PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Maar die eerste bal was bizar buitenspel, dat had ie wel moeten zienquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Het was bijna onmogelijk voor hem om te vlaggen bij zo'n moment en in deze omstandigheden.
eerst voor ajax worden toen ze kampioen werden en nu dortmund eens wint voor dortmund worden hequote:
Dan zal ik alvast een Juventus shirt kopenquote:
Louis van Marwijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Marwijk weer met zijn: Volgens mij heb ik ook gezegd
We weten dat je voor Juventus bent.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef quer het volgende:
[..]
Dan zal ik alvast een Juventus shirt kopen
oh wacht die heb ik al
Ik denk idd dat hij zich wil spiegelen aan Louis nu hij het zo goed doet met Oranje. Ongeveer elk argument van van Marwijk begin met ik heb al gezegd oidquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
eerst voor ajax worden toen ze kampioen werden en nu dortmund eens wint voor dortmund worden he
quote:
dit is echt heel kut, ik er verdomme voor zorgen dat wij binnen een week een beetje normaal internet hebben, anders verbied ik mijn vader het gebruik ervanquote:
Mijn vader kiest altijd de andere ploeg dan waar ik voor benquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Wij kiezen hier thuis altijd voor een kamp. Dit keer was het dus m'n vader voor kamp Malaga en ik voor kamp Dortmund. Bij de 1-2 ging ik even drinken halen, want hij bleef maar ratelen over Malaga. 10 minuten later viel de 2-2 en deed ik dit:
[ afbeelding ]
Toen viel dus de 3-2 en deed ik dit:
[ afbeelding ]
Heb je slechter internet dan ik ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is echt heel kut, ik er verdomme voor zorgen dat wij binnen een week een beetje normaal internet hebben, anders verbied ik mijn vader het gebruik ervan
En de weddenschap was een shirtje van de ploeg waar je voor was? Dus je vader koopt nu een Dortmund shirt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Wij kiezen hier thuis altijd voor een kamp. Dit keer was het dus m'n vader voor kamp Malaga en ik voor kamp Dortmund. Bij de 1-2 ging ik even drinken halen, want hij bleef maar ratelen over Malaga. 10 minuten later viel de 2-2 en deed ik dit:
[ afbeelding ]
Toen viel dus de 3-2 en deed ik dit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat van ons toch wel bestempeld kan worden als het slechtste van heel NL zowatquote:
quote:
quote:
Dat is wel het laatste wat 'ie doet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En de weddenschap was een shirtje van de ploeg waar je voor was? Dus je vader koopt nu een Dortmund shirt?
En weer een stukje sterft af...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
Deze wil ik nog eens maken, misschien zonder Ibra want ik ben arm![]()
[ afbeelding ]
Waz met jou?quote:
Je had het toch gisteren over een bronze CAM die niet in packs zit? Dat is Yaisien van PSG (dat heb ik vanmorgen gepost maar toen heb je het waarschijnlijk niet gelezen)quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
Deze wil ik nog eens maken, misschien zonder Ibra want ik ben arm![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had het toch gisteren over een bronze CAM die niet in packs zit? Dat is Yaisien van PSG (dat heb ik vanmorgen gepost maar toen heb je het waarschijnlijk niet gelezen)
Oke, de RM en Lucas zien er misschien wat sweaty uit maar verder vind ik het een tof teamquote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, de RM en Lucas zien er misschien wat sweaty uit maar verder vind ik het een tof team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.Ik zal wel eens een kijkje nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dat klopt, hij heeft nooit in packs gezeten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Denk dat hij het is ja
Heeft hij nog steeds niet in packs gezeten??
Dat is kudt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt, hij heeft nooit in packs gezeten.
2xquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef Maver24 het volgende:
LOL WUT< was gewoon 3x buitenspel van Santana bij de 3-2, wat een drama scheidsrechter om dat niet te zien
Je hebt gelijk, 2x, dacht bij die 2e pass ook al, maar hij stond idd 2x buitenspel en dan het niet zien,quote:
En Novillo en Rekik ook nietquote:
CDMs zijn te klein, verder leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
Zeg Pascal.. Wat vind je van dit team?
[ afbeelding ]
Jup..sowieso doen ze dit jaar maar weinig op dat gebied..quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zijn er dit jaar geen Motm bij CL. Die waren er vorig jaar toch wel al in deze ronde?
Echt 0 balans op dat middenveldquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Saai man. Bij de Africa Cup ook op random momenten een paar maar. Ook levert ze het een hoop extra packs die gekocht worden op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup..sowieso doen ze dit jaar maar weinig op dat gebied..
Aubameyang is echt geen RM. Zet daar dan IF Valbuena neer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ramos en Isco wil ik persee in hebben en Xabi Alonso heb ik al eens gehad.quote:
Neeeeheequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Aubameyang is echt geen RM. Zet daar dan IF Valbuena neer.
Dritt Bekker?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme, er is een exacte kopie van Britt Dekker opgestaan
Dat schattige dwergje Matuidi heb ik ook gehad..heb je geen fuck aan. Kan helemaal niets en van strength merk je niets omdat hij 1.30m is. Aubemeyang heb je op RM ook helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ramos en Isco wil ik persee in hebben en Xabi Alonso heb ik al eens gehad.
Wie moet er dan op CDM volgens jou?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat schattige dwergje Matuidi heb ik ook gehad..heb je geen fuck aan. Kan helemaal niets en van strength merk je niets omdat hij 1.30m is. Aubemeyang heb je op RM ook helemaal niets aan.
En Benzia is een fantastische bronze, maar die is gewoon niet goed genoeg om met golds mee te kunnen..ik vind het echt een heeeeel matig team, sorry
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik vond Vucinic niet zo goed deze FUTquote:
Hee dat is mijn privequote:
Ik vond Matuidi juist heel erg goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat schattige dwergje Matuidi heb ik ook gehad..heb je geen fuck aan. Kan helemaal niets en van strength merk je niets omdat hij 1.30m is. Aubemeyang heb je op RM ook helemaal niets aan.
En Benzia is een fantastische bronze, maar die is gewoon niet goed genoeg om met golds mee te kunnen..ik vind het echt een heeeeel matig team, sorry
Ben benieuwd naar de Montenegro voorhoedequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Vucinic niet zo goed deze FUTJovetic is wel heel fijn als ie niet in de spits staat
Dafuq, wie is dat die dat tweet?quote:
Ik vind hem wel leuk geweest inmiddelsquote:
Deji Olatunjiquote:
Dan zal zijn Strength ook ziek hoog wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij dit als TOTY krijgt koop ik hem sws. Ziet er super leip uit
Hij is gek, is wss nog per ongeluk een speler uit FUTquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En waarom tweet hij random iets over Apam?
sowieso doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Misschien moet ik dit naar hem tweeten en dan #SMLENO erachter zetten.
Zoiets dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
SMJDPA moet je dan zeggenquote:
Some Mensen Just Don't Pay Attention?quote:
Ja gewoon Nederlands en Engels door elkaar #Yoloquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Some Mensen Just Don't Pay Attention?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja gewoon Nederlands en Engels door elkaar #YoloDaar heb je nog 9 minuten de tijd voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja gewoon Nederlands en Engels door elkaar #YoloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zoiets dan?
Haha nee dit is nog veel slechter..nu heb je centraal achterin een dwergje gezet, een mindere CAM en nog steeds de 2 spelers die ik zo kut vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar schijt aan mij, gewoon maken als het je leuk lijkt joh. Smaken verschillen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Henryquote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef laucas het volgende:
Zet dan Pique centraal en IF Henry voor Benzia
Mwah, ik vind het ook zonde van de coins eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha nee dit is nog veel slechter..nu heb je centraal achterin een dwergje gezet, een mindere CAM en nog steeds de 2 spelers die ik zo kut vond
Maar schijt aan mij, gewoon maken als het je leuk lijkt joh. Smaken verschillen
Oppervlakkigquote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
Meisjes die zeggen van rock te houden en dan met Anouk en Direct aankomenen dan ACDC niet kennen... NEXT!!
Chickies aant hosselen op datingsitesquote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
Meisjes die zeggen van rock te houden en dan met Anouk en Direct aankomenen dan ACDC niet kennen... NEXT!!
Hoeveel staat ie nu dan? En is dat niet wat overdreven voor een speler die normaal 10k kostquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
Vadis is gouden handel. Ben benieuwd wat er gebeurt als hij in TOTW zit. Prijs naar 50k?
Vidic is de centen waard. Als je 3 defenders op 9 chem kunt krijgen, doe dat dan met Vidic als CCB en Ramos en Thiago Silva als RCB en LCBquote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het ook zonde van de coins eerlijk gezegd![]()
Denk ook dat de spelers binnenkort hard gaan zakken, de duurdere dan.. Dani Alves ga ik ook verkopen, gaat nu nog voor 220k maar dat kan over een maand goed de helft zijn![]()
Bovendien is Ramos de enige dure speler die ik heb gekocht die zijn centen waard was.
Ik ben vooral benieuwd hoe duur IF Kelvin wordt en hoe duur zijn NIF wordt als hij uit is. Waarschijnlijk verkoop ik dan die van mij en haal ik IF Kelvin als hij minder dan een miljoen kost. Wallyson heb ik toch ook nog in mijn club nuquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
Vadis is gouden handel. Ben benieuwd wat er gebeurt als hij in TOTW zit. Prijs naar 50k?
Het zijn niet alleen open bids. Laatst stond bij een IF er ook een die ik BIN had gekocht erbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn alleen open bids. Van 7k naar 18k bin
ik heb er nu 9, dus beter stijgt hijquote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Fabregas wel flink gaat stijgen want ik heb er nogal wat
Ik heb er 85quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb er nu 9, dus beter stijgt hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nou gister was hij naar 12k en verkocht ik er 's nachts 1 voor 20k. Nu is hij de hele dag al op 18k terwijl er meerdere sellers zijn. Als hij IF wordt stijgt hij nog wat.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen open bids. Laatst stond bij een IF er ook een die ik BIN had gekocht erbij.
Wel zeer apartMaar denk dat die markt ineen stort op het moment dat blijkt dat er alleen mensen mee bezig zijn die er geld mee willen verdienen en geen consumenten
Hij was 17k nu terug naar 12k.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Fabregas wel flink gaat stijgen want ik heb er nogal wat
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 85Zeg dan 89, want dat wordt zijn nieuwe ratingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Niet in 433quote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nou gister was hij naar 12k en verkocht ik er 's nachts 1 voor 20k. Nu is hij de hele dag al op 18k terwijl er meerdere sellers zijn. Als hij IF wordt stijgt hij nog wat.
[..]
Hij was 17k nu terug naar 12k.
Ik heb er nog 7 maar die bewaar ik voor morgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het toch merkwaardig dat al die spelers zoveel stijgen op het moment dat ze in het Totw komen
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb er nog 7 maar die bewaar ik voor morgen.
Inderdaad vrij merkwaardig hoe dat in werking treedt. Alsof mensen opeens denken bij een gold; Hee, die zit in de TOTW, laat ik eens lekker de NIF kopenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijkMaar die grote prijsstijgingen komen er alleen maar omdat iedereen denkt dat die er komt
Eigenlijk slaat het nergens op
Zo'n Vadis kan nog bekend worden door dat Totw. Maar Fabregas zou toch iedereen moeten kennen
Nja het slaat ook nergens op. En ergens moet er mensen verliezenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijkMaar die grote prijsstijgingen komen er alleen maar omdat iedereen denkt dat die er komt
Eigenlijk slaat het nergens op
Zo'n Vadis kan nog bekend worden door dat Totw. Maar Fabregas zou toch iedereen moeten kennen
Ja dat lijkt me dus wel mee te vallen, dus is het vooral het speculeren van mensen op een prijsstijging die die prijsstijging veroorzaaktquote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Inderdaad vrij merkwaardig hoe dat in werking treedt. Alsof mensen opeens denken bij een gold; Hee, die zit in de TOTW, laat ik eens lekker de NIF kopen
Ja je bent echt een gladiool als je morgen zo'n NIF Vadis of Fabregas gaat kopenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja het slaat ook nergens op. En ergens moet er mensen verliezenIk koop voortaan de zilvere TOTW-mogelijkheden gewoon in
Wat is die belachelijk duur danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
BAM!
Dani Alves verkocht voor 218k![]()
200k profit![]()
Ik was nog de goedkoopstequote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is die belachelijk duur danMaar netjes
Netjesquote:Op woensdag 10 april 2013 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik was nog de goedkoopste![]()
Een paar stonden erop voor 220k bin maar de meeste rond de 225k
Ik liegquote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is die belachelijk duur danMaar netjes
Helemaal in het begin had hij die gekocht (dus toen mensen nog geen ABs hadden)quote:Op woensdag 10 april 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Netjes
Maar hoe heb je die in godsnaam opgepikt voor 18k?![]()
In het begin, 59th minutequote:Op woensdag 10 april 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Netjes
Maar hoe heb je die in godsnaam opgepikt voor 18k?![]()
Dan zijn je prijzen te laagquote:Op woensdag 10 april 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik lieg217k
[ afbeelding ]
Even opruiming houden![]()
Alles wordt echt meteen gekocht
Ik zorg gewoon dat ik de goedkoopste ben, heb geen zin om alles er 10x per dag op te zettenquote:
84 rated ookquote:Op woensdag 10 april 2013 00:30 schreef vandermar het volgende:
Lol, Dani Alves is dan echt belachelijk duurecht een poep verdediger voor zo'n prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |