Alles.quote:
Dan mag ik wel een longboard nemenquote:
Ophalen is wat te ver, laten bezorgen is goedkoper (benzine)... Betalen is geen enkel probleemquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef brother52 het volgende:
Ik zou ze eerst nog even betalen en ophalen
En relatief gezien ligt Mars natuurlijk ook maar op een steenworp.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Op dees' aard is niets ver.
http://www.distancetomars.com/
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En relatief gezien ligt Mars natuurlijk ook maar op een steenworp.
Dit. Mensen die klagen over 200 kmquote:
Persoonlijk gaat het mij niet om die 200km (geen idee wat de echte afstand isquote:Op donderdag 11 april 2013 14:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit. Mensen die klagen over 200 km
Het verzenden gaat via een ander bedrijf. Daar moet je een offerte aanvragen. Mijn offerte bleek (veel) goedkoper dan de benzine kosten, maar dat ligt vooral aan de items die ik gekocht heb. Zijn kleine dingen, dus ook weinig kosten voor de vervoerder.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef brother52 het volgende:
Dat doen ze dan beter dan die andere veilingsite. daar kost het verzenden van een pakje plectrae al bijna ¤70.
Mark Knopfler! <3quote:
Postcard from paraguay is ook een lekker nummer trouwens!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef iAvani het volgende:
[..]
Mark Knopfler! <3
Ben nu bezig met "What It Is" van hem, geweldig nummer!
Ja, die lullo's bij DAAN waren duur!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef brother52 het volgende:
Dat doen ze dan beter dan die andere veilingsite. daar kost het verzenden van een pakje plectrae al bijna ¤70.
Nu welquote:
Bassen met Distortionquote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef The_Dean het volgende:
Naja, die solo speelde ik ook op gitaar.
En zo'n Thunderbird is vet. Kleine booster ervoor, ronken jonge!
Geen distortion, dat is voor gitaristenquote:
Zelfs dan niet. Daar hebben ze fuzz en overdrive voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen distortion, dat is voor gitaristen![]()
Maar een beetje onder een solo kan natuurlijk wel.
Voor veel mensen klinkt dat als distortion.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Daar hebben ze fuzz en overdrive voor uitgevonden.
Ehhhmmm....quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Braddie het volgende:
Ook tof. Brian May z`n 25 tofste gitaar solo`s.
Die solo van Its Late is héééel strak. Alleen jammer dat niemand hem erkende voor het gebruik van Tapping... dit is 1977.. Eddie Van Halen was dus een stukje later in.. 82..
The Edge z`n beste solo`s..
MEnsen die zeggen dat The Edge geen gitarist isDie hebben nog nooit de solo van The Fly/Until The End Of The World en Bullet The Blue Sky gehoord.. Ohja, en Desire Lovetown Tour.
Ikzelf ben er dik tevreden mee!quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ehhhmmm....
Je weet dat de eerste Van Halen plaat uit 1978 is? Ik denk niet dat Eddie toen dacht, "hee, laat ik eens tappen"![]()
Dat zal hij eerder ook wel gedaan hebben. Al ben ik het er mee eens dat hij het niet heeft uitgevonden hoor. Ook Ace Frehley deed het al op Alive II uit 1977, al was dat pick-tapping. En zo zijn er nog wel meer.
Hoe zet je de vingers neer bij de stukken dat je het volgende moet spelen (en even later hetzelfde maar dan doorgeschoven naar de 3e en 5e fret):quote:e----------|------------------------|-------------------------|--1-------------------|------------------------|
B----------|---------------3--3-----|--5--5--5----------------|--3----------3--3-----|--5---------------------|
G-------2--|---------------3--3-----|--5--5--5--2----------2--|--2----------3--3-----|--5--------2------------|
D-------0--|----0-----3----3--3-----|--5--5--5--0----------0--|--------3----3--3-----|--5-----5--0----------0-|
A-0--3-----|-------3--1----1--1--3--|--3--3--3-------0--3-----|-----3--1----1--1--x--|--3--0--3-------0--3----|
E----------|------------------------|-------------------------|----------------------|----------------------
Ja, zo pak ik hem in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef Breekfast het volgende:
Een beginnersvraagje. Ik ben begonnen met het nummer Layla van Eric Clapton (unplugged versie) met dit stukje:
[..]
Hoe zet je de vingers neer bij de stukken dat je het volgende moet spelen (en even later hetzelfde maar dan doorgeschoven naar de 3e en 5e fret):
E ---
B -3-
G -3-
D -3-
A -1-
E ---
Ik neem aan dat je hem als barre akkoord pakt? En dan de de snaren op de 3e fret geheel met de ringvinger pakken?
Van patch 58-1 naar patch 1-3 gaan is onmogelijk binnen korte tijd. Schakelen tussen patches binnen 1 bank kost 1 ms en kan dus wel. Dan kan je ongemerkt terug gaan naar het "Home" scherm en 4 zichtbare individuele effecten aan- of uit zetten. Alle 9 niet, dan moet je scrollen en dus weer bukken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:05 schreef brother52 het volgende:
Hoe gemakkelijk is het om live snel van patch te wisselen en dan een effect in die patch aan en uit te zetten?
Wacht maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Jongens, gewoon die ouderwetse oldskool shit, kan geen hyperturbomoderne moddeling tegenop.
[ afbeelding ]
Ja, moet binnenkort echt even! Neem je dan ook nog eens je basversterker mee [indien dat past]? Ik heb thuis ook een goede combo nodig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wacht maar
Wanneer heb je tijd? Laat ik je zien wat dat ding allemaal kan
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Jongens, gewoon die ouderwetse oldskool shit, kan geen hyperturbomoderne moddeling tegenop.
[ afbeelding ]
Was natuurlijk de eerste plek waar ik keek.quote:
10 euro!quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:56 schreef Zorro het volgende:
[..]Ik heb de distortion uit die serie nog ergens.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |