vaginaquote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef eleusis het volgende:
Lichamen met borsten en een kut bevallen mij wel.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef eleusis het volgende:
Lichamen met borsten en een kut bevallen mij wel.
Daarna kunnen ze de oude topics niet meer vinden en zijn ze hun fapmateriaal kwijt.quote:
Een vrouw zonder borsten of kont, een vrouw zonder vormen dus, ook (te dikke vrouwen vind ik ook net mannenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Zolang er maar een zandloperfiguur aan zit. Dus niet zoals bovenstaande foto.
Een vrouw zonder heupen is een vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] Kate
Mooi koppie doet een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit niet veel figuur aan bij haar. Plat, geen heupen, geen tieten, geen kont. Prachtig hoofd wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje schraal. Maar als je ervan uit gaat dat ze haar kleren het merendeel van de tijd aanhoud is dat misschien wel goed. Verder hou ik natuurlijk ook van volle vrouwen. Marlijn van Weerdenburg als Danni Lowinski op sbs6.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:01 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Zit niet veel figuur aan bij haar. Plat, geen heupen, geen tieten, geen kont. Prachtig hoofd wel.![]()
![]()
Excuses voor de schrale picca. Je kan haar beter in actie zien. De laatste 5 minuten van aflevering 4 die vanavond op tv verschijnt. http://www.sbs6.nl/kijkee(...)owinski-aflevering-4![]()
![]()
Ik houd erg van ogen, maar dat telt nu niet. Dan houd ik van een lekker kontje en de borsten 'normaal', dus in verhouding. Ik heb verder niks tegen dikke meloenen maar als er dan een graatmager scharminkel aanhangt dan bedank ik.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
ik heb ook geen heupenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Zolang er maar een zandloperfiguur aan zit. Dus niet zoals bovenstaande foto.
Een vrouw zonder heupen is een vent.
FUCK DATDoei!![]()
Nee joooo ik ben bijna 21, en wordt best geregeld iets van buitenlands geschat.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook zo'n Nederlands meisje van 17. Die hebben nooit heupen.Doei!![]()
Heupen zijn wel mooi op de manier dat SOMMIGE vrouwen het hebben.
Maar de meeste nederlandse vrouwen hebben een kont en heupen op de VERKEERDE manier.
Dan ben ik gewoon liever smal.Doei!![]()
Dat klopt wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef Meloewa het volgende:
Maar de meeste nederlandse vrouwen hebben een kont en heupen op de VERKEERDE manier.
Verder was het geen persoonlijke aanval op Meloewa; het was een vraag naar mijn smaak.![]()
Oh ben je al zo oudquote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee joooo ik ben bijna 21, en wordt best geregeld iets van buitenlands geschat.daten?
Maar het zit bij veel Nederlandse vrouwen op de verkeerde plaats inderdaad. Dat is jammer. Sowieso vind ik Nederlandse vrouwen over het algemeen geen mooi figuur hebben, maar dat is een kwestie van smaak.![]()
Ja of juist hele lange, dunne benen en een platte kont.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Korte benen, geen heupen en 3 vetrollen wegens een te kleine spijkerbroek.
Zie dan liever van die wat kleinere Turkse dames, met stevige benen en mooie heupen. Of Zuid Amerikaans.![]()
Ja maakt me ook niet uitquote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Verder was het geen persoonlijke aanval op Meloewa; het was een vraag naar mijn smaak.maar vrouwen zeggen vaak ''ik heb een dikke kont''
Maar het is eerder ''ik heb een rare kont''Doei!![]()
Ja idd zo oud al!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ben je al zo ouddaten?
Maar het zit bij veel Nederlandse vrouwen op de verkeerde plaats inderdaad. Dat is jammer. Sowieso vind ik Nederlandse vrouwen over het algemeen geen mooi figuur hebben, maar dat is een kwestie van smaak.wat dacht jij!
Doei!![]()
korte benen doe je ook weinig aanquote:Op woensdag 10 april 2013 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Korte benen, geen heupen en 3 vetrollen wegens een te kleine spijkerbroek.
ik ben ook maar 1,60 m lange benen er niet bijgekregen helaas.Doei!![]()
very nice indeedquote:Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
Iets als dit is gewoon 10/10, mijn ideaalbeeld:
[ afbeelding ]
Maar in werkelijkheid maakt het mij echt weinig uit. Ik val sowieso wel op voller en goede heupen, maar ik zou slanke of zelfs magere meisjes niet afwijzen omdat ze te dun zijn ofzo![]()
Je ziet tenminste dat dit echt op en top vrouw is
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ah nee zo kleed ik mij ook alweer nietquote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, ik stel me jou altijd voor als zo'n Nickelsonmeisje van 16.ik zie er wel jonger uit
Doei!![]()
Meloewa ziet nog best goed uit ookquote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, ik stel me jou altijd voor als zo'n Nickelsonmeisje van 16.Vergis je niet
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ik wil je onzekerheid er best een keer uitneuken hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Meloewa het volgende:
ik ben ook maar 1,60 m lange benen er niet bijgekregen helaas.![]()
Pas maar op dat ze niet na 2 dates bij jou in gaat wonen zoals die andere jonge chick van je.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je onzekerheid er best een keer uitneuken hoor.![]()
Waarmee ik wil zeggen dat het niet zoveel uitmaakt hoe een vrouw eruitziet. Als het maar ademt.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je onzekerheid er best een keer uitneuken hoor.![]()
Oehwee prijs me de hemelin plsquote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je onzekerheid er best een keer uitneuken hoor.Doei!![]()
True, maar niet te lang. Gewoon lang en beetje gevuld.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind lange benen echt mooi bij vrouwen.
Helaas. korte beentjes hier.Doei!![]()
Ik heb op zich wel lange benen voor mijn lengte, jij ook toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
True, maar niet te lang. Gewoon lang en beetje gevuld.
Helaas. korte beentjes hier.![]()
![]()
Ik vind van nietquote:Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel lange benen voor mijn lengte, jij ook toch?gewoon kort. Als ik geen hakken aan heb vooral.
Doei!![]()
Ohquote:Op woensdag 10 april 2013 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind van nietgewoon kort. Als ik geen hakken aan heb vooral.
Mijn bovenlichaam is klein, echt raar![]()
ik vind echt korte benen, dat de verhoudingen niet kloppen ofzo, raar.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
korte benen doe je ook weinig aan
ik ben ook maar 1,60 m lange benen er niet bijgekregen helaas.
Verder ben ik heel tevreden met mn lichaam, ook al heb ik wellicht een rare kont (geen idee) alleen mn buikje mag wel wat minder.
Geloof dat de meeste mannen niet zo kieskeurig zijn als het erop aan komt
compact en kleverig.![]()
ik heb ooit eenkeer iemand gezien die dat echt extreem had. Dr benen kwamen tot r navel ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh
Mijn bovenlichaam is klein, echt raar
Schijnt een ziekte te zijn
compact en kleverig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: