PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Maar die eerste bal was bizar buitenspel, dat had ie wel moeten zienquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Het was bijna onmogelijk voor hem om te vlaggen bij zo'n moment en in deze omstandigheden.
eerst voor ajax worden toen ze kampioen werden en nu dortmund eens wint voor dortmund worden hequote:
Dan zal ik alvast een Juventus shirt kopenquote:
Louis van Marwijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Marwijk weer met zijn: Volgens mij heb ik ook gezegd
We weten dat je voor Juventus bent.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef quer het volgende:
[..]
Dan zal ik alvast een Juventus shirt kopen
oh wacht die heb ik al
Ik denk idd dat hij zich wil spiegelen aan Louis nu hij het zo goed doet met Oranje. Ongeveer elk argument van van Marwijk begin met ik heb al gezegd oidquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
eerst voor ajax worden toen ze kampioen werden en nu dortmund eens wint voor dortmund worden he
quote:
dit is echt heel kut, ik er verdomme voor zorgen dat wij binnen een week een beetje normaal internet hebben, anders verbied ik mijn vader het gebruik ervanquote:
Mijn vader kiest altijd de andere ploeg dan waar ik voor benquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Wij kiezen hier thuis altijd voor een kamp. Dit keer was het dus m'n vader voor kamp Malaga en ik voor kamp Dortmund. Bij de 1-2 ging ik even drinken halen, want hij bleef maar ratelen over Malaga. 10 minuten later viel de 2-2 en deed ik dit:
[ afbeelding ]
Toen viel dus de 3-2 en deed ik dit:
[ afbeelding ]
Heb je slechter internet dan ik ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is echt heel kut, ik er verdomme voor zorgen dat wij binnen een week een beetje normaal internet hebben, anders verbied ik mijn vader het gebruik ervan
En de weddenschap was een shirtje van de ploeg waar je voor was? Dus je vader koopt nu een Dortmund shirt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Wij kiezen hier thuis altijd voor een kamp. Dit keer was het dus m'n vader voor kamp Malaga en ik voor kamp Dortmund. Bij de 1-2 ging ik even drinken halen, want hij bleef maar ratelen over Malaga. 10 minuten later viel de 2-2 en deed ik dit:
[ afbeelding ]
Toen viel dus de 3-2 en deed ik dit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat van ons toch wel bestempeld kan worden als het slechtste van heel NL zowatquote:
quote:
quote:
Dat is wel het laatste wat 'ie doet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En de weddenschap was een shirtje van de ploeg waar je voor was? Dus je vader koopt nu een Dortmund shirt?
En weer een stukje sterft af...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
Deze wil ik nog eens maken, misschien zonder Ibra want ik ben arm![]()
[ afbeelding ]
Waz met jou?quote:
Je had het toch gisteren over een bronze CAM die niet in packs zit? Dat is Yaisien van PSG (dat heb ik vanmorgen gepost maar toen heb je het waarschijnlijk niet gelezen)quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
Deze wil ik nog eens maken, misschien zonder Ibra want ik ben arm![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had het toch gisteren over een bronze CAM die niet in packs zit? Dat is Yaisien van PSG (dat heb ik vanmorgen gepost maar toen heb je het waarschijnlijk niet gelezen)
Oke, de RM en Lucas zien er misschien wat sweaty uit maar verder vind ik het een tof teamquote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, de RM en Lucas zien er misschien wat sweaty uit maar verder vind ik het een tof team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.Ik zal wel eens een kijkje nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dat klopt, hij heeft nooit in packs gezeten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Denk dat hij het is ja
Heeft hij nog steeds niet in packs gezeten??
Dat is kudt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt, hij heeft nooit in packs gezeten.
2xquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef Maver24 het volgende:
LOL WUT< was gewoon 3x buitenspel van Santana bij de 3-2, wat een drama scheidsrechter om dat niet te zien
Je hebt gelijk, 2x, dacht bij die 2e pass ook al, maar hij stond idd 2x buitenspel en dan het niet zien,quote:
En Novillo en Rekik ook nietquote:
CDMs zijn te klein, verder leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
Zeg Pascal.. Wat vind je van dit team?
[ afbeelding ]
Jup..sowieso doen ze dit jaar maar weinig op dat gebied..quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zijn er dit jaar geen Motm bij CL. Die waren er vorig jaar toch wel al in deze ronde?
Echt 0 balans op dat middenveldquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Saai man. Bij de Africa Cup ook op random momenten een paar maar. Ook levert ze het een hoop extra packs die gekocht worden op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup..sowieso doen ze dit jaar maar weinig op dat gebied..
Aubameyang is echt geen RM. Zet daar dan IF Valbuena neer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ramos en Isco wil ik persee in hebben en Xabi Alonso heb ik al eens gehad.quote:
Neeeeheequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Aubameyang is echt geen RM. Zet daar dan IF Valbuena neer.
Dritt Bekker?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme, er is een exacte kopie van Britt Dekker opgestaan
Dat schattige dwergje Matuidi heb ik ook gehad..heb je geen fuck aan. Kan helemaal niets en van strength merk je niets omdat hij 1.30m is. Aubemeyang heb je op RM ook helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ramos en Isco wil ik persee in hebben en Xabi Alonso heb ik al eens gehad.
Wie moet er dan op CDM volgens jou?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat schattige dwergje Matuidi heb ik ook gehad..heb je geen fuck aan. Kan helemaal niets en van strength merk je niets omdat hij 1.30m is. Aubemeyang heb je op RM ook helemaal niets aan.
En Benzia is een fantastische bronze, maar die is gewoon niet goed genoeg om met golds mee te kunnen..ik vind het echt een heeeeel matig team, sorry
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik vond Vucinic niet zo goed deze FUTquote:
Hee dat is mijn privequote:
Ik vond Matuidi juist heel erg goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat schattige dwergje Matuidi heb ik ook gehad..heb je geen fuck aan. Kan helemaal niets en van strength merk je niets omdat hij 1.30m is. Aubemeyang heb je op RM ook helemaal niets aan.
En Benzia is een fantastische bronze, maar die is gewoon niet goed genoeg om met golds mee te kunnen..ik vind het echt een heeeeel matig team, sorry
Ben benieuwd naar de Montenegro voorhoedequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Vucinic niet zo goed deze FUTJovetic is wel heel fijn als ie niet in de spits staat
Dafuq, wie is dat die dat tweet?quote:
Ik vind hem wel leuk geweest inmiddelsquote:
Deji Olatunjiquote:
Dan zal zijn Strength ook ziek hoog wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij dit als TOTY krijgt koop ik hem sws. Ziet er super leip uit
Hij is gek, is wss nog per ongeluk een speler uit FUTquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En waarom tweet hij random iets over Apam?
sowieso doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Misschien moet ik dit naar hem tweeten en dan #SMLENO erachter zetten.
Zoiets dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
SMJDPA moet je dan zeggenquote:
Some Mensen Just Don't Pay Attention?quote:
Ja gewoon Nederlands en Engels door elkaar #Yoloquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Some Mensen Just Don't Pay Attention?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja gewoon Nederlands en Engels door elkaar #YoloDaar heb je nog 9 minuten de tijd voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja gewoon Nederlands en Engels door elkaar #YoloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zoiets dan?
Haha nee dit is nog veel slechter..nu heb je centraal achterin een dwergje gezet, een mindere CAM en nog steeds de 2 spelers die ik zo kut vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar schijt aan mij, gewoon maken als het je leuk lijkt joh. Smaken verschillen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Henryquote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef laucas het volgende:
Zet dan Pique centraal en IF Henry voor Benzia
Mwah, ik vind het ook zonde van de coins eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha nee dit is nog veel slechter..nu heb je centraal achterin een dwergje gezet, een mindere CAM en nog steeds de 2 spelers die ik zo kut vond
Maar schijt aan mij, gewoon maken als het je leuk lijkt joh. Smaken verschillen
Oppervlakkigquote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
Meisjes die zeggen van rock te houden en dan met Anouk en Direct aankomenen dan ACDC niet kennen... NEXT!!
Chickies aant hosselen op datingsitesquote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
Meisjes die zeggen van rock te houden en dan met Anouk en Direct aankomenen dan ACDC niet kennen... NEXT!!
Hoeveel staat ie nu dan? En is dat niet wat overdreven voor een speler die normaal 10k kostquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
Vadis is gouden handel. Ben benieuwd wat er gebeurt als hij in TOTW zit. Prijs naar 50k?
Vidic is de centen waard. Als je 3 defenders op 9 chem kunt krijgen, doe dat dan met Vidic als CCB en Ramos en Thiago Silva als RCB en LCBquote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het ook zonde van de coins eerlijk gezegd![]()
Denk ook dat de spelers binnenkort hard gaan zakken, de duurdere dan.. Dani Alves ga ik ook verkopen, gaat nu nog voor 220k maar dat kan over een maand goed de helft zijn![]()
Bovendien is Ramos de enige dure speler die ik heb gekocht die zijn centen waard was.
Ik ben vooral benieuwd hoe duur IF Kelvin wordt en hoe duur zijn NIF wordt als hij uit is. Waarschijnlijk verkoop ik dan die van mij en haal ik IF Kelvin als hij minder dan een miljoen kost. Wallyson heb ik toch ook nog in mijn club nuquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
Vadis is gouden handel. Ben benieuwd wat er gebeurt als hij in TOTW zit. Prijs naar 50k?
Het zijn niet alleen open bids. Laatst stond bij een IF er ook een die ik BIN had gekocht erbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn alleen open bids. Van 7k naar 18k bin
ik heb er nu 9, dus beter stijgt hijquote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Fabregas wel flink gaat stijgen want ik heb er nogal wat
Ik heb er 85quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb er nu 9, dus beter stijgt hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Nou gister was hij naar 12k en verkocht ik er 's nachts 1 voor 20k. Nu is hij de hele dag al op 18k terwijl er meerdere sellers zijn. Als hij IF wordt stijgt hij nog wat.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen open bids. Laatst stond bij een IF er ook een die ik BIN had gekocht erbij.
Wel zeer apartMaar denk dat die markt ineen stort op het moment dat blijkt dat er alleen mensen mee bezig zijn die er geld mee willen verdienen en geen consumenten
Hij was 17k nu terug naar 12k.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Fabregas wel flink gaat stijgen want ik heb er nogal wat
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 85Zeg dan 89, want dat wordt zijn nieuwe ratingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Niet in 433quote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nou gister was hij naar 12k en verkocht ik er 's nachts 1 voor 20k. Nu is hij de hele dag al op 18k terwijl er meerdere sellers zijn. Als hij IF wordt stijgt hij nog wat.
[..]
Hij was 17k nu terug naar 12k.
Ik heb er nog 7 maar die bewaar ik voor morgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het toch merkwaardig dat al die spelers zoveel stijgen op het moment dat ze in het Totw komen
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb er nog 7 maar die bewaar ik voor morgen.
Inderdaad vrij merkwaardig hoe dat in werking treedt. Alsof mensen opeens denken bij een gold; Hee, die zit in de TOTW, laat ik eens lekker de NIF kopenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijkMaar die grote prijsstijgingen komen er alleen maar omdat iedereen denkt dat die er komt
Eigenlijk slaat het nergens op
Zo'n Vadis kan nog bekend worden door dat Totw. Maar Fabregas zou toch iedereen moeten kennen
Nja het slaat ook nergens op. En ergens moet er mensen verliezenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijkMaar die grote prijsstijgingen komen er alleen maar omdat iedereen denkt dat die er komt
Eigenlijk slaat het nergens op
Zo'n Vadis kan nog bekend worden door dat Totw. Maar Fabregas zou toch iedereen moeten kennen
Ja dat lijkt me dus wel mee te vallen, dus is het vooral het speculeren van mensen op een prijsstijging die die prijsstijging veroorzaaktquote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Inderdaad vrij merkwaardig hoe dat in werking treedt. Alsof mensen opeens denken bij een gold; Hee, die zit in de TOTW, laat ik eens lekker de NIF kopen
Ja je bent echt een gladiool als je morgen zo'n NIF Vadis of Fabregas gaat kopenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja het slaat ook nergens op. En ergens moet er mensen verliezenIk koop voortaan de zilvere TOTW-mogelijkheden gewoon in
Wat is die belachelijk duur danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
BAM!
Dani Alves verkocht voor 218k![]()
200k profit![]()
Ik was nog de goedkoopstequote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is die belachelijk duur danMaar netjes
Netjesquote:Op woensdag 10 april 2013 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik was nog de goedkoopste![]()
Een paar stonden erop voor 220k bin maar de meeste rond de 225k
Ik liegquote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is die belachelijk duur danMaar netjes
Helemaal in het begin had hij die gekocht (dus toen mensen nog geen ABs hadden)quote:Op woensdag 10 april 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Netjes
Maar hoe heb je die in godsnaam opgepikt voor 18k?![]()
In het begin, 59th minutequote:Op woensdag 10 april 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Netjes
Maar hoe heb je die in godsnaam opgepikt voor 18k?![]()
Dan zijn je prijzen te laagquote:Op woensdag 10 april 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik lieg217k
[ afbeelding ]
Even opruiming houden![]()
Alles wordt echt meteen gekocht
Ik zorg gewoon dat ik de goedkoopste ben, heb geen zin om alles er 10x per dag op te zettenquote:
84 rated ookquote:Op woensdag 10 april 2013 00:30 schreef vandermar het volgende:
Lol, Dani Alves is dan echt belachelijk duurecht een poep verdediger voor zo'n prijs
Ik heb 'm niet gezien maar schijnt echt bout te zijn t.o.v. 1 & 2quote:
Ik weet het, ik heb hem al gezienquote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gezien maar schijnt echt bout te zijn t.o.v. 1 & 2
2 was trouwens ook een stuk minder dan 1
160 mbps ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
Jongens, ons internet gaat gefixed worden. Mooi nieuws voro Djeetje
we krijgen nu waarschijnlijk zo'n 20MB/s
160Mbit/s en dus 20 Mbytes/s toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
160 mbps ja?
Of 20 mbps en dus 2,5 Mb/s ?
Ja klopt. Best nette snelheid. Ik heb maar 60 mbitquote:Op woensdag 10 april 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
160Mbit/s en dus 20 Mbytes/s toch?
Dat is toch hartstikke veel al, meestal het meeste wat providers etc. aanbieden. Mijn vader kan dit regelen via zijn werk, anders konden we 30mbit/squote:Op woensdag 10 april 2013 00:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja klopt. Best nette snelheid. Ik heb maar 50mbit
Nee kassameisje actuallyquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chickies aant hosselen op datingsites?
Sowieso want De Persquote:Op woensdag 10 april 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
Dit team blijft heerlijk spelen, het fijnste team voor mij tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Daar komen brokken vanquote:
Vind ik toch apart, want die workrates zijn echt kutquote:Op woensdag 10 april 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
Dit team blijft heerlijk spelen, het fijnste team voor mij tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
Ramires blijft wel (te) vaak voorin hangen en Di Maria is verdedigend kudt maar misschien ben ik daar inmiddels wel aan gewendquote:Op woensdag 10 april 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind ik toch apart, want die workrates zijn echt kut
Er is nog steeds niemand die mij wil vertellen hoe het bij Lindje misging..quote:Op woensdag 10 april 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar komen brokken van
SIF Vertonghen 41212 voor 120k#Smleno
Ja waar is Lindboi inderdaad?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Er is nog steeds niemand die mij wil vertellen hoe het bij Lindje misging..
Waar is Lindgren trouwensquote:Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze vond hem achteraf toch niet leuk genoeg voor een 2de date, of iets in die strekking. Toen heeft hij haar de rekening gestuurd voor de datequote:Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:
Hij leeft nog wel, zag vanmorgen nog een mooie tweet voorbijkomenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja waar is Lindboi inderdaad?![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze vond hem achteraf toch niet leuk genoeg voor een 2de date, of iets in die strekking. Toen heeft hij haar de rekening gestuurd voor de dateDat laatste zou wel stylo zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
En ik zie Lindgren. er ook wel voor aan, maar wat me meer zorgen baart is dat hij al een dag of 2 niet heeft gepostquote:
Sociale levens maken meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En ik zie Lindgren. er ook wel voor aan, maar wat me meer zorgen baart is dat hij al een dag of 2 niet heeft gepost
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sociale levens maken meer kapot dan je lief is.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sociale levens maken meer kapot dan je lief is.
quote:
quote:
Ik ook, beter is het mooi weer...quote:Op woensdag 10 april 2013 00:58 schreef vandermar het volgende:
Vanavond weer traineneindelijk mijn baard en schnor er weer af
Ik heb morgen tentamen maar mijn moeder moet werken dus ik ga nietquote:Op woensdag 10 april 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ook, beter is het mooi weer...
Zal ik me laten brengen met de auto of op de fiets gaan. Het is zo'n 2 minuten fietsen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamen maar mijn moeder moet werken dus ik ga niet
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamen maar mijn moeder moet werken dus ik ga niet
Dat komt omdat ik dacht dat ik om 3 uur moest en dan kon ik in de auto. Blijkt 9 uur dus dan moet ik met OV want het gaat regenenquote:
Proof of life. (Of een goede tweetbot)twitter:Jesserdt twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 10:50:35een spiegel op je rijbewijs plakken en als je dan aangehouden wordt dat die agent dan in de war raakt en zichzelf arresteert reageer retweet
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik dacht dat ik om 3 uur moest en dan kon ik in de auto. Blijkt 9 uur dus dan moet ik met OV want het gaat regenen
Als mijn moeder morgen thuiskomt zeg ik dat ik om 12 uur moest
Vroeger op MW1 kon dat veel beterquote:Op woensdag 10 april 2013 01:02 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel een keer HC spelen met COD. Beetje je eigen teamgenoten killen
Ik denk dat hij zich inleefde in de wereld van Djeetjequote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef poker4lifee het volgende:
wtf joh, 21 en dan gaan liegen over een tentamen maken
Hardcore toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vroeger op MW1 kon dat veel beter
En was HC veel pro'er
sowiesoquote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich inleefde in de wereld van Djeetje
toch?
noobtubesquote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vroeger op MW1 kon dat veel beter
En was HC veel pro'er
Anders moet ik uitleggen waarom ik niet gingquote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef poker4lifee het volgende:
wtf joh, 21 en dan gaan liegen over een tentamen maken
Nee man, dat is nuquote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hardcore toch?
Dan ging je zelf dood als je op je teammates ging schieten
niet gegaan, ik ga toch alleen voor m'n p dit jaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders moet ik uitleggen waarom ik niet ging
Vandaag had ik een tentamen en ik heb daar geen boeken van maar het ging best wel goedhet maakt haar niet echt uit maar de zin om het uit te leggen heb ik niet
In die tijd dat je het uit moet leggen mis je misschien wel de beste dealsquote:Op woensdag 10 april 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders moet ik uitleggen waarom ik niet ging
Vandaag had ik een tentamen en ik heb daar geen boeken van maar het ging best wel goedhet maakt haar niet echt uit maar de zin om het uit te leggen heb ik niet
Tsja, gelukkig handel ik niet dus dan mis ik ze ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In die tijd dat je het uit moet leggen mis je misschien wel de beste deals
oja klopt.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, dat is nuVroeger pas als je er 2 achter elkaar teamkilled. Gewoon je hele team opblazen opt begin
DAT IS ECHT GAYquote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oja klopt.
Vriend van me ging op MW1 altijd grenade droppen en vet snel team switchen
meteen een goede start
Vast wel iemandquote:
ja ik, maar verder?quote:
DWDD is een smerig links kut programmaquote:Op woensdag 10 april 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
Het is dus inderdaad nog relatief onbekend, terwijl het wel al bij DWDD is geweest...
Ik kan er altijd wel van genieten, maar P&W vind ik leukerquote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
DWDD is een smerig links kut programma
heeft vragen nog zin?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:08 schreef vandermar het volgende:
Mijn zusje is wel een boef, ze zal morgen wel vroeg thuis zijn want examens dus veel vrij alvast. Die klikt altijd
Nog een vies links programmaquote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan er altijd wel van genieten, maar P&W vind ik leuker
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef poker4lifee het volgende:
als ik het niet ken mag je inderdaad stellen dat het relatief onbekend is
[..]
heeft vragen nog zin?
Neequote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef poker4lifee het volgende:
als ik het niet ken mag je inderdaad stellen dat het relatief onbekend is
[..]
heeft vragen nog zin?
quote:
Ik kijk het wel eens ja, en die onderwerpen zijn tenminste niet zo slap als bij de meeste andere praatprogramma's. Ook altijd wel mooi om te zien hoe die mensen aan zo'n tafel partij gaan kiezen en soms een grimmige sfeer in die studio creërenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:10 schreef poker4lifee het volgende:
p&w op je 15e leuk vinden, wazmetjou
[..]
Ik twijfel inmiddelsquote:
Ziet er fucking baas uitquote:
Als je dood bent word je nu een zombie?quote:
Geen idee. Ik wacht op meerdere trailers met meer infoquote:Op woensdag 10 april 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je dood bent word je nu een zombie?
Stoer man.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:46 schreef Kamikazie het volgende:
Helemaal naar de kloten #stoer#swekk#yolo
Stoer!quote:Op woensdag 10 april 2013 01:46 schreef Kamikazie het volgende:
Helemaal naar de kloten #stoer#swekk#yolo
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n baasachtige sfeeractie gezien..quote:
quote:
quote:
twitter:bateson87 twitterde op woensdag 10-04-2013 om 01:54:19https://t.co/KkejyehGQo Legit? reageer retweet
Hmm, oke. Voor mij zit er in ieder geval weinig soeps in dit TOTWquote:Op woensdag 10 april 2013 07:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:bateson87 twitterde op woensdag 10-04-2013 om 01:54:19https://t.co/KkejyehGQo Legit? reageer retweet
Di Natale is wel okequote:Op woensdag 10 april 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hmm, oke. Voor mij zit er in ieder geval weinig soeps in dit TOTW
IF Neuerquote:Op woensdag 10 april 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:
Ik heb een BPL-team (Kalouquote:
Di Natale moet je ook op CAM zettenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een BPL-team (Kalou) en een PSG/Serie A team. In die laatste heb ik IF Balo, en denk niet dat Di Natale dan een betere optie is in 433.
Ander team is een optie...maar ik heb eigenlijk al wel aardig wat teams, vind ik zelf (3 goud, 1 gemengd, 2 silvers, 3 bronzen)quote:Op woensdag 10 april 2013 08:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Di Natale moet je ook op CAM zettenOk, in 433 kan dat ook niet, maar je kan natuurlijk wel een ander team maken.
Schone ifquote:Op woensdag 10 april 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dan 4 gouden teams en zou echt niet weten wat ik er nog mee moet doen (behalve dan de kneiterdure IF's kopen).quote:Op woensdag 10 april 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ander team is een optie...maar ik heb eigenlijk al wel aardig wat teams, vind ik zelf (3 goud, 1 gemengd, 2 silvers, 3 bronzen)
Ik kan de reserves niet goed zien, misschien zit er nog wat leuks bij de silvers, dat ik nog een silver team maak
Nog niet zo heel lang geleden had je nog niet zo heel veel toch? In korte tijd een echte trade baas geworden volgens mijquote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb dan 4 gouden teams en zou echt niet weten wat ik er nog mee moet doen (behalve dan de kneiterdure IF's kopen).
Denk aan een IF Di Natale, SIF Alaba, IF Chiellini, IF Hummels, SIF Piszcszek, SIF Marchisio, IF Vidal, IF Schweinsteiger, SIF Fellaini, IF Gotze, IF Pepe. Dan heb ik ze wel denk ik..
Zelfde geldt voor mij. SIF Marchisio vorige week gekocht, IF Chiellini moet ik nog kopenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb dan 4 gouden teams en zou echt niet weten wat ik er nog mee moet doen (behalve dan de kneiterdure IF's kopen).
Denk aan een IF Di Natale, SIF Alaba, IF Chiellini, IF Hummels, SIF Piszcszek, SIF Marchisio, IF Vidal, IF Schweinsteiger, SIF Fellaini, IF Gotze, IF Pepe. Dan heb ik ze wel denk ik..
Eehm, ja lastig in te schatten.. Maar ik denk dat ik tijdens TOTY maar 100k had ofzo. Dus nooit echt goed kunnen profiteren van de crash. Sindsdien heb ik mijn eigen SMLENO-lijst samengesteld en zoek daar geregeld op. Inmiddels heb ik 1,2 miljoen en deze IF's:quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden had je nog niet zo heel veel toch? In korte tijd een echte trade baas geworden volgens mij
Vergeet ook de waarde van Schweinsteiger, van Persie en Neuer niet. Kun je nagaan, dit heb je dan binnen 3 maanden voor elkaar gekregen. Dat wordt wat met Fifa 14quote:Op woensdag 10 april 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eehm, ja lastig in te schatten.. Maar ik denk dat ik tijdens TOTY maar 100k had ofzo. Dus nooit echt goed kunnen profiteren van de crash. Sindsdien heb ik mijn eigen SMLENO-lijst samengesteld en zoek daar geregeld op. Inmiddels heb ik 1,2 miljoen en deze IF's:
[ afbeelding ]
Zijn niet zo bijzonder natuurlijk, maar tochBalotelli natuurlijk de duurste met 275k.
Hahah ja ook 450k match coins trouwensquote:Op woensdag 10 april 2013 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vergeet ook de waarde van Schweinsteiger, van Persie en Neuer niet. Kun je nagaan, dit heb je dan binnen 3 maanden voor elkaar gekregen. Dat wordt wat met Fifa 14
Inderdaad, mooi rijtje heurquote:Op woensdag 10 april 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eehm, ja lastig in te schatten.. Maar ik denk dat ik tijdens TOTY maar 100k had ofzo. Dus nooit echt goed kunnen profiteren van de crash. Sindsdien heb ik mijn eigen SMLENO-lijst samengesteld en zoek daar geregeld op. Inmiddels heb ik 1,2 miljoen en deze IF's:
[ afbeelding ]
Zijn niet zo bijzonder natuurlijk, maar tochBalotelli natuurlijk de duurste met 275k.
Kijk, dat moet ik dus ook doen eigenlijk. Price-fixenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:11 schreef Toefjes het volgende:
Vannacht maar 1 IF verkocht van de 168Ik ga de prijzen vandaag verlagen denk ik
Na die maand kan je er dan toch gewoon wel in met de web-app?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
Kijk, dat moet ik dus ook doen eigenlijk. Price-fixen
Maar ja, met een TP van 40 gaat dat zo lastig. En meerdere accounts op Xbox is ook een drama. Want je moet zorgen dat je binnen die gratis maand Xbox Live al je spelers kwijt bent
Neejoh, je webapp account blijft na die maand gewoon bestaan... Je kan alleen geen wedstrijden meer spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar ja, met een TP van 40 gaat dat zo lastig. En meerdere accounts op Xbox is ook een drama. Want je moet zorgen dat je binnen die gratis maand Xbox Live al je spelers kwijt bent
Dat is idd het voordeel van de PS3. Heb 5 accounts,, 1 tp van 40, en 4x30. Kan ik 160 items te koop zettenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had 2 accounts (TP van 30 en 40)...maar kan nog best hoor. Gewoon je watch list voldumpenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
moet je de bins laten lopen als alles vol zitquote:Op woensdag 10 april 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had 2 accounts (TP van 30 en 40)...maar kan nog best hoor. Gewoon je watch list voldumpen
Klopt...je moet wat selectiever zijn in de BIN's die je koopt. Op zich hoeft dat ook niet slecht te zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
moet je de bins laten lopen als alles vol zit
Haha ik dacht: ff checken.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Neejoh, je webapp account blijft na die maand gewoon bestaan... Je kan alleen geen wedstrijden meer spelen.
Als je een winstgevende bin moet laten lopen omdat je selectief wilt zijn, of geen ruimte hebt, is dat gewoon dom.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...je moet wat selectiever zijn in de BIN's die je koopt. Op zich hoeft dat ook niet slecht te zijn.
Wanneer kun je eigenlijk weer zo'n ding kopen dat je TP groter wordt? Of is er die niet meer?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is idd het voordeel van de PS3. Heb 5 accounts,, 1 tp van 40, en 4x30. Kan ik 160 items te koop zetten
Poeh, in die EAS store. Geen idee welk level eigenlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wanneer kun je eigenlijk weer zo'n ding kopen dat je TP groter wordt? Of is er die niet meer?
Ja, je kunt al vrij snel die TP van 40 unlocken, maar het enige wat ik de laatste tijd voorbij heb zien komen, was 1000 coin boost ofzoquote:Op woensdag 10 april 2013 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poeh, in die EAS store. Geen idee welk level eigenlijk.
Als je nog maar een paar plekjes vrij hebt om BIN's te kopen, en er verschijnen een kwartier later een paar BIN's die nog lager zijn, ben ik toch echt blij dat ik selectief ben geweest...want op degene die ik dan koop, pak ik nog meer winstquote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een winstgevende bin moet laten lopen omdat je selectief wilt zijn, of geen ruimte hebt, is dat gewoon dom.
Dan pak je de 4K winst, en laat je de 2K winst liggen om de 4K winst te pakkenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je nog maar een paar plekjes vrij hebt om BIN's te kopen, en er verschijnen een kwartier later een paar BIN's die nog lager zijn, ben ik toch echt blij dat ik selectief ben geweest...want op degene die ik dan koop, pak ik nog meer winst
Ik vroeg me ook al af waarom de boel als het ware op zijn kop staatquote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als dat TOTW echt is dan besparen een hoop mensen hier coins.. geen IF Kelvin en geen Odjidja-Ofoe. IF Johnson als ST daarentegenMaar ik betwijfel of het echt is, waarom staan de aanvallers op CB en de verdedigers/middenvelders op CF/ST?
Het wordt een erg theoretisch verhaal zoquote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan pak je de 4K winst, en laat je de 2K winst liggen om de 4K winst te pakkenHeb je geen 6K winst, maar 4K winst
Dan win je volgens jouw theorie 2K
Daarom verkies ik heel veel TP plekken en gewoon alle winst pakken die ik tegenkom. Elke coin die je laat liggen is zonde.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het wordt een erg theoretisch verhaal zo
Stel dat ik nog 1 plek vrij heb voor een BIN, dan heb ik twee keuzes:
- de 2k winst pakken
- de 4k winst pakken
6k winst is dan geen optie. Dus ben ik blij dat ik gewacht heb op de kaart waar 4k marge op zit
Bij mij ook niet, maar toch heb ik inmiddels 565k trade profit. Vrijwel nooit open ik pakjes. Ja, bronzen, maar die zijn in feite winstgevend. Waar ik veel mee heb verdiend waren Castaignos'enquote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Traden is niet mijn sterkste punt. ( het is eigenlijk helemaal geen punt.)
Dat is zeker zo...maar in dat geval zou ik ook geen wedstrijden meer moeten spelen, en alleen bezig moeten zijn met traden (want dat levert meer op). Het hangt samen met afwegingen die ieder voor zich moet maken dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom verkies ik heel veel TP plekken en gewoon alle winst pakken die ik tegenkom. Elke coin die je laat liggen is zonde.
Ik ben nu al mijn consumables die ik gisteren in silver packs kreeg aan het verkopenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar toch heb ik inmiddels 565k trade profit. Vrijwel nooit open ik pakjes. Ja, bronzen, maar die zijn in feite winstgevend. Waar ik veel mee heb verdiend waren Castaignos'en. Die kon je zo makkelijk voor 1-2k kopen en voor 3k verkopen. Nu werkt dat wat minder
Zal me er toch maar eens een keer in gaan verdiepen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar toch heb ik inmiddels 565k trade profit. Vrijwel nooit open ik pakjes. Ja, bronzen, maar die zijn in feite winstgevend. Waar ik veel mee heb verdiend waren Castaignos'en. Die kon je zo makkelijk voor 1-2k kopen en voor 3k verkopen. Nu werkt dat wat minder
Dan moet je ook geen 25k packs gaan kopen want dan zijn de coins zo op.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal me er toch maar eens een keer in gaan verdiepen.
Heb heel lang geteerd op IF Neymar maar de de coins raken toch langzamerhand op.
Wat ik heb gedaan is op 'de site die niet genoemd mag worden' gezocht op spelers die zo'n 3-10k kosten en hoge beoordeling krijgen. Vervolgens gekeken of de markt er goed op werkte en toen in een word-bestandje naam, club, land, competitie, positie, inkoop, verkoop gezet. Mijn lijst is niet echt meer up-to-date, want sommige spelers zijn ontdekt door te veel mensen, inkoop duurder, verkoop lagerquote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal me er toch maar eens een keer in gaan verdiepen.
Heb heel lang geteerd op IF Neymar maar de de coins raken toch langzamerhand op.
Ik heb een lijst met ......-spelers, daar heb jij ook al een paar van ontdekt.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan is op 'de site die niet genoemd mag worden' gezocht op spelers die zo'n 3-10k kosten en hoge beoordeling krijgen. Vervolgens gekeken of de markt er goed op werkte en toen in een word-bestandje naam, club, land, competitie, positie, inkoop, verkoop gezet. Mijn lijst is niet echt meer up-to-date, want sommige spelers zijn ontdekt door te veel mensen, inkoop duurder, verkoop lager
Ga er een avondje voor zitten en dan heb je zo een leuke lijst die goed voor jou werkt.
Ik heb precies hetzelfde gedaan (niet in word, maar gewoon op papier), al voor aanvang van FUT13. Vooral snelle pelers zoeken, met skills en andere goede stats. Met name silvers (die zijn ook het meest waardevast, want iedereen opent goldpacks). Heeft me echt veel winst opgeleverd.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan is op 'de site die niet genoemd mag worden' gezocht op spelers die zo'n 3-10k kosten en hoge beoordeling krijgen. Vervolgens gekeken of de markt er goed op werkte en toen in een word-bestandje naam, club, land, competitie, positie, inkoop, verkoop gezet. Mijn lijst is niet echt meer up-to-date, want sommige spelers zijn ontdekt door te veel mensen, inkoop duurder, verkoop lager
Ga er een avondje voor zitten en dan heb je zo een leuke lijst die goed voor jou werkt.
Ik moet zeggen dat ik in het begin van FUT13 niet specifiek op zoek ging naar spelers waar ik in ging handelen, ik heb ze gewoon zelf ontdektquote:Op woensdag 10 april 2013 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gedaan (niet in word, maar gewoon op papier), al voor aanvang van FUT13. Vooral snelle pelers zoeken, met skills en andere goede stats. Met name silvers (die zijn ook het meest waardevast, want iedereen opent goldpacks). Heeft me echt veel winst opgeleverd.
autobuyersquote:Op woensdag 10 april 2013 09:52 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik kocht een paar IF Kompany's voor 15k, dat was echt fantastisch....
EAquote:Op woensdag 10 april 2013 09:55 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb er een paar uur op moeten wachten
Nah deze was ook niet aangekondigd maar wel overduidelijk dat het eraan kwam.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EAzeggen dat er downtime aankomt op twitter
Linkje?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EAzeggen dat er downtime aankomt op twitter
Dit is echt een misverstand. Ik doe geen pricefixes. Ik koop niet een hele markt op om dan de prijzen te bepalen. Dat is vrijwel onmogelijk. Ik had de SIF Altidores bijvoorbeeld rond 11.5K gemiddeld opgepikt, en er 150 van gekocht. Met de gedachte: elke 1K die SIF Altidore stijgt, levert mij 150K op. Door de discard value die de IF kaarten hebben is het een vrijwel risico-loze investering.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen![]()
Formatie en positiekaartjes (en dus alles wat daar iets mee te maken heeft) is de beste markt om op te handelen, want ondoorzichtig. En mensen zijn lui. Die PF die Toefjes enzo doen werken ook goed, maar zijn mij veel te veel werkIk heb nu een PF gedaan, die ook niet echt goed ging
, maar ik hou het lekker bij wat ik hierboven dus zei
Dat gaat zo makkelijk zo hard, alles wat ik nu heb heb ik ongeveer in 1 maand bij elkaar gevist
je bent nu de alvarado's aan het opkopen zekerquote:Op woensdag 10 april 2013 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt een misverstand. Ik doe geen pricefixes. Ik koop niet een hele markt op om dan de prijzen te bepalen. Dat is vrijwel onmogelijk. Ik had de SIF Altidores bijvoorbeeld rond 11.5K gemiddeld opgepikt, en er 150 van gekocht. Met de gedachte: elke 1K die SIF Altidore stijgt, levert mij 150K op. Door de discard value die de IF kaarten hebben is het een vrijwel risico-loze investering.
Maar als je die SIF Altidores erop had laten staan voor 11.5k, hadden er 150 mensen een SIF Altidore voor die prijs gekocht ipv de 15k die jij ervoor vroegquote:Op woensdag 10 april 2013 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt een misverstand. Ik doe geen pricefixes. Ik koop niet een hele markt op om dan de prijzen te bepalen. Dat is vrijwel onmogelijk. Ik had de SIF Altidores bijvoorbeeld rond 11.5K gemiddeld opgepikt, en er 150 van gekocht. Met de gedachte: elke 1K die SIF Altidore stijgt, levert mij 150K op. Door de discard value die de IF kaarten hebben is het een vrijwel risico-loze investering.
Nee, nationaliteit, positie en competitie is niet echt interessantquote:Op woensdag 10 april 2013 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bent nu de alvarado's aan het opkopen zeker
Thanks voor de tip.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
toch gek. want als je het goed bekijkt zijn alle eredivisie IF's in waarde gestegen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, nationaliteit, positie en competitie is niet echt interessant
Veel mensen hebben hen dan ook gediscardquote:Op woensdag 10 april 2013 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch gek. want als je het goed bekijkt zijn alle eredivisie IF's in waarde gestegen.
strootman, de jong, mertens, bony. allemaal ooit voor discard op te pikken.
eriksen net iets boven discard. en toch allemaal flink gestegen.
Logisch, als mensen ze daadwerkelijk gaan discarden komen er ook minder op de markt.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch gek. want als je het goed bekijkt zijn alle eredivisie IF's in waarde gestegen.
strootman, de jong, mertens, bony. allemaal ooit voor discard op te pikken.
eriksen net iets boven discard. en toch allemaal flink gestegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |