Die ziet er nog netjes uitquote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Meike26 het volgende:
Als je lekker wil cruisen, moet je een auto met lange wielbasis nemen, en wat pk's, zeg een 2.0 liter.
Ford Sierra's zijn als occasion heerlijk voordelig en waardevast. Doe wat onderhoud, maak hem netjes en verkoop hem straks weer voor zelfde bedrag als dat je hem aangeschaft hebt.![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Uiteraard, maar dit is toch wat anders:quote:Op woensdag 10 april 2013 17:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je net een beetje bezig bent met oriënteren naar auto's kan ik mij voorstellen dat je veel tegenkomt waarvan je denkt 'hé dat is iets'. En zodoende dus wisselvallig bent.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:55 schreef Braddie het volgende:
Ik ben om, zodra ik m`n praktijk examen heb gehaald koop ik een Multipla
Dat is wel een goede jaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef Meike26 het volgende:
Dat bedoel ik... En TS houd nog eens 500 euro in de zak voor onvoorziene uitgaven...
Edit: Mocht het erg ver weg zijn voor TS, ik zou eventueel wel voor je willen kijken hoor, is bij mij praktisch om de hoek.
Ja maar ehh chef.. Ik ben aan het orienteren. En ik was er wat impulsief mee ja..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit is toch wat anders:
[..]
Kan je hem vasthouden tot ongeveer 10 mei?quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:10 schreef Rev- het volgende:
Mijn auto aub! dan ben ik er vanaf
http://link.marktplaats.nl/663405301
Wat dacht je? Voor een foto kan ik m'n auto wel binnen 5 meter van de kruising half op de stoep zetten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:10 schreef Rev- het volgende:
Mijn auto aub! dan ben ik er vanaf
http://link.marktplaats.nl/663405301
Gecombineerd verbruik van 1:7 à 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef powerflux het volgende:
Alfa 166 3.0 V6. Ik zou het zo doen als er een jaar APK op zat.
zelfs al valt er na een half jaar de selespeed onderuit, dan heb je een hoop lol gehad.
Ja, om het over de WA-verzekering van minimaal ¤ 70,= per maand nog maar niet te hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gecombineerd verbruik van 1:7 à 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.
De 3.0 V6 hoef ik niet nee.. verbruik is mij te laag.. Wel een mooie kar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gecombineerd verbruik van 1:7 à 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.
De 3.0 is wel dè motor die bij de 166 hoort imo. De andere motoren zijn het toch net niet bij die auto vind ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
De 3.0 V6 hoef ik niet nee.. verbruik is mij te laag.. Wel een mooie kar.
Klopt. Maar dat verbruikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De 3.0 is wel dè motor die bij de 166 hoort imo. De andere motoren zijn het toch net niet bij die auto vind ik
Dat hoort erbij, bij zo'n auto.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat verbruik
Zit trouwens nu te kijken naar een E-Klasse Merc met CDI![]()
De drummer van de band heeft er een met een automaat. 130 op de snelweg, en 1:19 rijden!
Daar staan altijd auto´s. Hij staat nu al de hele week en parkeerbeheer komt elk uur langs. Nog nooit in Amsterdam geweest?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat dacht je? Voor een foto kan ik m'n auto wel binnen 5 meter van de kruising half op de stoep zetten?
Koala 656quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:31 schreef GizartFRL het volgende:
Citroen XM
Ruim
Apart
Luxe
Heerlijk rijdend.
En te vinden binnen je budget.
[ afbeelding ]
Heb ik al aan zitten denken ja, dus ik moet ook kijken welke auto ik relatief gezien goedkoop kan verzekeren. Ik hoef geen Cadillac El Dorado te gaan aanschaffen, verzekeren? Ho maar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:41 schreef Prowl het volgende:
Betrouwbaarder dan een BX, minder betrouwbaar dan een Xantia
Iets kapot? Dan is een hele BX kopen meestal goedkoper![]()
Heeft TS al aan wegenbelasting, verzekering en dat soort dingen gedacht?
Die kosten zijn meestal hoger dan de aanschaf van een auto......
Een DS zou ik ook echt zonde vinden.... daar moet je met liefde mee rijden, en niet omdat het toevallig een auto is die beschikbaar is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef Prowl het volgende:
Als TS geen BX durft te nemen is een DS al helemaal 10 bruggen te ver
Ik durf best een BX te nemen hoor, ben ook wel een liefhebber (Als in 300-400 euro per maand over voor onderhoud. En zorgen dat hij zo lang mogelijk blijft rijden)quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef Prowl het volgende:
Als TS geen BX durft te nemen is een DS al helemaal 10 bruggen te ver
Ik ben benieuwd wat je als "relatief goedkoop" beschouwt voor een (WA?) verzekering, en qua wegenbelasting.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik al aan zitten denken ja, dus ik moet ook kijken welke auto ik relatief gezien goedkoop kan verzekeren. Ik hoef geen Cadillac El Dorado te gaan aanschaffen, verzekeren? Ho maar.
Zoek een goed onderhouden Xantia dan kun je een paar jaar vooruitquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:27 schreef Braddie het volgende:
Wegenbelasting.. naja 250 per kwartaal als maximum!
Xantia`s zijn inderdaad fijne auto`s, en ze veren fantastisch. Maar dat is bij mij eigenlijk ook weer een puntje.. Kost het niet énorm veel geld om die veerbollen te vervangen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Prowl het volgende:
[..]
Zoek een goed onderhouden Xantia dan kun je een paar jaar vooruit
Daar zou ik me nog wel het minst druk om maken bij een Citroen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Xantia`s zijn inderdaad fijne auto`s, en ze veren fantastisch. Maar dat is bij mij eigenlijk ook weer een puntje.. Kost het niet énorm veel geld om die veerbollen te vervangen?
Roest?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar zou ik me nog wel het minst druk om maken bij een Citroen.
Japans is saai.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
Iets Japans. Dan gaat het tenminste niet stuk.
Onder redelijk veel kilometers versta ik (Wat ik sowieso al heb afgesproken om te doen als ik m`n rijbewijs heb gehaald) :quote:Op zondag 14 april 2013 00:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat versta je trouwens onder redelijk veel kilometers en heel weinig onderhoudskosten? Als je naar concrete cijfers kunt vertalen, dan weet je tenminste een beetje in welke richting je het zoekt.
Met zo'n klein budget zou ik trouwens altijd voor een (saaie) Jap of ander betrouwbaar koekblik gaan. Met 1500 euro heb je kans op een leuke auto die het altijd doet, maar er is ook een reëele kans dat je een bak ellende koopt. Een leuke auto kun je altijd nog kopen wanneer je een groter budget hebt. Een Amerikaanse pooierbak is misschien geen cliché, tenzij je een Amerikaanse pooier bent, maar de maandelijkse kosten zijn vast veel te hoog. Dan maar een Swift/Colt/Alto/106/Saxo/Micra. Geen spannende auto's, maar wel auto's waar je je niet elke maand scheel aan betaalt.
...Ga me nou niet vertellen dat er een derde ex-Groevenbeeker in PTA zit. Wtf.quote:m`n oude school opzoeken in Ermelo
Nee dat nietquote:Op zondag 14 april 2013 04:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
...Ga me nou niet vertellen dat er een derde ex-Groevenbeeker in PTA zit. Wtf.
Ja. met moeitequote:Op zondag 14 april 2013 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Past je instrument in een Barchetta?
Je moet uitgaan van gemiddelden, niet van uitschieters. Dan kun je bijv. op http://www.autoweek.nl/kostenberekening of bij de ANWB uitrekenen wat je bij een bepaald type auto ongeveer per maand kwijt bent.quote:Op zondag 14 april 2013 01:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Onder redelijk veel kilometers versta ik (Wat ik sowieso al heb afgesproken om te doen als ik m`n rijbewijs heb gehaald) :
Ritje Berlijn in Juli.
Ritje Antwerpen waarschijnlijk óók in Juni.
Naar Munchen voor 1 week in September.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/File:SuzukiSwift133.jpgquote:Op zondag 14 april 2013 01:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar iets als een 5 deurs swift (eerste generatie) of iets in die richting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nissan primera/almera
Jawel.. maar dan 5 deurs minimaal. Anders pakt ie zo klein uitquote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/File:SuzukiSwift133.jpg
Denk niet dat je deze bedoelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |