Vanmiddag was er zo'n aap die direct weer 3 items moet krijgen uit LFR. Dat zijn ook altijd die lui die een roll winnen op een mount of per ongeluk time lost proto drake tegen komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Gold + Gold......(*@*(&!@*(#&!@*(#&*!@(*(!@*(@&!*(#@!
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon logisch dat ze het verlagen. Het was 6000 om een barriere te maken omdat content er nog niet was/het verloop een beetje in lijn te houden met de content. Voor nieuwe 90's duurt het alsnog een week of 7 voor ze vanaf niks totaan de test of valor komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
denk dat ik er 9 weken ofzo over heb gedaan
TRIEST dat ze het verlagen.. TRIEST.. Waarom niet gelijk dan alle legendary items instant in iedereen zijn mailbox?
Onzin, oude legendary quests zijn toch ook niet makkelijker gemaakt? Ben zelf nog bezig met Shadowmourne, maar ik moet nog steeds alles op 25M doen enzo en er zijn nergens aantallen van dingen doe je moet verzamelen e.d. lager gemaakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gewoon logisch dat ze het verlagen. Het was 6000 om een barriere te maken omdat content er nog niet was/het verloop een beetje in lijn te houden met de content. Voor nieuwe 90's duurt het alsnog een week of 7 voor ze vanaf niks totaan de test of valor komen.
Kunnen wel een keer een fok groep maken. Ik heb hem al gedaan, maar wil best nog een keer mee om te healen/tanken/ dps'en.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Silmarwen het volgende:
Krijg nu gewoon geen groep voor elkaar voor A Change of Command.
Oh en eerste LFR niets.
Als je een dps nodig hebt (horde) help ik ook wel een handje. Heb zelf 2 weken gezocht na mensen.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kunnen wel een keer een fok groep maken. Ik heb hem al gedaan, maar wil best nog een keer mee om te healen/tanken/ dps'en.
Op mn monk de polearm van Lei-Shen.![]()
Hoe kom je aan die quest?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Silmarwen het volgende:
Krijg nu gewoon geen groep voor elkaar voor A Change of Command.
Oh en eerste LFR niets.
Gister de ene gedaan, temple, meteen gewonnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik moet nu die twee BG doen voor die legendary!Nu een aantal keer gedaan beide, maar we verliezen altijd. En ik ben slecht in PvP!
Dit, plus het moet een gunstig tijdstip zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je een dps nodig hebt (horde) help ik ook wel een handje. Heb zelf 2 weken gezocht na mensen.
Ik heb ze beide 2x moeten doen voordat ik gewonnen had. Vond het best wel leuk opzichquote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik moet nu die twee BG doen voor die legendary!Nu een aantal keer gedaan beide, maar we verliezen altijd. En ik ben slecht in PvP!
Mijne niet!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Ohja, helft van de realms offline ineens....
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Heb gisteren voor het eerst gespeeld op mijn nieuwe pc. Speel nu op ultra, er is een totaal nieuwe wereld voor me open gegaan
Mijn oude deed ik sha en die andere worldbosses op low en dan liep het nog niet soepel. Echt een wereld van verschil nuquote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Jelly
![]()
Ik erger me dood aan de mijne!Speel op fair en nog gaat het niet soepel!
En heb een ventilator die constant irritant geluid maakt, want die is dood aan het gaan!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |