De tube gaat er inderdaad wel uit, maar dan stikt ze. Doordat alles slap is door de narcose zakt haar keel dicht, als ik het goed begrepen heb. Dat alles dan dik en opgezet is door de ingreep is natuurlijk niet bevorderlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:11 schreef Nirak het volgende:
Vervelend UDik heb me nooit gerealiseerd dat zoiets niet goed kan gaan... Maar ik begrijp geloof ik nog niet helemaal wat er fout gaat? Gaat de tube er wel uit maar ademt ze dan zelf niet goed verder?
Dank je en het zal er inderdaad wel beter van worden, maar het voelt nu even niet zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:07 schreef Nirak het volgende:
Niet schuldig voelen UD, ze gaat echt voordelen van de ingreep hebben straks
Nou inderdaad, ik zag al wat scenarios voorbij schieten...quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:43 schreef Adnap het volgende:
UD wat fijn en wat moet dat allemaal dood en dood eng zijn zeg.
link kopieren en plakken dan laat hij m wel zien, mag niet gehotlinkt wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Bar, het plaatje doet het niet..
(En sowieso geen ervaring verder)![]()
Ik neem hem in elk geval even meequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:38 schreef ueberduitser het volgende:
Geen ervaring met Savi, maar wij hebben een bed van Kayserbetten, bevalt ook erg goed.
Wat dacht je hier van Bar? http://www.kayserbetten.de/site/index.php/en/lotte.html
Edit: die zal wel te klein zijn zie ik nu net, maar ze hebben vast wel een passende oplossing
Ik ken de bedden van Barry Emons. Die kunnen naar je eigen zin aangepast worden. Bij ons zijn ze niet groter dan een "normaal"1 pp bed. De bodem kan in hoogte versteld worden (voor verzorging). Maar alles is mogelijk (plexiglas, dichte of juist open zijkanten, hoogte van de rand ivm eruit klimmen etc etc. Zelfs polstering is mogelijk (binnenkant voorzien van zacht spul, zodat iemand zich tijdens een epileptische aanval minder snel bezeerd)quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik neem hem in elk geval even meethx dat ziet er in elk geval al meer uit als een "normaal"bed.
De afmetingen van een boxbed zijn al gauw zo groot zeg maar. Kan me er nog geen voorstelling van maken hoe dat op zijn kamer past.
Heb net een vriendin gesproken en ik kan van de week even bij haar op het werk kijken hoe ze eruit zien op een kamer. en wat de mogelijkheden zijn. hun hebben hetzelfde bed in verschillende maten op het werk staan voor clienten.
bij jou ook alles rustig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:25 schreef ueberduitser het volgende:
Zo Susie, dat is even fijn om te lezen, wat een goed bericht is dat. Geen spanning en onzekerheid meer, fijn!
Ja, we staan er versteld van hoe goed meisje het doet. Geen gesnotter meer, geen pap of ander eten wat uit haar neus komt, geen gesnurk. Louter positieve ontwikkelingen eigenlijk.quote:
Die vooruitgang zien we thuis ook, voornamelijk in het stukken rustiger zijn van Roy.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:56 schreef livelink het volgende:
Fijn Bar! Zien jullie die vooruitgang thuis ook?
Ja, we hebben het boekje en cd inmiddels ontvangen(lag bij oma in NL), erg leuk gemaakt Thijs vond de liedjes leuk, hoe meisje het vond, geen idee...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef _Bar_ het volgende:
Refrowat spannend weer. Succes ermee.
Ud hebben jullie de cd ook al ontvangen van circus boemtata? Roy vind de liedjes echt leuk.
Zijn jullie al geweest?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef _Bar_ het volgende:
Refrowat spannend weer. Succes ermee.
Ud hebben jullie de cd ook al ontvangen van circus boemtata? Roy vind de liedjes echt leuk.
hoe gaat het daar, ud?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:51 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Zijn jullie al geweest?
Hier draait de cd in de bus en we hebben er erg veel zin in komende zondag.
Wij zijn gisteren geweest! en het was Super! echt zo genoten. Roy ging er helemaal in op, meedoen, voelen,snoezelen ja echt super!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:51 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Zijn jullie al geweest?
Hier draait de cd in de bus en we hebben er erg veel zin in komende zondag.
wat tof zeg!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef ueberduitser het volgende:
Het gaat echt heerlijk hier, eens wat anders!
Gisteren spontaan uit eten geweest het het gezin, dit was de eerste keer dat we met z'n 4-en echt uit eten geweest zijn, was wel even bijzonder. Ging ook perfect, meisje heeft wat soep gehad, wat makkelijk te happen eten en een ijsje na. Heerlijk toch?
Vanochtend heeft moeders als het goed is nog contact met de Kinderarzt gehad om te bespreken of we de antibiotica nu niet eens stop kunnen zetten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren geweest! en het was Super! echt zo genoten. Roy ging er helemaal in op, meedoen, voelen,snoezelen ja echt super!
Leuk!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren geweest! en het was Super! echt zo genoten. Roy ging er helemaal in op, meedoen, voelen,snoezelen ja echt super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb er echt zin in.zal ik je es wat vertellen, wij zaten gisteren beide met tranen in onze ogen, We zaten zo intens te genieten van Roy (zal van de week foto's en filmpjes neerzetten) Ze nemen zo de tijd voor de kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
Superquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef ueberduitser het volgende:
Gisteren spontaan uit eten geweest het het gezin, dit was de eerste keer dat we met z'n 4-en echt uit eten geweest zijn, was wel even bijzonder. Ging ook perfect, meisje heeft wat soep gehad, wat makkelijk te happen eten en een ijsje na. Heerlijk toch?
Wat een geweldige berichtenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef ueberduitser het volgende:
Vanochtend heeft moeders als het goed is nog contact met de Kinderarzt gehad om te bespreken of we de antibiotica nu niet eens stop kunnen zetten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zal ik je es wat vertellen, wij zaten gisteren beide met tranen in onze ogen, We zaten zo intens te genieten van Roy (zal van de week foto's en filmpjes neerzetten) Ze nemen zo de tijd voor de kinderen
quote:
ik hoop het toch zo udquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:05 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Overleg met de Kinderarzt gehad en we zijn gestopt met de antibiotica!![]()
Hopen dat het goed gaat, we zijn benieuwd.
Op het moment even niet, vanaf het moment dat ze geopereerd is al niet meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik hoop het toch zo ud
ga je nog wel met haar zwemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |