Wie is Stoffel?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten wij gewoon een keer in Diggiedam meeten, krio, dWc, Stoffel en Tha_Erik zijn er dan ook bij.
En Yuri, mits hij dan off-cycle is.
Gelijk oversteken, sorry brah.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:49 schreef Chocolatebear het volgende:
He Cristina, laat eens je koppie zien.
gr gr de politie
Goed in US zoekenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelijk oversteken, sorry brah.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
flikkermeet is dat van jullie
hierzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er, poppedijn?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Niks van aantrekken, wij weten beterquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zijn pic kwam ik tegen in de dropbox (die in whatssap toen stond weet je nog :p)
Stond daar ook een lichaamsfoto in dan? Ik kan me alleen z'n gezicht herinneren, hij had een muts op toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zijn pic kwam ik tegen in de dropbox (die in whatssap toen stond weet je nog :p)
wel van de achterkant geloof ikquote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stond daar ook een lichaamsfoto in dan? Ik kan me alleen z'n gezicht herinneren, hij had een muts op toch?
o goed dat zij ook komt. ik denk dat ik alleen voor drinks kom, ik laat t nog weten:)quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, wij weten beter
Oh Ambi komt trouwens weerEn ze gaat ook mee eten. Ga jij nog mee eten of niet? Tot nu toe komen er volgens mij alleen maar meisjes en Hugh, haha
Vervelend.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben die link naar de dropbox kwijt
Is goed. Als je een linkje naar het restaurant wil moet je het maar zeggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o goed dat zij ook komt. ik denk dat ik alleen voor drinks kom, ik laat t nog weten:)
Ik heb m alweer terugquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m alweer terugVraag me nog steeds af wie dit gemaakt heeft. Alle foto's uit US en KPD staan er zo ongeveer in
Zeg dat nou maar niet te hard hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k zal straks ffe kijken of ik hem nog heb
Kan je daar een ban voor krijgen?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat nou maar niet te hard hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |