Gister stond hierquote:
*aai over de bol*quote:Op woensdag 10 april 2013 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gister stond hierSublime
FM
op, vandaar
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
Sheryl Crow![]()
![]()
De eerste kut is de diepste
En ook de temperatuur!quote:
quote:
Er staat nog een huis in Rijswijk met heel veel ramen die ook een sopje kunnen gebruikenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
nou mijn scriptie wordt niets vandaag, ik ga me maar bezig houden met huishoudelijke klusjes.
Lekker ramen lappen
Tegen reiskostenvergoeding, een hapje en een drankje doet ik het graag.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er staat nog een huis in Rijswijk met heel veel ramen die ook een sopje kunnen gebruiken(alleen binnenkant, buitenkant hoort bij de VvE)
Deze?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
The Pretender
Die aflevering van Californication waarin deze wordt gedraaid
Ze heeft vast een OVquote:Op woensdag 10 april 2013 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegen reiskostenvergoeding, een hapje en een drankje doet ik het graag.
niet meerquote:
In dat geval heeft SC het vast liever dat je in het weekend komt soppenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet meer![]()
wel NS weekendvrij dus vanaf vrijdagavond half 7 tot maandagochtend 4 uur kan ik gratis met de trein, andere uren met 40% korting.
en bus, tram, metro etc. moet ik wel gewoon betalen.
Juist, jij begrijptquote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In dat geval heeft SC het vast liever dat je in het weekend komt soppen
Juistquote:
je hebt mijn nummer, dus bel maar als je me nodig hebt.quote:
Tja... dan moet je maar anders te pakken zien te krijgen.quote:
Via Minthy lukt allesquote:Op woensdag 10 april 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja... dan moet je maar anders te pakken zien te krijgen.
Ga je gourmetten?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
de geur van spiritus die in het huis hangt
ramen gelapt! Weet niet waar jij je ramen mee lapt?quote:
Dat doe ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ramen gelapt! Weet niet waar jij je ramen mee lapt?
water en spiritus, droogt mooi streeploos op. Niets geen zeep.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.
Mn ma doet dat gewoon met water en schoonmaakspul volgens mij.
Ik vind het wel guilty ja, zo'n typische jaren 80 rockballad.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Domien is gek geworden! Dit guilty noemen...
Denk dat er geen zeep in zit.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Zeeploos is sowieso beter
Meer dan water heb je eigenlijk niet nodig
Als je het zo goed weet kun je het ook best zelf.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Zeeploos is sowieso beter
Meer dan water heb je eigenlijk niet nodig
Bart Jan 'Sensatie' Cune.twitter:bartjancune twitterde op woensdag 10-04-2013 om 11:52:55BREKEND: zondag wordt het 22 (!!!!#$@#$!@#$) graden. Het staat er echt in het persbericht van @weeronline. reageer retweet
en zekers nawrijven met een krant?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en zekers nawrijven met een krant?
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef Pino112 het volgende:
Bart Jan 'Sensatie' Cune.twitter:bartjancune twitterde op woensdag 10-04-2013 om 11:52:55BREKEND: zondag wordt het 22 (!!!!#$@#$!@#$) graden. Het staat er echt in het persbericht van @weeronline. reageer retweet
twitter:weeronline twitterde op woensdag 10-04-2013 om 09:42:56Korte rokjesdag: aanstaande zondag is voor het eerst dit jaar het korte rokjes weercijfer een voldoende: http://t.co/foeLykLQtP reageer retweet
Geen tijdquote:Op woensdag 10 april 2013 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet kun je het ook best zelf.
SC en ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:57 schreef minthy het volgende:
Hoeveel mensen heb ik hier m'n nummer wel niet gegeven?!
Alsof ik je zoveel spamquote:Op woensdag 10 april 2013 11:57 schreef minthy het volgende:
Hoeveel mensen heb ik hier m'n nummer wel niet gegeven?!
Ja, die was geniaalquote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof ik je zoveel spam
Ik had je laatst nog een mooie foto gestuurd
Pluggen uit de muur enzo
Je bereikt wat na 2,5 jaar sportschoolquote:
Dat moet ik dan ook maar doen, al staat hier niks vast tegen de muurquote:Op woensdag 10 april 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bereikt wat na 2,5 jaar sportschool
Over gaten in de muur waar SC iets mee doet.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ik weet niet waar het over gaat en ik denk dat ik het ook niet wil weten.
drm wil ik het ook niet weten.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over gaten in de muur waar SC iets mee doet.
Gelukkig weet jij het al en heb je de foto'squote:
Denk dat dit een gevalletje 'auto ongeluk op de snelweg is'. Je wil het graag zien. Maar diep van binnen wil je het liever niet zien.quote:
Oh jawel hoor! Ik ben aardig sensatiebelust en wil ook bij ongelukken of andere ellende alles weten. Vraag maar aan Pienquote:Op woensdag 10 april 2013 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat dit een gevalletje 'auto ongeluk op de snelweg is'. Je wil het graag zien. Maar diep van binnen wil je het liever niet zien.
Nou zo spectaculair is het niet hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat dit een gevalletje 'auto ongeluk op de snelweg is'. Je wil het graag zien. Maar diep van binnen wil je het liever niet zien.
Owkeejquote:Op woensdag 10 april 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet ik wel, doet er ook niet toe. We hoeven niet alles te vertellen aan Henk.
Dat kloptquote:
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 10-04-2013 om 12:35:25Duncan Stutterheim: "De belasting van Armin van Buuren is al meer dan wat onze overheid in popmuziek investeert." reageer retweet
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest lachen
Every Mumford & Sons song:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest lachen
Every Mumford & Sons song:
[ afbeelding ]
Zozo.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:23 schreef themauster het volgende:
Ekdom mag morgen dus lunchen met Willem-Alexander en Maxima dus vervangt Veenstra hem morgen.
het is een winnaarslunch. Dus hij heeft vast iets gewonnen.quote:
Buttplug me. Maar daarover hebben we het gisteren al gehad.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een top megahit![]()
![]()
What rhymes with hug me
E'rbody get up
Moet ik het nu alweer opzoeken?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een top megahit![]()
![]()
What rhymes with hug me
E'rbody get up
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Buttplug me. Maar daarover hebben we het gisteren al gehad.
RadioSter?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het is een winnaarslunch. Dus hij heeft vast iets gewonnen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
he is handsome![]()
![]()
maar wel graag met baardje
Ongeschoren lijkt hij enorm op z'n paquote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Goed uitziende vent ook
Ongeschoren look maken duidelijk de man
[ afbeelding ]
Dan hoop ik voor je dat je de knapheidsfactor van je pa hebtquote:Op woensdag 10 april 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ongeschoren lijkt hij enorm op z'n pa
veel mannen zijn leuker als ze een paar dagen niet geschoren hebbenquote:
Dan had ik nu zo kaal als een biljartbal geweestquote:Op woensdag 10 april 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je de knapheidsfactor van je pa hebt
En ik zou niet aan muis vertellen waar hij woont
Ik zie dat je zei: ZIJN paquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan had ik nu zo kaal als een biljartbal geweest
Geeft niks, zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 10 april 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie dat je zei: ZIJN pa
Excuus
niets leuks aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:52 schreef Lamabal het volgende:
ahahha, ik kom niet meer bij. Fucking geniaal
quote:De radiomakers Coen Swijnenberg en Sander Lantinga hebben Viola Holt dinsdagavond verrot gescholden op de radio, omdat de presentatrice hen niet te woord wilde staan. Dat was te horen in De Coen en Sander Show op 3FM. Het radioduo kreeg nog wel een ‘Hallo’ van Holt, maar daarna hing ze zwijgend op. “Wat een muffe trut is dat zeg. Gadverdamme. Ze moeten haar schaamlippen om haar oren binden en het aan elkaar strikken als een soort van paasei“, zei Lantinga.
Ook Swijnenberg was beledigd. “Ze heeft nu al weer opgehangen. Wat een kuttekop eerste klas. Wat is dat een zure sloot, zeg. Catherine Keyl is altijd zo leuk en Viola Holt doet dat zo. Wat een uitgerancheerd mens. Er komen allerlei nare dingen in me op. Laten we vooral lief blijven.”
“Wat een muffe muts, zeg, gadverdamme“, besloot Lantinga.
Het duo wilde met Holt spreken, omdat de presentatrice boos is op iemand die onder haar naam berichten post op het forum van Viva.
Mediacourantquote:Op woensdag 10 april 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Geweldig. Waar staat dat, Telegraaf ofzo?
De zuurgraad in de reacties is net zo erg als de reacties op de Telegraaf sitequote:
Dat is dus het briljante aan Sanderquote:Op woensdag 10 april 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Die opmerking van SanderHoe kom je er op
quote:
Door een plaat Rudy verafgoden...quote:
Eens. Matige dj met muziek dat totaal niet paste op vrijdagavond.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door een plaat Rudy verafgoden...
Zooo briljant was hij ook weer niet
#ivhnw
Persoonlijke smaakquote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door een plaat Rudy verafgoden...
Zooo briljant was hij ook weer niet
#ivhnw
Nee joh, ik stem voor wat Gerard zei: gewoon volgende week dezelfde MHquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:13 schreef Lamabal het volgende:
Nee maar weet iemand hoe dat nummer van net heette?
Met blablalb ninja, kon het echt goed verstaan.
quote:
Laat me raden, de aflevering waar george geen baan meer heeft en hij toch nog 3 maanden geld krijgt. En dus wat wil doen met zijn leven maar hij blijft tv kijken!quote:
you spent the night at James?quote:
Stiekem beter dan HIMYMquote:Op woensdag 10 april 2013 15:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Seinfeld. Bazen programma
Die kop dan ook op het eindquote:
Ik trek nederlandse comedy series gewoon niet. Dat van jeroen van koningsbrugge die everybody loves raymond na deed ? Hell.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef henkde_j het volgende:
Ik trek Amerikaanse comedy's eigenlijk maar slecht. Vooral die voorspelbare lachband humor (oa Friends)![]()
Seinfeld kan ik verrassend genoeg soms nog wel waarderen
oppassen en kinderen geen bezwaar zijn leukquote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik trek nederlandse comedy series gewoon niet. Dat van jeroen van koningsbrugge die everybody loves raymond na deed ? Hell.
Nu is er ook AAF op tv en noem het op![]()
![]()
Enigste wat ik altijd zou onthouden zijn de lama's
Niks mis mee...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef henkde_j het volgende:
Ik trek Amerikaanse comedy's eigenlijk maar slecht. Vooral die voorspelbare lachband humor (oa Friends)![]()
Seinfeld kan ik verrassend genoeg soms nog wel waarderen
Ja oke, dat heb ik ook nog wel gekeken. Dat was ook wel geinig. Maar dat ik er om moest lachen? Nah, meer tijd verdrijf zou ik maar zo zeggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oppassen en kinderen geen bezwaar zijn leuk
Huh?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, ff wachten tot de eerste tokkie binnenkomt Henk
White Stripes was op de radio met Seven nation armyquote:
ohquote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
White Stripes was op de radio met Seven nation army
Kwalbert moest het ook nog ff aanhalen.quote:
quote:
Je gaat eens lekker heel hard poepenquote:
Dit gaat heel stom klinkenquote:
Dat is een goed idee.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je gaat eens lekker heel hard poepen![]()
Boh, dat is wel tofquote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit gaat heel stom klinken
Maar goed, vriendin van me gaat emigreren naar Canada (Vancouver).
Als ze een beetje gesettled is eind september ofzo denk ik dat ik haar op ga zoeken. Paar dagen daar blijven en dan ff wat weekjes richting de US (Seatlle, noord-Californië enzo)...
Neem ik m'n gitaar mee, demo's en ga ik lekker optreden in sleazy cafésals het lukt
Idee he, zeg niet dat ik het ga doen, maar lijkt me kickuh
Dat is een beter idee dan poepenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit gaat heel stom klinken
Maar goed, vriendin van me gaat emigreren naar Canada (Vancouver).
Als ze een beetje gesettled is eind september ofzo denk ik dat ik haar op ga zoeken. Paar dagen daar blijven en dan ff wat weekjes richting de US (Seatlle, noord-Californië enzo)...
Neem ik m'n gitaar mee, demo's en ga ik lekker optreden in sleazy cafésals het lukt
Idee he, zeg niet dat ik het ga doen, maar lijkt me kickuh
Cool! Verder dan het vliegveld en de Niagra Falls ben ik niet geweest in Canadaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is een beter idee dan poepen![]()
![]()
Ik ga met m`n moeder op 6 mei een week naar Toronto, waar m`n jongere broertje studeert
Dat had ik met de VSquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik wilde eerst op stage gaan naar Parijs/Frankrijk, maar denk dat ik nu gewoon na m'n opleiding er voor een poos(je) heenga
Frankrijk.
<insert Giel's accordeon-jingle>
Tofquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat had ik met de VS
Wou er stage lopen ofzo maar ben uiteindelijk gewoon een maand rond gaan rijden daar (Route 66 gereden).
Die vriendin die gaat emigreren heeft ook een half jaar in Parijs gewerkt, is wel helemaal verliefd geworden op die stad trouwens
Wat voor branche ongeveer? Ken nog wel een FOK!ker die daar vlakbij woont..quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef henkde_j het volgende:
Zo zit ik er wel eens aan te denken om te kijken of er ergens werk in de regio van Oslo is
Product design/R&Dquote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voor branche ongeveer? Ken nog wel een FOK!ker die daar vlakbij woont..
Ze gaat met haar vriend, hij heeft daar een baan gevonden en zij heeft nu ook haar visum rond (zij is trouwens van origine Kroatisch)quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof
Gaat ze er in d'r eentje heen of met vriend?
Oh is zij datquote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze gaat met haar vriend, hij heeft daar een baan gevonden en zij heeft nu ook haar visum rond (zij is trouwens van origine Kroatisch)
Nee ik weet wie je bedoelt, maar die is het niet, maar ik heb veel Kroaten in m'n vriendengroepquote:
Nee, maar dat is te lerenquote:
Ohquote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik weet wie je bedoelt, maar die is het niet, maar ik heb veel Kroaten in m'n vriendengroep
Ik wil het wel even vragen?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, maar dat is te leren
En Noren spreken verrassend goed Engels
Ik veel kroaten via werk? Nee, allemaal middelbare schoolquote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh. Via je werk ofzo?
[..]
Ik wil het wel even vragen?
Hoe komen die in Den Haag terecht dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik veel kroaten via werk? Nee, allemaal middelbare school
Iets met een oorlog begin jaren '90quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe komen die in Den Haag terecht dan?
En dan gaan ze naar DH? Oke.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iets met een oorlog begin jaren '90
Ambassades?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe komen die in Den Haag terecht dan?
Nou ja, asielzoekers zitten overal hequote:
Geen idee, anders vroeg ik het niet.quote:
Mogguhquote:
Groningen zat er ook flink vol meequote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, asielzoekers zitten overal heZe zaten eerst in DEUTSCHLAND! maar kwamen uit eindelijk via het oosten des lands richting den haag (meer werk in die tijd).
Ook nog nooit in Canada geweest. De VS wel drie keer, de afgelopen drie jaar ieder jaar geweestquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Cool! Verder dan het vliegveld en de Niagra Falls ben ik niet geweest in Canada
De VS heb ik wel aardig afgestruind
VS is gaafquote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook nog nooit in Canada geweest. De VS wel drie keer, de afgelopen drie jaar ieder jaar geweest![]()
![]()
ik weet niet hoe minthy klinktquote:
Oh en ooit nog voor werk The Mistake By The Lake bezocht (Clevelandquote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook nog nooit in Canada geweest. De VS wel drie keer, de afgelopen drie jaar ieder jaar geweest![]()
![]()
Met een sjekkie op de lip aan de telefoonquote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik weet niet hoe minthy klinkt
Ik vermoed zijn geile hese boerse rookstem
Dan zal ze import geweest zijn, mensen met mijn accent kom je niet tegen in het westenquote:
Valt wel meequote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 10 april 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt wel mee
Minthy klinkt bloedgeil.
Valt best mee!! Als ik moe ben, schijn ik als Ilse te klinken... Als ik wakker ben, kan ik m'n accent beter verdoezelenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt wel mee
Minthy klinkt bloedgeil.
Ilse accent is welquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee!! Als ik moe ben, schijn ik als Ilse te klinken... Als ik wakker ben, kan ik m'n accent beter verdoezelen
Ilse accent... Dan ben ik meteen verliefdquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee!! Als ik moe ben, schijn ik als Ilse te klinken... Als ik wakker ben, kan ik m'n accent beter verdoezelen
Ik moest lachen, dank jequote:Op woensdag 10 april 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ilse accent... Dan ben ik meteen verliefd
Zelfs als je poten als een nijlpaard hebt
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dank je![]()
Nijlpaard valt mee
Ik moest lachen en vreesde weer een aantal dm'squote:
Als je DAAR nou betaald voor zou kunnen krijgenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen en vreesde weer een aantal dm's![]()
Overdag ben ik niet in de buurt van wifi, zal de hele meuk nu maar eens beantwoorden. Het is haast een dagtaak, al die berichten overal
Gewoon rustig aan doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen en vreesde weer een aantal dm's![]()
Overdag ben ik niet in de buurt van wifi, zal de hele meuk nu maar eens beantwoorden. Het is haast een dagtaak, al die berichten overal
Ik wacht al lang zatquote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doenWachten ze maar wat langer.
Precies! Facebook Messenger, Whatsapp, Fok, gekkenhuisquote:Op woensdag 10 april 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je DAAR nou betaald voor zou kunnen krijgen![]()
Wat moet waarinquote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
Hij moet er weer even in hoor
http://www.flixiator.com/(...)-unrated-and-uncenso
Wat een plaat, wat een clip
Die brunette
Alleen op Whatsapp antwoord ik vrij snel, de rest beantwoord ik in clustersquote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doenWachten ze maar wat langer.
Nou... ik weet wel wat in die brunette magquote:
Een banaan in haar oor?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou... ik weet wel wat in die brunette mag
Met haar streepje![]()
Piño begrijptquote:
Ga eens rap naar VBLquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
Barcelona![]()
![]()
Wat een vuile kutclub is dat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |