jij moet je test shot hebben dus jij kan sowieso nietquote:Op woensdag 10 april 2013 01:11 schreef krioro het volgende:
Mensen die niet naar de meet morgen komen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:06 schreef_Lily_ het volgende:
[..]
waarom besteed jij eigenlijk zoveel aandacht aan een beroep dat je niet beoefent?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:16 schreefDe_Kardinaal het volgende:
Onbekend. Heel zeldzaam of mogelijk uniek.
Waar kom je uit de buurt? Misschien mag je wel met de VIPtrein meereizen,quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nouja ik neem een lijntje coke en ga slape
truste
Utrechtquote:Op woensdag 10 april 2013 01:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar kom je uit de buurt? Misschien mag je wel met de VIPtrein meereizen,
apart.quote:
O das lekker makkelijk.quote:
Elite-meet.quote:
Neem ik mee, gewoon even broek omlaag en door Dr. Cb laten zetten.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
jij moet je test shot hebben dus jij kan sowieso niet
SCmeet was in Damsco en mja.. ik weet niet.. had ik de nachttrein naar huis moeten nemen en dan niet naar huis kunnen, omdat de bus maar tot 00.00 rijdtquote:Op woensdag 10 april 2013 01:14 schreef Piye het volgende:
[..]
O das lekker makkelijk.
Had je eigenlijk net zo goed even langs kunnen gaan bij die SC meet. Of was je bang dat ze jou allemaal zouden bespringen?
ik ben elite, dus dat komt goed uitquote:
O op die fiets. Nou deze meet is voor diehards, dus wij gaan gewoon door tot de eerste bussen en treinen weer beginnen te rijden.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SCmeet was in Damsco en mja.. ik weet niet.. had ik de nachttrein naar huis moeten nemen en dan niet naar huis kunnen, omdat de bus maar tot 00.00 rijdt
Morgenavond Amsterdam dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben elite, dus dat komt goed uit
Dat is vrij diehardquote:Op woensdag 10 april 2013 01:17 schreef Piye het volgende:
[..]
O op die fiets. Nou deze meet is voor diehards, dus wij gaan gewoon door tot de eerste bussen en treinen weer beginnen te rijden.
Is de beurs een beetje leuk eigenlijk? Kan je ons nog wat aanraden aan clubs voor erna?
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is vrij diehard
Nee, ik kan niets aanraden
Nou eigenlijk nooit zo gedaanquote:
Dat sowieso, tenzij geen coffeeshop, dan is het een kutdorp en wil ik er niet komen.quote:
O, maar als je het wel leuk vindt, hoezo heb je het dan eigenlijk nooit zo gedaan? Je bent toch geen 14 he?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk nooit zo gedaan![]()
Niet dat ik het niet leuk vind hoor
zo stel ik me nou alle KLB-SC'ers voor.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:25 schreef Piye het volgende:
O, maar als je het wel leuk vindt, hoezo heb je het dan eigenlijk nooit zo gedaan? Je bent toch geen 14 he?
Als 14-jarige meisjes? Ja daar voel ik me ook wel bij thuis.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zo stel ik me nou alle KLB-SC'ers voor.
daarom denk ik dat ik me hier prima thuis ga voelen
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Als 14-jarige meisjes? Ja daar voel ik me ook wel bij thuis.
Neuh, was ik maar 14quote:Op woensdag 10 april 2013 01:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat sowieso, tenzij geen coffeeshop, dan is het een kutdorp en wil ik er niet komen.
[..]
O, maar als je het wel leuk vindt, hoezo heb je het dan eigenlijk nooit zo gedaan? Je bent toch geen 14 he?
Ohw oké.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet dat ik het niet leuk vind hoor
Dan moet je zeker komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuh, was ik maar 14![]()
Ja geen idee eigenlijk..![]()
Ik ga te bed
Ik had trouwens wel verwacht dat het hier tot een uur of 5 's ochtends gewoon volop door zou gaan, maar het is wel een beetje aan het uitsterven.quote:
idd, dooie boel hier. dacht dat ze wel elite waren.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel verwacht dat het hier tot een uur of 5 's ochtends gewoon volop door zou gaan, maar het is wel een beetje aan het uitsterven.
Maar de king of clubs is gearriveerd, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
idd, dooie boel hier. dacht dat ze wel elite waren.
nou, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar de king of clubs is gearriveerd, dus dat scheelt.
Ik dacht dat king of clubs over klaver ging vanwege z'n UI.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:32 schreef krioro het volgende:
Ja, Modus is sowieso elke nacht wel (minstens even) in de club te vinden, helemaal los.
Wordt er weer geluld!quote:Op woensdag 10 april 2013 01:32 schreef krioro het volgende:
Ja, Modus is sowieso elke nacht wel (minstens even) in de club te vinden, helemaal los.
kan die gozer niet uitstaan om een of andere reden.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:33 schreef Piye het volgende:
Hier een liedje dat op mijn verjaardag 1996 op nummer 1 stond, om maar even bij de TT te blijven.
[..]
Nee?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kan die gozer niet uitstaan om een of andere reden.
1996
Toen was ik 5quote:Op woensdag 10 april 2013 01:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee?
Dat nummer is ook dope ja. Good ol' times.
Net gekeken?quote:
Ja ik kreeg tranen in m'n ogenquote:Op woensdag 10 april 2013 02:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Net gekeken?
Is best een goede film inderdaad. Zielig einde wel.
Altijd weer die negers he.
Laat je niet voor de gek houden, komt door die verdrietige liedjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik kreeg tranen in m'n ogenSterke film wel.
Grapjasquote:Op woensdag 10 april 2013 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
die film is kei mooi man white pride
van geluk ja, die stoeprandscenequote:Op woensdag 10 april 2013 02:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik kreeg tranen in m'n ogenSterke film wel.
Ja okequote:Op woensdag 10 april 2013 02:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden, komt door die verdrietige liedjes.
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke
Ik had 'm ook echt niet aan zien komen. Overigens wel beetje spoiler, mocht iemand 'm nog niet gezien hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ze gingen me hier belachelijk maken omdat ik die film nog niet gezien hadquote:Op woensdag 10 april 2013 02:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had 'm ook echt niet aan zien komen. Overigens wel beetje spoiler, mocht iemand 'm nog niet gezien hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |