Ziet er wel vet uitquote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Even m'n transmog set posten
[ afbeelding ]
Krijg echt constant whispers en comments ingame.
Wow die is wel nicequote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ben al een tijdje aan het farmen voor deze set:
http://wowroleplaygear.com/2011/09/18/exalted-set/
Maar dropt nog niks tot nu toe
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Bienelientjee het volgende:
We gaan het nog maar eens proberen......LFR voor Tier..
En dit heb ik ook al weken achter elkaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Gold + Gold......(*@*(&!@*(#&!@*(#&*!@(*(!@*(@&!*(#@!
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog nix uit de nieuwe lfrquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
geloof je het zelf
Ik heb ondertussen al 3 (ja je leest het goed, 3) pieces LFR van de nieuwe raids sinds ze uit zijn.
Een of andere monk die deze week 90 is geworden heeft fucking 7 pieces eruit gesleept :S
Ja helemaal niks lieg ik.. ik heb van de 3e boss al 3x bracers gekregen die slechter zijn dan mijn hc bracers van HoFquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb nog nix uit de nieuwe lfren ja alles elke week gedaan! Alleen van oondasta een neck waar ik geen hol aan had...
6000 is ook gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Are you fucking kidding me: Patch 5.3! A Test of Valor: Reduced the amount of Valor needed for this achievement to 3000 Valor Points, down from 6000.
1500/6000 nuquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb die kut quest net afgerond!Na meer dan 6 weken, want ik kon het niet opbrengen!
denk dat ik er 9 weken ofzo over heb gedaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb die kut quest net afgerond!Na meer dan 6 weken, want ik kon het niet opbrengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Vanmiddag was er zo'n aap die direct weer 3 items moet krijgen uit LFR. Dat zijn ook altijd die lui die een roll winnen op een mount of per ongeluk time lost proto drake tegen komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Gold + Gold......(*@*(&!@*(#&!@*(#&*!@(*(!@*(@&!*(#@!
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon logisch dat ze het verlagen. Het was 6000 om een barriere te maken omdat content er nog niet was/het verloop een beetje in lijn te houden met de content. Voor nieuwe 90's duurt het alsnog een week of 7 voor ze vanaf niks totaan de test of valor komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
denk dat ik er 9 weken ofzo over heb gedaan
TRIEST dat ze het verlagen.. TRIEST.. Waarom niet gelijk dan alle legendary items instant in iedereen zijn mailbox?
Onzin, oude legendary quests zijn toch ook niet makkelijker gemaakt? Ben zelf nog bezig met Shadowmourne, maar ik moet nog steeds alles op 25M doen enzo en er zijn nergens aantallen van dingen doe je moet verzamelen e.d. lager gemaakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gewoon logisch dat ze het verlagen. Het was 6000 om een barriere te maken omdat content er nog niet was/het verloop een beetje in lijn te houden met de content. Voor nieuwe 90's duurt het alsnog een week of 7 voor ze vanaf niks totaan de test of valor komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |