Haha, als ik mijn fysiek ineens zou kwijtraken zou ik nog steeds meer pussy krijgen dan Zosk op zijn verjaardag. Het effect daarvan moet je echt als marginaal zien, heb dat recent weer ondervonden.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wees er wel voorzichtig mee though, ik gun je alle pussy v/d wereld voor de rest van je leven.
dat zei ze toch!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet zeggen dat mevrouw Yang er toch niet verkeerd uitziet.
Dankquote:Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet zeggen dat mevrouw Yang er toch niet verkeerd uitziet.
Vloog bijna een snotje uit m'n neus van het lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, als ik mijn fysiek ineens zou kwijtraken zou ik nog steeds meer pussy krijgen dan Zosk op zijn verjaardag.
Ik trok dat in twijfel, ik neem mijn woorden terugquote:
Wow, bedankt.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, als ik mijn fysiek ineens zou kwijtraken zou ik nog steeds meer pussy krijgen dan Zosk op zijn verjaardag. Het effect daarvan moet je echt als marginaal zien, heb dat recent weer ondervonden.
Geloof je nu wel dat ik geen zolderkamer autist ben?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vloog bijna een snotje uit m'n neus van het lachen.
[..]
Ik trok dat in twijfel, ik neem mijn woorden terug.
je kan ook gewoon mensen geloven natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vloog bijna een snotje uit m'n neus van het lachen.
[..]
Ik trok dat in twijfel, ik neem mijn woorden terug.
flikkermeet is dat van julliequote:Op woensdag 10 april 2013 18:53 schreef madeliefff het volgende:
wat is dit voor een na aap Topic. 11 mei is de enige echte meet![]()
![]()
Net wilde je nog gepijpt worden op die meet, wat is het nou?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
flikkermeet is dat van jullie
Nu zeker wel jaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geloof je nu wel dat ik geen zolderkamer autist ben?
door een manquote:Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net wilde je nog gepijpt worden op die meet, wat is het nou?
Je kan het ook gewoon zelf vragen hoor. Beetje sneu dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
tevens mag die pic van Yang naar mij doorgeDMed worden, kijken of ze pikwaardig is.
quote:
Ik sloot jou toch ook niet uit in mijn post?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon zelf vragen hoor. Beetje sneu dit.
ik wíl niet weten hoe je er echt uitziet. Tot die tijd kan ik mezelf nl wijsmaken dat jij het bent in je uiquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
KLB SC.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens zelf met een foto op de proppen, dan zien we wel weer verder.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik sloot jou toch ook niet uit in mijn post?
Nee ben voorzichtig, post nooit foto's op FOK! anders vindt de Illuminati mequote:Op woensdag 10 april 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens zelf met een foto op de proppen, dan zien we wel weer verder.
Oh dan zal ik verder geen informatie meer geven over mijn uiterlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wíl niet weten hoe je er echt uitziet. Tot die tijd kan ik mezelf nl wijsmaken dat jij het bent in je ui
heel fijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dan zal ik verder geen informatie meer geven over mijn uiterlijk
Laten wij gewoon een keer in Diggiedam meeten, krio, dWc, Stoffel en Tha_Erik zijn er dan ook bij.quote:
Sausagefest much?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten wij gewoon een keer in Diggiedam meeten, krio, dWc, Stoffel en Tha_Erik zijn er dan ook bij.
En Yuri, mits hij dan off-cycle is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |