Ja, wel frappant dat bijna elke keer als ze van het zwemmen terug komt, ze de dag erna snipverkouden isquote:Op woensdag 10 april 2013 18:55 schreef livelink het volgende:
UD, jammer dat ze weer zo verkouden is. Is er een verband met het zwemmen, denk je?
Een verkoudheid komt niet door kou, die komt door een virus.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:17 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ja, wel frappant dat bijna elke keer als ze van het zwemmen terug komt, ze de dag erna snipverkouden is. En ik doe echt een dikke jas aan en sjaal om als we naar huis gaan.
Gisteren voor het slapen dik in de creme gezet en vanochtend was het iets beter. Aan de handdoek onder haar hoofdje echter te zien leek het wel alsof ze een halve liter snot verloren was.![]()
We zijn ook aan het twijfelen over de amandel-operatie. We gaan toch proberen dit dichter bij huis te regelen, we zien er toch wel erg tegenop om zover weg te gaan en het zal wel weer langer duren dan gepland. Daar heeft moeders helemaal geen zin in eigenlijk. Moeders overlegd vandaag dus even met de betreffende personen en artsen. In Oldenburg kennen ze haar van binnen beter, maar misschien kan Nordhorn het ook, en daar kennen ze meisje zeker net zo goed. Scheelt wel even 140km.![]()
Volgende week hebben we ons halfjaarlijkse gesprek met de neuropediatrist weer, bespreken we het daar ook nog even.
Ben benieuwd wat zij van meisje zegt, ze is echt enorm vooruit gegaan.
Dank je voor de info! Tja wie weet heeft ze wel last van het chloor ja. Ik stop nu wel even met het zwemmen, wil wel graag dat ze fit is en blijft voor begin mei.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een verkoudheid komt niet door kou, die komt door een virus.
Het is goed mogelijk dat ze last heeft van het zwemwater zelf: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwembad#Chloor
Dan hoeft er bij jullie niet per se te veel chloor in te zitten, maar blijkbaar wel genoeg voor je meisje om last van haar slijmvliezen (=snot) te krijgen.
Zo, dat was zeker weer een drukke dag.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:31 schreef Nijna het volgende:
Drukke dag UD, goed gegaan vandaag?!
Fijn dat de leverancier van de stoel gewoon alvast bezig is gegaan, kan je dametje straks weer riant zitten
De arts gaf aan dat ze het nooit zeker weten, maar hij was positief gestemd. Die afwijkende kleuring is er dus, maar zij (en dan Europa nog afwachten) konden daar geen conclusie uit trekken. Niet groeien is gewoon positief dus!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef Soempie het volgende:
Susie, wat een positief nieuws! Begrijp ik nu goed dat het echt goedaardig is? Of is daar nog de diagnose vanuit 'Europa' voor nodig, voordat het zeker is? Je klinkt in elk geval opgelucht en optimistisch en alles wijst ook de goede kant uit.
Super nieuws dus eigenlijk!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:13 schreef Susie het volgende:
[..]
De arts gaf aan dat ze het nooit zeker weten, maar hij was positief gestemd. Die afwijkende kleuring is er dus, maar zij (en dan Europa nog afwachten) konden daar geen conclusie uit trekken. Niet groeien is gewoon positief dus!
Och heerlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:30 schreef ueberduitser het volgende:
Meisje heeft gisteren voor het eerst dit jaar lekker op de schommel buiten gelegen...
[ afbeelding ]
Werd ze toch wat vervelend, dus leg ik haar in de box. Pak ik even het kleedje van de schommel, ligt mevrouw er zo bij...
[ afbeelding ]
Heerlijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |