SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door shaderon op 10-04-2013 10:25:32 ]![]()
Is het erg dat ik het orgineel net pas voor de eerste keer luisterde...?quote:
Ik kende hem wel door iets van yellow claw (mixtape dacht ik) ik had een periode dat ik dat plat draaide![]()
![]()
Das heel erg.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is het erg dat ik het orgineel net pas voor de eerste keer luisterde...?
Ik kende hem wel door iets van yellow claw (mixtape dacht ik) ik had een periode dat ik dat plat draaide
Deze moet je elke dag luisteren.![]()
Op het vinkje in een topic klikkenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:56 schreef d4v1d het volgende:
Hoe de fuck haal je een topic uit MyAT vanaf je mobiel..?![]()
Thx.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
Op het vinkje in een topic klikken![]()
Mogguh
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Top TTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik wil dat ook ergens doen, maar met die gene die daar nog meer ban rechten hebben is afgesproken, geen bans om persoonlijke redenen (haat etc..)quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef MineraalWater het volgende:
Zo net iemand ge perma banned die ik al lang kwijt wou, Dat voelt wel effe goed![]()
![]()
Dat is zegmaar een 13 jarige, met adhd etc. Is druk als ze tering en moet zich altijd overal mee bemoeien.. Zegmaar zo'n doorsnee FOK!CRAFT speler die van mcforum afkomen![]()
![]()
d4v1d's awesomeness...
Jezelf in de op zetten.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ja in de community waar ik zit (Heb je denk ik nog niet mee gekregen) Ben ik 1 van de hoogste.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil dat ook ergens doen, maar met die gene die daar nog meer ban rechten hebben is afgesproken, geen bans om persoonlijke redenen (haat etc..)
Er is nog 1 community leader en 2 owners dan en daar onder kom ik.
Die vent was dus eerst "Section Leader" voordat hij ging resignen.
Toen had hij dat gedaan, Had de owner mij gekozen om de nieuwe SL te worden.
Vervolgens is die gast fucking dissapointed dat ik dat ben geworden, gaat hij shit talken over mij zowat elke dag.
Dus vandaag begon het zelfde liedje weer en heb ik hem even gepermd.![]()
Eindelijk iemand die het door heeftquote:Op woensdag 10 april 2013 09:19 schreef SosuaCafe het volgende:
d4v1d's awesomeness...
Jezelf in de op zetten.
(Haal hem er maar uit als je wil
@ shaderon ) Was al 2 of 3 topics geleden
___!
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja in de community waar ik zit (Heb je denk ik nog niet mee gekregen) Ben ik 1 van de hoogste.
Er is nog 1 community leader en 2 owners dan en daar onder kom ik.
Die vent was dus eerst "Section Leader" voordat hij ging resignen.
Toen had hij dat gedaan, Had de owner mij gekozen om de nieuwe SL te worden.
Vervolgens is die gast fucking dissapointed dat ik dat ben geworden, gaat hij shit talken over mij zowat elke dag.
Dus vandaag begon het zelfde liedje weer en heb ik hem even gepermd.
Zo'n soort gast kende ik ookSort of, op dat chatnetwerk wat ik beheer samen met een vriend ging een redelijk grote room weg.. naar een eigen server, maar die bleven onze webcam server gebruiken (= onze bandbreedte.. En dat kost geld
) Dat pikte wij niet, snapte ze.. Maar hun 'techneut' kreeg geen eigen webcam server aan de praat en ging dus mij vragen..
Volg je het nog? Ik half namenlijk
Ik wou hem niet helpen en toen ging die me helemaal onder schelden en "Jij kan helemaal niks", "Sinds jij hier admin bent is <naam> kut"En dan verwachten dat ik hem help
![]()
![]()
De betreffende server:
Niet dat een grafiekje nou zoveel toevoegt, maar het is gewoon geil om naar te kijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo'n soort gast kende ik ookSort of, op dat chatnetwerk wat ik beheer samen met een vriend ging een redelijk grote room weg.. naar een eigen server, maar die bleven onze webcam server gebruiken (= onze bandbreedte.. En dat kost geld
) Dat pikte wij niet, snapte ze.. Maar hun 'techneut' kreeg geen eigen webcam server aan de praat en ging dus mij vragen..
Volg je het nog? Ik half namenlijk
Ik wou hem niet helpen en toen ging die me helemaal onder schelden en "Jij kan helemaal niks", "Sinds jij hier admin bent is <naam> kut"En dan verwachten dat ik hem help
![]()
![]()
Laat anders staan en maak er autisme van.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:19 schreef SosuaCafe het volgende:
d4v1d's awesomeness...
Jezelf in de op zetten.
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laat anders staan en maak er autisme van.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2013 09:32:13 ]![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef d4v1d het volgende:
Dat is zegmaar een 13 jarige, met adhd etc. Is druk als ze tering en moet zich altijd overal mee bemoeien.. Zegmaar zo'n doorsnee FOK!CRAFT speler die van mcforum afkomen
Mja in de Bijlmer, daar is het altijd hommelesquote:
Alleen als ze weer lang haar heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dan gewoon op het einde, na Miley willen palen.
Of iig iets normaals.
Ben jij nog steeds ziek?![]()
Nee, werk weerquote:Op woensdag 10 april 2013 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Alleen als ze weer lang haar heeft.
Of iig iets normaals.
Ben jij nog steeds ziek?![]()
Ja maar dat is echt zo, hé? Gewoon een godendrankje ontdekt tijdens de eerste keer pilsenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:02 schreef vogelkooi het volgende:
komt niet in de buurt van malheur tough![]()
![]()
Ewa racistquote:Op woensdag 10 april 2013 09:50 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mja in de Bijlmer, daar is het altijd hommelesIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Pot, ketel, jij legt dat verband, ik nietquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat zijn negers? Die heb ik hier nog nooit gezien.![]()
![]()
Dat zijn van die mensen die vuilniszakken dragen en hun kader niet kunnen afmakenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat zijn negers? Die heb ik hier nog nooit gezien.![]()
In de Bijlmer wonen alleen negers, nu insinueer jij dat alle negers hun kinderen van een flat gooien. Derhalve ben je een racist.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Pot, ketel, jij legt dat verband, ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Of het nou een neger, lichtgetint, blank of albino is, in de Bijlmer doet 80% wat er woont aan dat hommeles mee...Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:29 schreef plopkweker het volgende:
Of het nou een neger, lichtgetint, blank of albino is, in de Bijlmer doet 80% aan dat hommeles mee...![]()
![]()
Wie in deze reeks zijn er trouwens;
- neger (op bobber na)
- homo (op site en loon na)
- autistisch (op flodder en david na)
Allemaal verder white/male/straight super traits voor het leven?![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
- neger (op bobber na)
Allemaal verder white/male/straigth super traits voor het leven?![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 10 april 2013 10:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
- neger (op bobber na)
Allemaal verder white/male/straight super traits voor het leven?![]()
Kun je een keertje ophouden met gelovigen bashen? fucking hell manquote:Op woensdag 10 april 2013 10:29 schreef shaderon het volgende:
Bijna net zo erg als die kut gelovigen
Ik heef jij de vrijheid om niet te geloven, maar ik vraag van jou dan de vrijheid om WEL ergens in te geloven![]()
![]()
Hoe lang ben je er niet geweest?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:29 schreef plopkweker het volgende:
Of het nou een neger, lichtgetint, blank of albino is, in de Bijlmer doet 80% wat er woont aan dat hommeles mee...
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Religiequote:Op woensdag 10 april 2013 10:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kun je een keertje ophouden met gelovigen bashen? fucking hell man
Ik heef jij de vrijheid om niet te geloven, maar ik vraag van jou dan de vrijheid om WEL ergens in te geloven![]()
![]()
Oke oke ik geloof jequote:Op woensdag 10 april 2013 10:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kun je een keertje ophouden met gelovigen bashen? fucking hell man
In de bijlmer zelf zo'n 2 - 2,5 jaar, amsterdam vorige week nog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ze had zo'n elektrisch maagdelijkheids slot om.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat Shaderon bij een gelovig meidje een blauwtje liep![]()
![]()
Blauwe Ballen bij de Zwarte Kousenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat Shaderon bij een gelovig meidje een blauwtje liep![]()
Ik heb zojuist geskyped met een tyfusgeile Franse dame, die om de een of andere reden flink wat cleavage liet zien. Vrijdag komt ze hierheen. Mag ik een aparte categorie 'milf hunter'? Helaas ga ik wel falen want ze komt hier om allerlei troep te kopen en niet om dit saaie kantoor op te vrolijken. Maar hey, dromenmag altijd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mja school roept, lat0rsOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Heh de downvote is opeens weg.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geef link dan, dan krijg je nog een opvote
http://www.reddit.com/r/p(...)w_likeness_che_like/![]()
Pak haar gewoon over de printer heenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:38 schreef TJV het volgende:
Ik heb zojuist geskyped met een tyfusgeile Franse dame, die om de een of andere reden flink wat cleavage liet zien. Vrijdag komt ze hierheen. Mag ik een aparte categorie 'milf hunter'? Helaas ga ik wel falen want ze komt hier om allerlei troep te kopen en niet om dit saaie kantoor op te vrolijken. Maar hey, dromenmag altijd._!
![]()
Pics als je erdoorheen bent gezaktquote:Op woensdag 10 april 2013 10:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Pak haar gewoon over de printer heen_!
Tieten scannen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Upvote for Plexkont.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:<joost> oke
<joost> help me
<joost> met internet van school hacken
<joost> plz
<joost> de code veranderd elke dag
<joost> we hebben de code van vandaag
<joost> ?!?![]()
![]()
PICquote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
Wow, die foto van VJ was wel echt in dat badpak![]()
Vooral die 80's dingen hihiquote:Op woensdag 10 april 2013 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso badpakken
ik ben voorstander van een schooluniform voor meidjes bestaande uit badpakken![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
in de winter mogen ze uggs en een sjaaltje, ben geen onmens![]()
![]()
Neger
http://nos.nl/artikel/492736-elandlasagne-ikea-bevat-varken.html
Dolfijn in de tonijn, paart in de koe en nu varken in het elandvlees![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neger
http://nos.nl/artikel/492736-elandlasagne-ikea-bevat-varken.html
Dolfijn in de tonijn, paart in de koe en nu varken in het elandvlees![]()
![]()
Ha Ha Ha Haquote:
Ha Ha Ha Ha Ha
Ha Ha Ha Ha Ha
Ha Ha Ha Ha Ha
Ha Ha Ha Hahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
da ken niequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon even moeten wachten. Iedereen verkoopt zijn shit nu, koers daalt, reddit/anonymous/kutnerds gaan het weer kopen want dat is stoer, koers stijgt, iedereen gaat verkopen, koers daalt, zelfde verhaal. Totdat de makers zich bedenken dat ze gigantisch rijk kunnen worden door het hele systeem op te lichten. Nerds gaan failliet, gewone bevolking betaalt. Herkenbaar hè?![]()
met dank aan mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is niet 2/3 en nee, met dank aan ome Pauperkiwi heb ik een zakcentje verdiend. Zou hem eigenlijk moeten bedanken maar ik ben een gierige jood. Verbaal bedankje dan. Bedankt Kiwi.![]()
![]()
Ja, jij liet dat woord ooit vallen toen die zooi nog goedkoop was.
Vergat hij het niet op te rapen?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:19 schreef TJV het volgende:
Ja, jij liet dat woord ooit vallen toen die zooi nog goedkoop was.![]()
gelukkig wel gewoon bellen en heb je meestal vrij rap iemand aan de lijn...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:29 schreef Ame_thyst het volgende:
en je kan niet ff ea mailen natuurlijk gvd![]()
Ga naar https://help.ea.com/
Log in op het account dat je zojuist gecreëerd hebt
Klik op "Contactgegevens"
Selecteer als product "Origin"
Kies de categorie "Accountbeveiliging"
Selecteer platform "PC"
Ga naar de sectie "kies een contactmethode"
Neem tijdens de openingstijden contact op via het aangegeven telefoonnummer
niet hiervan werkt, topAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
je bedoelt dat het bedrijf/school in kwestie waar je werkt/op school zitquote:
geen 020 nummers door laat? tja bad luck..
http://www.ea.com/nl/news(...)er-support-?websso=1![]()
nee die stappen kloppen niet, wel gevonden uiteindelijkAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:19 schreef TJV het volgende:
Ja, jij liet dat woord ooit vallen toen die zooi nog goedkoop was.graag gedaan dan
ik heb maar 1 bitcoinvoelt zo kut als ik eraan herinnerd word dat ik heb overwogen er een stuk of 30 te kopen toen ze goedkoop waren
![]()
![]()
Zo zit ik nu ook, was ik maar eerder gestopt met aandelen, had ik dat geld in bitcoins gestopt.Maarja, dat is achteraf. Heb nu nog 6 bitcoins over, jaja.
oh op die fiets, ja.. , de EA site blinkt niet uit in handigheid, althans: niet als je ze wilt bellen..quote:Op woensdag 10 april 2013 13:41 schreef Ame_thyst het volgende:
nee die stappen kloppen niet, wel gevonden uiteindelijk![]()
Nee dat was het enige wat ik zocht inderdaad, is weer opgelost, nu ff een password change frenzy want dit is wel bizar :Squote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
oh op die fiets, ja.. , de EA site blinkt niet uit in handigheid, althans: niet als je ze wilt bellen..
Al had ik wel en erg makkelijk passwordAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
En jezelf maar blijven vertellen dat hindsight 20/20 is etc etc maar dan nogquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef TJV het volgende:
Zo zit ik nu ook, was ik maar eerder gestopt met aandelen, had ik dat geld in bitcoins gestopt.Maarja, dat is achteraf. Heb nu nog 6 bitcoins over, jaja.
![]()
![]()
Uit het Facebook ergernissen topic..Mijn ogen hebben aids nuquote:Op woensdag 10 april 2013 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]_______!
En dan vervolgens krijg ik deze reactie:
[ afbeelding ]
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2013 14:05:37 ]![]()
moest een zijn niet enquote:Op woensdag 10 april 2013 13:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee dat was het enige wat ik zocht inderdaad, is weer opgelost, nu ff een password change frenzy want dit is wel bizar :S
Al had ik wel een erg makkelijk passwordAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Voor welke reeks is dat? Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:05 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint wat te worden, is nog niet helemaal klaar.. maargoed..![]()
Deze.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Voor welke reeks is dat? Ziet er goed uit!![]()
Per dag ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is de interval? Die applicatie checkt per dag hoeveel er gepost wordt?![]()
http://fok.d4v1d.nl/topicactivity/chart.html
Fapze. Is een statische versie, hij genereert niet steeds opnieuw als je F5 drukt.![]()
oepsquote:Op woensdag 10 april 2013 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey vogel, je zit op de verkeerde accountFear is the grease of society.![]()
Hij gaat maar 50 topics terug.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huh, twee dagen geleden de drukste dag in de reekshistorie?![]()
Momenteel parse ik de mobiele versie van fok.. Daar zie ik op de /topicchain/bla geen knopje naar de volgende pagina (de volgende 50..) Ik moet nog even uitzoeken hoe ik dat ga doen..quote:Op woensdag 10 april 2013 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aaaaah, precies. Is dat tijdsbestek ook in te stellen zoals bij de stats tool?
Minder dan 50 topics laten zien zou mogelijk moeten zijn, maar ik wil nu eerst een werkende versie als basis(of beta..) en dan kan ik altijd nog dingen toevoegen.![]()
je verveelt je maar zeg, allemaal uitzoeken wat de grafiek is van bezoek. als je je echte baan had zat je er nu nietFear is the grease of society.![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Momenteel parse ik de mobiele versie van fok.. Daar zie ik op de /topicchain/bla geen knopje naar de volgende pagina (de volgende 50..) Ik moet nog even uitzoeken hoe ik dat ga doen..
Minder dan 50 topics laten zien zou mogelijk moeten zijn, maar ik wil nu eerst een werkende versie als basis(of beta..) en dan kan ik altijd nog dingen toevoegen.![]()
Dit is rack city. Alles kan hierquote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef vogelkooi het volgende:
je verveelt je maar zeg, allemaal uitzoeken wat de grafiek is van bezoek. als je je echte baan had zat je er nu niet![]()
hoop dat het een lekkere pizza wasquote:Op woensdag 10 april 2013 17:28 schreef Curlbrah het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0![]()
![]()
ach maar zo gaat dat; ik wist toen ook niet dat die krengen zoveel geld waard zouden worden.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Echt Origin, krijg nog steeds
Je ontvangt deze e-mail omdat je een wachtwoordreset hebt aangevraagd voor het Origin-account. Als je de wijziging niet hebt aangevraagd, kun je deze e-mail gerust negeren.
Terwijl ik dat niet doe en een report maken kan blijkbaar niet
Top beveiliging![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Tering, die zal zuur wezenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:28 schreef Curlbrah het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0
Idd, ruim 1.7 miljoenquote:
Mendeeeer!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef Mender het volgende:
50% van m'n bitcoins verkocht 5 min geleden. Ik ben binnen.
![]()
Lolwut?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
dafuq; gaat het luchtalarm bij jullie ook af?!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef Curlbrah het volgende:
dafuq; gaat het luchtalarm bij jullie ook af?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, wtf?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef Curlbrah het volgende:
dafuq; gaat het luchtalarm bij jullie ook af?!![]()
Neequote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef Curlbrah het volgende:
definieer "binnen"quote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef Mender het volgende:
50% van m'n bitcoins verkocht 5 min geleden. Ik ben binnen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
zhe germans!!!Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Misschien is kimmetje bezig geweestquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hoeveel had je er dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef Mender het volgende:
50% van m'n bitcoins verkocht 5 min geleden. Ik ben binnen.![]()
Wim lex zn bier was op.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Is geheim uit angst voor mogelijke ontvoering en shizquote:Op woensdag 10 april 2013 18:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoeveel had je er dan?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
of goudquote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef Mender het volgende:
Ik zou nu een leuk nieuw autotje kunnen kopen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Beter help je een arme student zijn opleiding bekostigen. Dan betaal ik later je AOW okequote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef Mender het volgende:
Ik zou nu een leuk nieuw autotje kunnen kopen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef Mender het volgende:
Ik zou nu een leuk nieuw autotje kunnen kopen.
Nu heb je je Adsense niet meer nodig? HeheOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
krijg dat lite coins niet eens aan de praat, ook weer geprobeerdAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
OMGquote:![]()
ze kwamen me nog een keer lastig vallen op de nieuwe server ip. dus zei ik ga weg of ik verwijder alles op dat ding. Dus ze kwamen nog eens, hele server van die kneus verwijdert.![]()
als iemand LTC heeft gemined en deze wil verkopen.. ik wil ze wel kopenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Met die 560gtx twin frozr 2 oc 2gb. Kan je daar wat mee, of ben ik nu te laat. Snap nog geen reet ervan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
meneer van het alarm heeft vast net zijn BTC verkochtquote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef Curlbrah het volgende:
![]()
helaas; enkel AMD kaartenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Met die 560gtx twin frozr 2 oc 2gb. Kan je daar wat mee, of ben ik nu te laat. Snap nog geen reet ervan.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nvidia dus neequote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Met die 560gtx twin frozr 2 oc 2gb. Kan je daar wat mee, of ben ik nu te laat. Snap nog geen reet ervan.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Diskriminazi!http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
hij is nu offline, voor altijd. net de bestanden die nog over waren via ftp gewist![]()
![]()
Nu ben jij het kneusje. Wie is er de oudste?![]()
Ja idd, hoezo heb je dat gedaan dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben jij het kneusje. Wie is er de oudste?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja met name die jij hebt, dat is echt een kut dingquote:Op woensdag 10 april 2013 18:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey als je op die specifieke kaart commentaar hebt, dan hoor ik het graag.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
in staat van oorlog mag alles. enige wat erop stond was de world.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben jij het kneusje. Wie is er de oudste?
ben hem en zijn vriendjes een beetje zat. daarom.![]()
Oh.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja met name die jij hebt, dat is echt een kut ding![]()
Negeer en ban hem dan gewoon. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
in staat van oorlog mag alles. enige wat erop stond was de world.
ben hem en zijn vriendjes een beetje zat. daarom.![]()
Ik heb een fijne kaart heur.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Shaderon, watskeburt?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee, leg ff alles uit danquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh okeequote:Op woensdag 10 april 2013 19:11 schreef shaderon het volgende:
verhaal is terug te lezen in het normale mc topicOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
GAM / [Minecraft #172] Voer het BEESCHT!![]()
Rack city bitch, rack, rack city bitch
Ten ten ten twenties on ya titties bitch
100 deep V.I.P. no guest list
T-Raw you don't know who you fucking with?
Got my other bitch fucking with my other bitch
Fucking all night nigga we ain't celibate
Make it sound too dope I ain't selling it
Bar fresher than a motherfucking peppermint
Gold Letterman last kings killing shit
Young money young money yeah we getting rich
I Got ya grandma on my dick (ha ha)
Girl you know what it is
Rack city bitch, rack, rack, city bitch
Ten, ten, ten, twenties and them fifties bitch![]()
okéquote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef shaderon het volgende:
Girl you know what it is
Ik vond mijn tekst dan toch iets leukerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef shaderon het volgende:
Girl you know what it is
mits geraptquote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik vond mijn tekst dan toch iets leuker![]()
het is geen raptekst, ik heb een ongelofelijke schijthekel aan die negers die denken te kunnen zingenquote:![]()
![]()
Gvd CD kwijt van een factuur programma. Mijn vader kan niet zo goed werken met excel dus ik zoek eigenlijk een andere oplossing![]()
![]()
Zoek op google naar "bitcoin", allemaal stukken nieuws van minder dan een week oudquote:
http://folding.stanford.edu/ lijkt me beter als al die energie aan zoiets besteed wordt
Mwah, no racist, maar ik heb gewoon niks met AIDS fonds dit dat etc.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef Ame_thyst het volgende:
http://folding.stanford.edu/ lijkt me beter als al die energie aan zoiets besteed wordt
Kijk realistisch: Ze gaan toch wel dood, door ziekte, geen eten, oorlog etc...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
niet echt gelezen hèquote:Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mwah, no racist, maar ik heb gewoon niks met AIDS fonds dit dat etc.
Kijk realistisch: Ze gaan toch wel dood, door ziekte, geen eten, oorlog etc...
allemaal leuk en aardig maar hij is in 3 uur van ¤210 naar ¤120 geknald, daar doelde ik eigenlijk op.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zoek op google naar "bitcoin", allemaal stukken nieuws van minder dan een week oud![]()
Neequote:![]()
Maar zag stukken over AIDS staan dus tjaa huehue
FF lezen als ik ga kakken, brbOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja idd, omdat het zo in de media aandacht is.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar hij is in 3 uur van ¤210 naar ¤120 geknald, daar doelde ik eigenlijk op.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah nu snap ik het, tja tegen kanker zou het mooi zijn jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vind het wel iets moois ja, ipv geld naar dubieuze stichting nummertje 9000 over te maken gewoon zelf met je pctje helpen met het leren begrijpen van ziektes als kanker en Parkinson’s etc.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het, tja tegen kanker zou het mooi zijn ja
(niet dat ik het op het moment zelf doe)
en de hele stad is kapot
Dikke krater, mja, ff rollback en dan ga ik er weer tegenaan.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
End of stream? dafuq?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
medieval-craft.no-ip.biz kapot machenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Wat is aan te raden?quote:
volgens mij zitten ze met de youtube servers de afgelopen weken ook bitcoins te minenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Mooi.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar hij is in 3 uur van ¤210 naar ¤120 geknald, daar doelde ik eigenlijk op.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef shaderon het volgende:
door bobbers hakenkruizen, en dan bant ie mij
Hmm die tyvus clients werken bij mij niet, doet nodus t gewoon goed?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Kom gewoon op cracked accquote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef shaderon het volgende:
door bobbers hakenkruizen, en dan bant ie mijOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke client gebruikte jij daarnet op FOK!craft?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ohhquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
spawn beetje veranderd
Remy je krijgt een nieuwe kans, gedraag je ff xoxoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
dmquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Waarom zou je daar griefen?http://www.syfy.com/tinman/oz/
niet meer, log in op je eckte MC accquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
rollback heeft het 99% weer hersteld maar toch. ze hadden een of andere OP hack
want ik heb ze geen OP gegeven ofzo![]()
jawohl nog steedsquote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
niet meer, log in op je eckte MC acc![]()
![]()
le negeernmodusOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Banned, hij ging "Douchen" aka mij bespioneren
"HACKS ZIJN VERBODE!!!!!"_!
![]()
NIEUWSTE MEME kijken die hap!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Nou nou wat een humor.quote:![]()
![]()
Gast je hebt niet gekeken denk ikquote:Die waren allemaal tof men
Hij in syrie en later bij iss dat raampje enzulks die waren goed!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
NEVER!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef vogelkooi het volgende:
Vond ik milhouse een leukere meme.
[ afbeelding ]![]()
Zeker leuk, tenzij je een iq van boven de 80 hebt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast je hebt niet gekeken denk ikDie waren allemaal tof men
Hij in syrie en later bij iss dat raampje enzulks die waren goed!![]()
![]()
Hoe hoog staan ze nu?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef vogelkooi het volgende:
Bitcoins, de hype van 2013. volgende zeepbel kom er maar in.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
mooiquote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Jodekoekquote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Gewoon een jood want elke jood zit in de dampkringquote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Flodder450 het volgende:
Hoe noem je een jood in de dampkring?![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Huh. Allebei zijn kinnen hebben een baardjequote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: