Ik proef het verschil gewoon echt niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
net als dat ze het raar vinden als je een vettige hamburger en een cola light bestelt...
Ik vind cola light lekkerder dan gewone cola
Fair enough.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
eindes met psychobitches zijn altijd bitter.
goed genoegquote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jullie kennen me tenslotte ook allemaal door en door
Dat is ook wel weer waarquote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit heb je met alle meisjes man.Stuk voor stuk zijn ze wel eens LABILO BOSS op me gegaan.
Maar van FOK!vrouwen moet je al helemaal niets verwachten inderdaad.
Na de meet worden er vast foto's gepost, daar is die meet dus goed voor hequote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van je face mag je DM'en, dan zal ik eventueel mijn mening herzien.
Je komt zelf ook niet helemaal normaal over, dus dat past dan wel weer.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit heb je met alle meisjes man.Stuk voor stuk zijn ze wel eens LABILO BOSS op me gegaan.
Maar van FOK!vrouwen moet je al helemaal niets verwachten inderdaad.
Ho ho ho rustig aan dame.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou best met haar samen willen wonen in een leuk flatje, mag zij de kelderbox hebben, ik heb daar niet genoeg klanten voor.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent de bekende uitzondering die de regel bevestigd natuurlijk, vond dat te vanzelfsprekend om erbij te vermelden.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik proef het verschil gewoon echt niet.
Flikker op gek.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik proef het verschil gewoon echt niet.
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zitten er ook alleen maar gekke kerels op FOK!, dus wat dat betreft passen we allemaal wel goed bij elkaar.
quote:
Ik ben sowieso niet echt een colaliefhebber eigenlijk. Dr Pepper is hierop de uitzondering.quote:
Veel te lang.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Een weekje, maar als je genoeg tussenpozen neemt kan je het rekken tot een jaar.
Vriend van mij zei eens dat alle labiele vrouwen gek gemaakt zijn door een minstens zo labiele man. Wellicht gaat dat voor Panzer op.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt zelf ook niet helemaal normaal over, dus dat past dan wel weer.
That shit:quote:Op woensdag 10 april 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Ik ben sowieso niet echt een colaliefhebber eigenlijk. Dr Pepper is hierop de uitzondering.
Je kan het ook eerder afkappen natuurlijk.quote:
Dat is ook allemaal light heb ik me hier laten vertellen.quote:
Vast niet, men is altijd te pussy om de pics te openbaren op het platform waar de meet was georganiseerdquote:Op woensdag 10 april 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Na de meet worden er vast foto's gepost, daar is die meet dus goed voor he
Men meent mij toch ook door en door te kennen hier, dus die lijn trek ik graag doorquote:Op woensdag 10 april 2013 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]Still, eigenlijk kan je dit pas zeggen als je alle fok chicks in real life kent
KLB SC is iets aparts.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:53 schreef madeliefff het volgende:
wat is dit voor een na aap. Topic. 11 mei is de enige echte meet
Sowieso eerder, en vandaar ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan het ook eerder afkappen natuurlijk.
[..]
Dat is ook allemaal light heb ik me hier laten vertellen.
Ja, maar JÍJ...........quote:Op woensdag 10 april 2013 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Men meent mij toch ook door en door te kennen hier, dus die lijn trek ik graag door.
Lijkt me sterk, de meeste vrouwen zijn sowieso wezens die handelen op basis van emotie.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vriend van mij zei eens dat alle labiele vrouwen gek gemaakt zijn door een minstens zo labiele man. Wellicht gaat dat voor Panzer op.
ik ook niet, maar dat verschil proef ik wel echt hoor!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Ik ben sowieso niet echt een colaliefhebber eigenlijk. Dr Pepper is hierop de uitzondering.
KLB'ers zijn normaalgesproken sowieso te pussy om te meeten. Wij zijn generatie X a mattie.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vast niet, men is altijd te pussy om de pics te openbaren op het platform waar de meet was georganiseerd.
Misschien als ik het naast elkaar proef, maar anders vind ik het verschil niet erg opvallend.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat verschil proef ik wel echt hoor!
Flikker op jijquote:Op woensdag 10 april 2013 18:56 schreef Zosk het volgende:
Doe maar gewoon een keer normaal, VeerEli.
Oké, mooi, doei.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef VeerEli het volgende:
sosk ik ga je advies opvolgen en de rest van mijn salade opvreten
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef VeerEli het volgende:
sosk ik ga je advies opvolgen en de rest van mijn salade opvreten
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat? Nee, dus smoel toe
Even normaal doen, tuthola.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat? Nee, dus smoel toe
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
VeerEli dit bericht is niet voor jou, jij bent speciaal.
Dit is geen fakemeet. Niet haten.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
Post ze een plaatje van een kat.quote:
Nou ja graag of niet hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post ze een plaatje van een kat.
Echt hč, dom wicht.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet zomaar een kat. De gelaarsde kat.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juist ja. Die cutieface kan niemand weigeren, zo wel: Je bent een demoonquote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet zomaar een kat. De gelaarsde kat.
Ik wel, kkbeesten.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juist ja. Die cutieface kan niemand weigeren, zo wel: Je bent een demoon
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat jij een demoon was wist ik natuurlijk al.
Pas op hč, volgens de meesten trek ik me dit persoonlijk aan en ben ik nu daadwerkelijk pissedquote:
Glimlach omdat de kans bijna 100% is dat dit gewoon echt waar isquote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Nou en. Ik hang liever met een of twee killers dan een dozijn autisten.quote:
Babyquote:Op woensdag 10 april 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet eens gelezen dat laatste zinnetje
Panzer![]()
Nah ik denk dat er ook een hoop normale mensen op fok zitten, misschien trek jij gewoon de gestoorde fokkers aan :pquote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Vind hem wel een lekkere coyboi, haha.quote:
Dan heb je aan mij wel genoeg hehe.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou en .Ik hang liever met een of twee killers dan een dozijn autisten.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind hem wel een lekkere coyboi, haha.
Nog steeds.quote:
quote:
Jij was ouder dan 25 toch? Vrij van cellulitis en verder sweet en welbespraakt?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nah ik denk dat er ook een hoop normale mensen op fok zitten, misschien trek jij gewoon de gestoorde fokkers aan :p
Maar wat er op de meet afkomt moeten we nog maar zien natuurlijk, sowieso komen er wel al een paar normale mensen .
Oja :
Veereli dit bericht is niet voor jou , jij bent speciaal :p
quote:
want als vrouw heb je niks in te brengenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen met een mening.Alsof ze ooit wat zinnigs te melden hebben.
Jij wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want als vrouw heb je niks in te brengen
Echt, he, kunnen alleen maar een beetje roddelen en babbelen over make-up. Ik heb er niets mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Chloroform het volgende:
Vind dat bij jou altijd wel zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Chloroform het volgende:
ik bij jou ookquote:Op woensdag 10 april 2013 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind dat bij jou altijd wel zo.:#$:$:
:@: @:$:%:$
het hoeft niet perse zinnig te zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:09 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij heeft fok een storing hoor, blijkbaar word mijn tekst omgezet in een date advertentiequote:Op woensdag 10 april 2013 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij was ouder dan 25 toch? Vrij van cellulitis en verder sweet en welbespraakt?
Ik zit vast met een wisselstoring (kom bij Chai weg) en ga voorlopig nergens heen. Als je meer wil weten zeg je het maar.Ben twee breed en werk op een laptop.
[..]
Zou niet weten waarom. Enige puntje zou zijn dat je me er 4 jaar later nog steeds te jong uit vind zien, maar dat heeft me nog nooit in de weg gestaan. Ben alleen maar goud op dit moment en dit is een uitdaging.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want als vrouw heb je niks in te brengen
Echt hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, kunnen alleen maar een beetje roddelen en babbelen over make-up. Ik heb er niets mee.
oh oke :2:2:4;$::4;:;4;2:@:;2:@:quote:Op woensdag 10 april 2013 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind dat bij jou altijd wel zo.:#$:$:
:@: @:$:%:$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |