Zullen ze van die fusion-oorbellen hebben gebruikt en toen naar het pokemon-universum zijn geteleporteerd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Piye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Lijkt me de enige verklaring.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zullen ze van die fusion-oorbellen hebben gebruikt en toen naar het pokemon-universum zijn geteleporteerd?
Wat was je team?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Schalks. het volgende:
Tentamen binnengekopt en de Elite Four verslagen.
Today was a good day.
Volgens mij had ik in Red:quote:
Ik heb met meerdere teams het gedaan, gewoon om andere beestjes uit te proberen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij had ik in Red:
Blastoise, Pidgeot, Raichu, Hitmonlee, Dugtrio, Alakazam
En in Gold:
Feraligatr, Alakazam, Machamp, Golem/Dugtrio, Houndoom, en PidgeotCrobat en Ampharos ownden ook hard.
Alakazam?? Je hebt iemand waarmee je Pokémon kan ruilen??quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij had ik in Red:
Blastoise, Pidgeot, Raichu, Hitmonlee, Dugtrio, Alakazam
En in Gold:
Feraligatr, Alakazam, Machamp, Golem/Dugtrio, Houndoom, en PidgeotCrobat en Ampharos ownden ook hard.
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Faux. het volgende:
Ik vind 'm wel geinig. Dat gehaat op nieuwe generaties altijd. 't Is net de als wanneer we een nieuwe bondscoach krijgen: iedereen haat en heeft kritiek, vervolgens doet 'ie iets goed en vindt iedereen het geweldig. Generatie 6, here I come.
Met de hutten bouw appquote:Op woensdag 10 april 2013 11:49 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Die doen dat allemaal op de iPad joh.
Wat doe je stoer over Muk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Oh mijn god alles van vroeger was beter en wat nieuw is past niet in mijn beeld van hoe de wereld moet zijn!!!!1 ;o ;o; o;o
Kom op, alsof Magnemite, Voltorb en Muk het pinakel van innovatief design waren.
Gary_Oak Topicquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Achter veel van de eerste 251 Pokémon gaat er tenminste nog een mooi verhaal achter. Bijvoorbeeld Magikarp en Arcanine, zulke mooie verhalen vind je niet meer in de nieuwe generatie.
Dan zal je mij wel mogenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:52 schreef Groby het volgende:
ik had altijd snorlax, wat een koning is dat
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gary_Oak Topic![]()
10 pagina's alben net op tijd , mijn excuses.
Terechte klacht
Snorlax.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:52 schreef Groby het volgende:
ik had altijd snorlax, wat een koning is dat
Of Jynx, dat is gewoon een Shaniqua met geblondeerd haar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Oh mijn god alles van vroeger was beter en wat nieuw is past niet in mijn beeld van hoe de wereld moet zijn!!!!1 ;o ;o; o;o
Kom op, alsof Magnemite, Voltorb en Muk het pinakel van innovatief design waren.
Inderdaad, mensen kunnen hier wel zeiken dat het is omdat het nieuw is, maar de Pokemon zijn ook gewoon achteruit gegaan bij nieuwere generaties. Dat is ook gewoon logisch, want na een tijdje is het gewoon op. En dan gaan ze maar oude pokemon recyclen en ze op een andere manier vormgeven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Achter veel van de eerste 251 Pokémon gaat er tenminste nog een mooi verhaal achter. Bijvoorbeeld Magikarp en Arcanine, zulke mooie verhalen vind je niet meer in de nieuwe generatie.
Legendaries in honderden vormen als je ze een itempje geeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen kunnen hier wel zeiken dat het is omdat het nieuw is, maar de Pokemon zijn ook gewoon achteruit gegaan bij nieuwere generaties. Dat is ook gewoon logisch, want na een tijdje is het gewoon op. En dan gaan ze maar oude pokemon recyclen en ze op een andere manier vormgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |