vaginaquote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef eleusis het volgende:
Lichamen met borsten en een kut bevallen mij wel.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef eleusis het volgende:
Lichamen met borsten en een kut bevallen mij wel.
Daarna kunnen ze de oude topics niet meer vinden en zijn ze hun fapmateriaal kwijt.quote:
Een vrouw zonder borsten of kont, een vrouw zonder vormen dus, ook (te dikke vrouwen vind ik ook net mannenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Zolang er maar een zandloperfiguur aan zit. Dus niet zoals bovenstaande foto.
Een vrouw zonder heupen is een vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] Kate
Mooi koppie doet een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit niet veel figuur aan bij haar. Plat, geen heupen, geen tieten, geen kont. Prachtig hoofd wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje schraal. Maar als je ervan uit gaat dat ze haar kleren het merendeel van de tijd aanhoud is dat misschien wel goed. Verder hou ik natuurlijk ook van volle vrouwen. Marlijn van Weerdenburg als Danni Lowinski op sbs6.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:01 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Zit niet veel figuur aan bij haar. Plat, geen heupen, geen tieten, geen kont. Prachtig hoofd wel.![]()
![]()
Excuses voor de schrale picca. Je kan haar beter in actie zien. De laatste 5 minuten van aflevering 4 die vanavond op tv verschijnt. http://www.sbs6.nl/kijkee(...)owinski-aflevering-4![]()
![]()
Ik houd erg van ogen, maar dat telt nu niet. Dan houd ik van een lekker kontje en de borsten 'normaal', dus in verhouding. Ik heb verder niks tegen dikke meloenen maar als er dan een graatmager scharminkel aanhangt dan bedank ik.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
ik heb ook geen heupenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Zolang er maar een zandloperfiguur aan zit. Dus niet zoals bovenstaande foto.
Een vrouw zonder heupen is een vent.
FUCK DATDoei!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: