine französisch, oder warum hasst du nicht die richtige Wörter eingesetzt?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
c'est très smart de toi, je pense que je vais dormir tôt heute abend too
Ik heb gordijn.quote:
Met Brad?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nah heb net peanutcheese gegeten XD
Pindakaas met brood toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het was een referentie die jouw pet te boven gaat
zet je het in de koelkast en eet je het later opquote:
5.7, daar zou ik blij mee zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
5.7, dit pta was vrij slecht gemaakt door het merendeel, maarja, kan het hebben
Nah, ik eet het wel gewoon op. De eerstvolgende keer dat ik erbij kan is maandagavond.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
zet je het in de koelkast en eet je het later op
Oh ja dan zal ik het ook maar opetenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik eet het wel gewoon op. De eerstvolgende keer dat ik erbij kan is maandagavond.
Ahja, economie is een van mijn 'betere' vakken. Sta nu voor alles tussen de 6,1 en 6,8 met uitzondering van aardrijkskunde: 5,6. Maar die ga ik volgende week herkansen, op goed gelukquote:
Maar het is zo gezellig om met jou te kletsen als ik ziek ben.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ziek zijn doe je dan maar als ik weg ben.
Misschien dat ik morgennacht nog even langswip.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar het is zo gezellig om met jou te kletsen als ik ziek ben.
Maar misschien ook weer niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgennacht nog even langswip.
Etszjuuquote:
Wat lees ik nou? Mij een uil noemen?quote:
Hallo -wist niet dat er een ergere nachtbraker dan mij bestond-quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo slaapkop.
[..]
Ja, wie weet. Heb zelfs nog genoeg te doen als ik op vakantie ben.
Nachtdierquote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lees ik nou? Mij een uil noemen?
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NachtdierUilen zijn wijs
En dan op vakantie gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Heb zelfs nog genoeg te doen als ik op vakantie ben.
Je begint af te takelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo -wist niet dat er een ergere nachtbraker dan mij bestond-
Ja.quote:
Top top. Nog wat spannends meegemaakt vandaag?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JahoorIk mag niet klagen
Ik ben nog in training.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je begint af te takelen.
[..]
Ja.Ga overigens vooral een goede vriendin opzoeken. Te lang niet fatsoenlijk gesproken.
Jup, ik zag je nog lopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog in training.
Lekker gewerkt in Amsterdam vandaag?
Ja mijn ketting bleek geknapt en die heb ik even snel vervangen. Niet echt dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top top. Nog wat spannends meegemaakt vandaag?
Nee..:') ? Serieus?quote:
Oh nee, daar kan je niet mee aankomen op een saaie kringverjaardag inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja mijn ketting bleek geknapt en die heb ik even snel vervangen. Niet echt dus
Haha ik dacht al. Ja zekerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou je niet eens herkennen.Maar hoe was het winkelen? Nog gescoord?
Ja kan tochquote:
Kringverjaardagenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, daar kan je niet mee aankomen op een saaie kringverjaardag inderdaad
He-le-maal klaar voor de lente.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ik dacht al. Ja zeker
Badolie.. nomnom
een boek (Looking for Alaska)
En een chino, een blousje en een colbertje![]()
Dus aardig ja
Die hebben wij vroeger best vaak gehadquote:
Ja duhquote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
He-le-maal klaar voor de lente.![]()
Kermis is trouwens weg.Heb je het gezien?
Bij ons is het hopen dat er een bepaalde neef is dan gaan we maar in de keuken staanquote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben wij vroeger best vaak gehadMaar onze familie is tof op verjaardagen dus
Heulemaal niks. Ga paar dagen later op vakantie dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnenacht+dag?
Ik wil ookquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heulemaal niks. Ga paar dagen later op vakantie dus
Niet veel leeftijdsgenoten?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij ons is het hopen dat er een bepaalde neef is dan gaan we maar in de keuken staanAllemaal doodsaaie kutverhalen over het werk en de buren en de huizenmarkt
Ik wil koninginnenacht naar Noisia Invites in de Oosterpoort in Grunn, maar ik ben de hipster in mijn vriendengroep ofzo, dus mijn vrienden willen niet mee naar een DnB ravequote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnenacht+dag?
Ga meequote:
Ze gaan de stad gewoon afbreken.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja duhAllemaal al bezig voor de kroning
En het leuke theehuisje in het Vondelpark stond ook in de steigers
Dan is het wel gelijk een stuk saaier inderdaad. Wij hebben een heel groepje die dan gewoon met elkaar optrekt, ook samen op vakantie enzo. is wel tofquote:
Inderdaad. En wilde men broertje naar het Lunchconcert in het Concertgebouw, staan we daar in die rij: Ja het is vol. ga maar weer wegquote:
Interrailen. Naar Italie weekjequote:
Ah, wat sneu.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En wilde men broertje naar het Lunchconcert in het Concertgebouw, staan we daar in die rij: Ja het is vol. ga maar weer weg
Maar dan zijn we oneven. Nemen Jordy ook wel meequote:
Eerst gedag zeggenquote:
Leeft die nog?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan zijn we oneven. Nemen Jordy ook wel mee
Jou zou ik ter plekke ontvoeren en meenemenquote:
Waar staat hij? Bij Centraal?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, wat sneu.Dan moet je het maar doen met zo'n enge straatmuzikant. Ken je die vent met witte muts en fluit, die eerst ook een wit konijntje vasthield?
![]()
Ja en.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens, ik ga in de zomer InterRailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |