Op de redresseer strook? faalhaas; dan rag je hem toch naar rechts?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Yreal het volgende:
Heptiedan? ik scande de laatste 3 topics en ik kwam ergens iets tegen over een tankontluchting?
Ja, Terwijl ik midden in de ochtendspits met 140 over de linkerbaan tuf. Voordat ik doorhad dat ik stil viel zat ik al onder de snelheid van de middelstebaan. Laat staan dat ik de rechter had overleeftquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de redresseer strook? faalhaas; dan rag je hem toch naar rechts?
Geen idee, volgens mij hebben de meeste motoren die wel.. Alp iig, en de mijne ook. Zonder rijden kan wel, mits je tank meer dan halfvol is.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef BlackLining het volgende:
Heeft een KLE dat dan?
Ik denk nooit aan die optie. Makkelijker hoor, zwaartekracht
Koppeling in, knipperen, hand uitsteken en zsm naar rechts.. 2 keer gehad, en 2 keer gewoon gered.. moet er niet aan denken om hem daar stil te moeten zetten, dan heb je een IM-met afzetting op je geweten..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, Terwijl ik midden in de ochtendspits met 140 over de linkerbaan tuf. Voordat ik doorhad dat ik stil viel zat ik al onder de snelheid van de middelstebaan. Laat staan dat ik de rechter had overleeft
Rechts ook. Danwel zonder afzetting.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koppeling in, knipperen, hand uitsteken en zsm naar rechts.. 2 keer gehad, en 2 keer gewoon gered.. moet er niet aan denken om hem daar stil te moeten zetten, dan heb je een IM-met afzetting op je geweten..
Dan is het nog steeds geen snelweg, maar autobahnquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Geerd het volgende:
Dit jaar nog geen "snelweg" gereden misschien van het zomer Duitsland in.
scherpquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Rechts ook. Danwel zonder afzetting.
IM?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koppeling in, knipperen, hand uitsteken en zsm naar rechts.. 2 keer gehad, en 2 keer gewoon gered.. moet er niet aan denken om hem daar stil te moeten zetten, dan heb je een IM-met afzetting op je geweten..
Jup even knallen stuk Duitsland in en dan lekker verdwalen, over al die 100 wegen waar je overal mag inhalenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen snelweg, maar autobahn.
Bergketentje in of gewoon platteland?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup even knallen stuk Duitsland in en dan lekker verdwalen, over al die 100 wegen waar je overal mag inhalen![]()
Bergen moet je wel wat verder toeren, platteland is al stukken beter dan hier tussen het filerijden skyradio luisterend ahvolk.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bergketentje in of gewoon platteland?
Ik zit ook sterk te overwegen om eens richting Ardennen / Eiffel te rijden. Moet ik alleen wel mijn DB killer even gaan zoeken vrees ik
Eifel is voor mij ongeveer 200km enkele reis. Best te doen wel. Snel naar rechts Duitsland in, gas open en naar beneden.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bergen moet je wel wat verder toeren, platteland is al stukken beter dan hier tussen het filerijden skyradio luisterend ahvolk.
Zwartewoud is mans,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eifel is voor mij ongeveer 200km enkele reis. Best te doen wel. Snel naar rechts Duitsland in, gas open en naar beneden.
Zwarte Woud heb ik vorig jaar geredenDat valt mee idd alleen tering druk, veel te bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel controle net zo goed hier over de lekdijk met 160 knallen kans dat je gepakt word is even groot
Ik zwaai naar dieren.
Keer op een doordeweeks dagje gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat valt mee idd alleen tering druk, veel te bekend.
Veel controle net zo goed hier over de lekdijk met 160 knallen kans dat je gepakt word is even groot
knappe jongen die 160 doet op de lekdijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat valt mee idd alleen tering druk, veel te bekend.
Met een KLE lukt je dat niet nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
knappe jongen die 160 doet op de lekdijk
Fok! Mc zaterdag 12.00 standaart Arnhem domequote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
knappe jongen die 160 doet op de lekdijk
4x heen en terug is leuk jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef BlackLining het volgende:
Sowieso Lekdijk trouwensDaar ga je toch niet voor je lol rijden zeg.
Daarbij, zo enorm leuk is die nou ook weer niet. Vijf kilometer van waar ik woon begint de Empelsedijk
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,244.99,,0,3.8
Heb je het nou over de Lekdijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |