Sowieso relatiesquote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
Vorige keer was ik het vrouwtje.. Nu wil ik geen relatie meer
Totdat je verliefd wordt.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
Ja.quote:
quote:
Zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
hmm cheesequote:Op woensdag 10 april 2013 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
over je moeder gesproken:
[ afbeelding ]
Ja, die ken ik. Tof nummer, ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ken je Retrograde? Zoja, OMGAWD wat een hit weer.
Echt ehquote:
Ik ben veel te labiel om verliefd te worden :$quote:
Ja maarquote:
Lief.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
Ik ben veel te labiel om verliefd te worden :$
Jij zou wel een uitzondering zijn tho :$
quote:
Oh no pls no.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
Lekker samen met Fas de hele dag naar gifjes kijken van Liv Tyler die aan oren likt OMFG
Kom niet haten meisjequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
Klaargekomen
Die onderste gif van jou deed t m Vas :$
Waar zou die van zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
Klaargekomen
Ik vond m ook wel heet.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
Klaargekomen
The Ledge (2011) - IMDbquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
K wil een gifjeswallpaper, dat lijkt me leuk
Je weet dat je wilquote:
Niks mis met een sociaal experimentje, zou helpenquote:
weet neit meer, onthoud ook niksquote:Op woensdag 10 april 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar was dat wijfje die jij wel lekker vond? Beetje vetjes had ze.
Is dit een verzameling van Nootmans z'n scharrels?quote:
Scharen lijkt me echt een moodkillende handelingquote:Op woensdag 10 april 2013 13:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
weet neit meer, onthoud ook niks
als ik ooit zo ene tegenkom, dan wil ik daar wel mee scharen(nolesbian)(srs)
dan deed hij wel zn best voor zequote:Op woensdag 10 april 2013 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit een verzameling van Nootmans z'n scharrels?
Zelfs fisten is persoonlijkerquote:Op woensdag 10 april 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Scharen lijkt me echt een moodkillende handeling
Heel erg goed hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan deed hij wel zn best voor ze![]()
Hoe is t met jou Bobby?
hoezo, clitje tegen clitjequote:Op woensdag 10 april 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Scharen lijkt me echt een moodkillende handeling
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee hoor, ga alleen al in deze SC maar na. Bobby is de meest succesvolle en hij heeft nooit iets te doen op zijn werk.
Nee, mijne ook niet. Krijg je vieze handen vanquote:
Nee.. Ik bedoel maarquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, mijne ook niet. Krijg je vieze handen van
quote:
Kan niet. Kan geen vrouwen laten komenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit een verzameling van Nootmans z'n scharrels?
Dat denk jij maarquote:
O leuk, 'k vind jouw UI wel sexy eiglquote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef Dqod het volgende:
Je UI is lelijk, so there ;$
Maar jij mag vanavond misschien ook wel even langskomen hoor :$
Volgens mij ben jij de slechtste nog niet, nu je dat gezegd hebt :$quote:Op woensdag 10 april 2013 14:21 schreef Rawberry het volgende:
[..]
O leuk, 'k vind jouw UI wel sexy eigl
U make me blush, honey.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de slechtste nog niet, nu je dat gezegd hebt :$
Ginaquote:
Vreemde paringsdansquote:
goed genoegquote:
Elizaquote:
Leuk is datquote:
Ja, hoe is het nu met je nek dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed genoeg
T stikt weer van de kikkers in de tuin, dus A was vanmorgen aan t gillen
Dan ruiken ze toch of je ongesteld bent ofzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk is datvan die honden die hun snuit niet uit je kruis willen halen
ik liep gewoon van de winkel naar huis en hij sprong eerst tegen me op en daarna duwde hij zn snuit in mn kruis heel enthousiast.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk is datvan die honden die hun snuit niet uit je kruis willen halen, of katten die hun hele kop in je oksel duwen
Nee dat zijn komodo varanenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ruiken ze toch of je ongesteld bent ofzo?
nou, als je ongesteld bent, vinden ze het wel vaak lekkerder ofzo. Als je dat niet bent, doen ze het btw ook welquote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ruiken ze toch of je ongesteld bent ofzo?
De nieuwelingen hebben het alweer voor gezien gehoudenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef BobbyB het volgende:
♫ 'TIS STIL IN DE KLB SC, 'TIS STIL IN DE KLB SC ♫
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |