quote:Op woensdag 10 april 2013 04:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Every fucking time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik echt slapen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nog erger: Roshi (die trouwens niet eens pervers is) die met een kamehameha goku tot leven wekt.quote:Op woensdag 10 april 2013 03:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb uit protest die kutfilm niet gekeken.Goku die de Kamehameha met één hand doet, heb ik gelezen.
Ik wil het niet meer horen!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:13 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Nog erger: Roshi (die trouwens niet eens pervers is) die met een kamehameha goku tot leven wekt.
En Piccolo die de controle heeft over Oozaru
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat ding ziet er inderdaad belachelijk uit.
Maar voor de rest: genwunners.![]()
Een Hydreigon is veel cooler dan een fucking Victreebel.
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:09 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Als twee druppels water
Bellsprout.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee.Alles boven de 251 is poep, de melk van de uitmelkerij druipt er gewoon van af.
[ afbeelding ]
Black/White was een kneitergoed Pokémon spel, geen sprake van uitmelkerij aangezien ze een andere weg zijn ingeslagen. Elke generatie heeft qua design zwakke en sterke Pokémon, Muk was paarse drek en Magnimite was een magneet. De die-hard Pokémonfans zijn nog altijd fanatiek bezig met het spelen van de moderne spellen, de tv-serie is kut maar dat weet iedereenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee.Alles boven de 251 is poep, de melk van de uitmelkerij druipt er gewoon van af.
[ afbeelding ]
Ik ben maar een arme student, dus ik kan die spellen niet kopen. Ben gestopt na Emerald, als ik het me goed herinner. Maar die nieuwe Pokémon hebben een andere tekenstijl die mij gewoon niet bevalt. De eerste 251 werden door dezelfde tekenaar gemaakt. Alles moet in de nieuwe generaties zo flitsender en stoerder (lijken de gemiddelde Disney-figuren wel van anno 2013), het ziet er niet uit. De Legendaries zijn daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Black/White was een kneitergoed Pokémon spel, geen sprake van uitmelkerij aangezien ze een andere weg zijn ingeslagen. Elke generatie heeft qua design zwakke en sterke Pokémon, Muk was paarse drek en Magnimite was een magneet. De die-hard Pokémonfans zijn nog altijd fanatiek bezig met het spelen van de moderne spellen, de tv-serie is kut maar dat weet iedereen
Dat is gewoon niet waar, Gamefreak heeft altijd een team van vaste designers gehad waar de belangrijkste mensen nog steeds meedoen. Ten tweede heb je het spel niet gespeeld dus ik weet sowieso niet wat je zeurt.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student, dus ik kan die spellen niet kopen. Ben gestopt na Emerald, als ik het me goed herinner. Maar die nieuwe Pokémon hebben een andere tekenstijl die mij gewoon niet bevalt. De eerste 251 werden door dezelfde tekenaar gemaakt.
Ik heb het niet over het spel, ik heb het over de Pokémon zelf.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, Gamefreak heeft altijd een team van vaste designers gehad waar de belangrijkste mensen nog steeds meedoen. Ten tweede heb je het spel niet gespeeld dus ik weet sowieso niet wat je zeurt.
Typische genwunners
Ik ook, er is niet één vaste tekenaar van Pokémon. Belangrijkste mensen waren:quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het spel, ik heb het over de Pokémon zelf.
Ik meen mijn stelling ook ergens op Bulbapedia gelezen te hebben, even zoeken.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Ik ook, er is niet één vaste tekenaar van Pokémon. Belangrijkste mensen waren:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Shigeki_Morimoto
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Motofumi_Fujiwara
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Ken_Sugimori
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Jun%27ichi_Masuda
Geen van allen is weggegaan
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die latere generaties met 25 legendaries ofzo. Te kansarm gewoon.
WTF DIE STEM!quote:
Owh, en dit natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die latere generaties met 25 legendaries ofzo. Te kansarm gewoon.
Ja, als je alle legendaries met 10 vormen ook als 10 Pokémon telt, lijken er inderdaad heel veel legendaries te zijn ..quote:
Die vrachtwagen inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Owh, en dit natuurlijk.Wist je nog vroeger, toen Mew heel zeldzaam was en er roddels op het schoolplein waren dat hij onder de vrachtwagen zat bij de haven van Vermilion City, of bij de tweede generatie in de oven van je moeder als je 100 keer de Elite Four had verslagen?
Die ongrijpbare mysterie.
Nu worden ze gewoon uitgedeeld via Wi-Fi om de zoveel tijd.
De eerste generatie was ongebalanceerd door vooral dat psychic te overpowered was, ook zat het vol met bugs (MissingNo o.a.). Nieuwe generaties zijn veel beterquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vrachtwagen inderdaad
Die tweede roddel heb ik nooit gehoord, wel grappig.
Er was voldoende mis met de eerste generatie, zoals dat er geen Ghost aanvallen waren en dat Psychic veel en veel te sterk was. Of de stat: Special ipv Spec Att en Spec Def.
Gen 1: 5.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, als je alle legendaries met 10 vormen ook als 10 Pokémon telt, lijken er inderdaad heel veel legendaries te zijn ..
Daarom was de tweede generatie perfect.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vrachtwagen inderdaad
Die tweede roddel heb ik nooit gehoord, wel grappig.
Er was voldoende mis met de eerste generatie, zoals dat er geen Ghost aanvallen waren en dat Psychic veel en veel te sterk was. Of de stat: Special ipv Spec Att en Spec Def.
Het zijn er wel wat teveel, ja. Ik heb sowieso een hekel aan legendaries en al helemaal aan legendaries die je móet vangen om verder te kunnen komen in het spel.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gen 1: 5.
Gen 2: 6
Gen 3: 10
Gen 4: 13
Gen 5: 14
Dat is een beetje een jammer aantal.
Gold/Silver/Chrystal/HeartGold/SoulSilver hebben wel één groot nadeel: de Pokémon zitten op zulke lage levels. Anders zouden het perfecte spellen zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Daarom was de tweede generatie perfect.Ook dat je terug kon reizen naar Kanto.
16 badges, vriend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |