Klopt. Je hebt helemaal gelijk. Wanneer begin jij?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja ieder zijn ding maar doe nu niet alsof je zo hard hebt moeten werken voor die fysiek, met al die anabolenkuurtjes. Zonder was je natuurlijk nowhere near gekomen. Maar goed, denk dat de meeste wijven dat verder toch geen fluit kan schelen.
Als je anabolen spuit zonder te trainen heb je er nog niks aan hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja ieder zijn ding maar doe nu niet alsof je zo hard hebt moeten werken voor die fysiek, met al die anabolenkuurtjes. Zonder was je natuurlijk nowhere near gekomen. Maar goed, denk dat de meeste wijven dat verder toch geen fluit kan schelen.
Je antwoord stemt me enigszins positief, waarvoor dankquote:
Cool, als je dan wel bepaalde spiergroepen voor me flextquote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind je er wel leuk uitzien, laten we een bucket delen en de rest van de week ham gaan.
Anabolen kunnen leiden tot erectiestoornissen en haaruitval, just saying.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt helemaal gelijk. Wanneer begin jij?
Gewoon kop kaal scheren, blauw pilletje poppen en gaan. #yoloswagjeweetzelluf.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Anabolen kunnen leiden tot erectiestoornissen en haaruitval, just saying.
Deze man, denken in oplossingenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon kop kaal scheren, blauw pilletje poppen en gaan. #yoloswagjeweetzelluf.
Met kuren, nooit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt helemaal gelijk. Wanneer begin jij?
Je fysiek zal wel degelijk veranderen, dat zal iedere arts je kunnen bevestigen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je anabolen spuit zonder te trainen heb je er nog niks aan hoor.
mn zusje dr ex deed dat ook, die werd er agressief vanquote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Mijn penis is geen spier, maar plenty 'o tits hier. Let's do this.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Cool, als je dan wel bepaalde spiergroepen voor me flext.
Aesthetics > massaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef Zosk het volgende:
Matige spiermassa voor een anabolen gebruiker.
Thanks, nog geen last van. De boel werkt prima.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Anabolen kunnen leiden tot erectiestoornissen en haaruitval, just saying.
Kale mannenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Chriztiaan heeft weer een nieuw account zie ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar blijven die foto's nou.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chriztiaan heeft weer een nieuw account zie ik.
Ik vind van die halflange kapsels leuk. Liefst met zo'n lok over het voorhoofd enzoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kijk, dat hebben we dan weer niet gemeen, want ik vind dat vaak wel leuk
Wees er wel voorzichtig mee though, ik gun je alle pussy v/d wereld voor de rest van je levenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks, nog geen last van. De boel werkt prima.
Kale koppen niet te stoppen.quote:
Ken ik niet. Niemand weet, niemand weet, hoe mijn eerdere account heet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chriztiaan heeft weer een nieuw account zie ik.
vind t t belangrijkst dat t bij de man past, als Ado zo'n kapsel zou hebben, zou ik t volgens mij niets vinden, maar sommige mannen kunnen het wel hebben ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind van die halflange kapsels leuk. Liefst met zo'n lok over het voorhoofd enzoBeetje Justin Bieber kapsel maar dan niet gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |