Dat is hem inderdaad!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
De toekomstige Bradmobiel.
Hoho hij moet eerst z'n theorie halen he.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
De toekomstige Bradmobiel.
En veiligheidquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:16 schreef -niemand- het volgende:
Damn, als een matiz 3 dingen niet heeft zijn het wel comfort. snelheid en kwaliteit...
Helaas heb ik een keer in zo'n hok moeten rijden. de volgende keer hang ik me nog liever op...
Da's gewoon een wekelijks terugkerend Braddie topic. Ken je TS nog niet dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
KLB / Ik ga weg van FOK!
Je bent wel snel terug
Het is maar wat je wekelijks noemt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's gewoon een wekelijks terugkerend Braddie topic. Ken je TS nog niet dan?
Ow al meerdere keren in de week tegenwoordig zelfs.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het is maar wat je wekelijks noemt.
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Ik ga weg van FOK!
WGR / Rechten na aankoop ondeugdelijke auto ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef CafeRoker het volgende:
Kwam uit zo'n recent ik-heb-een-miskoop-gedaan topic niet juist naar voren dat die dingen bijna per definitie een onherstelbaar krom trekkende kop hebben?
En die roestproblemen danquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef CafeRoker het volgende:
Kwam uit zo'n recent ik-heb-een-miskoop-gedaan topic niet juist naar voren dat die dingen bijna per definitie een onherstelbaar krom trekkende kop hebben?
Oftewel, ik ga het als volgt aanpakken, wat ook gewoon het handigst is natuurlijk (en ook het voordeligst)quote:Hij vond het toch geen goed idee om een auto achter te houden voor iemand die zijn rijbewijs nog niet heeft, en hij heeft hem dus gewoon verkocht
Ja, had het zelf ook absolùùt niet verwacht dat die garage eigenaar die auto tóch zou verkopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |