Nou dan heb je vreselijk veel mazzel. Ik werk ook als PM'er met een HBO opleiding, maar er zijn er net 6 uitgeknikkert wegens terugloop, zo gaat er nog een contract weg en die van mijzelf eindigt eind juli en ik heb geen idee of ik verlengd wordt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Een kinderopvang. Niet voor fulltime, en lager dan waar ik voor gestudeerd heb, maar het is meer dan ik op dit moment doe. Wat dus bijna niets is via het uitzendbuerau!![]()
En ze hebben doorgroei mogelijkheden. Kreeg vandaag een mini "intake" gesprek via de telefoon. Brief ging naar hoofdkantoor. Kon 2/3 dagen duren (de beslissing of ik op gesprek mocht komen). En anderhalf uur later werd ik gebeld! Dus stap 1 behaald, nu door naar stap 2!
Dat terzijde........Ja, ik verwacht ook niet dat we deze pug volledig gaan afronden!Maar ja. Maakt ook niet uit ook. En ik weet niets van healen. Dussssss!
Tips? En ik heb ToES nooit echt afgemaakt. Heb Lei Shi eigenlijk nog nooit normal gedaan!
![]()
Naja, ben er ook nog niet!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou dan heb je vreselijk veel mazzel. Ik werk ook als PM'er met een HBO opleiding, maar er zijn er net 6 uitgeknikkert wegens terugloop, zo gaat er nog een contract weg en die van mijzelf eindigt eind juli en ik heb geen idee of ik verlengd wordt.
niet miepen, ik werk er maar 15.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:16 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Naja, ben er ook nog niet!Moet eerst dat gesprek en de meeloopdag nog door komen! En het is maar voor 16-24 uur per week. Op de organisatie waar ik werk via het uitzendbureau, worden gewoon 30 contracten niet verlengd!
Het is een regelrechte rampenplan op dit moment. Maar via het uitzendbureau heb ik ook nu bijna niets te doen. Maar goed. We zien wel!
Ik heb die raid trouwens niet afgemaakt. Na anderhalf uur wipen op Sha ben ik maar weggevlucht. Was toch maar een pug en een aantal andere waren ook al vertrokken en vervangen.
Miep, Miep!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
niet miepen, ik werk er maar 15.
Succes iig.
Nice, mooie shoulders ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef cherrycoke het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)t/Insolitus/advanced hoe ziet dat eruit?
P.S wel cloak vergeten
Ben al de hele dag met die pet battles bezig. Jouw schuld!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:54 schreef Olment het volgende:
YAY Haal net de achievement van 1000 PetBattles gewonnen![]()
![]()
![]()
En er is zo'n zelfde achiev voor pvp petbattles.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:54 schreef Olment het volgende:
YAY Haal net de achievement van 1000 PetBattles gewonnen![]()
![]()
![]()
Zit er fucking een achievement van 5000 onder
Aan de andere kant.. Ik heb nu 20 21 pets op level 25, heb in totaal 431 companions. Dus kan nog ff vooruit![]()
Die ga je niet menen hoop ik :Squote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef Messina het volgende:
[..]
En er is zo'n zelfde achiev voor pvp petbattles.
Voor de pve zit ik er zo bij: 2,359 / 5,000 (47%)
mehh.. k heb dr nog geen 1 xDquote:
jawel,, vind wipen helemaal niet erg.quote:
Ik vind wipen niet erg. Maar mensen gaan elkaar ook blamen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:49 schreef Sapstengel het volgende:
Hoort erbij toch? Zou helemaal kut zijn als door afzeggen de hele raid niet doorgaat.
Zie je bij best wat guilds, dat wanneer er progress runs zijn mensen om de haverklap niet kunnen of het ineens heel druk hebben. Wanneer de content dan op farm is gaan ze ineens wel weer mee om makkelijke loot te scoren.
Of andersom, de content is gecleared op normal en dan gaat iedereen slacken, ipv door te stromen naar heroic.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Tactics van onze Sappie hier op aangedrongen en toen we down.
Dat is wel erg irritant ja, wanneer er bij wipen geen opbouwende kritiek wordt gegeven maar men alleen gaat zeiken op elkaar. Daar schiet je niet echt veel mee op.quote:Op maandag 15 april 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vind wipen niet erg. Maar mensen gaan elkaar ook blamen.
Dood door sandtrap, tanks qq'en op de dps omdat die er niet uitlopen![]()
Ga niet qq'en als je niet weet hoe het zit,, je moet worden dispelled voordat je eruit kan... En zelf bijven ze ook failen om de Loa te deathgrippen,, maar ondertussen wel qq'en dattie niet snel genoeg down gaat
Ja precies. Als het terechte kritiek is vind ik het ook geen probleem,, maar dat gebitch ... pfff..quote:Op maandag 15 april 2013 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel erg irritant ja, wanneer er bij wipen geen opbouwende kritiek wordt gegeven maar men alleen gaat zeiken op elkaar. Daar schiet je niet echt veel mee op.
Ja... Want wij doen maar 1 boss, en ze kan er zeker 4 puggen. Echt he... Teamprogression? Ja en zeker niet wat in HoF, ToeS en ToT doen want dan kan ze niets meer puggen QQ.quote:Op maandag 15 april 2013 11:32 schreef GI het volgende:
Ach, ik heb liever wat gezeur in een raid dan een raidteammember die vind dat we niet naar ToT moeten omdat ze die wil puggen
Zo denkt onze tank ook.quote:Op maandag 15 april 2013 11:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja... Want wij doen maar 1 boss, en ze kan er zeker 4 puggen. Echt he... Teamprogression? Ja en zeker niet wat in HoF, ToeS en ToT doen want dan kan ze niets meer puggen QQ.
Dat ik weken voor jan lul MSV heb getanked omdat ik er al lang geen gear meer kon krijgen, zeurt ze dan niet over, want ja, je helpt toch je team wel gearen...
Kazzak?quote:Op maandag 15 april 2013 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies. Als het terechte kritiek is vind ik het ook geen probleem,, maar dat gebitch ... pfff..
Ga vanavond film kijken met een healer,, hij heb dr ook totaal geen zin in.![]()
Ben toch weer meer aan een transfer aan het denken,, vind raiden maar niks als het zo moet. Ik game voor mijn fun,, niet om afgezeken te worden.
Vind alleen moeilijk, want heb toch wel goeje vrienden gemaakt op deze realm.. keuzes, keuzes..
Wat is dat toch met Kazzakquote:
Ik vroeg mij al af of dat aan mij lag. Ook heb ik in de app bij de char rechts onderin Error staan, jij ook?quote:Op maandag 15 april 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Remote AH is nog steeds offline, al meer dan een week. Wat een bagger.
kazzak is leukquote:Op maandag 15 april 2013 16:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Kazzak
ik wordt op het moment door 2 mensen "tegengehouden". Even kijken wat hun nog precies van plan zijn,, want.. pfff
Ik merkte hetquote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
kazzak is leuk
ik stalk je wel in je pm![]()
Heb ik ookquote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of dat aan mij lag. Ook heb ik in de app bij de char rechts onderin Error staan, jij ook?
hmmquote:
Ik ben niet uitzonderlijkquote:Wat zoeken wij?
Op het moment niet echt iets, al worden uitzonderlijke personen altijd serieus overwogen.
Klopt, ik ook. En heel veel mensen met mij, is een thread van 17 pagina's ofzo op de forums: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/7256216431quote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of dat aan mij lag. Ook heb ik in de app bij de char rechts onderin Error staan, jij ook?
Ja ik zie het nu.. wat link je mij een site waarvan de nieuwste post uit september vorig jaar komtquote:Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wel beter lezen hedie post is van 26 February 2011, 13:04:02
wat jij ziet wel denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu.. wat link je mij een site waarvan de nieuwste post uit september vorig jaar komt
Die ziet er best vet uit!quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Maureentje het volgende:
Lol sta ik in orgimmar,zie ik opeens iemand (die ik niet ken) midden in de drukte staan die wel erg opvalt zo![]()
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Gareno/advanced
Het lijkt wel een clown
Die zou ik er gelijk uitschoppen, wat een etterquote:Op maandag 15 april 2013 11:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja... Want wij doen maar 1 boss, en ze kan er zeker 4 puggen. Echt he... Teamprogression? Ja en zeker niet wat in HoF, ToeS en ToT doen want dan kan ze niets meer puggen QQ.
Dat ik weken voor jan lul MSV heb getanked omdat ik er al lang geen gear meer kon krijgen, zeurt ze dan niet over, want ja, je helpt toch je team wel gearen...
Hier ookquote:
Ziet er wel vet uitquote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Even m'n transmog set posten
[ afbeelding ]
Krijg echt constant whispers en comments ingame.
Wow die is wel nicequote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ben al een tijdje aan het farmen voor deze set:
http://wowroleplaygear.com/2011/09/18/exalted-set/
Maar dropt nog niks tot nu toe
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Bienelientjee het volgende:
We gaan het nog maar eens proberen......LFR voor Tier..
En dit heb ik ook al weken achter elkaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Gold + Gold......(*@*(&!@*(#&!@*(#&*!@(*(!@*(@&!*(#@!
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog nix uit de nieuwe lfrquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
geloof je het zelf
Ik heb ondertussen al 3 (ja je leest het goed, 3) pieces LFR van de nieuwe raids sinds ze uit zijn.
Een of andere monk die deze week 90 is geworden heeft fucking 7 pieces eruit gesleept :S
Ja helemaal niks lieg ik.. ik heb van de 3e boss al 3x bracers gekregen die slechter zijn dan mijn hc bracers van HoFquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb nog nix uit de nieuwe lfren ja alles elke week gedaan! Alleen van oondasta een neck waar ik geen hol aan had...
6000 is ook gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Are you fucking kidding me: Patch 5.3! A Test of Valor: Reduced the amount of Valor needed for this achievement to 3000 Valor Points, down from 6000.
1500/6000 nuquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb die kut quest net afgerond!Na meer dan 6 weken, want ik kon het niet opbrengen!
denk dat ik er 9 weken ofzo over heb gedaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb die kut quest net afgerond!Na meer dan 6 weken, want ik kon het niet opbrengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Vanmiddag was er zo'n aap die direct weer 3 items moet krijgen uit LFR. Dat zijn ook altijd die lui die een roll winnen op een mount of per ongeluk time lost proto drake tegen komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Gold + Gold......(*@*(&!@*(#&!@*(#&*!@(*(!@*(@&!*(#@!
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon logisch dat ze het verlagen. Het was 6000 om een barriere te maken omdat content er nog niet was/het verloop een beetje in lijn te houden met de content. Voor nieuwe 90's duurt het alsnog een week of 7 voor ze vanaf niks totaan de test of valor komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
denk dat ik er 9 weken ofzo over heb gedaan
TRIEST dat ze het verlagen.. TRIEST.. Waarom niet gelijk dan alle legendary items instant in iedereen zijn mailbox?
Onzin, oude legendary quests zijn toch ook niet makkelijker gemaakt? Ben zelf nog bezig met Shadowmourne, maar ik moet nog steeds alles op 25M doen enzo en er zijn nergens aantallen van dingen doe je moet verzamelen e.d. lager gemaakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gewoon logisch dat ze het verlagen. Het was 6000 om een barriere te maken omdat content er nog niet was/het verloop een beetje in lijn te houden met de content. Voor nieuwe 90's duurt het alsnog een week of 7 voor ze vanaf niks totaan de test of valor komen.
Kunnen wel een keer een fok groep maken. Ik heb hem al gedaan, maar wil best nog een keer mee om te healen/tanken/ dps'en.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Silmarwen het volgende:
Krijg nu gewoon geen groep voor elkaar voor A Change of Command.
Oh en eerste LFR niets.
Als je een dps nodig hebt (horde) help ik ook wel een handje. Heb zelf 2 weken gezocht na mensen.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kunnen wel een keer een fok groep maken. Ik heb hem al gedaan, maar wil best nog een keer mee om te healen/tanken/ dps'en.
Op mn monk de polearm van Lei-Shen.![]()
Hoe kom je aan die quest?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Silmarwen het volgende:
Krijg nu gewoon geen groep voor elkaar voor A Change of Command.
Oh en eerste LFR niets.
Gister de ene gedaan, temple, meteen gewonnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik moet nu die twee BG doen voor die legendary!Nu een aantal keer gedaan beide, maar we verliezen altijd. En ik ben slecht in PvP!
Dit, plus het moet een gunstig tijdstip zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je een dps nodig hebt (horde) help ik ook wel een handje. Heb zelf 2 weken gezocht na mensen.
Ik heb ze beide 2x moeten doen voordat ik gewonnen had. Vond het best wel leuk opzichquote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik moet nu die twee BG doen voor die legendary!Nu een aantal keer gedaan beide, maar we verliezen altijd. En ik ben slecht in PvP!
Mijne niet!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Ohja, helft van de realms offline ineens....
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Heb gisteren voor het eerst gespeeld op mijn nieuwe pc. Speel nu op ultra, er is een totaal nieuwe wereld voor me open gegaan
Mijn oude deed ik sha en die andere worldbosses op low en dan liep het nog niet soepel. Echt een wereld van verschil nuquote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Jelly
![]()
Ik erger me dood aan de mijne!Speel op fair en nog gaat het niet soepel!
En heb een ventilator die constant irritant geluid maakt, want die is dood aan het gaan!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |