vaginaquote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef eleusis het volgende:
Lichamen met borsten en een kut bevallen mij wel.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef eleusis het volgende:
Lichamen met borsten en een kut bevallen mij wel.
Daarna kunnen ze de oude topics niet meer vinden en zijn ze hun fapmateriaal kwijt.quote:
Een vrouw zonder borsten of kont, een vrouw zonder vormen dus, ook (te dikke vrouwen vind ik ook net mannenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Zolang er maar een zandloperfiguur aan zit. Dus niet zoals bovenstaande foto.
Een vrouw zonder heupen is een vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] Kate
Mooi koppie doet een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit niet veel figuur aan bij haar. Plat, geen heupen, geen tieten, geen kont. Prachtig hoofd wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje schraal. Maar als je ervan uit gaat dat ze haar kleren het merendeel van de tijd aanhoud is dat misschien wel goed. Verder hou ik natuurlijk ook van volle vrouwen. Marlijn van Weerdenburg als Danni Lowinski op sbs6.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:01 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Zit niet veel figuur aan bij haar. Plat, geen heupen, geen tieten, geen kont. Prachtig hoofd wel.![]()
![]()
Excuses voor de schrale picca. Je kan haar beter in actie zien. De laatste 5 minuten van aflevering 4 die vanavond op tv verschijnt. http://www.sbs6.nl/kijkee(...)owinski-aflevering-4![]()
![]()
Ik houd erg van ogen, maar dat telt nu niet. Dan houd ik van een lekker kontje en de borsten 'normaal', dus in verhouding. Ik heb verder niks tegen dikke meloenen maar als er dan een graatmager scharminkel aanhangt dan bedank ik.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
ik heb ook geen heupenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Zolang er maar een zandloperfiguur aan zit. Dus niet zoals bovenstaande foto.
Een vrouw zonder heupen is een vent.
FUCK DATDoei!![]()
Nee joooo ik ben bijna 21, en wordt best geregeld iets van buitenlands geschat.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook zo'n Nederlands meisje van 17. Die hebben nooit heupen.Doei!![]()
Heupen zijn wel mooi op de manier dat SOMMIGE vrouwen het hebben.
Maar de meeste nederlandse vrouwen hebben een kont en heupen op de VERKEERDE manier.
Dan ben ik gewoon liever smal.Doei!![]()
Dat klopt wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef Meloewa het volgende:
Maar de meeste nederlandse vrouwen hebben een kont en heupen op de VERKEERDE manier.
Verder was het geen persoonlijke aanval op Meloewa; het was een vraag naar mijn smaak.![]()
Oh ben je al zo oudquote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee joooo ik ben bijna 21, en wordt best geregeld iets van buitenlands geschat.daten?
Maar het zit bij veel Nederlandse vrouwen op de verkeerde plaats inderdaad. Dat is jammer. Sowieso vind ik Nederlandse vrouwen over het algemeen geen mooi figuur hebben, maar dat is een kwestie van smaak.![]()
Ja of juist hele lange, dunne benen en een platte kont.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Korte benen, geen heupen en 3 vetrollen wegens een te kleine spijkerbroek.
Zie dan liever van die wat kleinere Turkse dames, met stevige benen en mooie heupen. Of Zuid Amerikaans.![]()
Ja maakt me ook niet uitquote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Verder was het geen persoonlijke aanval op Meloewa; het was een vraag naar mijn smaak.maar vrouwen zeggen vaak ''ik heb een dikke kont''
Maar het is eerder ''ik heb een rare kont''Doei!![]()
Ja idd zo oud al!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ben je al zo ouddaten?
Maar het zit bij veel Nederlandse vrouwen op de verkeerde plaats inderdaad. Dat is jammer. Sowieso vind ik Nederlandse vrouwen over het algemeen geen mooi figuur hebben, maar dat is een kwestie van smaak.wat dacht jij!
Doei!![]()
korte benen doe je ook weinig aanquote:Op woensdag 10 april 2013 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Korte benen, geen heupen en 3 vetrollen wegens een te kleine spijkerbroek.
ik ben ook maar 1,60 m lange benen er niet bijgekregen helaas.Doei!![]()
very nice indeedquote:Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
Iets als dit is gewoon 10/10, mijn ideaalbeeld:
[ afbeelding ]
Maar in werkelijkheid maakt het mij echt weinig uit. Ik val sowieso wel op voller en goede heupen, maar ik zou slanke of zelfs magere meisjes niet afwijzen omdat ze te dun zijn ofzo![]()
Je ziet tenminste dat dit echt op en top vrouw is
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ah nee zo kleed ik mij ook alweer nietquote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, ik stel me jou altijd voor als zo'n Nickelsonmeisje van 16.ik zie er wel jonger uit
Doei!![]()
Meloewa ziet nog best goed uit ookquote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, ik stel me jou altijd voor als zo'n Nickelsonmeisje van 16.Vergis je niet
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ik wil je onzekerheid er best een keer uitneuken hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Meloewa het volgende:
ik ben ook maar 1,60 m lange benen er niet bijgekregen helaas.![]()
Pas maar op dat ze niet na 2 dates bij jou in gaat wonen zoals die andere jonge chick van je.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je onzekerheid er best een keer uitneuken hoor.![]()
Waarmee ik wil zeggen dat het niet zoveel uitmaakt hoe een vrouw eruitziet. Als het maar ademt.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je onzekerheid er best een keer uitneuken hoor.![]()
Oehwee prijs me de hemelin plsquote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je onzekerheid er best een keer uitneuken hoor.Doei!![]()
True, maar niet te lang. Gewoon lang en beetje gevuld.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind lange benen echt mooi bij vrouwen.
Helaas. korte beentjes hier.Doei!![]()
Ik heb op zich wel lange benen voor mijn lengte, jij ook toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
True, maar niet te lang. Gewoon lang en beetje gevuld.
Helaas. korte beentjes hier.![]()
![]()
Ik vind van nietquote:Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel lange benen voor mijn lengte, jij ook toch?gewoon kort. Als ik geen hakken aan heb vooral.
Doei!![]()
Ohquote:Op woensdag 10 april 2013 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind van nietgewoon kort. Als ik geen hakken aan heb vooral.
Mijn bovenlichaam is klein, echt raar![]()
ik vind echt korte benen, dat de verhoudingen niet kloppen ofzo, raar.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
korte benen doe je ook weinig aan
ik ben ook maar 1,60 m lange benen er niet bijgekregen helaas.
Verder ben ik heel tevreden met mn lichaam, ook al heb ik wellicht een rare kont (geen idee) alleen mn buikje mag wel wat minder.
Geloof dat de meeste mannen niet zo kieskeurig zijn als het erop aan komt
compact en kleverig.![]()
ik heb ooit eenkeer iemand gezien die dat echt extreem had. Dr benen kwamen tot r navel ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh
Mijn bovenlichaam is klein, echt raar
Schijnt een ziekte te zijn
compact en kleverig.![]()
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang is een pre, iemand onder de 1.80 aka 10. staat zo belachelijk naast me.
[ Bericht 20% gewijzigd door speknek op 11-04-2013 08:18:45 ]![]()
Ik heb geen ziekte hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ooit eenkeer iemand gezien die dat echt extreem had. Dr benen kwamen tot r navel ofzo.
Schijnt een ziekte te zijn![]()
![]()
De ziekte van lelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ooit eenkeer iemand gezien die dat echt extreem had. Dr benen kwamen tot r navel ofzo.
Schijnt een ziekte te zijnNieuw is niet altijd beter.![]()
Heerlijk lijf, lekkere rondingen, lekker vrouwelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 16:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Beetje schraal. Maar als je ervan uit gaat dat ze haar kleren het merendeel van de tijd aanhoud is dat misschien wel goed. Verder hou ik natuurlijk ook van volle vrouwen. Marlijn van Weerdenburg als Danni Lowinski op sbs6.![]()
[ afbeelding ]
Excuses voor de schrale picca. Je kan haar beter in actie zien. De laatste 5 minuten van aflevering 4 die vanavond op tv verschijnt. http://www.sbs6.nl/kijkee(...)owinski-aflevering-4![]()
You know what I mean?![]()
Jij ben tenminste een eckte eckte kerel.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Heerlijk lijf, lekkere rondingen, lekker vrouwelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze heeft wel een sixpack. Jammer alleen dat het er een van vetrollen is.
Nee maar ik vind haar ook wel mooi, goede heupen en dijen.![]()
Lekker lichaam toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij ben tenminste een eckte eckte kerel.
[ afbeelding ][ afbeelding ]You know what I mean?![]()
Sexy die sixpackquote:Op woensdag 10 april 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel een sixpack. Jammer alleen dat het er een van vetrollen is.
Nee maar ik vind haar ook wel mooi, goede heupen en dijen.![]()
Zandloper figuur, mooi hoofdje en liever iets een kilootje meer dan te weinig.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door speknek op 11-04-2013 08:20:18 ]They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik zie het toch liever met lingerie aan dan zo helemaal naakt.quote:
Maakt het net iets sexier.You know what I mean?![]()
![]()
Heerlijk lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
fly bitchesBel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk lichaamZeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?![]()
Aminequote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
Goede waist to hip ratio
Wat een plankDoe het voor de mensheid:$:$![]()
Ik heb niet echt één ideaalbeeld, maar dit is voor mij een voorbeeld van een goed lichaam.
En dan kun je zeggen dat het wat voller mag, maar zoals ik al zei, ik heb niet één ideaalbeeld voor me. Een beetje meer heupen is ook mooi, maar niemand zoals iemand hier op de eerste pagina postte. Zo'n overdreven zandlopervorm is ook niks naar mijn mening.∞![]()
Dan is er iets mis met jouw ogen.quote:
Ik heb niet zulke grote borsten, ik heb geen buikje en mijn benen zijn ook slanker.![]()
Niets mis mee toch, dus je vind haar lichaam mooier dan de jouwe?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met jouw ogen.
Ik heb niet zulke grote borsten, ik heb geen buikje en mijn benen zijn ook slanker.You know what I mean?![]()
Vindt*quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef FokR het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, dus je vind haar lichaam mooier dan de jouwe?
En nee, alle 2 mooi.![]()
Rondingen zijn bol, vet hangt.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef FokR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Typisch geval van een plork. Doet me een beetje denken aan Ruby van The Hills Have Eyes, waarom weet ik eigenlijk niet.quote:![]()
Te confronterend?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef FokR het volgende:
[..]
Ik zie het toch liever met lingerie aan dan zo helemaal naakt.
Maakt het net iets sexier.Ik vind haar gezicht wel iets hebben. Niet alledaags mooi, kunstig. Mooi voor foto's, niet in het echt waarschijnlijk. Maar goed, het ging om het lichaamquote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef mrPunjabi_ het volgende:
[..]
Typisch geval van een plork. Doet me een beetje denken aan Ruby van The Hills Have Eyes, waarom weet ik eigenlijk niet..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:40 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat dit het enige lijf is waarvoor ik eventueel de mijne zou inruilen in dit topic (haar borsten zijn veel mooier dan de mijneSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Grappig om te beseffen dat ik duidelijk een hele andere smaak heb dan de mannen hier!Blood for breakfast, blood for lunch![]()
Alleen haar borsten zijn mooier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:41 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het enige lijf is waarvoor ik eventueel de mijne zou inruilen in dit topic (haar borsten zijn veel mooier dan de mijne).
Grappig om te beseffen dat ik duidelijk een hele andere smaak heb dan de mannen hier!You know what I mean?![]()
Ik dacht dat de meeste mannen zouden zeggen slank, dun of zo dun als een model. Maar in tegendeel lees ik dat ze van rondingen en heupen houden. Terwijl er vele vrouwen zijn die hier van af willen.![]()
Grappig niet? Vrouwen luisteren naar vrouwen die zeggen dat mannen slanke modelletjes willen, maar waar die vrouwen dat vandaan halen...quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef DynastyL het volgende:
Ik dacht dat de meeste mannen zouden zeggen slank, dun of zo dun als een model. Maar in tegendeel lees ik dat ze van rondingen en heupen houden. Terwijl er vele vrouwen zijn die hier van af willen.![]()
Jaa indd!! Dus als ik ooit aankom of ineens rondingen krijg hoef ik me niet druk te gaan maken Hahaquote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Grappig niet? Vrouwen luisteren naar vrouwen die zeggen dat mannen slanke modelletjes willen, maar waar die vrouwen dat vandaan halen...![]()
Wat je dan moet doen is gewoon zelfverzekerd rokjes en jurkjes en hakjes blijven dragen en lekker die muffin op eten zonder je schuldig te gaan voelen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Jaa indd!! Dus als ik ooit aankom of ineens rondingen krijg hoef ik me niet druk te gaan maken Haha
Kom je ook nog eens een stuk zelfverzekerder (=knapper) over dan zo'n dun modelletje dat ineen gedoken zich schuldig voelt over elke hap sla die ze eet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk lichaamja ideaal ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat veel mannen hier zelf ook niet van die adonissen zijn dus dan is een maatje meer opeens een stuk interessanter.quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef DynastyL het volgende:
Ik dacht dat de meeste mannen zouden zeggen slank, dun of zo dun als een model. Maar in tegendeel lees ik dat ze van rondingen en heupen houden. Terwijl er vele vrouwen zijn die hier van af willen.
Onderbuikgevoel, niks anders.![]()
![]()
Precies, gewoon leuk blijven kleden wat je gewicht ook is en zo kom je inderdaad veel zelfverzekerder over.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wat je dan moet doen is gewoon zelfverzekerd rokjes en jurkjes en hakjes blijven dragen en lekker die muffin op eten zonder je schuldig te gaan voelen.
Kom je ook nog eens een stuk zelfverzekerder (=knapper) over dan zo'n dun modelletje dat ineen gedoken zich schuldig voelt over elke hap sla die ze eet.
Een aantal vriendinnen van mij hebben een maatje meer, ook door de kids enzo. En een daar van klede zich gewoon niet meer leuk aan. Met een beetje pushen en vele complimenten is het me gelukt dat ze nu wat meer aan derzelf denkt en veel leuker kleed. Ik weet niet hoe het voor haar voelt maar ben blij dat ze wat lekkerder in haar vel zit!!![]()
![]()
Onwijs leuk en grappig om te lezen, wij vrouwen denken zo anders!! Best wel stom van ons hahaquote:Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen hier zelf ook niet van die adonissen zijn dus dan is een maatje meer opeens een stuk interessanter.
Onderbuikgevoel, niks anders.![]()
Ik ben donker, en terwijl de meeste donkere vrouwen (te) dik zijn, ben ik juist liever slanker.
Ik weet dat donkere mannen liever een vollere vrouw hebben, maar dat doet mij niks.
Nog even en ik heb mijn streefgewicht van 53 kg behaald (niet schrikken, ik ben maar 1,58)
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!![]()
Nouja, het zijn vooral FokR en Sapstengel die onderling foto's van licht vadsige wijven aan het uitwisselen zijn heh. Dat hoeft niet per se exemplarisch te zijn. Ik vind het bijvoorbeeld niet echt mooi, en Cracka-ass poste ook een plaatje van de behoorlijk strak gebuikte Jessica Alba.quote:Op maandag 15 april 2013 06:39 schreef DynastyL het volgende:
Onwijs leuk en grappig om te lezen, wij vrouwen denken zo anders!! Best wel stom van ons haha
Dat gezegd hebbende, er zijn inderdaad maar heel weinig mannen die die catwalkmodellen mooi vinden. Vrouwen hebben juist een hoger vetpercentage omdat mannen dat aantrekkelijk vinden (tieten, kont).They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ach zo is het toch altijd? Elke vrouw wil slank zijn, terwijl mannen liever iets meer vet zien. En elke man wil gespierd zijn met een sixpack, terwijl vrouwen liever een klein buikje zien of wat minder gespierd.![]()
Grappig zelfde gewicht en lengte. Maar kijk uit ga niet lager, kom je in ondergewicht. Dit is goed zoquote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik ben donker, en terwijl de meeste donkere vrouwen (te) dik zijn, ben ik juist liever slanker.
Ik weet dat donkere mannen liever een vollere vrouw hebben, maar dat doet mij niks.
Nog even en ik heb mijn streefgewicht van 53 kg behaald (niet schrikken, ik ben maar 1,58)
![]()
Hier klopt niks van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik skinny-fat muscular en chubby nog wel kunnen. Daarna wordt het echt te dik.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Nou dan doe mij maar 'obese'.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik skinny-fat muscular en chubby nog wel kunnen. Daarna wordt het echt te dik.![]()
Alsjeblieft zeg, dat is echt een troll-plaatje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik skinny-fat muscular en chubby nog wel kunnen. Daarna wordt het echt te dik.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Omg ik ben fatquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik skinny-fat muscular en chubby nog wel kunnen. Daarna wordt het echt te dik.![]()
![]()
kan ik me voorstellen met jouw figuur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik skinny-fat muscular en chubby nog wel kunnen. Daarna wordt het echt te dik.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
idd en muscular op dat plaatje moet zijn; skinny as fuckquote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef pimsieb het volgende:
Built-fat op dat plaatje vind ik dan wel weer mooi
maar zou dat eerder muscular noemenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja k knightley is een behoorlijke plank, meeste chicks zouden een 6pack hebben als ze zo dun zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 17:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
idd en muscular op dat plaatje moet zijn; skinny as fuck![]()
maar zal gelijk mijn mening even toedichten:
Ik houd absoluut van slank, dik of chubby is niks voor me, maar ik houd dan ook zelf erg veel van sporten, en vindt eigenlijk dat 95% van de dikke / chubby mensen ongegrond klagen (ga toch lekker sporten als dit mogelijk is).
Borsten maakt niet zoveel uit, goede cup B is het mooist, of een aardige C. (D+ kan ook mooi zijn maar dan moet je het figuur ervoor hebben).
Platte buik zonder zwembandjes dus !!!!!!!!
En een wat gezonde kont. (geen supperdikke heupen zoals hier veel gepost is, maar ze moet wel degelijk heupen hebben).
En een mooi gezicht maakt het plaatje compleet, wat mij betreft moet een meid voor mij op alle vlakken zeker een voldoende scoren wil ik me aangetrokken voelen. 3x een 9 en dan 2x een 3 doet het bv voor mij niet![]()
nee, dat is een koeienreet, dat is net iets andersquote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef Meloewa het volgende:
Heupen zijn wel mooi op de manier dat SOMMIGE vrouwen het hebben.
Dan ben ik gewoon liever smal.
en met die koeienreet op je gazellefiets en hubbie, met matchende rode! gaastra jassen 'lekker een fietstocht maken'![]()
__!_!_!
![]()
jij bent dus 53 kg? dat vind ik een mooi gewicht. Je hebt gelijk dat onder de 54/53 kg er ongezond uit gaat zien. En dat is niet mijn bedoelingquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Grappig zelfde gewicht en lengte. Maar kijk uit ga niet lager, kom je in ondergewicht. Dit is goed zo
Eet ik snel lekker weg
nou nou nou ... veel plezier met zoeken naar de naald in de hooibergquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef pimsieb het volgende:
Ik houd absoluut van slank, dik of chubby is niks voor me, maar ik houd dan ook zelf erg veel van sporten, en vindt eigenlijk dat 95% van de dikke / chubby mensen ongegrond klagen (ga toch lekker sporten als dit mogelijk is).
Borsten maakt niet zoveel uit, goede cup B is het mooist, of een aardige C. (D+ kan ook mooi zijn maar dan moet je het figuur ervoor hebben).
En een wat gezonde kont. (geen supperdikke heupen zoals hier veel gepost is, maar ze moet wel degelijk heupen hebben).
En een mooi gezicht maakt het plaatje compleet, wat mij betreft moet een meid voor mij op alle vlakken zeker een voldoende scoren wil ik me aangetrokken voelen. 3x een 9 en dan 2x een 3 doet het bv voor mij niet
Eet ik snel lekker weg
En zelf ben je zeker een 6/10.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef pimsieb het volgende:
En een mooi gezicht maakt het plaatje compleet, wat mij betreft moet een meid voor mij op alle vlakken zeker een voldoende scoren wil ik me aangetrokken voelen. 3x een 9 en dan 2x een 3 doet het bv voor mij niet
Sjonge wat een eisen![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef Seam het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen met jouw figuur.![]()
![]()
lange slanke benen, wat bredere heupen, beetje vet op inner-dijbeen, kuiltjes in de onderrug, billen met een duidelijke ronde aftekening aan de onderkant, innerlipjes, beetje onderbuikvet, smalle middel, smalle schouders, pronte b-ish borstjes, 'strak', smalle armen, kleine handen, niet-smalle lippen, rechte neus, sprekende ogen, vol haar en iets raars.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Je moet toch ergens naar streven ? het zijn meer richtlijnen dan eisen, en ik weet dat ik kieskeurig ben hoor, daar niet van. maar genoeg meiden die aan het plaatje voldoen.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En zelf ben je zeker een 6/10.
Sjonge wat een eisen
en ik schat me wel wat hoger dan een 6je ! altijd positief blijven he![]()
![]()
Niks persoonlijks hoor, maar als een vrouw hier een man zou beschrijven wat bijna perfect is, zijn alle fokkers op hun teentjes getrapt. Maar de fokkers doen het constant.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:51 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Je moet toch ergens naar streven ? het zijn meer richtlijnen dan eisen, en ik weet dat ik kieskeurig ben hoor, daar niet van. maar genoeg meiden die aan het plaatje voldoen.
en ik schat me wel wat hoger dan een 6je ! altijd positief blijven he
Welkome op FOK!![]()
Mannen wat vinden jullie een mooi lichaam?
dat vind ik het mooiste lichaam
Als het er van afwijkt betekent het niet dat ik het niet een mooi lichaam vind. afgezien van het dik / chubby zijn![]()
Beetje buikje, goeie heupen en ronde vormen voor mij.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje buikje, goeie heupen en ronde vormen voor mij.
Wat zijn mooie meisjesvoeten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef Armando69 het volgende:
Ronding zijn mooi! En mooie meisjesvoeten (liefst in een hakschoentje)You know what I mean?![]()
Ik heb geen fetisj.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:13 schreef FokR het volgende:
[..]
Voetfetisj, navelfetisj
Wat is die van jou?![]()
Dit.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje buikje, goeie heupen en ronde vormen voor mij.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje buikje, goeie heupen en ronde vormen voor mij.en wat als iemand kleine borsten heeft dan? dan nog steeds met buikje en heupen? Dan is de balans toch weg..quote:![]()
Nee, kan nog mooi zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:18 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
[..]
en wat als iemand kleine borsten heeft dan? dan nog steeds met buikje en heupen? Dan is de balans toch weg..![]()
![]()
Jij hebt een buikje, heupen én kleine borstenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:18 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
[..]
en wat als iemand kleine borsten heeft dan? dan nog steeds met buikje en heupen? Dan is de balans toch weg..
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij hebt een buikje, heupen én kleine borstengeen grote heupen, wel heel klein beetje een buikje ( niet anorexia dun zeg maar) een echte buik vind ik raar staan bij kleine borsten, vandaar m'n vraag hoe anderen dat zien.
![]()
Nice je hebt een klein beetje buikjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:01 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
Neegeen grote heupen, wel heel klein beetje een buikje ( niet anorexia dun zeg maar) een echte buik vind ik raar staan bij kleine borsten, vandaar m'n vraag hoe anderen dat zien.
En je borsten dan?You know what I mean?![]()
Wat vind ik een mooi lichaam?
Let op, het gaat hier om een ideaalbeeld dus voel je niet meteen onzeker als je hier niet aan voldoet.
Lang, liefst boven de 1.75, niet langer dan 1.80.
Mooie vormen, dus billen en borsten(niet groter dan D) , wel allemaal puur natuur en in proportie tot het lichaam.
Liever ietsjes te veel gewicht dan graatmager.![]()
Klein nog steedsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef FokR het volgende:
[..]
Nice je hebt een klein beetje buikje
En je borsten dan?![]()
![]()
Alles in verhouding maar heupen zijn altijd een pluspunt. Als de borsten wat kleiner zijn dan het buikje ook iets minder maar ook een buikje met kleine borsten kan weer mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:18 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
[..]
en wat als iemand kleine borsten heeft dan? dan nog steeds met buikje en heupen? Dan is de balans toch weg..
Laten we het er maar op houden dat ik graag wat beet te houden heb
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Lekker hoor !!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef FokR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik zwaai naar dieren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?![]()
Als valt of staat met de verhoudingen. Als ik naar mijn eigen huidige vriendin kijk dan zeg ik:quote:Op woensdag 10 april 2013 14:18 schreef FokR het volgende:
ik ben wel erg benieuwd waar jullie mannen op letten bij een lichaam van een vrouw, kijk je per definitie of zij grote borsten heeft of meer naar de vorm of de taille etc etc etc....![]()
![]()
dan zeg je?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als valt of staat met de verhoudingen. Als ik naar mijn eigen huidige vriendin kijk dan zeg ik:
[ afbeelding ]![]()
Godver wat een eng dunne beentjes. Als die de hielen tegen elkaar zet kijk je er dwars doorheenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als valt of staat met de verhoudingen. Als ik naar mijn eigen huidige vriendin kijk dan zeg ik:
[ afbeelding ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Jammer van het hoofd. Lekker wijf wel.Behulpzaam als een waterkraan.
![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Serieus. Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:18 schreef FokR het volgende:
ik ben wel erg benieuwd waar jullie mannen op letten bij een lichaam van een vrouw, kijk je per definitie of zij grote borsten heeft of meer naar de vorm of de taille etc etc etc....Zij wilde de wereld zien; hij installeerde Google Earth![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk lichaamWie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History became legend, legend became myth.![]()
Doet u ze mij allemaal maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ben zelf ook zo vol, maar ik vind het vreselijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef FokR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gek genoeg stoort het me bij haar helemaal niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heet je daarom ook poepje? Omdat die ook donker zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Poepje-miauw het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:19 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Heet je daarom ook poepje? Omdat die ook donker zijn?
Eet ik snel lekker weg
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Godver wat een eng dunne beentjes. Als die de hielen tegen elkaar zet kijk je er dwars doorheen![]()
![]()
We don't want no skinny bitches, I like big booty bitches!
Nah, maar ik hoef ook geen skinny bitch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wanneer je van jezelf een smal frame hebt staat het heel dun zijn niet zo heel erg, maar vrouwen met (bredere) heupen moeten niet dunner worden dan 'slank' willen ze die enge uitstekende botten zoals op de foto hierboven vermijden.![]()
Waar de meesten aan voorbij gaan is dat wij in Nederland over het algemeen lange mensen hebben en onze meisjes/vrouwen zijn daar geen uitzondering in. Dus het lange,dunne type vrouw is in Nederland niet ongewoon,die uitzonderingen daargelaten. Dus het afkraken is gewoon niet reëel daar niet ieder meisje of vrouw dezelfde bouw heeft.
Nog even en ze moeten zich gaan schamen omdat ze er 'mager' uitzien.![]()
![]()
Je hebt gewoon gezond en mager...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:45 schreef Iwanius het volgende:
Waar de meesten aan voorbij gaan is dat wij in Nederland over het algemeen lange mensen hebben en onze meisjes/vrouwen zijn daar geen uitzondering in. Dus het lange,dunne type vrouw is in Nederland niet ongewoon,die uitzonderingen daargelaten. Dus het afkraken is gewoon niet reëel daar niet ieder meisje of vrouw dezelfde bouw heeft.
Nog even en ze moeten zich gaan schamen omdat ze er 'mager' uitzien.
Bovendien werd er hier een vleeskeuring gevraagd geloof ik...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik vind een slimme kop minstens zo belangrijk als de rest. Ik bedoel, daar moet je toch de hele dag tegenaan kijken.
![]()
Juist mooi!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zo vol, maar ik vind het vreselijk.Gek genoeg stoort het me bij haar helemaal niet.
Beetje ronde vormen, maar geen lubberend vet. En kont.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:18 schreef FokR het volgende:
ik ben wel erg benieuwd waar jullie mannen op letten bij een lichaam van een vrouw, kijk je per definitie of zij grote borsten heeft of meer naar de vorm of de taille etc etc etc....
Kont is belangrijk.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
![]()
Deze benen (vind het hele lichaam wel mooi)
Zo'n buik
en dit
Dit zou ik mooi vinden (dan natuurlijk niet letterlijk op elkaar geplakt)
![]()
Met de benen ben ik het niet met je mee eensquote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef vera166 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n buik
[ afbeelding ]
en dit
![]()
![]()
Dat mag allemaalquote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met de benen ben ik het niet met je mee eens![]()
![]()
Die benen... dat is echt sick.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef vera166 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n buik
[ afbeelding ]
en dit
Rest ben ik het wel met je eens.![]()
Ik vind die benen juist ideaalquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Die benen... dat is echt sick.
Rest ben ik het wel met je eens.lang en dun.
![]()
Te veel ruimte tussen haar benen, lijkt net op een paardquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik vind die benen juist ideaallang en dun.
![]()
![]()
![]()
Verschrikkelijke benen, te strakke buik, lelijke neptietenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef vera166 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n buik
[ afbeelding ]
en dit
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
oke mattiequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Verschrikkelijke benen, te strakke buik, lelijke neptietenHAHA hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te veel ruimte tussen haar benen, lijkt net op een paard![]()
snap wel beetje wat je bedoelt maar ik vind het wel mooi
![]()
Dacht ik eigenlijk ook..maarja ben een vrouw. Vind zelf Miranda kerr perfect. Gewoon mooi slank.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Verschrikkelijke benen, te strakke buik, lelijke neptieten![]()
Als jij de benen zo hebt staan als die meid op de eerste foto dan hou ik mijn hart vastquote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef vera166 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n buik
[ afbeelding ]
en dit
![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als jij de benen zo hebt staan als die meid op de eerste foto dan hou ik mijn hart vastNee mijn benen zien er niet zo uit, misschien qua lengte een beetje maar verder niet!
![]()
Wilde net zeggen, die meid op de foto heeft O benenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
HahaNee mijn benen zien er niet zo uit, misschien qua lengte een beetje maar verder niet!
![]()
![]()
Dat zijn geen benen. Dat zijn bezemstelen. Fucking lelijk, kan ook geen fatsoenlijke kont aan zitten. Mijn armen zijn nog dikker.Behulpzaam als een waterkraan.
Pro ana post.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef vera166 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n buik
[ afbeelding ]
en dit
![]()
Ik snap idd niet hoe je op dikke vrouwen kan vallen met van die vet lagen....
Maargoed op ieder potje past een dekseltje.
Geef mij maar gewoon de tijgers zoals die hier eerder stonden
LIF / Mannen wat vinden jullie een mooi lichaam"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dit kan je niet menenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef vera166 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n buik
[ afbeelding ]
en dit
Benen als stokjes -die buik is nog wel oke- en neptieten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:31 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met jullie viese ecto wijven. bah bah![]()
![]()
kan welquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit kan je niet menenBenen als stokjes -die buik is nog wel oke- en neptieten
![]()
![]()
Ja en dan samen met die borsten van de laatste fotoquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat eerste meisje heeft duidelijk ernstig ondergewicht, ik snap er niks van. Dan is het echt een stok met twee bollen erop. Veel te dun ook
.
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:31 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met jullie viese ecto wijven. bah bah![]()
![]()
Kijk danquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:35 schreef RkoF het volgende:
[..]
Kijk dan
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: