Niet echt, ze zenden op maandagavond een samenvatting uit van de meest recente raw én smackdown. Nu op eurosport competitief sushi eten .. en ik wou dat dat een grapje wasquote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
WWE was vorige week maandag sowieso nog op Eurosport, en zal volgens mij nog steeds zo zijn. Maar ze lopen daar net ff teveel achter wat mij betreft.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:40 schreef Paxlie het volgende:
Wauw, Ahoy ziet er uit als een perfecte wrestlelocatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Worstelen kijken als man is idd fakking gay.
Het is 'sport' kijken voor autisten.
Ik vind het wel grappig dat hij telkens de moeite neemt om een flame te beginnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:31 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom reageer je. Negeer gewoon zulke mensen
Minder gay dan naar voetbal kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:46 schreef dikkedaniel het volgende:
En naar ge-oliede mannen met sm-maskertjes op kijken is niet fakking gay?
Wat kom je nou steeds haten in dit topic? Het zit vrij diep geloof ik. Is je vriendin er vandoor gegaan met een worstelaar ofzo?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Worstelen kijken als man is idd fakking gay.
Het is 'sport' kijken voor autisten.
Neu, het is iemand die met een trollface dit topic komt binnenrennen en hoopt dat er mensen serieus op gaan reageren. een keer is wel grappig, wie doe dat niet? Maar eerlijk gezegd is de frequentie die dikke daniel handhaaft best royal sadness.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat kom je nou steeds haten in dit topic? Het zit vrij diep geloof ik. Is je vriendin er vandoor gegaan met een worstelaar ofzo?
Ey swa wat kom je haten G. Ma pang pang bitches.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat kom je nou steeds haten in dit topic? Het zit vrij diep geloof ik. Is je vriendin er vandoor gegaan met een worstelaar ofzo?
Pics van je vriendin dikkequote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ey swa wat kom je haten G. Ma pang pang bitches.
En mn vriendin is er idd vandoor gegaan met mijn worst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie er geïnteresseerd is:
@ DaveBautista
Very rewarding long week. #IMissTheDaysWhen I could entertain you live and in person, but #TrustMe, you're going to love what's coming...
Hmmm?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik twijfelde eigenlijk nog of ik het moest posten aangezien dit topic toch nergens meer over gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie er geïnteresseerd is:
@ DaveBautista
Very rewarding long week. #IMissTheDaysWhen I could entertain you live and in person, but #TrustMe, you're going to love what's coming...
Hmmm?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik twijfelde eigenlijk nog of ik het moest posten aangezien dit topic toch nergens meer over gaat
Ik denk dat hij in een film gaat spelen wat ongetwijfeld zal floppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie er geïnteresseerd is:
@ DaveBautista
Hmmm?![]()
Ik noem dat touche!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat hij telkens de moeite neemt om een flame te beginnen.
Edit:
Kijk dit topic nou: KLB / Opzoek naar chicks die willen hangen voor du fame
Dat is toch kansloos, een echte homo in de kast.
Op de een of andere manier kan het mij totaal gestolen worden. Zeker nu Ziggler ook nog geblesseerd is. Creative is echt een heel vervelend pad in geslagen. Enige storyline die echt goed is, is die van The Shield. En die lopen ER uit met de Tag Team Titles en de US champ. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:37 schreef Arnhemunited het volgende:
Kijken we een beetje uit naar Extreme Rules zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |