Lief he hoe ze elkaar beschermenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja meiske, gooi jij het nog maar eens een keer op mijn respectabele leeftijd.
Oh zo en jij doet het nog steeds rustig aanquote:Op woensdag 10 april 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaat alweer allemaal naar festivalletjes en feestjes en weet ik veel. Dus zie hem neit
[..]
Ben toch al een week clean na mijn kotsje actie
wel weer gecompenseerd met extra wodka though
Another Worldquote:Op woensdag 10 april 2013 12:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you nostalgia, you lose
Wat, dat had je toch allang gedaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja skeer is da
ik zou gewoon snuifje doen vasik ga volgende week of week daarna mdma'en. Moet er toch eindelijk aan geloven
Klopt, al vind ik Transport Tycoon er nog steeds nice uit zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef wise het volgende:
voor je gevoel waren games van vroeger toen je jong was gewoon supermooi
Net opnieuw uitgekomen voor iOs dacht ik. Maar jij hebt BB dus nevermind.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Another WorldLaatst nog de remake zitten spelen, maar de originele was wel leuker, vooral de mod die het "mooie" geluid door je PC Speaker wist te persen zonder geluidskaart. Alleen dat vond ik al magisch.
Nee, ben niet zo crack als jullie denken.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, dat had je toch allang gedaan?
Heb wel iPad. Daar heb ik ook Monkey Island 1 en 2 op staanquote:Op woensdag 10 april 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net opnieuw uitgekomen voor iOs dacht ik. Maar jij hebt BB dus nevermind.
Wat nou je zei het zelf kutwiefquote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo crack als jullie denken.
Waarom 'quote:Op woensdag 10 april 2013 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb wel iPad. Daar heb ik ook Monkey Island 1 en 2 op staanMaar was volgens mij ook voor Android
En dan in de pauze mexicanenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:00 schreef Allure_ het volgende:
Ga misschien bij een verslavingskliniek solliciteren (100% srs)
Vast niet om te werken, hehe.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:00 schreef Allure_ het volgende:
Ga misschien bij een verslavingskliniek solliciteren (100% srs)
Gewoon omdat ik het nooit echt gespeeld heb op de iPad. Wel op PC, maar dan de remake versie.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom ''?
Zal ook wel voor android zijn ja, en gratis.
ScummVM, virtual machine? voor android en pc?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het nooit echt gespeeld heb op de iPad. Wel op PC, maar dan de remake versie.
Je kan met Android sowieso veel oude spellen spelen als je het origineel nog hebt. Met ScummVM.
quote:
puff puff passquote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat
Lijkt me echt aanof tbs ofzo, maaja ewa moet je weer ervaring ditdatzuszo overal hebben
ligt het erg voor de hand nu over je bajesklantvriend te beginnen?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat
Lijkt me echt aanof tbs ofzo, maaja ewa moet je weer ervaring ditdatzuszo overal hebben
Jaquote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ScummVM, virtual machine? voor android en pc?
Gaaf is datquote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Maat van mij werkt ook in de verslavingszorg... zieke verhalen hoor je wel eens btw
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ligt het erg voor de hand nu over je bajesklantvriend te beginnen?
Wil wel een boek over jou schrijvenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaf is datmijn bff werkt met psychotische jongeren enzo, die verhalen zijn echt classic
kun je zo een boek over schrijven
[..]
Ja ook. Een goede vriend van mij heeft een psychose gehad en die had laatst nog een verhaal van toen die op de gesloten afdeling zat, dat er een man binnen kwam met snijwonden in zijn hals en armen enzo.. die had geprobeerd zijn eigen strot door te snijdenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaf is datmijn bff werkt met psychotische jongeren enzo, die verhalen zijn echt classic
kun je zo een boek over schrijven
[..]
Chill.quote:
Is keeperquote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat die voetballers allemaal wel niet doen als ze een doelpunt hebben ofzo
Jij hebt het over voetballers...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dus, er staat toch ook niet doelpunt MAKEN.
Jouw vriend een psychose? Hoe dan? Teveel gesmokedquote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ook. Een goede vriend van mij heeft een psychose gehad en die had laatst nog een verhaal van toen die op de gesloten afdeling zat, dat er een man binnen kwam met snijwonden in zijn hals en armen enzo.. die had geprobeerd zijn eigen strot door te snijdenwtf man.
Oh, doe eens =$quote:
Ja dus, je hebt toch niet een voetbalteam en een keeper, nee die keeper hoort bij dat voetbalteam.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over voetballers...dus ik zeg keeper.. deal with it
Zal afspraakje met je plannen :$quote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jouw vriend een psychose? Hoe dan? Teveel gesmoked
[..]
Oh, doe eens =$
Ja, psychose moet in je genen zitten he.. moet je gevoelig voor zijn. THC is alleen een catalisator.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jouw vriend een psychose? Hoe dan? Teveel gesmoked
[..]
Oh, doe eens =$
Klopt, hoort bij het voetbalteam...maar het is geen voetballer, een keeper.. Wat snap je nu niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dus, je hebt toch niet een voetbalteam en een keeper, nee die keeper hoort bij dat voetbalteam.
Krijg genitale herpes.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Klopt, hoort bij het voetbalteam...maar het is geen voetballer, een keeper.. Wat snap je nu niet?
Net mijn moeder als ik weer een discussie winquote:
Nicequote:
over je moeder gesproken:quote:Op woensdag 10 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net mijn moeder als ik weer een discussie win
Sexy dametjequote:Op woensdag 10 april 2013 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
over je moeder gesproken:
[ afbeelding ]
Discussies winnen met vrouwenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net mijn moeder als ik weer een discussie win
Kom je kijken?quote:
Wanneer?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Discussies winnen met vrouwenJe wint nooit, je hebt slechts het laatste woord. Word later tegen je gebruikt
Laat mij gewoon in de waan gvdquote:Op woensdag 10 april 2013 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Discussies winnen met vrouwenJe wint nooit, je hebt slechts het laatste woord. Word later tegen je gebruikt
Laat ik je nog wetenquote:
Nee we hebben gelijk is toch zo. Hoe is dat nou in een lesbische relatie ga je elkaar dan niet in de haren vliegen?quote:
In een lesbische relatie sla je elkaar gewoon met een slaghamer omdat "het mannetje" niet eens luistert en maar gewoon naar d'r pc zit te starenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee we hebben gelijk is toch zo. Hoe is dat nou in een lesbische relatie ga je elkaar dan niet in de haren vliegen?
En wie is het mannetje meestal?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
In een lesbische relatie sla je elkaar gewoon met een slaghamer omdat "het mannetje" niet eens luistert en maar gewoon naar d'r pc zit te staren
Da's verschillend per relatie :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |