Ik ben homo als het om DV gaatquote:
je wordt spontaan homo van haar ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben homo als het om DV gaat
dus je wilt zeggen dat je haar totaal niet leuk vindt en dan homo wordt? lekker aardig weerquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je wordt spontaan homo van haar ja?
Ze is zo erg dat je er spontaan homo van wordtquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee maar dat maak ik m'n pa dan wijs anders denkt hij meteen dingen en dan mag het nietquote:
topperquote:Op woensdag 10 april 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok ik doe wel de strakste broek aan die ik heb.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je wordt spontaan homo van haar ja?
SSASGMTAquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze is zo erg dat je er spontaan homo van wordt
Dus je gaat liegen?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar dat maak ik m'n pa dan wijs anders denkt hij meteen dingen en dan mag het niet
[..]
topper
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, want als ik zeg 'het is gewoon een vriend' dan is dat niet overtuigend genoeg.
quote:
hahahah noquote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
VA AND DV SITTING IN A TREE
K
I
S
S
I
N
G
kind ofquote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
If that's what you're into
nope.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
VA AND DV SITTING IN A TREE
K
I
S
S
I
N
G
Arme sofquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
maar als je va ineens erg leuk gaat vinden wat zeg je dan?
Maar hij was toch homoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
ik vind va al heel erg leukquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
nee alleen met jouquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie doen het op de keukentafel he
heel erg leuk-zonedquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind va al heel erg leukmaar niet op zo'n manier en dat gaat ook niet gebeuren
Pas als zijn ballen indalen toch?quote:
Dit ja. Vergeet niet dat VA en sof diegene zijn die morgen gaan DATENquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vooral even het feit negeren dat ik morgen een date heb met sof en ik niet op meerdere paarden wed xoxo
HAHAHAHA GOEIE MAN EN ORIGINEEL HAHA HELEMAAL LEIPquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vooral even het feit negeren dat ik morgen een date heb met sof en ik niet op meerdere paarden wed xoxo
dus je noemt zowel dv als sof een paard, een echte charmeur ben jij, daarnet ook al zeggen dat je van dv homo wordtquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Pas als hij een bmw heeftquote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pas als zijn ballen indalen toch?
hey, dat op meerdere paarden wedden heeft hij van mijquote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus je noemt zowel dv als sof een paard, een echte charmeur ben jij, daarnet ook al zeggen dat je van dv homo wordt
Spreekwoordelijk, hommoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus je noemt zowel dv als sof een paard, een echte charmeur ben jij, daarnet ook al zeggen dat je van dv homo wordt
Ik weet het niet, gaat te ver. Ze proberen me aan dv te koppelen. Ofzo. Nevaaaahhhhquote:
noem jezelf geen paard, je ziet er leuker uit dan datquote:Op woensdag 10 april 2013 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey, dat op meerdere paarden wedden heeft hij van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |